علمی و پزشکیکسب و کار

بهترین سایت برای ترک خودارضایی چیست؟ 3 سایت برتر

با دانستن اینکه بهترین سایت برای ترک خودارضایی چیست می توانید خیلی سریع تر به هدف خود یعنی ترک استمناء برسید و متوجه شوید که بهتر است از کدام سایت استفاده کنید و هدف ما در این مقاله این است که به شما 3 تا از قوی ترین سایت های ترک خودارضایی را معرفی کنیم.

ازدواج, اسلام, پادکست

آیا استفاده از سایت ترک خودارضایی درست است؟

شاید اولین سوال در ذهن شما این باشد که آیا بهتر نیست برای هر موضوع خودمان در گوگل سرچ کنیم و روی لینک 1 کلیک کنیم؟ یا اینکه بهتر است یک سایت را انتخاب کنیم و مقالات همان را بخوانیم؟ درواقع پیشنهاد ما مورد دوم است زیرا شما وقتی به سبک نوشتاری یک سایت علاقمند باشید احتمالا با مقالات بعدی آن بهتر ارتباط می گیرید اما اگر هربار وارد یک سایت جدید شوید ممکن است بدتر سردرگم شوید.

1) قدیمی ترین سایت ترک خودارضایی

درحال حاضر قدیمی ترین سایت ترک خودارضایی سایت ترک سریع به نشانی tarksari.ir می باشد که فعالیت خود را از سال 1395 در تلگرام شروع کرد و از سال 1399 به صورت جدی فعالیت این رسانه در سایت انجام شد و علت محبوبیت اصلی این رسانه به دلیل دوره صورتی ترک خودارضایی است که در آن منتشر شده و تا الان توانسته به خیلی از افراد کمک کند. لازم به ذکر است که آدرس جدید این رسانه “تحول آنلاین” است با شعار از تحول جنسی تا تحول زندگی فعالیت می کند و آدرس آن Tahavol.online می باشد.

2) سایت خارجی ترک خودارضایی

با استفاده از مقالات انگلیسی سایت healthline می توانید به روش های ترک خودارضایی از نظر علمی دسترسی داشته باشید، این سایت در سراسر جهان بسیار پرطرفدار می باشد و مقالات ساده و کوتاه خوبی در زمینه های سلامت و روان دارد که در زمینه ترک خودارضایی نیز می توانید از این سایت استفاده کنید پس پیشنهاد می کنیم حتما آن را نیز ببینید.

3) انجمن های ترک خودارضایی

انجمن های اختصاصی زیادی برای ترک خودارضایی ساخته شده اما پیشنهاد ما این است از سایت quora.com استفاده کنید و کلمه ترک خودارضایی را در آن سرچ کنید زیرا این سایت پرطرفدار ترین فضا برای ارسال پرسش و پاسخ است و وقتی کلمه ترک کردن خودارضایی را در آن سرچ کنید میبینید که هزاران سوال درباره این موضوع پرسیده شده و هزاران پاسخ هم در آن وجود دارد اما اگر از سایت های عادی استفاده کنید فقط موضوعات کمی درآنها می توانید پیدا کنید بنابراین این مورد را هم می توانید جدی بگیرید.

4) سایت های مذهبی برای ترک خودارضایی

یکی از راه های عالی برای اینکه خودارضایی را ترک کنید این است که باور هایتان را تقویت کنید. از نظر دین این عمل گناه محسوب می شود پس چه بهتر که بتوانید به سخنان دینی گوش کنید تا بهتر با این عمل مقابله کنید و چه بهتر که بفهمید فلسفه دین درمورد بحث نیاز جنسی انسان، ازدواج و… چیست. برای این مورد به شما سایت “ویکی شیعه” را پیشنهاد می کنیم که با استفاده از این سایت می توانید به مباحث متفاوتی درباره دین اسلام شیعه دسترسی داشته باشید و اگر شیعه نیستید یا اعتقاد دیگری دارید می توانید از سایر سایت های مذهبی مشابه استفاده کنید. پس حتما سری به سایت های مذهبی هم بزنید احتمالا می تواند به شما در این زمینه کمک خوبی کند.

5 – از کتاب های توسعه فردی استفاده کنید!

احتمالا متعجب هستید که این مورد چه ربطی به معرفی سایت دارد! اما عجله نکنید! شما در بسیاری از سایت ها می توانید خلاصه کتاب های توسعه فردی را مطالعه کنید و با مطالعه کردن این خلاصه کتاب یا حتی خود کتاب اصلی، می توانید ذهنیت خود را قوی تر کنید و بهتر در زمینه ترک خودارضایی گام بردارید و در این مسیر ثابت قدم تر باشید. در این زمینه سایت های فارسی یا انگلیسی زیادی وجود دارد که این مورد را به خودتان میسپاریم که تحقیق کنید و سایت مورد علاقه خود را پیدا کنید. حتی استفاده از پادکست های ترک خودارضایی هم نیز مفید است و می توانید از سایت های پادکست توسعه فردی استفاده کنید.

یک نکته مهم در ترک خودارضایی

اگر می خواهید خودارضایی را ترک کنید مراقب باشید یک بحث مهم را فراموش نکنید و آن هم این است که هرچیزی که کمی شما را بهتر کند، ارزشمند است! اگر ورزش کردن فقط 10 درصد تاثیرگذار است، نباید با خودتان بگویید پس بدرد نمیخورد! بلکه شما اگر بتوانید  10 تا مورد را پیدا کنید که 10 درصد تاثیرگذار باشند می توانند شما را تا دوبرابر بهتر کنند! پس قدر موارد کوچک را بدانید و در این زمینه به شما پیشنهاد می کنیم کتاب اثر مرکب را بخوانید این کتاب در زمینه ترک خودارضایی هم برای شما مفید است.

جمع بندی

به طور خلاصه ما در این مطلب به شما 5 سایت (یا شاید هم راهکار) مفید برای ترک خودارضایی را معرفی کردیم و این شما هستید که میتوانید فقط بگویید “جالب بود” یا بگویید که “قدم بعدی من چیست؟”. پس همین الان به فکر برنامه ریزی برای ترک خودارضایی باشید و آگاه باشید که عملگرایی مهم تر از “دانش بدون عمل” است.

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.