علمی و پزشکیکسب و کار

بهترین ماسک ورقه ای برای پوست خشک

آیا تا به حال در موقعیتی قرار گرفته اید که مهم نیست چند کرم مرطوب کننده روی صورت خود می مالید، پوست شما هنوز هم خشک و خشک است؟ شما می خواهید پوست خشک خود را تغذیه کنید و رطوبت از دست رفته آن را برگردانید، اما به نظر می رسد هیچ چیز کار نمی کند. با انبوهی از محصولات مختلف مراقبت از پوست موجود در بازار امروزی، به راحتی می توانید غرق شوید و ندانید از چه محصولاتی برای پوست خشک خود استفاده کنید. اینجاست که ماسک های ورقه ای وارد عمل می شوند. ماسک های ورقه آبرسان را بهترین دوست جدید خود کنید و با تمام مشکلات پوست خشک خود خداحافظی کنید!

بازی, پوست, لوازم آرایشی

یک ماسک ورقه آبرسان صورت شما را در مواد فعال تقویت کننده رطوبت خیس می کند و سرم موجود در ماسک ورقه ای زندگی جدیدی را به پوست خشک و کم آب شما تزریق می کند. سرم عمیقا به پوست شما نفوذ می کند و آن را به شدت آبرسانی می کند و درخشندگی از دست رفته پوست شما را بازمی گرداند. با استفاده از ماسک ورقه ای آبرسان دو تا سه بار در هفته، سطح رطوبت پوست شما بهبود می یابد و پوست شما شروع به چاقی و سفت تر شدن می کند.

قبل از استفاده از ماسک ملحفه ، مطمئن شوید که صورت خود را تمیز کرده اید و هیچ اثری از آرایش ، کثیفی یا روغن باقی مانده ندارید. داشتن یک پایه تمیز برای شروع به سرم ماسک ورقه ای کمک می کند تا بهتر جذب پوست شما شود. از آنجایی که پوست خشک دارید، از یک پاک کننده ملایم استفاده کنید که رطوبت پوست شما را از بین نمی برد و باعث خشکی بیشتر آن می شود. می توانید آب پاک کننده میسلار تزریق شده با روغن گارنیه را امتحان کنید که به آرامی صورت شما را تمیز می کند و ناخالصی ها را مانند آهنربا بدون آب از بین می برد. روغن آرگان موجود در آب میسلار پوست شما را بیشتر تغذیه می کند و پوست شما پس از استفاده نرم می شود.

هنگامی که به دنبال ماسک ورقه ای برای پوست خشک خود هستید، ماده اصلی که باید به دنبال آن باشید اسید هیالورونیک است. اسید هیالورونیک مانند جادو روی پوست خشک عمل می کند! این محصول ستاره ای که 1000 برابر وزن مولکولی خود را در آب نگه می دارد، رطوبت پوست شما را حفظ می کند و باعث می شود پوست شما سالم و انعطاف پذیر به نظر برسد. اسید هیالورونیک مانند یک جرعه بزرگ آب برای پوست کم آب شما است. ما در گارنیه از قدرت این ماده جادویی در ماسک ورق شات هیلورون تازه استفاده کرده ایم. این ماسک ورقه ای از تقویت کننده اسید هیالورونیک برای پر کردن پوست و بازگرداندن خاصیت ارتجاعی پوست خشک استفاده می کند.

برای استفاده از این ماسک ورقه، کیسه را به سمت داخل تا کنید و فلش ها و خطوط نقطه چین روی بسته را دنبال کنید. سپس آن را در امتداد فلش ها به سمت بیرون تا کنید و مایع را فشار دهید تا مهر و موم باز شود. تمام مایع را به سمت ماسک بافت موجود در بسته فشار دهید تا در سرم خیس شود. کیسه را باز کنید و ماسک ورقه را روی صورت تمیز و خشک بمالید. ماسک را به مدت 15 دقیقه بگذارید و پس از اتمام زمان، ماسک ورقه را بیرون بریزید و سرم اضافی را روی پوست خود ماساژ دهید.

ماسک ورقه ای دیگری که برای پوست های خشک عالی عمل می کند، ماسک ورقه سرم انار Garnier Hydra Bomb است. این ماسک ورقه ای پوست شما را با رطوبت تزریق می کند و تنها در 15 دقیقه پوستی درخشان و آبرسانی به شما می دهد. عصاره انار غنی از آنتی اکسیدان موجود در ماسک ورقه ای رطوبت پوست شما را بازیابی می کند و به پوست شما هیدراتاسیون بسیار مورد نیاز می دهد.

پوست خشک پوست تشنه است و سریع ترین و ساده ترین راه برای رفع تشنگی پوست این است که اجازه دهید تمام خوبی های یک ماسک ورقه سرم آبرسان را جذب کند. به بخش ماسک های ورقه ای بروید و پوست خود را با طیف وسیعی از ماسک های ورقه سرم ما تغذیه کنید.