عمومیکسب و کار

بهترین بازی‌های اندروید را از کجا دانلود کنیم

بازی های ویدئویی فراگیری زیادی دارند و بسیاری از کاربران از بازی ها لذت می برند و حتی پول زیادی برای این بازی ها خرج می کنند، همینطور کمپانی های تولیدکننده گوشی موبایل سعی دارند تا با تولید ، سهم بیشتری از بازار را بدست بگیرند. سازندگان بازی های ویدئویی هم از این وضعیت سواستفاده می کنند و با ساختن بازی‌های متنوع و هیجان انگیز، بازار این بازی‌ها را داغ‌تر می‌کنند. در این مطلب می‌خواهیم بهترین بازی های اندروید را به شما معرفی کنیم، همراه تکنولایف باشید. توجه داشته باشید که بازی‌های معرفی شده، هیچ ترتیب خاصی ندارند و قرارگیری بازی‌ها نه بر حسب محبوبیت، که کاملا اتفاقی است.

بهترین شبیه ساز های اندرویدی را برای انجام بازی های اندروید نظیر پابجی موبایل، می‌توانید در مطلب زیر پیدا کنید.

بازی جدید Mighty doom

یکی از جدیدترین بازی‌های شوتر که طرفداران زیادی هم پیدا کرده، بازی جذاب Mighty doom از فرنچایز Doom است. گیم پلی این بازی خوب و جدید و هیجان انگیز موبایلی، پلتفرمر است و مانند دیگر بازی‌های شوتر باید با دشمنانی که از همه طرف به شما حمله می‌کنند مبارزه کنید. در ازای کشتن این دشمنان، شما غنائم مختلفی به دست می‌آورید و در بازی می‌توانید پیشروی کنید. اگر هوس یک بازی شوتری جدید کرده‌اید، مطمئن باشید بازی مایتی دوم پشیمانتان نمی‌کند.

اگر با داستان های خون‌آشامی آشنایی دارید، می‌دانید که قرار است با چه مدل شیاطینی مواجه شوید. حواستان باشد که شما هیچ راه فراری در این بازی ندارید و باید با شیاطین و هیولاها نبرد کنید. اگر در حین بازی کشته نشوید و با شکست شیاطین بتوانید اسلحه‌ها و قابلیت های آن‌ها را مال خود کنید، تبدیل به یک جنگجوی قابل خواهید شد.

بازی اپکس لنجدز یک بازی شوتری در سبک بتل رویال است که از زمانی که امد، آن‌قدر طرفدار پیدا کرد و آن‌قدر تعداد زیادی از گیمرها آن را بازی کردند که می‌توانیم آن را یکی از بهترین بازی های جهان بدانیم. طراحی بازی بسیار خوش‌ آب و رنگ است و تحرک زیادی دارد که باید با سرعت و چابکی مراحل بازی را طی کنید و استراتژی مناسبی بچینید تا بر دشمن غالب شوید. البته، خشونت این بازی اکشن زیاد است و اصلا مناسب گیمرهای کم‌سن و سال مناسب نیست. در این بازی، هر یک از شخصیت‌ها ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند و باید همراه دیگر همرزمان آنلاین خود آن‌قدر با دقت و نقشه پیش بروید که دشمنان شما را از بین نبرند.

بازی کسلوانیا یکی از بهترین بازی های اندروید است که در سرتاسر جهان طرفداران بسیار زیادی دارد و تقریبا محال است گیمری پیدا کنید که از این بازی خوشش نیاید! این بازی، یک گیم اکشن است که در ابتدا برای پلی استیشن و سگا تولید شد و کم‌کم نسخه‌های مختلفی از آن برای کنسول‌های مختلف راهی بازار شدند. این بازی، در سبک بازی‌های دو بعدی است.

بازی Monopoly Go!

بازی مونوپولی یکی از بازی‌های شناخته شده است که از گذشته تا به امروز، به‌عنوان یک گیم بورد افراد زیادی آن را بازی می‌کنند. امروزه نسخه‌ی اندرویدی این بازی نیز برای موبایل ساخته شده که همان بازی قبلی است اما آن را در یک فضای گرافیکی در موبایل تجربه‌ خواهید کرد. این بازی، رایگان است و اگر به مونوپولی اعتیاد دارید اما نمی‌توانید مدل صفحه‌ای آن را بازی کنید، به‌راحتی می‌توانید این بازی جذاب را در موبایل خود داشته باشید و لذت ببرید.

بازی PUBG Mobile

اگر با مجموعه نیمیان لجندز آشنا نیستید، باید بگوییم که این بازی یکی از باکیفیت‌ترین بازیهای موبایل در طول سال‌های گذشته است. نسخه برایت‌ریج هم دنباله جدید این مجموعه به‌حساب می‌آید. با یک بازی اوپن ورلد (Open World) با ویژگی‌های نقش آفرینی سر و کار خواهید داشت. بازی تنظیمات گرافیکی مختلفی هم دارد و می‌توانید به صورتی این تنظیمات را انجام دهید که بازی بهتر روی گوشی اجرا شود. اگر گوشی قوی‌ای دارید، پیشنهاد میکنیم که تنظیمات بازی را روی حداکثر قرار بدید.

حتما بازی کال اف دیوتی را روی کامپیوتر یا روی کنسول بازی کرده‌اید. بازی‌ای که واقعا می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین بازی های جهان نام برد. حالا نسخه موبایل این مجموعه نه تنها گرافیک خیلی خوبی دارد، بلکه خیلی هم سرگرم کننده و هیجان‌انگیز ساخته شده است. کال اف دیوتی موبایل در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و سریع خودش را به یکی از بهترین بازی‌های موبایلی تبدیل کرد. تا امروز بیشتر از ۲۷۰ میلیون نفر این بازی را دانلود کرده‌اند. اگر یک گوشی قوی و قدرتمند دارید حتما  دانلود کالاف دیوتی موبایل را تجربه کنید.  این بازی روی یه گوشی خیلی قوی، با سرعت ۱۲۰ فریم برثانیه هم اجرا می‌شود.

اگر می‌خواهید روی گوشی هوشمند قوی و جدیدی که خریداری کرده‌اید یک بازی رانندگی خیلی خوب را تجربه کنین، حتما بازی آسفالت ۹ لجندز را نصب کنید.  این بازی می‌تواند نهایت قدرت یک گوشی هوشمند را نشان دهد. تازه بازی از HDR پشتیبانی می‌کند و می‌تواند با سرعت ۶۰ فریم برثانیه هم اجرا شود. بیشتر از ۵۰ مدل اتومبیل و بیشتر از ۸۰۰ مدل مسابقه دذ بازی وجود دارد. تازه برای این بازی بخش چند نفره هم طراحی شده است. شک نکنید که اسفالت ۹ لجندز یک بازی گرافیکی عالی برای موبایل محسوب می‌شود.

حالا میخواهیم به شما یک بازی مبارزه‌ای عالی معرفی کنیم، که برای موبایل ساخته شده است. بازی شادو فایت ۳ گرافیک خیلی خوبی دارد و یک بازی عالی با گیم‌پلی سریع و هیجان انگیز خواهد بود. تازه گیم‌پلی بازی یکسری ویژگی‌های نقش آفرینی هم دارد که تجربه بازی را چند برابر بهتر کرده است. شما در این بازی میتوانید قهرمان خودتان را شخصی‌سازی کنید و ظاهری جذاب و زیبا برای او درست کنید. با پیشرفت در داستان بازی هم قدرت‌های بیشتری برای قهرمان اصلی کسب خواهید کرد. این بازی تا امروز بیشتر از ۳ میلیون بار دانلود شده و امتیاز خیلی بالایی هم از گیمرها دریافت کرده.  این بازی را می‌توانید روی یک گوشی خیلی قوی با کیفیت تصویر 1440p و با سرعت ۶۰ فریم برثانیه تجربه کنید.

بازی Fortnite

تجربه یک بازی اول-شخص تیراندازی عالی روی موبایل خیلی هیجان انگیز به نظر می‌رسد. برای همین میخواهیم به شما بازی شادوگان لجندز را معرفی کنیم. مجموعه شادوگان روی موبایل خیلی طرفدار دارد و نسخه لجندز سومین نسخه از این مجموعه دوست داشتنی به شمار می‌رود. هر نسخه از این بازی هم کلی جایزه دریافت کرده‌اند. تازه وقتی کیفیت و گرافیک بالای این بازی روی موبایل را مشاهده می‌کنید، دیگرسخت می‌تونیند از آن دل بکنید. اگر یک گوشی قوی داشته باشید می‌توانید شادوگان لجندز را با سرعت ۶۰ فریم برثانیه اجرا کنید. البته اگر تنظیمات گرافیکی بازی را روی بالاترین حالت بگذارید، احتمال داغ شدن گوشی وجود دارد. می‌توانید تنظیمات را به شکلی انتخاب کنید که هم گرافیک خوبی داشته باشند و هم سرعت بازی زیاد شود و هم گوشی داغ نشود.

بد نیست یک بازی رانندگی دیگر هم به شما معرفی کنیم. بازی ریل ریسینگ ۳ از آن بازی‌های رانندگی خوش ساخت و بسیار باکیفیتی است که می‌توانید آن را در بازار پیدا کنید. یکی از واقعی‌ترین بازیهای رانندگی روی موبایل همین ریل ریسینگ ۳ خواهد بود که تجربه‌ای عالی برا‌یتان خلق میکند. همه چیز خیلی واقعی ساخته شده تا روی موبایل یک بازی خوب را مشاهده کنید. بازی از بخش چندنفره خیلی هیجان انگیزی هم برخوردار است که باعث می‌شود بتوانید با افراد مختلف مسابقه بدهید.

در چند ماه گذشته بازی گنشین ایمپکت حسابی سر  و صدا کرده و کلی گیمر هم به دست آورده است. این بازی به شکل اوپن ورد (Open World) ساخته شده و بازیکنان ساعت‌ها ماجراجویی پیش روی خودشان مشاهده می‌کنند. با این بازی می‌توانید ساعت‌ها سرگرم شوید و گذر زمان را هم حس نکنید. حتی اگر ماموریتی هم تو بازی نداشته باشید، گشت‌وگذار در بازی خیلی هیجان انگیز خواهد بود و محیط بازی آنقدر زیباست که میخواهید ساعت‌ها فقط دشت‌ها، کوه‌ها و سرزمین‌های مختلف را ببینید. اگر یک گوشی قوی داشته باشید می‌توانید بازی را با سرعت ۶۰ فریم برثانیه بازی کنید.

این بازی اول نسخه کامپیوتر داشت، اما برای موبایل هم منتشر شد. نسخه موبایل هم مثل نسخه کامپیوتر کیفیت بالایی دارد. این بازی تا امروز بیشتر از ۱۰ میلیون بار دانلود شده و کلی طرفدار کسب کرده‌ است. شما در جزیره‌ای گرفتار شدید که در آن دایناسورها هنوز زندگی میکنند. حالا باید در این جزیره زنده بمانید. این بازی با سرعت ۳۰ فریم برثانیه اجرا می‌شود، اما مطمئن باشید که کیفیت خیلی بالایی دارد. اگر به دایناسورها علاقه دارید و میخواهید حسابی با آن‌ها دست و پنجه نرم کنید، این بازی را از دست ندهید.

یکی از بازی های سال 2020 که با فراگیری زیادی در سطح جهان، مخاطبین بسیار زیادی جذب کرد؛ اما متاسفانه بازی امانگ آس روی موبایل به‌صورت آنلاین برای بازیکنان ایرانی در دسترس نیست اما اگر با دوستانتان به یکدیگر متصل شوید، می توانید ساعت ها با یکدیگر بازی کنید. در بازی امانگ آس دو گروه خدمه و شیاد حضور دارند. خدمه باید وظایف مختلفی را برای تعمیر سفینه بر عهده بگیرند و گروه شیاد باید با کشتن خدمه مانع رسیدن آن‌ها به هدف شوند.

پس از مدت ها انتظار، بالاخره استودیو ریوت گیمز نسخه موبایلی بازی لیگ آف لجندز را منتشر کرد. در این بازی می توانید با تیم پنج نفره خود و دوستانتان، به جنگ افراد دیگر بروید. خوشبختانه در نسخه موبایل این بازی لازم نیست پولی بدهید تا قهرمانان بازی را بدست آورید، هر قهرمانی را بخواهید می توانید انتخاب کنید و از قدرت آن ها استفاده کنید.

می توان گفت یکی از نوستالژی ترین بازی های جهان، یعنی کرش بندیکت است؛ بازی ای که برای بسیاری از طرفداران بازی های ویدئویی خاطره ساخته و بسیاری آن را بازی کرده اند. بالاخره این بازی به بهترین نحو و بالاترین گرافیک برای موبایل ها ساخته شد و می توانید به صورت رایگان آن را دانلود کنید و لذت ببرید.

یکی از بازی های رایگان در سبک ریسینگ که طرفداران خاص خود را دارد فورزا استریت نام دارد. پنج فرد پولدار مسابقات رانندگی شبانه راه انداخته اند و با یکدیگر رقابت می کنند. در این بازی کافیت کنترل فرمان را بدست بگیرید؛ کنترل گاز با خوود بازی است. این بازی از گرافیک نسبتا خوبی برخوردار است.

یکی از بازی های کارتی محبوب از کمپانی ریوت گیمز که سبک آن مانند لیگ آف لجنز است. در این بازی هر بازیکن 20 جان دارد و هدف نهایی مسابقه صفر شدن جان یکی از طرفین رقابت است. کارت‌های بازی در مجموعه به سه دسته یونیت، قهرمان و طلسم تقسیم‌ می‌شود که هر کدام توانایی مختص به خود را دارد.

هرچند المپیک 2020 توکیو به‌ دلیل شیوع بیماری کوید 19 به تعویق افتاد، اما هنوزهم همراهی شخصیت‌های مجموعه سونیک در رقابت‌های تنگا‌تنگ المپیک می‌تواند هیجان‌انگیز باشد. سونیک هم مانند کرش بندیکت یکی از بازی های نوستالژی در کنسول سونی وان بود و محبوبیت بالایی را بدست آورد. در این بازی قادر به کنترل کردن سونیک و دوستانش در رقابت‌های ورزشی هستید. بعد از تسخیر شهر توکیو توسط دکتر اگ‌من شیطانی، سونیک و همراهانش سعی دارند تا مسابقات المپیک را نجات دهند.

بازی Sky: Children of the Light

سرزمینی که نوری در آن وجود ندارد و شما وظیفه دارید با حل کردن معماها نور را به این سرزمین برگردانید. بازی Sky دارای هفت سرزمین است جذاب و متنوع است که باید معماهای آن ها را حل کنید و به مقصد برسید. این بازی دارای گرافیک و محیط بازی جذاب و پر از جزئیات در عین سادگی است.

یکی از بازی های محبوب و معروف کمپانی سوپرسل، کلش رویال نام دارد، یک بازی در سبک استراتژی که باید با کمک کارت هایی که مشخص کرده اید، برج های حریف را نابود کنید و پیروز شوید. این کارت ها توسط اکسیر صورتی آماده می شوند که هر کارت اکسیر مشخصی را صرف می کند. این بازی یکی از پرطرفدارترین بازی های سبک استراتژی است و دانلود بازی آن را به شما پیشنهاد می کنیم.

یکی دیگر از بازی های کمپانی سوپرسل که قبل از کلش رویال معرفی شد و تا سال ها پرطرفدار ترین بازی موبایلی در گوگل پلی بود. در این بازی باید شهر خود را بسازید و از نظر دفاعی غیرقابل نفوذش کنید. نیروهای خود را تمرین دهید و منابع زمین های دیگر را غارت کنید. در اینت بازی قابلیت کلن وار وجود دارد که بدین ترتیب می توانید طی مسابقات چند روزی منابع به دست آورید و قدرت نمایی کنید.

بازی Gods of Boom

گانز اف بوم یا با نام سابق آن Guns of Boom یک بازی اکشن اول شخص است که در جریان آن بازیکنان باید در دو گروه به نبرد رودررو با یک دیگر بروند. اسلحه های خود را ارتقا دهید و نیروهای خود را آماده جنگ کنید. در این بازی می توانید با دوستان خود ساعت ها به بازی سرگرم شوید.

انواع دسته مخصوص بازی را می توانید از تکنولایف بخرید:

بازی Pokemon GO

اعتیادآور ترین بازی سال 2017 بدون شک بازی پوکمون گو بود. پوکمون گو یکی از متفاوت‌ترین و البته موفق‌ترین بازی‌های منتشر شده برای تلفن‌های هوشمند است. در این بازی در نقش یک آموزش‌دهنده پوکمون به ماجراجویی در خیابان می‌پردازید. سازندگان پارک‌ها و مکان‌های شناخته شده شهرها در سراسر جهان را به فروشگاه‌ها و باشگاه‌های مجازی تبدیل کرده‌اند که با نزدیک شدن به آن‌ها می‌توانید اقدام به خرید یا نبرد در باشگاه‌های پوکمون کنید.

یکی از بازی های جذاب و نوستالژی بدون شک ماریو یا همان قارچ خور بود، حالا استودیو نینتندو نسخه ماریو کارت تور را برای موبایل ها عرضه کرده تا کاربران را دوباره به سال‌ها قبل برگرداند. در این بازی می توانید با استفاده از آیتم‌های درون زمین مسابقه، به پیروزی نزدیکتر شوید و ماشین خود را ارتقا دهید.

 

بازی Limbo

یکی از بازی های معمایی و هیجان انگیز، با موزیک پس زمینه دلهره آور بازی لیمبو است. در این بازی شما نقش یک پسر جوان را دارید که خواهرش در جنگل گم شده و شما باید به دنبال او از موانع سخت بازی عبور کنید. این بازی با تم سیاه سفید نیازمند صبر بالا و ذهن خلاق است.

بازی Vector

بازی وکتور در سبک رانر و الهام گرفته از ورزش پارکور است. شما در نقش یک فرد پارکور کار باید از موانع عبور کنید و ویژگی های ورزشی خود را بهبود ببخشید. بخش اول این بازی 20 مرحله دارد که در صورت خریداری نسخه دیلاکس بازی می‌توانید تعداد آن‌ها را به 40 برسانید. نسخه دوم وکتور با حفظ سبک نسخه اول به‌سراغ ویژگی‌هایی از جمله استفاده از تجهیزات رفته است که روند بازی را نسبت به نسخه اول جذاب‌تر می‌کند.

اگر نیاز به ریکاوری گوشی خود دارید، مطلب را بخوانید.

بازی Need for Speed No Limits

بازی ترافیک رایدر یک بازی موتورسواری جذاب قدیمی است که با توجه به قدیمی بودن آن گرافیک خیلی بالایی ندارد، اما به دلیل گیم پلی بسیار جذاب هنوز هم بهترین بازی موتور سواری اندروید محسوب می‌شود. این بازی دوربین اول شخص دارد و شما به وسیله موتوری که انتخاب می کنید باید در میان ترافیک خیابان‌ها امتیاز کسب کنید و به مراحل بالاتر بروید.

در این بازی شما نقش یک شاهزاده را دارید که درون یک برج با ارتفاع زیاد زندانی شده و توسط گابلین‌ها و اژدهای محافظ تسخیر شده است. راه فرار شما در پایین ترین نقطه برج است و شما باید با رد شدن از موانع مختلف گذر کنید. این بازی علاوه بر چالشی بودن، یک بخش رکورد زنی هم دارد.

یک بازی چند نفره آنلاین در سبک زامبی و اکشن که یک قاتل دارد و سایرین بازمانده هستند. شما باید از دست قاتل فرارکنید و زنده بمانید. در جریان بازی، افرادی که بازمانده هستند باید با کمک یک دیگر راهی را برای روشن کردن موتورهای برق پیدا کنند تا دروازه برای فرار باز شود. بازیکنی که نقش قاتل دارد باید با سلاخی کردن بازمانده‌ها از رسیدن آن‌ها به هدف جلوگیری کند. بازیکنانی که گرفتار قاتل می‌شوند هنوز هم امکان نجات توسط سایر بازمانده‌ها را خواهند داشت.

یکی از سخت ترین بازی های معمایی در اندروید بی شک بازی آقای کدو است. وارد یک شهر مرموز می شوید اما خارج شدن از آن بسیار سخت و دشوار است. در این بازی شما باید با گوش دادن به حرف های ساکنین شهر مسائل را حل کنید و از این شهر جان سالم به در ببرید.

یک بازی برعکس پینگ پنگ به نام آنتی پینگ پنگ که درآن باید مواظب باشید توپ به آجرهای رنگی شما برخورد نکند. شاید این بازی آسان و ساده به نظر بیاید، اما می تواند با بالاتر رفتن مراحل سخت تر شود و شما را به چالش بکشد. اگر گوشی دارای رفرش ریت 120 هرتز پشتیبانی است، این بازی از نمایشگر های 120 هرتز هم پشتیبانی می کند.

بهترین بازی های اندروید: بازی آمیرزا

اگر می خواهید سطح اطلاعات عمومی و ادبیات خود را محک بزنید، آمیرزا بهترین پیشنهاد ما به شما است. در این بازی با به یکدیگر متصل کردن حروف باید کلمه مورد نظر را پیدا کنید و سکه جمع آوری کنید. این بازی در هر مرحله سخت تر می شود و در بعضی مراحل نیاز به کمک بازی دارید، در این مواقع با سکه هایی که جمع کرده اید بازی را آسان تر کنید تا به مرحله بعد بروید.

 

نبرد تایتان بازی جدید، کم نظیر و خارق العاده در سبک بازی های اکشن، هک اند اسلش و نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی DotEmu برای اندروید است. این بازی شما را وارد سرزمین های یونان و مصر باستان می کند تا به عنوان یک قهرمان بتوانید این سرزمین را از وجود موجودات عظیم الجثه و خطرناک پاک کنید؛ جهان از موجودات و جانورانی که باعث ترس و وحشت در میان مردم می شوند، معابد را به آتش می کشند، مکان های مقدس را تخریب می کنند، به شهرها و گورستان ها یورش برده و شهرها را به محاصره خود در می آورند پر شده است.

بازی V4

وی چهار نام یک بازی نقش آفرینی اندروید است و به صورت جهان باز می باشد که در آن بیش از پنجاه نوع قهرمان وجود دارد و شما می توانید یکی را برای خود انتخاب کنید و با استفاده از آیتم و جزئیات بالا آن را سفارشی سازی کنید. به ماجراجویی در یک دنیا با مناظر خیره کننده بپردازید و همچنین می توانید به همراه دوستان خود به صورت چند نفره چه با آنانی که از طریق گوشی و چه آنانی که از طریق ویندوز بازی را اجرا می کنند به صورت تیمی به کاوش و رقابت بپردازید.

بهترین بازی های اندروید: بازی Infinity Ops

بازی JYDGE

در بازی جایج کنترل شخصیت اصلی در دستان شما است و شما به عنوان کارکتری قدرتمند که با نام “پلیس” وجود دارد باید به ایفای نقش بپردازید. با سلاح هایی که بازی در اختیار شما می گذارد، دشمنان را از بین ببرید و ده ها ماموریت خاص را پشت سر بگذارید. نبرد های شما در انواع مکان ها و محیط های مختلف صورت می گیرد و امکان شخصی سازی کارکتر، سلاح ها و … نیز برای شما مهیا شده است. اگر از علاقه مندان به بازی های اکشن باشید بدون شک JYDGE با دارا بودن یک گیم پلی فوق العاده زیبا و اعتیاداور، صداگذاری مهیج با پخش موسیقی های فوق العاده، کنترلرهای لمسی قابل قبول برای هدایت کارکتر و انجام دیگر کارها، شامل بودن ده ها ماموریت خاص و به طور کلی ساخت خوب بازی نظرتان را جلب می کند.

بهترین بازی های اندروید: بازی GRIS

گریس (دنیای خاکستری) یک اثر هنری شگفت انگیز در قالب یک بازی از ژانر ماجراجویانه برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی است که بعد از انتشار نسخه کامپیوتری آن در اواخر سال 2018، بالاخره بعد از انتظارها و قول های سازندگان، نسخه موبایلی این بازی نیز در آوریل 2020 توسعه داده شد.

بازی GRIS مثل خیلی دیگر از بازی های خلاقانه در سبک ماجراجویی-اکشن، بیشتر از اینکه یک بازی ساده به نظر برسد، یک اثر هنری زیبا و تأثیرگذار می باشد. این بازی با ماهیتی انتزاعی و سوررئال ساخته شده و ماجراهای آن بسیار مرموز و پیچیده هستند و به نظر می رسد پیغام های بسیاری در داخل این بازی و بخش های مختلف آن نهفته است. ماجرای این بازی به دختری جوان به نام گریس (GRIS) مربوط می شود که در دنیای خیالی خودش غرق شده و در دنیایی از رنج و دردها گم شده است. انتخاب نام بازی بسیار هوشمندانه بوده است؛ GRIS هم نام شخصیت اصلی بازی است و این کلمه همچنین به معنی خاکستری می باشد و تلفیق بی نظیر دنیای خاکستری و غم انگیز این دختر جوان را به خوبی نشان می دهد.

بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده در سبک بازی های ریسینگ از استودیوی Vector Unit برای اندروید است. در این بازی جت اسکی سواران بر روی آب های خروشان با سرعت بالا حرکت می کنند و با عبور از آبشارها با مرگ دست و پنجه نرم می کنند و در راه های آبی عمومی پلیس را فریب می دهند. شما نیز یک جت اسکی سوار هستید که به صورت غیر قانونی در لیگ های آبی به مسابقه می پردازید و موج ها را بر هم میریزید.

پس از عرضه بازی پی اس 2018، 2019 و 2020 شاهد عرضه نسخه 2021 این بازی در سایت کونامی هستیم؛ در این بازی همانند نسخه 2018 و 2019 و 2020 شما می توانید تیم مورد علاقه خود از باشگاه های مختلف را انتخاب کنید و تجربه یکی از زیباترین و فوق العاده ترین بازی های ورزشی فوتبال را در دیوایس اندرویدی تان به ارمغان بیاورید.

طراحی فوق العاده بازیکن ها، ترکیب واقعی و به روز تیم ها، حضور ستاره های معروف، گرافیک خیره کننده، کنترلرهای لمسی عالی به همراه کنترل کلاسیک (دکمه ای)، صداگذاری فوق العاده، طراحی بی نظیر و… همگی ویژگی هایی هستند که باعث می شوند شما نتوانید این بازی فوق العاده را نادیده بگیرید.

بررسی تخصصی نسخه جدید PES:

بهترین بازی های اندروید: بازی MLB 9 Innings 2021

در این بازی جذاب، در ابتدا به جزیره ای خواهید رفت که تاکنون مثل مانند آنجا را ندیده اید. گفتنی است که ورود با خودتان است اما خروج از جزیره به دست خودتان نیست و برای آنکه بتوانید زنده از آنجا خارج شوید، نیاز است تا وارد مبارزه ای مرگبار شده و تا سر حد مرگ از جان خود دفاع کنید. هر بازی 10 دقیقه ای شما را در مقابل 49 بازیکن دیگر قرار می دهد  که همه به دنبال بقا هستند. بازیکنان آزادانه نقطه شروع خود را با چتر نجات انتخاب می کنند و هدفشان این است که تا حد امکان در منطقه امن بمانند. وسایل نقلیه را برای کشف نقشه وسیع پیدا کنید و برای پنهان کردن آن‌ها را به درون سنگرها یا در زیر چمن ها استتار کنید. کمین زدن، تیراندازی با دقت، زنده ماندن در نبردهای تن به تن و در نهایت رسیدن به تنها هدف موجود یعنی زنده ماندن و غلبه بر دیگر بازیکنان.

بهترین بازی های اندروید: بازی The Room: Old Sins

این بازی نسخه چهارم از بازی معمایی فوق العاده زیبا و خارق العاده به نام اتاق از استودیوی بازیسازی Fireproof Studios برای دستگاه های اندروید است. نسخه چهارم بازی اتاق که The Room: Old Sins نام دارد همانند نسخه های قبل به صورت سه بعدی و اول شخص طراحی و ساخته شده است، داستان بازی The Room: Old Sins از آنجایی شروع می شود که ارتباط آقای لاکوود با اعضای انجمن قطع شده و شما برای حل معمای ناپدید شدن آقا و خانم لاکوود به عمارت بزرگ آن ها رفته اید و در اتاق زیرشیروانی این عمارت قرار دارید. اگر حس کارآگاهی شما فعال است پیشنهاد می کنیم این بازی را دانلود و نصب کنید.

بازی Tiny Room Stories: Town Mystery

در Tiny Room Stories: Town Mystery شما باید به نقاط زیادی از شهر بروید و مدارک و شواهد مختلفی را به دست بیاورید. بخش مهم و اصلی این بازی شامل پیدا کردن اشیاء مخفی و همچنین حل کردن پازل ها و معماهایی است که غالباً برای افراد حرفه ای طراحی شده اند. بعضی از این پازل ها واقعاً چالش برانگیز هستند و حسابی می توانند فکر و تمرکز شما را درگیر کنند. از نظر بصری، این بازی با مدل سازی های کاملاً سه بعدی طراحی شده است. مراحل بازی همگی شبیه به یک پلتفرم مکعب شکل معلق هستند که برای انجام آن ها و پیدا کردن آیتم های مورد نیاز مجبور هستید تا این پلتفرم معلق را در زوایای دیگر بچرخانید تا گوشه ای دیگر از تصویر را که در ابتدا پنهان است ببینید.

بهترین بازی های اندروید: بازی Exploding Kittens

گربه های انفجاری یک بازی محبوب، سرگرم کننده و جالب در سبک بازی های کارتی و رومیزی برای اندروید است که با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز حدود 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده و از محبوب ترین بازی های رومیزی به شمار می رود. بازی پرطرفدارExploding Kittens  را دو تا پنج نفر قادرند تجربه کنند و هر راند آن حدود پانزده دقیقه طول می کشد. تمام بازی یک هدف دارد و آن هم نکشیدن کارت گربه انفجاری است. در ابتدا دسته کارت ها روی میز قرار می گیرد و بازیکنان به نوبت، کارت می کشند , اگر بازیکنی یک کارت مشکی یا همان گربه انفجاری را بکشد، به سرعت منفجر شده و از بازی خارج می شود. این بازیکن تنها در صورتی می تواند به بازی خود ادامه دهد که یک کارت خنثی کننده بمب داشته باشد، در این صورت او کارت خنثی کننده را استفاده می کند و کارت گربه انفجاری را بدون اینکه دیگر بازیکنان ببینند، درون دسته کارت ها و در مکان دلخواه قرار می‌دهد. به غیر از کارت های گربه انفجاری و کارت خنثی کردن، کارت های دیگری مثل کارت های اکشن در بازی وجود دارند که به شما اجازه می‌دهند به بردن نزدیکتر شوید.

بازی Wordsmyth

این بازی یکی از کلاسیک ترین بازی های جستجوی کلمات است اما هیچ تبلیغ، تایمر و فشاری شما را آزار نمی دهد. این یک بازی کاملاً عالی و بی نظیر برای یافتن کلمات است که به شما امکان می دهد هر زمان که به استراحت نیاز داشتید، مغز خود را باز کرده و تمرین دهید. این بازی با طراحی مینیمالیستی و روحیه بازی های مستقل، یکی از آن بازی های کمیاب است که به شما کمک می کند تا سال های سال آرام و بدون استرس باشید.

بازی Repulze

Repulze یک بازی فوق العاده زیبا با گرافیکی خیره کننده در سبک بازی های رسینگ این بار از نوع سفینه های فضایی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با نصب آن برروی اسمارت فون و یا تبلتتان می توانید خود را برای انجام یکی از سریع ترین، هیجان برانگیزترین و نفسگیر ترین بازی مسابقه ای آماده کنید. در این بازی بسیار مهیج شما در نقش خلبان انواع سفینه های فضایی باید برای تست، وسیله را در انواع مسابقات و مسیر های مختلف با سرعت های بالا به حرکت در آورید تا برای انجام ماموریت خود آماده شود.

موج های سینوسی یک بازی به شدت زیبا و فوق العاده خوش ساخت با ایده ای ساده اما بی نهایت سرگرم کننده است که در عین سادگی می تواند خارق العاده چالش برانگیز باشد. این بازی در قالب یک عنوان پرمیوم و پولی با قیمت 2.99 دلار توسط استودیوی Lonely Vertex کشور جمهوری چک در گوگل پلی به معرض فروش قرار داده شده است.

در این بازی شما کنترل یک نمودار موجی سینوسی را دارید و باید آن را در یک دنیای انتزاعی و پر از مانع هدایت کنید. این موج سینوسی قادر است تا درست طبق قوانین ریاضیات و سینوس ها، تغییر شکل دهد و مثل نمودارها با تغییر زاویه تغییر شکل دهد و به همین صورت بتوان آن را در شرایط مختلفی در نقاط گوناگون هدایت کرد.

بازی Pumped BMX 3

Pumped BMX 3 یکی از بی نظیرترین بازی های پیشنهادی در سبک ورزش دوچرخه سواری است. در این بازی شما می توانید هیجان فوق العاده دوچرخه سواری و انجام حرکات نمایشی و پرشی را به خوبی تجربه کنید. تعداد بسیار زیاد مراحل و وجود چالش ها و مکان های مختلف در طول بازی باعث شده تا Pumped BMX 3 برای مدت های طولانی شما را سرگرم کند. این بازی بسیار زیبا تنها در مدتی کوتاه بعد از انتشار توانست بیشتر از 50 هزار بار در گوگل پلی خریداری و دانلود شود. همچنین این بازی امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را نیز به دست آورده است.

بهترین بازی های اندروید: بازی Leo’s Fortune

بهترین بازی های اندروید: بازی Threes

یک نوع بازی هیجان انگیز بوده که مغز شما را به چالش می کشاند. در این بازی شما بایستی از مغز خود کمک گرفته و با جمع کردن اعداد تا هنگامی که تمامی خانه های جدول پر نشده است بر امتیازات خود بیافزایید. از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود انیمیشن های متعدد، به چالش کشاندن دوستان، موسیقی متن حرفه ای و گیم پلی فانتزی اشاره داشت. اگر از ذهن خوبی برخوردار هستید پیشنهاد می کنیم حتما این بازی را دانلود کنید.

بهترین بازی های اندروید: بازی Keedo Plus

Keedo Plus نام یک بازی اکشن و جذاب از استودیوی بازی سازی Sylphv برای سیستم عامل اندروید بوده که هماهنگی دست و چشم را به نمایش می گذارد. برای اینکه در این بازی جذاب و هیجانی موفق شوید باید میان دستان و چشمان خود یک هماهنگی خیلی خوبی را به وجود آورید. این بازی برای تمامی سنین و هر جنسی مناسب و کاربردی و سرگرم کننده می باشد. این بازی از یک سیستم کنترل منحصر به فردی پشتیبانی کرده که هیجان آن را دو چندان کرده است. دستاوردهای خود را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک گذاشته وامتیازات متعدد و فراوانی را نیز به دست آورید.

در این بازی اندرویدی شما باید اژدها پرورش دهید، به آن ها آموزش دهید و در نبردهای مختلف شرکت کنید. با اژدهایانی که بزرگ می کنید می توانید وارد جنگ های 6 به 6 شوید. صدها اژدها به دست آورید و از آن ها نگهداری کنید و پرورش دهید تا به یک اژدهای افسانه ای تبدیل شوند. برای غذا دادن به اژدهایتان، محصولات خود را در مزارع پرورش دهید تا بتوانید آن ها را تغذیه کنید. اژدها را در نبردهای 6 در 6 در برابر دشمنان بزرگ قرار دهید و آن ها را شکست دهید و اژدهایان کمیاب و نادر جمع آوری کنید.

بازی 2048

2048 از آن دسته بازی های فکری و اعتیاد آور می باشد که طرفداران بی شماری پیدا کرده و توانسته امتیاز 4.4 را در گوگل پلی به دست آورد. محیط این بازی شامل 16 خانه خالی می باشد که 2 تا از آن ها پر شده است و شما باید سعی کنید تا اعداد یکسان را در کنار یکدیگر قرار دهید تا با ضرب آن ها بتوانید به عدد اصلی و هدف نهایی بازی یعنی 2048 دست یابید. حرکات شما باید دقیق و پیش بینی شده باشند زیرا پس از اتمام خانه ها دیگر نمی توانید شانس خود را امتحان کنید.

بهترین بازی های اندروید: بازی Crying Suns

‏‏یک بازی تفننی ساده و در عین حال جالب که در آن باید توپ تان را به سمت چارخانه های رنگی پرتاب کرده و امتیاز بگیرید، چارخانه ها همین طور پایین می آیند و شما باید سعی کنید قبل از آنکه از صفحه خارج شوند توپ تان را به آن ها بزنید. ‏روی هر کدام از چارخانه ها عددی نوشته شده که در واقع امتیازی است که در صورت از بین رفتن آن چارخانه به شما تعلق میگیرد. ضمنا میتوانید از آیتم های کمکی نیز استفاده کنید و البته قفل توپ های جدیدی را نیز در بازی باز کنید. بعد از هر مرحله سطح چارخانه ها بالاتر میرود و از بین بردشان مشکل تر میشود. یادتان باشد میتوانید از دیواره ها نیز برای هدف گرفتن چارخانه هایی که به صورت مستقیم در دسترس نیستند استفاده کنید. انجام این بازی شاید در ابتدا آسان باشد ولی به تدریج مشکل و مشکل تر میشود.

در این بازی برای شما گیاهان متنوعی را قرار داده شده که هر کدام قابلیت خاص خود را در جنگ با زامبی ها دارند. سعی کنید همه آن ها را جع آوری کنید، چراکه به همه آن ها نیاز خواهید داشت. یکی دیگر از قابلیت های جذاب این بازی امکان رشد گیاهان مختلف است. با پیشرفت در طول بازی و به دست آوردن بذرهای مختلف می توانید گیاهان خود را بکارید. همچنین می توانید با اتصال به اینترنت با افراد از سراسر جهان و در استادیوم ها مختلف مبارزه کنید. این بازی یکی از بازی های بسیار جذاب و پر مخاطب برای آیفون و اندروید است که شماره های بسیار مختلفی از آن عرضه شده است.

بازی Chicken Police یک ماجراجویی روایت محور است که با یک سیستم بازجویی پیچیده و یک گیم‌پلی کاراگاه محور برای شما فراهم شده است. بازی رمز و رازهای بسیاری دارد و باید بتوانید از طریق شم کاراگاهی خود، بسیاری از معماها و رازها را حل کنید. در این بازی داستان جذاب و گیرایی را می‌بینیم که در سبک فیلم‌های کلاسیک دنبال می‌شود. گرافیک سیاه و سفید بازی نیز نشان دهنده‌ی اتمسفر چنین جهانی است و بیش از ۸ ساعت گفتگو با صدا پیشه‌های حرفه‌ای را در این اثر خواهیم داشت. جهان بازی با دقت فراوانی ساخته شده است و رنگ‌های بی‌نظیری در آن دیده می‌شود.

بزرگترین احضارگر، نجات جهان به شما بستگی دارد، بازی ترکیبی باورنکردنی از بهترین عناصر اکشن و دهها قهرمان با توانایی ها و شخصیت های منحصر به فرد در کنار شما هستند. شما یک استاد واقعی از تاکتیک ها برای جمع آوری تیمی خواهید بود که می توانید بر همه موانع غلبه کنید، رئیس های قدرتمند را شکست داده و به فینال بزرگ برسید تا سرنوشت این جهان را شکل دهید. با داشتن شخصیت های قهرمان و هیولاهای با دقت طراحی شده، همراه با مهارت ها و اقدامات مبارزانه طنزآمیز، این یک بازی نقش آفرینی با طراحی شگفت انگیز است که سرگرمی و لذت شما را به همراه خواهد داشت.

بهترین بازی های اندروید: بازی Suzy Cube

بازی استاردیو ولی تاکنون بیشتر از 1 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا خریداری شده و توانسته امتیاز خوب 4.8 از 5.0 را از مجموع رای هزاران نفر کسب نماید و این آمار برای یک بازی پولی فوق العاده است. در این بازی شما می توانید حیوانات مختلف را پرورش دهید، مزارع زیبا بسازید، خانه خود را سفارشی کنید، بخشی از جامعه باشید و با شرکت در جشنواره های مختلف ماموریت های جذابی را انجام دهید و از زندگی در یک مزرعه به دور از زندگی مدرن لذت ببرید.

بهترین بازی های اندروید: بازی Skullgirls

در این بازی کنترل ها عامل تعیین کننده ای محسوب می شوند. مار شما به صورت خودکار حرکت می‌ کند اما برای حرکت به چپ و راست باید از جوی استیک مجازی که در قسمت پایین و سمت چپ صفحه نمایش قرار داده شده است استفاده کنید. علاوه بر این می توانید از دکمه مجازی که در قسمت پایین و سمت راست صفحه نمایش قرار داده شده است استفاده کنید و سرعت مار را افزایش دهید. اما به خاطر داشته باشید، این دکمه دارای انرژی محدود است و با هر بار استفاده باید صبر کنید تا مجدداً انرژی به دست بیاورد و قابل استفاده شود. این بازی را می توانید به صورت تک نفره و چند نفره و همچنین در حالت های مختلف تجربه کنید و لحظات سرگرم‌ کننده ای را رقم بزنید. از لحاظ بصری نیز، فضای گرافیکی بازی بسیار زیبا و چشم نواز است و طراحی هنری خارق العاده ای دار. این بازی با بیش از 1.000.000 نصب توانسته امتیاز 3.8 از 5.0 را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد.

بهترین بازی های اندروید: بازی Tiles Hop

بازی Bike Rush

به زندگی گچا خوش آمدید. آیا آماده شروع یک ماجراجویی جدید هستید؟ شخصیت های انیمیشنی خود را ایجاد کنید و آن ها را با لباس های مورد علاقه خود تزیین نمایید. صدها لباس، پیراهن، مدل مو، سلاح و … را انتخاب کنید. پس از طراحی شخصیت ها، به استودیو وارد شوید و هر صحنه ای را که می توانید تصور کنید ایجاد کنید. برای ایجاد یک داستان کامل از بیش صد زمینه استفاده نمایید. در حالت زندگی جدید برای کشف مناطق مختلف و ملاقات با دوستان جدید در طول مسیر وارد شوید و پس گپ زدن با آنها و کسب اطلاعات بیشتر در موردشان، بازی های مورد علاقه خود را از مینی بازی ها با جمع آوری جواهرات کامل کنید و مجموعه خود را را با امکانات بی پایان بسازید و شخصیت های خود را ایجاد کنید.

بازی Dr. Driving

Dr. Driving – دکتر درایوینگ (رانندگی در شهر) بازی محبوب و پرطرفدار در سبک بازیهای ماشین سواری و رانندگی از استودیوی بازیسازی SUD Inc برای اندروید است که تا به امروز ده ها میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت گردیده است. با نصب Dr. Driving برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی رانندگی ساده و در عین حال جالب با گرافیکی خوب، مراحلی چالش برانگیز و امکان بازی چند نفره به صورت آنلاین را تجربه کنید! وقت آن رسیده که با ماشین خود وارد خیابان های شهر شوید و ببینید چه کسی سریع تر از همه رانندگی می کند. انواع ماموریت های مختلف مثل پارک ماشین بر عهده شما قرار میگیرد که باید آن ها را با سرعتی بالا و البته دقتی زیاد پشت سر بگذارید. با جمع آوری پول و امتیاز می توانید ماشین تان را ارتقا دهید. گیم پلی و ساخت بازی Dr. Driving بی نظیر است اما جلوه های گرافیکی در آن دیده نمی شود که خود ضعف بزرگی است و شاید سازنده برای کم حجم بودن بازی اش زیاد روی گرافیک کار نکرده است.

بهترین بازی های اندروید: بازی Pixel Dungeon

بازی Pixel Dungeon در نگاه اول یک اثر روگ لایک (Roguelike) و ساده به نظر می‌رسد، اما کافی است مدتی آن را تجربه کنید تا ببینید با چه اثر پیچیده و جذابی روبه‌رو هستید. در این بازی هدف شما پیدا کردن یک طلسم خاص است. بازی Pixel Dungeon شما را مجبور می‌کند با غول‌ها و موش‌های مختلف بجنگید. البته به دست آوردن گنجینه‌‌ها و پاداش‌های مختلف نیز می‌تواند در مسیر به شما قوت قلب بدهد. هرچند باس‌های بازی Pixel Dungeon کار را به شدت برای‌تان سخت می‌کنند. مکانسیم‌های این اثر را نمی‌توانید در سایر نمونه‌های هم‌سبک پیدا کنید و در نتیجه کشف و تجربه آن‌ها می‌تواند حسابی سرگرم‌کننده باشد. در بازی Pixel Dungeon مراحلی وجود دارد که عبور از آن‌ها به شجاعت شما بستگی دارد. همچنین ریسک‌پذیر بودن یا محافظه‌کار بودن نیز در روند بازی تاثیرگذار است.

بهترین بازی های اندروید: بازی To The Moon

بازی To The Moon یک داستان کاملا احساسی را روایت می‌کند. داستان این بازی زمان آینده را به تصویر می‌کشد. جایی که بشر موفق شده به تکنولوژی خاصی دست پیدا کند. این تکنولوژی قابلیت تغییر حافظه را به انسان می‌دهد. با این فناوری افراد می‌توانند وارد ذهن دیگران شده و با ایجاد تغییراتی، درک‌شان از اتفاقات گذشته را تغییر دهند. در این بازی یک پیرمرد وجود دارد. او از شما می‌خواهد وارد ذهن‌اش شده و کاری کنید فکر کند در گذشته یک فضانورد بوده . از همین نقطه است که بازی To The Moon متفاوت بودن خود را نشان می‌دهد.

شما وارد ذهن او می‌شوید و با اولین خاطرات‌اش در زمان کودکی مواجه خواهید شد. این داستان جوری پیش می‌رود که شما کاملا در آن غرق می‌شوید. پیاده‌سازی چنین ایده‌هایی در بازی‌های موبایلی کار ساده‌ای نیست، اما سازندگان بازی To The Moon به خوبی توانسته‌اند از عهده این کار برآیند.

بهترین بازی های اندروید: بازی Chrono Trigger

کشتن این حیوانات کار ساده‌ای نیست. در حقیقت برای تکمیل کردن کار باید مراحل مختلفی را طی کنید. اگر توانستید به خوبی این اقدامات را پشت سر هم اجرا کنید، باید به خودتان لقب «نابغه بد ذات» بدهید.

بهترین بازی های اندروید: بازی UnCiv

بازی UnCiv تمام امکانات را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید یک تمدن را ساخته و آن را پرورش دهید و دست به گسترش آن بزنید. این بستگی به شما دارد که می‌خواهید این کار را به صورت صلح‌طلبانه انجام دهید یا با به راه انداختن آتش جنگ. به هر حال این اثر می‌تواند برای دوست‌داران سبک استراتژی کاملا رضایت‌بخش باشد.

بازی سمش هیت در ابتدا به شما 25 توپ فلزی می‌دهد. شما باید روی تصویر هدف‌گیری کرده و شلیک کنید. باید مراقب باشید که توپ‌های‌تان را بدون دلیل هدر ندهید، وگرنه با تمام شدن توپ‌ها شکست خواهید خورد.

در مسیر شما موانع مختلفی قرار می‌گیرند که باید از برخورد با آن‌ها اجتناب کنید. حتی برخی از آن‌ها متحرک‌اند و این موضوع به چالش‌برانگیزتر شدن حرکات کمک می‌کند. در صورتی که به یکی از آن‌ها برخورد کنید، 10 توپ خود را از دست خواهید داد. بسیاری از این موانع از جنس شیشه هستند و می‌توانید آن‌ها را بشکنید. اما برخی دیگر از موانع را نمی‌توانید با این روش از پیش رو بردارید و باید با زدن یک کلیک، آن‌ها را جابه‌جا کنید.

بازی پاداش‌های مختلفی نیز برای کاربران در نظر گرفته است. مثلا ممکن است شما برای مدت زمانی بتوانید از توپ‌های نامحدود استفاده کنید. همچنین گاهی بازی توپ‌های قابل انفجار را در اختیارتان قرار می‌دهد. از دیگر پاداش‌ها می‌توان به کند شدن حرکات برای زمان محدودی اشاره کرد.

این اثر در ابتدا ساده به نظر می‌رسد و می‌توانید مراحل را یکی پس از دیگری طی کنید. اما رفته رفته دشوارتر خواهد شد. در حدی که برخی اوقات اعصاب‌تان را خرد می‌کند. این بازی در واقع صبر و تحمل کاربر و پشتکارش را به چالش می‌کشد.

این بازی در عین نیاز به تمرکز بالا، به دلیل موسیقی بسیار جذاب و هیپنوتیزم کننده‌اش، به شدت آرام بخش است. همین موسیقی شما را به طور خودکار مجبور می‌کند که بازی را بارها و بارها برای غلبه بر تلاش‌های قبلی خود تکرار کنید. این اثر در حال حاضر بیش از 100 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده و نمره کاربران به آن، امتیاز 4.6 از 5 را نشان می‌دهد که یعنی مورد قبول مخاطبان واقع شده است.

بازی Implosion: Never Lose Hope

کنترل‌های سریع، انیمیشن‌های گاها خشونت‌آمیز، انواع مختلف دشمنان، چالش‌های مبارزه با باس‌ها و انفجار از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این بازی جذاب است. طراحی هر سطح به گونه‌ای است که تنها 5 تا 10 دقیقه طول می‌کشد، ولی حالت‌های مختلفی وجود دارند که نه تنها زمان بازی را طولانی‌تر کرده، بلکه آن را جذاب‌تر نیز ساخته‌اند.

بازی Implosion: Never Lose Hope تاکنون بیش از 5 میلیون بار از پلی استور دانلود شده است. همچنین این اثر از نزدیک به 300 هزار امتیاز، میانگین نمره 3.8 از 5 را به دست آورده است. در نتیجه می‌توان آن را یک اثر موفق در نظر گرفت. اگر به آثار علمی-تخیلی و اکشن علاقه دارید، حتما به سراغ این بازی بروید.

بهترین بازی های اندروید: بازی ICEY

سیستم کنترل این اثر بسیار ساده است و می‌تواند بسیاری از کاربران را جذب بازی کند. در طول اثر همین‌طور که به جنگیدن و دویدن در مراحل مختلف ادامه می‌دهید، احساس لذت‌بخشی از جنگ و نزاع و غلبه بر دشمنان را تجربه می‌کنید.

در بازی ICEY ما شاهد شکستن دیوار چهارم خواهیم بود و می‌توانیم از راهنمایی‌ها خود اثر کمک بگیریم. در واقع در این بازی، یک راوی وجود دارد که دوستانه اطلاعات مفیدی درباره راه‌های صحیح به شما ارائه می‌دهد. اگر تصمیم بگیرید راوی را نادیده بگیرید و مسیرهای دیگری را دنبال کنید، در سطح پنهانی گیر خواهید کرد که داستان‌های جذابی برای کشف کردن پیش روی‌تان قرار می‌گیرد. همین نکته پنهان بازی است که آن را به یکی از بهترین بازی های اندروید تبدیل کرده است. در بازی آیسی یک نکته مهم وجود دارد و آن این است که اجازه ندهید تا پیشنهادهای راوی شما را گمراه کند. تاکید می‌کنیم که در صورت جست‌وجوی عمیق‌تر، چیزهای بیشتری کشف خواهید کرد.

این بازی توانست در بین منتقدین مقبولیت قابل توجهی به دست آورد و اکثر کارشناسان ادعا می‌کردند که این اثر در نوع خود یک تجربه بسیار خوب را به رامغان می‌آورد. بازی ICEY تا این لحظه بالغ بر 100 هزار بار در گوگل پلی دانلود شده و از میانگین بیش از 8 هزار رای، توانسته نمره فوق‌العاده 4.7 از 5 را کسب کند.

بازی Mini Metro

در این اثر کاربران باید بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین شهرهای دنیا را به یک سیستم حمل و نقل گسترده مجهز کنند. شما از همان ابتدا که دست به تجربه این بازی می‌زنید، بدون شک سرگرم‌کننده بوده‌اش جذب‌تان خواهد کرد. بازی Mini Metro به نوعی یک اثر در سبک پازل به حساب می‌آید، زیرا در آن باید مسیرهای مناسب را پیدا کنید. طراحی مینیمال این اثر بسیار چشم‌نواز است و هر بازی‌دوستی را جذب می‌کند. به همین دلیل روی هر دستگاه مبتنی بر اندرویدی که این اثر را تجربه کنید، از آن لذت خواهید برد. پس فرقی ندارد که تبلت دارید یا گوشی موبایل، به هر حال می‌توانید با نصب این بازی ویدیویی اندرویی، ساعت‌ها خود را سرگرم کنید.

اگر دوست دارید زمان‌تان را برای پیدا کردن مسیرهای مناسب جهت حرکت قطارها صرف کنید، بازی Mini Metro بهترین انتخاب برای‌تان خواهد بود. شاید ظاهر بازی کمی گول‌زننده باشد، اما باید بدانید که این اثر مخاطب را به چالش خواهد کشید.

تغییر دادن نقشه‌های دو بعدی در بازی Mini Metro حرف اول را می‌زند. در واقع جذابیت‌های متعدد این اثر موجب شده که ما آن را یکی از بهترین بازی های اندروید به حساب آوریم. مراحل در این بازی بر اساس شهرهای واقعی طراحی شده‌اند و ایستگاه‌ها و مسافران نیز به صورت الگوریتمی و خودکار ایجاد می‌شوند. رنگ‌ها در بازی Mini Metro اهمیت زیادی دارند و این اثر از یک سیستم صوتی برای تولید صدا استفاده می‌کند. این سیستم صوتی تولید صدا را بر اساس اقدامات کاربران و شبکه حمل و نقل انجام می‌دهد. ریتم و صدای این بازی با الهام از موسیقی مینیمال تولید شده‌اند. در نتیجه این مورد از بازی های سرگرم کننده اندروید هم از نظر بصری و هم از لحاظ موسیقیایی یک اثر مینیمال است. بازی Mini Metro مورد تعریف و تمجید بسیاری از افراد قرار گرفت. رابط بصری، سادگی گیم‌پلی و رویکرد مینیمالیستی از جمله مواردی بودند که توسط کاربران ستایش شدند. در ادامه به برخی از ویژگی‌های قابل توجه این بازی اشاره می‌کنیم:

  • توسعه الگورتیمی و اتفاقی شهرها به این معنا است که هر بازی منحصر به فرد خواهد بود
  • این اثر از بهترین گیم های اندروید، تعداد زیادی از شهرهای واقعی دنیا را در دسترس‌تان قرار می‌دهد تا مهارت‌های‌تان را با آزمایش کردن برنامه‌های‌تان روی آن‌ها، محک بزنید
  • قابلیت ارتقا قابل توجه که می‌تواند به تنظیم شبکه‌ها کمک کند
  • وجود حالت‌های مختلف؛ حالت Normal برای کسب امتیاز سریع، حالت Endless برای احساس آرامش پیدا کردن و حالت Extreme برای این که خود را شدیدا به چالش بکشید
  • شما می‌توانید به لطف حالت Creative خط متروی خود را دقیقا هر طور که دوست دارید، طراحی کنید
  • می‌توانید با Daily Challenge هر روز در مقابل سایر کاربران رقابت کنید
  • وجود حالت Colorblind و Night
  • موسیقی جذاب

اگر برای نصب بهترین بازی ها به سراغ این مقاله آمده‌اید، می‌توانید از لینک زیر برای نصب بازی Mini Metro استفاده کنید:

بازی Does not commute

اگر می‌خواهید به سراغ دانلود بهترین بازی جهان بروید، باید بگوییم که بازی Does not commute بدون شک یکی از آن‌ها به حساب می‌آید و می‌توان آن را یکی از بهترین بازی های اندروید دانست. کاربران در این اثر آرکیدی و پازل‌محور با مشکل ترافیک در یک شهر کوچک مواجه می‌شوند. یک ماشین وارد صفحه می‌شود و شما باید مشخص کنید که باید به کجا برود. در واقع شما باید با استفاده از نشانگرهای جهت‌نما به سادگی وسیله نقلیه را هدایت کنید.

البته پس از کمی صرف وقت در این شهر، متوجه یک مورد عجیب می‌شوید. در حقیقت هر حرکت، با مورد قبلی تداخل پیدا می‌کند. این یعنی باید از هر تغییر مسیری استفاده کنید تا مانع از برخورد ماشین‌ها با هم شوید. می‌توان گفت که همان خودرویی که چند دقیقه قبل به راحتی آن را جا به جا کرده‌اید، ممکن است برای حرکت ماشین جدید دردسرساز باشد. جالب است بدانید که این مورد از خفن ترین بازی های اندروید شامل خط داستانی و چند کاراکتر نیز می‌شود که محیط‌های متنوع آن حضور دارند. شاید بتوان گفت تنها مشکل اصلی بازی Does not commute این است که مجبور هستید تمامی مراحل آن را پشت سر هم تکمیل کنید.

هدف کاربران در این بازی چیزی نیست جز حل معماهای مختلف. پازل‌ها و معماهای بازی به نوعی به هم مرتبط هستند و همین موضوع موجب جذاب‌تر شدن این اثر شده است. از آن جایی که برخی از چالش‌های آن بسیار دشوار هستند، می‌توان بازی ماشیناریوم را یک بازی مرحله ای هیجانی بزرگسالان نیز قلمداد کرد.

بازی Roblox

بازی Roblox اثری رایگان است، اما دارای بخش خریدهای درون‌برنامه‌ای بوده و کاربران می‌توانند با استفاده از یک ارز مجازی به نام Robux دست به خرید آیتم‌های مختلف بزنند. جالب است بدانید که این اثر در آگوست 2020 بیش از 164 میلیون کاربر فعال داشت. در این بین بالغ بر نیمی از کودکان زیر 16 سال آمریکایی حضور داشتند.

بازی Roblox از جهات مختلفی مورد تعریف و تمجید منتقدان قرار گرفت. مثلا توازن، سیستم ریز پرداخت‌ها و رویکرد مناسب‌اش برای کودکان توسط اکثر افراد ستوده شد. این اثر از قابلیت کراس پلتفرم بهره می‌برد. یعنی شما می‌توانید با سایر دوستان‌تان که این اثر را روی پی سی، موبایل، ایکس باکس وان یا هدست واقعیت مجازی دارند، به بازی کردن مشغول شوید. اگر به دنبال دانلود بازی های کامپیوتر برای اندروید هستید، Roblox یکی از آن‌ها به شمار می‌رود.

این بازی تاکنون بالغ بر 500 میلیون بار در پلی استور دانلود شده و نزدیک به 29 میلیون نفر به آن امتیاز داده‌اند که حالا می‌توانید نمره 4.5 از 5 را در مقابل نام آن در گوگل پلی ببینید. در نتیجه حضور آن در لیست بهترین بازی های اندروید اجتناب ناپذیر است.

بازی Bloons TD 6

این بازی پس از عرضه توانست توجه بسیاری از افراد را جلب کند و به محبوبیت زیادی رسید. بازی Bloons TD 6 تاکنون بیش از یک میلیون بار از پلی استور دانلود شده و امتیاز آن از حدود 300 هزار رای، عدد 4.8 از 5 را نشان می‌دهد که نمره‌ی چشم‌گیری است. علت قرار گرفتن آن در لیست بهترین بازی های اندروید نیز کسب همین موفقیت‌ها است.

این بازی 2.5 بعدی مشابه نسخه‌های پیشین است. این اثر که جدیدترین نسخه از فرنچایز Bloods TD محسوب می‌شود، تجربه‌ی جالبی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. در بازی Bloons TD 6 همان‌طور که انتظار می‌رود، باید یک قلعه را مدیریت کرده و از هجوم دشمنان به سمت آن جلوگیری کنید. این اثر دارای نقشه‌های مختلفی است و سطوح ارتقا متنوعی دارد. در این اثر که یکی از بازی های خفن اندروید است، کاربران با هیروهای گوناگونی رو به رو خواهند شد. بازی Bloons TD 6 چندین قلعه متفاوت دارد که می‌توانید آن‌ها را به روش‌های مختلف ارتقا دهید. این اثر حالت‌های گیم‌پلی گوناگونی دارد و می‌تواند حسابی کاربران را به چالش بکشد. پس اگر به دنبال بازی های کامپیوتر برای اندروید هستید، ما بازی Bloons TD 6 را به شما توصیه می‌کنیم. در ادامه با برخی از ویژگی‌های برجسته این اثر آشنا خواهید شد:

  • حالت کوآپ 4 نفره
  • وجود رویدادهای مختلف که در آن‌ها می‌توانید با باس‌های مختلف رقابت کنید
  • امکان بازی کردن در نقشه‌های مختلف
  • قابلیت دریافت تروفی و شخصی‌سازی بخش‌های مختلف
  • می‌توانید Challenges و Odysseys خاص خود را بسازید و آن‌ها را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید
  • وجود 22 مورد از Monkey Towerهای قدرتمند که هر یک را می‌توانید به سه روش مختلف و منحصر به فرد ارتقا دهید
  • وجود 14 هیروی گوناگون که می‌توانید آن‌ها را ارتقا دهید و اسکین‌های جدید را برای‌شان آنلاک کنید
  • قابلیت تجربه بازی به صورت آفلاین
  • وجود 60 نقشه متنوع که در هر یک باید تاکتیک متفاوتی را مد نظر قرار دهید

در بازه های قیمتی متنوع، بهترین گوشی های بازار را بشناسید:

در این مورد از بهترین بازی های اندروید شما می‌توانید از بین چندین کاراکتر مختلف یکی را انتخاب کرده و شخصی‌سازی کنید. همچنین می‌توان به سراغ سلاح‌ها و آیتم‌های مختلف رفت و از آن‌ها برای تجربه منحصربه‌فرد مرحله‌ها استفاده کرد. در مجموع باید گفت که اگر به دنبال یک اثر متفاوت هستید، بد نیست به سراغ این بازی بروید.

این بازی نرخ فریم بالایی را ارائه می‌دهد و عملکردی پایدار دارد که باعث می‌شود گیمرها از تجربه روان بازی حسابی رضایت داشته باشند. حتی پس از پایان بخش اصلی بازی شما می‌توانید به سراغ بسته الحاقی بازی هم بروید و در مجموع بالغ بر 30 ساعت خود را سرگرم کنید.

بازی Kentucky Route Zero

داستان این اثر از این قرار است که در زیر منطقه Kentucky راهی مخفی وجود دارد و شما باید در آن جا به کاوش بپردازید. در این بین با شخصیت‌های مختلفی آشنا خواهید شد و داستان عجیبی را تجربه خواهید کرد که واقعا ارزش صرف وقت را دارد.

این بود لیست بهترین بازی های اندروید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشند. نظر شما درباره بازی‌های این لیست چیست؟ شما کدام مورد را بیشتر دوست دارید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

سؤالات متداول

بهترین بازی های اندروید کدام‌ها هستند؟

کدام گوشی ها برای انجام 145 بازی اندرویدی مناسب هستند؟

به‌طوری کلی اکثر گوشی‌هایی که در کلاس گوشی های میان‌رده و پرچمدار قرار دارند به‌سادگی می‌توانند این بازی‌ها را اجرا کنند، همچنین گوشی های اقتصادی‌تر نیز قادر به اجرا این بازی‌ها هستند اما باید گرافیک بازی‌ها روی Low و Medium قرار دهید.

چرا اندروید برای گیمینگ بهتر است؟

بازی‌هایی که برای اندروید وجود دارند بسیار بیشتر از بازی‌هایی هستند که در اپ استور وجود دارند و با داشتن گزینه‌های بیشتر برای انتخاب، بازی کردن جذاب تر خواهد بود.

می‌خواهید لپ تاپ اپل خود را بفروشید یا به تنظیمات کارخانه برگردانید؟ مطلب زیر را بخوانید:

با پیشرفت روز افزون بازی های موبایل، شاهد رشد افسارگسیخته‌ی صنعت بازی های موبایل در جهان و ایران هستیم. همین موضوع باعث شده است تا روزانه شاهد انتشار بازی های مختلف اندروید روی پلی استور باشیم. افزایش تعداد بازی‌ها باعث شده است تا انتخاب یک بازی اندروید خوب کمی مشکل شود، به همین دلیل در این مقاله که به‌صورت ماهیانه به‌روز می‌شود، از بازی های اندروید گفته‌ایم، بازی هایی که هریک در جایگاه خود بدون شک ارزش تجربه کردن را دارند. فهرست پیشرو شامل بازی های متنوع در سبک‌های مختلف از جمله فکری، اکشن، ورزشی، معمایی یا استراتژیک است.

با زومجی همراه باشید تا در ادامه نگاهی به بهترین بازی های اندروید بیندازیم. بازی هایی که حتما باید روی موبایل خود تجربه کنید.

این مطلب در تاریخ ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ با بازی های جدید و ویدیوی معرفی برترین‌ها به‌روزرسانی شد.

بهترین بازی های اندروید 2022

  • سبک: نقش‌آفرینی
  • استودیو: بلیزارد
  • مناسب برای بالای ۱۶ سال
  • قیمت: رایگان

دیابلو ایمورتال بالاخره بعد از مدت طولانی برای اندروید و iOS درکنار پی‌سی منتشر شد. دیابلو ایمورتال یک بازی رایگان با پشتیبانی از خرید‌های درون برنامه‌ای است. بخش کمپین بازی دیابلو ایمورتال را به‌راحتی می‌توانید بدون نیاز به خرید درون برنامه‌ای تمام کنید اما زمانی‌که وارد حالت PvP می‌شوید درنهایت برای دستیابی به قدرت مجبور به انجام برخی خریدها خواهید شد.

بازی سیاه‌چاله‌های متنوعی دارد که با افزایش سطح و به‌ویژه بعد از رسیدن به‌سطح پاراگورن قادر به همراهی برای رویارویی با باس‌های قدرتمند خواهید بود. بازی امکان افزایش درجه سختی دنیای بازی را با افزایش سطح فراهم کرده است. تنوع رویدادهای بازی اکنون نسبت به روزهای ابتدایی عرضه دیابلو ایمورتال بیشتر است.

دانلود بازی دیابلو ایمورتال

۲بازی Dislyte

  • سبک: نقش‌آفرینی – ماجراجویی
  • استودیو: Lilith Games
  • مناسب برای بالای ۱۶ سال
  • قیمت: رایگان

داستان بازی Dislyte پیرامون مبارزه قهرمان‌هایی با قدرت خداگونه و عناصر اساطیری آشنایی مانند جعبه پاندورا روایت می‌شود. یکی از خصوصیات اصلی Dislyte گرافیک بصری آن‌ است. طراحی منحصر به‌فرد بازی و تمرکز سازندگان روی داستان بیشتر از گیم‌پلی باعث شده تا Dislyte گزینه خوبی برای علاقمندان به بازی‌های ژاپنی باشد.

در جریان بازی شما با قهرمان‌های مختلف به مبارزه با هیولاها می‌روید و باید به‌شکل نوبتی باتوجه‌به قدرت هر قهرمان دشمنان را هدف بگیرید.

  • سبک: اکشن
  • استودیو: الکترونیک آرتز
  • مناسب برای بالای ۱۸ سال
  • قیمت: رایگان

ایپکس لجندز موبایل همان‌طور که انتظار می‌رفت توانسته ویژگی‌های نسخه کنسولی را به موبایل بیاورد. در بازی ایپکس لجندز موبایل به تمام قهرمان‌های سایر پلتفرم‌ها دسترسی دارید و می‌توانید درکنار حالت بتل رویال، وارد رقابت‌هایی مانند تیم دث‌مچ هم شوید. علاوه‌بر حالت اول شخص، امکان انتخاب گزینه سوم شخص نیز به بازیکنان داده شده است.

در نتیجه به‌ویژه روی موبایل تجربه متفاوتی از بازی ایپکس لجندز را خواهید داشت. هرچند هنوز کراس پلی بین موبایل و سایر پلتفرم‌ها در دسترس نیست اما به‌لطف بهینه‌سازی بازی برای موبایل شاهد استقبال خود بازیکن هستیم.

۴بازی Disney Mirrorverse

  • سبک: اکش نقش آفرینی
  • استودیو: Kabam Games
  • مناسب برای بالای ۷ سال
  • قیمت: رایگان

اگر به شخصیت‌های دنیای دیزنی و پیکسار از جمله جک اسپارو، میکی ماوس، باز لایتیر و گوفی علاقه دارید بازی Disney Mirrorverse یک تجربه آنلاین و داستانی جذاب است. بازی مکانیک گیم‌پلی خیلی پایه‌ای دارد، اما دسترسی به تعداد زیادی از قهرمان‌ها و امکان آزادسازی آن‌ها باعث شده بازی بتواند شما را درگیر خود کند. درکنار حالت بازیکن مقابل بازیکن امکان ورود به بخش داستانی بازیکن مقابل هوش مصنوعی نیز وجود دارد. در این حالت باید با ازبین‌بردن هیولاها درنهایت به باس یا مینی باس قدرتمند برسید.

دانلود بازی Disney Mirrorverse

  • سبک: Beat em up
  • استودیو: Playdigious
  • مناسب برای بالای ۱۲ سال
  • قیمت: ۶.۲۹ دلار

مثل نسخه اصلی، بازی موبایل شورش در شهر ۴ هم شامل ۸ کاراکتر قابل بازی است؛ از اکسل، بلیز و آدام، سه شخصیت‌ اصلی این مجموعه گرفته تا فلوید و چند شخصیت جذاب دیگر. نسخه موبایل این بازی تا جای امکان مانند نسخه کنسولی و پی‌سی ساخته شده است و تجربه آن به گیمرها پیشنهاد می‌شود.

۶بازی کال اف دیوتی موبایل

  • سبک: اکشن اول شخص
  • استودیو: اکتیویژن
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: رایگان

بازی کال اف دیوتی موبایل را می‌توانیم یکی از بهترین بازی های اول شخص منتشر شده روی اندروید معرفی کنیم. کال اف دیوتی موبایل از جنبه‌های مختلف یک بازی فوق‌العاده است. کال اف دیوتی موبایل گرافیک بسیار زیبایی دارد و به‌لطف تنظیمات متنوعی که ارائه می‌دهد روی گوشی‌های بالارده تا پایین‌رده پشتیبانی می‌شود.

مانند نسخه پی‌سی و کنسولی، نسخه موبایل کال اف دیوتی موبایل نیز از حالت‌های مختلف مانند دامینیشن، تیم‌دث‌مچ و بتل رویال پشتیبانی می‌کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی حضور نقشه‌های محبوب و بزرگ این مجموعه در نسخه موبایل است به شکلی که در ابتدا تعداد نقشه‌های این بازی از نسخه‌ی کنسولی آن بیشتر بود.

اگر اندروید ۹ به بالا دارید، به‌راحتی امکان اتصال کنترلر ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ مهیا شده است. بازی کال اف دیوتی موبایل به‌صورت رایگان قابل دانلود است.

دانلود بازی اندروید کال اف دیوتی موبایل

۷بازی فورتنایت

  • سبک: بتل رویال
  • استودیو: اپیک گیمز
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: رایگان

فورتنایت بدون شک بزرگ‌ترین بازی رایگان آنلاین روی کنسول‌ها، پی‌سی و موبای است. بازی بتل رویال فورتنایت بازیکنان را در حالت‌های مختلف از جمله بتل رویال ۱۰۰ نفره با اسکود‌های یک، دو و چهار نفره می‌برد، جایی که می‌توانید با پیدا کردن سلاح‌ها و جمع‌آوری منابع درکنار یک اکشن هیجان‌انگیز، ساخت و ساز را نیز تجربه کنید.

برخلاف بسیاری از بتل رویال‌ها، امکان ساخت‌وساز در بازی فورتنایت باعث شده تا این بازی تجربه‌ای متفاوت را برای بازیکنان رقم بزند و البته کمی هم گیم‌پلی آن را پیچیده کند. امکان خریداری بتل‌پس برای دستیابی به محتوای شخصی‌سازی متنوع، حضور پرشمار مأموریت‌های روزانه و فصلی و همچنین قابلیت حضور در حالت چندنفره درکنار دوستان باعث شده فورتنایت به یکی از بازی های محبوب تبدیل شود.

خوشبختانه خریدهای درون‌برنامه‌ای هیچ نقشی در گیم‌پلی بازی ندارند، در نتیجه اگر حرفه‌ای باشید پیروزی از آن شما خواهد بود. شرکت اپیک پشتیبانی بی‌چون و چرایی از فورتنایت دارد و هم‌اکنون نیز چپتر دوم آن در دسترس است.

دانلود بازی اندروید فورتنایت

برای دانلود وارد سایت اپیک گیمز شوید

۸بازی پابجی موبایل

  • سبک: اکشن بتل رویال
  • استودیو: تنسنت گیمز
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: رایگان

ظهور بازی پابجی در استیم باعث شد موج جدیدی از سبک جدیدی به نام بتل رویال روانه بازار شود. بازی پابجی در طول سال‌های گذشته پیشرفت زیادی مخصوصا در رابطه با گان‌پلی کرده است.

در جریان این بازی ۱۰۰ بازیکن به‌صورت همزمان به جزایری بزرگ می‌روند. در ابتدا هیچ وسیله‌ای به همراه ندارید و باید به سرعت با پیدا کردن سلاح و لباس، سعی کنید تا از دشمنان جلو بیفتید. سلاح‌های پابجی موبایل نیز مانند نسخه پی‌سی بسیار متنوع است و به‌ویژه هریک از اتچمنت‌هایی که روی سلاح قرار می‌دهید، تاثیر زیادی روی عملکرد تفنگ می‌گذارد.

هم‌اکنون دو نسخه پابجی موبایل لایت و پابجی موبایل در دسترس است که هرکدام برای گوشی‌های بالارده، میان‌رده و پایین‌رده تولید شده‌اند. در این بازی همچنین امکان کنترل خودرو و موتور برای جابه‌جایی در بازی مهیا شده است. امکان تجربه بازی به‌صورت سوم‌شخص یا اول شخص نیز دیگر خصوصیت بازی است. مانند فورتنایت در پابجی موبایل نیز مهارت حرف اول را می‌زند و خریدهای درون‌برنامه‌ای باعث برتری بازیکنی به بازیکن دیگر نمی‌شود.

پابجی موبایل در ایران بدون رفع آی‌پی در دسترس نیست، اما می‌توانید با تغییر آی‌پی آن را تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید پابجی موبایل

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: سوپرسل
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان

سال‌های از محبوبیت کلش اف کلنز می‌گذرد و می‌توانیم بگوییم این بازی حق زیادی بر گردن بازی‌ها استراتژی موبایل دارد. در بازی کلش رویال باید دو قلعه خود را ارتقاء دهید. هر یک از قلعه‌ها به‌صورت مجزا از یکدیگر گسترش پیدا می‌کنند و نیروهای مخصوص به خود را دارند.

با ورود به بازی باید ساختمان‌های مختلف را بسازید و با جمع‌آوری یا غارت منابع، آن‌ها را ارتقاء دهید. هریک از ساختمان‌ها نقش به‌خصوصی را برای ارتقاء، دفاع، حمله یا تولید منابع و نیروهای مختلف ایفا می‌کنند و ارتقاء آن‌ها به مرور زمان طولانی و البته گران خواهد شد.

شما همچنین می‌توانید با ورود به قبیله‌های مختلف به همراه دوستان‌تان وارد نبرد با سایر قبایل بازی شوید و منابع بیشتری را کسب کنید. بازی کلش اف کلنز هنوز هم ویژگی‌های جذابی را به‌عنوان یک بازی رایگان ارائه می‌دهد.

دانلود بازی اندروید کلش اف کلنز

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Innersloth
  • مناسب برای تمام نوجوانان
  • قیمت: رایگان

متاسفانه بازی امانگ آس روی موبایل به‌صورت آنلاین برای بازیکنان ایرانی در دسترس نیست اما اگر دوستان به اصطلاح پایه دارید بازی امانگ آس بدون شک یکی از بهترین‌ها برای تجربه درکنار دوستان‌تان به‌صورت لوکال است. در بازی امانگ آس دو گروه خدمه و شیاد حضور دارند. خدمه باید وظایف مختلفی را برای تعمیر سفینه بر عهده بگیرند و گروه شیاد باید با کشتن خدمه مانع رسیدن آن‌ها به هدف شوند.

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو: Mihoyo
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان

بعد از انتشار بازی جدید افسانه زلدا روی سوییچ، کمبود بازی‌ مشابه به‌شدت روی پلتفرم‌های دیگر احساس می‌شد. استودیوی میهویو بالاخره در سال 2020 بازی زیبایی را در سبک ماجراجویی برای پلتفرم‌های مختلف منتشر کرد. بازی گنشین ایمپکت داستان خواهر و برادری را روایت می‌کند که یکی از آن‌ها توسط نیروی شر به گروگان گرفته شده و اکنون شخص دوم باید به‌مرور به‌دنبال راهی برای نجات خواهر یا برادر خود باشد. بازیکن در ابتدای بازی باید یکی از دو شخصیت را انتخاب کند هرچند در طول داستان به مرور با کارکترهای جدیدی روبه‌رو می‌شوید که امکان استفاده از آن‌ها را در مبارزات خواهید داشت.

گنشین ایمپکت یک بازی حداقل ۸ گیگابایتی است در نتیجه برای تجربه آن باید حتما یک گوشی بالارده یا حداقل میان‌رده روی تنظیمات Low داشته باشید. این بازی امکان تجربه روی گوشی‌های اقتصادی را متاسفانه فراهم نکرده است.

۱۲بازی DEEMO II

  • سبک: ماجرایی
  • استودیو: Rayark International Limited
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان

باران کشنده هر انسانی را که با آن برخورد کند به گلبرگ‌هایی سفید تبدیل می‌کند. داستان بازی پیرامون دختری به نام اکو (Echo) روایت می‌شود که در جریان برخورد به باران در حال تبدیل شدن به گلبرگ‌های سفید است؛‌ هرچند در اوج ناامیدی به ناگاه توسط موجودی مرموز نجات پیدا می‌کند. بازی درکنار موسیقی زیبا، گیم‌پلی هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده‌ای نیز دارد. در هرحال نباید این بازی ۲۰۲۲ را از دست بدهید.

دانلود بازی اندروید Deemo II

  • سبک: معمایی
  • استودیو: Jam City, Inc.
  • مناسب برای همه سنین
  • قیمت: رایگان

یادگیری افسون‌های مختلف، پیدا کردن دوست، شخصی‌سازی اتاق محل سکونت و درنهایت پیشروی در داستان بازی از خصوصیاتی است که در بازی هری پاتر در دسترس شما قرار دارد.

۱۴بازی Roblox

  • سبک: سندباکس
  • استودیو: Roblox Corporation
  • مناسب برای همه سنین
  • قیمت: رایگان

در وصف Roblox همین بس که با ورود به آن به یکی از بزرگ‌ترین جهان‌های مجازی برای برون‌ریزی خلاقیت و اشتراک‌گذاری با سایر بازیکنان وارد می‌شوید. بازی روبلکس هم‌اکنون نیز مهمان میلیون‌ها کاربر فعال است. در دنیای بازی Roblox می‌توانید هرآنچه باشید که می‌توانید تصور کنید، به دوستان خود بپیوندید و یک بازی سند‌باکس را برای سرگرم شدن به همراه دوستان‌تان روی پلتفرم‌های مختلف به‌لطف قابلیت جهان باز بازی تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید Roblox

  • سبک: معمایی
  • استودیو: Headup
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: رایگان
  • سبک: پلتفرمر
  • استودیو: Black Panther
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: رایگان

نینجا آراشی یک بازی پلتفرم با اکشن پر زد و خورد و پلتفرم‌های کشنده و چالشی است. شخصیت اصلی و دشمنان و مکان‌های بازی ترکیبی از سایه و پس زمینه‌ای رنگی اما با یک تم تیره هستند. شخصیت اصلی به‌لطف عناصر نقش‌آفرینی قابلیت ارتقاء مهارت‌های خود را دارد و تنها هدفش نجات دادن پسر خود از دستان Orochi، شخصیت منفی داستان است. قابلیت پرش دوگانه، پرتاب کردن شوریکن و لت‌وپار کردن دشمنان از جمله مهارت‌هایی است که باید در طول ۴۵ مرحله بازی به کمک آن‌ها رو‌به‌جلو حرکت کنید.

  • سبک: موزیک
  • استودیو: Space Ape
  • مناسب برای همه سنین
  • قیمت: رایگان

۱۸بازی The Sims Mobile

  • سبک: معمایی
  • استودیو: الکترونیک آرتز
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان

درکنار بازی SimCity که در ادامه به آن اشاره می‌کنم، الکتروینک آرتز بازی The Sims روی موبایل نیز توانسته نظر مخاطبان و طرفداران مجموعه را به‌خود جلب کند. از طرفی هنوز هم شاهد انتشار به‌روزرسانی‌ها جدید برای جلوگیری از تکراری شدن بازی هستیم. بازی The Sims Mobile ویژگی‌‌های هیجان انگیز گذشته مانند ساخت شخصیت و بهبود ظاهر شخصیت را به نسخه موبایل اورده است. از طرفی گیم‌پلی بازی نیز برای نمایشگرهای موبایل بهینه شده است. در نتیجه اکنون در سال ۲۰۲۲ می‌توانید به‌لطف به‌روزرسانی‌های متنوع نهایت لذت را از بازی ببرید.

دانلود بازی اندروید The Sims Mobile

  • سبک: سروایول
  • استودیو: ۱۱ بیت
  • مناسب برای بالای ۱۸ سال
  • قیمت: رایگان
  • سبک: اکشن بتل رویال
  • استودیو: Krafton
  • مناسب برای بالای ۱۶ سال
  • قیمت: رایگان

بازی از لحاظ گیم‌پلی شباهت زیادی به پابجی موبایل دارند اما گرافیک بازی ظاهری واقع‌گرایانه‌تری به‌خود گرفته است.

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: Next Games
  • مناسب برای بالای ۱۲ سال
  • قیمت: رایگان

بازی مردگان متحرک روی موبایل محصولی با حالت‌های مختلف است. حالت اصلی امکاناتی برای مبارزه تاکتیکی با زامبی‌ها را می‌دهد. یکی از خصوصیت بازی لایف سرویس بودن آن است به این معنی که سازندگان به‌مرور با اضافه کردن قهرمان‌ها و حالت‌های جدید مانع تکراری شدن بازی می‌شوند. از دیگر حالت‌های بازی می‌توانیم به مأموریت بی‌پایان اشاره کنیم که شما را در مقابل موج عظیم حمله‌های زامبی‌ها قرار می‌دهد.

  • سبک: اکشن-پلتفرمر
  • استودیو: بلک پنتر
  • مناسب برای بالای ۱۶ سال
  • قیمت: رایگان

نسخه اول نینجا آراشی به‌ویژه به‌خاطر گرافیک و طراحی صدا مورد توجه قرار گرفته بود. در نسخه دوم سازندگان بیشتر به‌سمت عناصر نه‌چندان پیچیده نقش‌آفرینی و طراحی مراحل چالش‌برانگیزتر در مقایسه با نسخه اول رفته‌اند. به‌همین دلیل شاهد پلتفرمرهای سخت‌تر نسبت به قبل هستیم.

  • سبک: اکشن
  • استودیو: اسکوئر انیکس
  • مناسب برای بالای ۱۸ سال
  • قیمت: رایگان

بازی هیتمن اسنایپر همینطور شامل یک حالت سروایول برای مبارزه با زامبی‌ها می‌شود. درنتیجه اگر از مأموریت‌های اصلی خسته شدید، پیشنهاد می‌کنم سری به این حالت بزنید.

  • سبک: اکشن بتل رویال
  • استودیو: 111dots Studio
  • مناسب برای بالای ۱۲ سال
  • قیمت: رایگان

هر رقابت در بازی ۱۰ دقیقه زمان می‌برد در نتیجه شاهد سرعت بالای گیم‌پلی بازی در مقایسه با بازی‌ پابجی موبایل هستیم. بعد از مدت‌ها اخیرا حالت 4v4 بازی نیست به‌صورت دائمی در دسترس علاقمندان قرار گرفته است در نتیجه اگر تیم خوب دارید، این‌حالت هم لذت‌بخش خواهد بود.

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو: اسکوئر انیکس
  • مناسب برای بالای ۱۶ سال
  • قیمت: رایگان
  • سبک: مبارزه ای
  • استودیو: برادران وارنر
  • مناسب برای بالای ۱۸ سال
  • قیمت: رایگان

مد‌ت‌ها از زمان انتشار نسخه موبایل بازی مورتال کامبت برای اندروید و iOS می‌گذرد و خوشبختانه سازندگان هنوز هم به پشتیبانی از این بازی ادامه می‌دهند. قهرمان‌های آشنای مجموعه به مورتال کامبت موبایل نیز آمده‌اند، هرچند در زمینه مبارزه‌ها شاهد تفاوت‌هایی در کنترل نسبت به سایر پلتفرم‌ها هستیم.

بازی بخش‌های مختلفی دارد و چالش گیم‌پلی در نسخه موبایل بازی هم تا حد زیادی حفظ شده است. به‌یاد داشته باشید که از لحاظ بصری مورتال کامبت همواره خشونت اغراق شده‌ای دارد، بنابراین اگر خشونت روی شما تاثیری ندارد به سراغ این‌بازی بروید، در غیر این‌صورت بیش از ۱۰۰ بازی دیگر در این مقاله برای تجربه کردن به شما پیشنهاد داده‌ایم.

  • سبک: رقابتی
  • استودیو: Scopely
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان

۲۸بازی My Friend Pedro

  • سبک: Shoot ’em up
  • ناشر: دیوالور دیجینال
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان

دانلود بازی اندروید My Friend Pedro

  • سبک: ماجراجویی اپیزودیک
  • استودیو: دونت‌ناد
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان
  • سبک: کژوال
  • استودیو: Rovio Entertainment
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: رایگان
  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو: 505 Games Srl
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: ۴.۹۹ دلار
  • سبک: بتل رویال، اکشن
  • استودیو: سوپر
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان
  • سبک: رانر
  • استودیو: کینگ
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان
  • سبک: MOBA
  • استودیو: ریوت گیمز
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان

۳۵بازی White Night

  • سبک: اشاره و کلیک
  • استودیو: Playdigious
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: ۷.۴۹ دلار

دنیای بازی در مجموع از سه رنگ مشکی، سفید و قرمز تشکیل شده است. در حقیقت رنگ سفید زبانه‌‌ای از نور است که راهنما بازیکنان برای پیشروی در بازی محسوب می‌شود و به کمک آن می‌توانید از میان اتاق‌های تاریک عبور کنید. دنیای White Night جوی ترسناک دارد، حضور هیولاها در جای جای عمارت باعث شده تا گشت‌وگذار در محیط بازی کمی مشکل شود و باید درکنار کشف نامه‌ها و جست‌و‌جوی محیط، برای فرار از دست دشمنان‌تان نیز تلاش کنید.

اگر به‌دنبال بازی ترسناک در سبک اشاره‌ و کلیک می‌گردید، White Night محصولی با کیفیت با معماهای متنوع از ترکیب سایه و نور است که حسی متفاوت نسبت به بازی های دیگر را منتقل می‌کند.

۳۶بازی REDDEN

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Team Bulosodeuk
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: ۳.۳۹ دلار

تا پیش از بازی Limbo چندان شاهد حضور بازی های سیاه و سفید در صنعتی بازی های ویدیویی نبودیم. ساخت بازی لیمبو باعث شد تا جریان جدیدی میان توسعه‌دهندگان بازی های مستقل آغاز شود که نتیجه آن عرضه محصولاتی با کیفیت بود. بازی REDDEN یکی از بهترین بازی های اندروید متفاوت در سبک اکشن است که در دنیایی نه‌چندان رنگارنگ روایت می‌شود.

برخلاف بسیاری از بازی‌ها که در نقش انسان‌ها یا حیوانات ماجراجویی می‌کنیم این‌بار وظیفه کنترل تیرها را برعهده داریم. هریک از مراحل بازی شامل انجام مجموعه‌ای از فعالیت‌ها از جمله رسیدن به پایان خط می‌شود، با این تفاوت که در میانه مسیر باید با توجه کردن به سرعت وزش باد یا شیوه حرکت حیوانات، به‌شکلی تیر را کنترل کنید که از داخل بدن تمام حیوانات یا دشمنان دیگر عبور کند.

REDDEN که یکی از بهترین بازی های اندروید فهرست زومجی است در مراحل ابتدایی کنترل آسانی دارد. اما به مرور با عبور از مراحل با چالش‌های جدیدی رای کسب هر سه ستاره روبه‌رو می‌شوید.

دانلود بازی اندروید REDDEN

  • سبک: شبیه‌ساز
  • استودیو: Paradox Interactive AB
  • مناسب برای بزرگسال
  • قیمت: رایگان

۳۸بازی Million Lords: Kingdom Conquest

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: MILLION VICTORIES
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان

تفاوت زیادی میان بازی های استراتژی روی موبایل و رایانه‌های شخصی وجود دارد به همین دلیل نیز عمدتا علاقمندان به بازی های استراتژی روی پی‌سی به سراغ این سبک بازی در موبایل نمی‌روند. بااین‌حال اگر به‌دنبال یک بازی‌ می‌‌گردید که حسابی بتواند حس و حال یک بازی استراتژی را به‌شما منتقل کند بازی Million Lords گزینه‌ی خوبی خواهد بود. در این بازی باید برای گسترش قلمرو خود تلاش کنید تا در با افزایش قدرت‌دفاعی و برنامه‌ریزی به سایر قلمروها نیز حمله کنید.

شبیه‌سازی سه فصل سال، گرافیک زیبا برای یک بازی موبایل و تفاوت استراتژی در هریک از فصل‌ها از جمله‌ خصوصیات بازی Million Lords: Kingdom Conquest است. بازی میلیون لردز یک بازی رایگان که یکی از بهترین بازی های اندروید است با پشتیبانی از خریدهای درون برنامه‌ای برای علاقمندان به آثار استراتژی است و توصیه می‌کنیم حتما به سراغ آن بروید.

دانلود بازی اندروید Million Lords: Kingdom Conquest

  • سبک: اکشن دوبعدی
  • استودیو: Pomelo Games
  • مناسب برای همه سنین
  • قیمت: رایگان
  • سبک: ترس و بقا
  • استودیو: Behaviour Interactive
  • مناسب برای بزرگ‌سالان
  • قیمت: رایگان
  • سبک: معمایی
  • سازنده: Jesse Makkonen
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: ۶.۹۹ دلار
  • سبک: آرکید
  • استودیو: ONESOFT
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان

سازندگان از حضور ۴۸ پهپاد متنوع نیز در این بازی خبر داده‌اند که در دسته‌های مختلف از افسانه‌ای گرفته تا کمیاب دسته‌بندی شده است. اسپیس شوتر گیم‌پلی سریعی دارد و سازندگان نیز توانسته‌اند با مجموعه‌ای از افکت‌ها چهره‌ی زیبایی را به مراحل ببخشند.

این بازی را که یکی از بهترین بازی های اندروید 2020 است، به‌هیچ عنوان از دست ندهید.

  • سبک: معمایی
  • استودیو: Lilith Games
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: ۲.۷۹ دلار

در این بازی باید آیتم‌های مختلفی را با گشت‌و‌گذار در محیط و گوش دادن به صحبت ساکنین شهر پیدا کنید تا بتوانید یکی پس از دیگری معماها را پشت سر بگذارید. اگر یک بازی اشاره و کلیک فکری می‌خواهید حتما ماجراجویی Mr Pumpkin 2 را از دست ندهید.

۴۴بازی سایه هیچ

  • سبک: تعاملی
  • استودیو: Eldring
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: رایگان

طبق گفته سازندگان سایه هیچ در مجموع ۴۵ دقیقه گیم‌پلی دارد و به‌لطف داستان چندلایه، کاربر را در طول این ۴۵ دقیقه باخود همراه می‌کند. داستان بازی پیرامون یک مرد و زن به نام پویا و شکیبا روایت می‌شود که با ورود به یک کافه با سه پیام هشدارآمیز روبه‌رو می‌شوند. اغراق نیست اگر این بازی را یکی از بهترین بازی های اندروید 2020 بدانیم.

دانلود بازی اندروید سایه هیچ

  • سبک: کژوال
  • استودیو: Modern Programming
  • مناسب برای همه سنین
  • قیمت: ۱.۳۹ دلار
  • سبک: شبیه‌ساز
  • استودیو: molleindustria
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: ۳.۹۹ دلار

استودیوی مول اینداستریا توانست با الهام از بازی بسیار زیبای که یکی از بهترین بازی های اندروید سال ۲۰۱۸ بود به‌خوبی اهمیت سیاست در کشورداری را به نمایش بگذارد. در این بازی سه پارامتر اصلی دولت، قدرت مردم و میزان آلایندگی در نظر گرفته شده است که باتوجه‌به هریک از آن‌ها، سایر بخش‌ها دچار ضعف می‌شوند.

۴۷بازی آمیرزا

  • سبک: حدس کلمه
  • استودیو: نردبان اندیشه
  • مناسب برای همه سنین
  • قیمت: رایگان

آوازه‌ی بازی کلمه‌ای آمیرزا در سال ۹۶ به گوش همگان رسید، زمانی‌که بازی توانست به ۶ میلیون نصب دست پیدا کند و رکورد استقبال از یک بازی ایرانی را بشکند. آمیرزا یک بازی حدس کلمه با بیش از ۸۰۰ مرحله متنوع است. علاوه‌بر انبوهی از کلمات که باید به مرور حدس بزنید، به‌صورت روزانه نیز چالش‌های جدیدی به همراه انیمیشن‌های بامزه برای به‌چالش کشیدن ذهن‌تان در دسترس‌تان قرار دارد.

استودیوی نردبان اندیشه همچنین توجه ویژه‌ای به موسیقی سنتی بازی آمیرزا داشته است به شکلی که در جای جای بازی می‌توانید از موسیقی اصیل ایرانی لذت ببرید. بازی آمیرزا اکنون به‌صورت رایگان در دسترس شما قرار دارد. آمیرزا یکی از محبوب‌ترین و بهترین بازی های اندروید حدس کلمه در ایران است.

دانلود بازی اندروید آمیرزا

  • سبک: ماجرایی
  • استودیو: 15 Minutes Of Game
  • مناسب برای کودکان
  • قیمت: رایگان
  • سبک: اکشن
  • استودیو: X.D. Network
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: ۴.۱۹ دلار

۵۰بازی SpongeBob: Krusty Cook-Off

  • سبک: کژوال
  • استودیو: Tilting Point
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: رایگان

باب اسفنجی دوست‌داشتنی که همیشه در همبرگری کار می‌کند، اکنون با یک بازی زیبا مهمان گوشی‌های علاقمندان شده است. SpongeBob: Krusty Cook-Off یک بازی آشپزی کژوال است که سعی دارد تا با ارائه محتوای مختلف از جمله امکان آماده کردن غذاهای متنوع بازیکنان را به چالش بکشد. داستان بازی ازجایی آغاز می‌شود که آقای خرچنگ تصمیم می‌گیرد تا برای کسب درآمد، یک رستوران فست‌فود را افتتاح کند و چه‌کسی بهتر از باب اسفنجی برای مدیریت شعبه‌ی جدید. در جریان بازی باید یک به یک خواسته‌های مشتریان را برآورده کنید. هریک از مشتریان یک غذا خاص را با دستور پخت به‌خصوص مدنظر دارد که باید آن را به دقت آماده کنید. این بازی یکی از بهترین بازی های اندروید در سبک کژوال برای تجربه کردن است.

هرچند در ابتدای بازی سفارشات تنها به پنکیک خلاصه می‌شود، در ادامه برخی مشتریان به‌دنبال سفارش ساندویچ‌های پیچیده‌تر می‌روند. امکان ارتقاء فضا برای آماده‌سازی سفارشات و همچنین در دسترس بودن قابلیت شخصی‌سازی، بازی SpongeBob: Krusty Cook-Off را به محصولی با محتوای مختلف تبدیل کرده است. SpongeBob: Krusty Cook-Off اکنون به‌صورت رایگان در دسترس است. بازی موبایل باب اسفنجی مورد استقبال بسیاری از بازیکنان موبایل قرار گرفته است.

دانلود بازی اندروید SpongeBob: Krusty Cook-Off

  • سبک: اکشن دوبعدی
  • استودیو: Brain Seal Ltd
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: ۳.۹۹ دلار

بازی در مجموع دارای سه فصل مجزا است که در هرکدام دشمنان متفاوتی پیش‌روی شما قرار می‌گیرند. در فصل اول شما با گلادیاتورهای یونانی روبه‌رو می‌شوید، در فصل دوم دشمنانی نظیر گلادیاتورهای آفریقایی را درکنار حیوانات درنده پیش‌روی خود دارد و در فصل آخر هم باید انتقام خانواده خود را از رومی‌ها بگیرید.

۵۲بازی Beyond This Side

  • سبک: ماجرایی
  • استودیو: Crescent Moon Games
  • مناسب برای بزرگ‌سالان
  • قیمت: ۴.۱۹ دلار

هرچند بازی فراتر از اینجا را می‌توانیم یک بازی ایرانی بدانیم، اما این بازی به‌دلایل مختلف از جمله تحریم‌ها با نام Beyond This Side روی گوگل پلی منتشر شده است. داستان بازی پیرامون فردی به‌نام سم روایت می‌شود که همسرش به‌شکل رمزآلودی ناپدید شده است. فراتر از اینجا یک بازی اشاره و کلیک با داستانی درگیرکننده است. در این بازی درکنار سم می‌توانید نقش شخصیتی دیگر را نیز بازی کنید و به‌مرور با پیدا کردن مدارک مختلف به راز ناپدید شدن همسر سم پی ببرید.

بازی فراتر از اینجا اکنون در کافه بازار به‌صورت رایگان در دسترس قرار دارد. اگر به‌ دنبال تجربه نسخه انگلیسی این بازی زیبا هستید، می‌توانید Beyond This Side را ازطریق گوگل پلی دانلود کنید. فراتر از اینجا یکی از بهترین بازی های اندروید ایرانی است.

دانلود بازی اندروید Beyond This Side

  • سبک: جورچین
  • استودیو: Metacore Games Oy
  • مناسب برای همه سنین
  • قیمت: رایگان
  • سبک: کژوال
  • استودیو: Halfbrick Studios
  • مناسب برای همه سنین
  • قیمت: رایگان
  • سبک: کارتی
  • استودیو: Riot Games
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان

در هر مسابقه در این بهترین بازی های اندروید هر بازیکن ۲۰ جان دارد و هدف نهایی مسابقه صفر شدن جان یکی از طرفین رقابت است. کارت‌های بازی در مجموعه به سه دسته یونیت، قهرمان و طلسم تقسیم‌ می‌شود که هر کدام توانایی مختص به خود را دارد. البته بازی تنها به این موارد خلاصه نمی‌شود و بهتر است تا خودتان به‌مرور با آشنا شوید. بازی لجندز اف رونترا به‌صورت رایگان در دسترس است اما برای تجربه آن در ایران باید آی‌پی خود را تغییر دهید.

  • سبک: کژوال
  • استودیو: Magic Tavern, Inc.
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان
  • سبک: معمایی
  • استودیو: Rusty Lake
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان
  • سبک: شبیه‌سازی
  • استودیو: Rockbite Games
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: رایگان
  • سبک: معمایی
  • استودیو: Dream Games, Ltd.
  • مناسب برای همه سنین
  • قیمت: رایگان

اینروزها سروصدای زیادی کرده‌اند و به همین دلیل استفاده از کلمه رویال نیز موردتوجه بسیاری از بازیسازان قرار گرفته تا حتی در بازی هایی که ارتباطی با با بتل‌رویال ندارند نیز برای دانلود بیشتر مورد استفاده قرار گرفته‌اند حتی در تبلیغات خود از حل پازل‌ها تا حدمرگ نیز سخن می‌گویند. در بازی رویال مچ باید رنگ‌های مشابه را مشابه بازی های جورچین با یکدیگر یکی کنید. مراحل بازی به‌شکل تساعدی سخت می‌شوند و با پاورآپ‌ها و آیتم‌هایی مانند سکه بازیکنان پیروز را درنهایت تشویق می‌کنند. بازی رویال مچ به‌لطف بازاریابی خوب سازندگان مورد توجه بازیکنان زیادی قرار گرفته است.

  • سبک: اکشن
  • استودیو: KILLHOUSE GAMES SRL
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: ۴.۴۹ دلا
  • سبک: اکشن
  • استودیو: OASIS GAMES LIMITED
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: رایگان

زمانی درکنار سه انیمه بزرگ درگون بالز، وان‌ پیس و ناروتو نام یک انیمه خاطره‌انگیز به نام بلیچ نیز می‌درخشید. با گذشت سال‌ها از زمان آخرین ماجراجویی ایچیگو کوروساکی، هنوز هم طیف گسترده طرفداران این مجموعه باعث شده‌ است تا هر از چند به سراغ ساخت یک بازی از این مجموعه بروند.

۶۲بازی CookieRoute

  • سبک: معمایی
  • استودیو: digita, Inc.
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: رایگان

در بازی CookieRoute شما باید شیرینی‌هایی را که از بالا به پایین می‌افتند، در ترتیبی مناسب چینش کنید تا یک مسیر مناسب را از مبدا به مقصد وصل کنید. با اسکرول به سمت پایین قطعه مورد نظر با سرعت بیشتری در جای خود قرار می‌گیرد و با اسکرول به طرف بالا به سرعت عادی خود برمی‌گردد و با زدن ضربه روی تکه‌ها، ۹۰ درجه می‌چرخند. بازی حتی به‌شما اجازه می‌دهد تا قطعه‌ای را ذخیرده کرده و در زمان مناسب از آن استفاده کنید.

این نکته را به‌خاطر داشته باشید که مسیر مورد نظر شما منحصربه‌فرد نیست و می‌توانید با استفاده از شیرینی‌ها و راه‌های مختلف مسیر را پیدا کنید. بازی در محیط صفحه ستاره‌هایی هم قرار داده است که اگر بتوانید در مسیر ایجاد شده همگی آن‌ها را به‌دست آورید، هر سه ستاره مرحله متعلق به‌شما خواهد بود. در بخش دوم بازی، پس از به‌دست آوردن مواد اولیه برای درست کردن کیک و کلوچه، می‌توانید کیک خود را در مایکروویو قرار دهید و در زمانی مشخص آن را بپزید. CookieRoute یک بازی رایگان است، اما برای تجربه آن باید به اینترنت متصل باشید.

  • سبک: کارتی
  • استودیو: سی دی پراجکت
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان
  • سبک: مچ‌تری
  • استودیو: My.com B.V.
  • مناسب برای همه سنین
  • قیمت: رایگان

۶۵بازی Sky: Children of the Light

  • سبک: ماجرایی
  • استودیو: Eldring
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: رایگان

مانند بسیاری از بازی های مشابه، Sky: Children of the Light‏ نیز داستانی پیرامون برگرداندن نور به سرزمینی غمگین را دارد. بازی دارای هفت دنیای زیبا است که بازیکنان باید در گوشه گوشه‌ی آن پازل‌های چالش‌برانگیزی را حل کنند. Sky: Children of the Light‏ همچنین شامل یک بخش چندنفره می‌شود. در این حالت بازیکنان با نشستن روی نیمکت‌ها به همراه یکدیگر به حل معماهای چالش‌برانگیز بازی می‌پردازند.

بازی دنیایی زیبا، آرامش‌بخش و صد البته لذت‌بخش دارد و گشت‌و‌گذار در این دنیا در زمان شنیدن موسیقی متن بازی تجربه‌ای ماندگار است.

دانلود بازی Sky: Children of the Light

  • سبک: نقش‌آفرینی
  • استودیو: Gotterdammerung
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: رایگان

داستان بازی Untold RPG در رابطه با شخصی است که درکنار ساحل بدون آن‌که گذشته خود را به‌یاد بیاورد از خواب بیدار می‌شود. بعد از گشت‌و‌گذار در محیط شخصیت داستان ما با دختری آشنا می‌شود که مانند او حافظه‌اش را از دست داده است و تنها خواسته‌ای که دارد انتقام گرفتن است. داستان بازی Untold RPG پیرامون انتقام، تصمیمات دشوار و سرنوشت گره‌خرده دو شخصیت می‌گذرد.

  • سبک: اکشن دوبعدی
  • استودیو: کونامی
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان

۶۸بازی Hidden Through Time

  • سبک: کشف اشیاء
  • استودیو: Rogueside
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: ۲.۹۹ دلار

مجله‌های نوروزی را به‌یاد دارید؟ زمانی‌که در یکی از صفحات آن تصویری قرار می‌گیرد و از شما می‌خواستند تا اشیاء پنهان را پیدا کنید؟ بازی Hidden Through Time‏ دقیقا اثری با همین هدف است: افزایش دقت بازیکنان. در این بازی باید در محیطی بسیار شلوغ به‌دنبال مجموعه‌ای از اشیاء گم‌شده بگرید. هرچند در ابتدا پیدا کردن این اشیاء کاری آسان به‌نظر می‌رسد، اما به مرور با رسیدن به پایان فهرست، متوجه می‌شوید که برای پیدا کردن برخی از اشیاء باید دقایقی طولانی به نمایشگر خیره شوید.

البته Hidden Through Time‏ تنها به پیدا کردن اشیاء خلاصه نمی‌شود و سازندگان اجازه داده‌اند تا علاقمندان بتوانند مراحل مورد نظر خود را برای اشتراک‌گذاری با دوستان ایجاد کنند. بازی Hidden Through Time‏ باتوجه به محتوای زیادی که ارائه می‌دهد ۲.۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است.

دانلود بازی Hidden Through Time

۶۹بازی آنسوی باران

  • سبک: پلتفرمر
  • استودیو: کرسنت مون گیمز
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: ۱۲ هزار تومان

نام بازی آنسوی باران را در جشنواره‌های ایرانی بسیار شنیده‌ایم. محصولی خلاقانه که هرچند داستانی گویا را تعریف نمی‌کند اما با مراحل چالشی و جذابی که دارد توانسته دل بسیاری را به‌دست بیاورد. در این بازی هدف شما هدایت شخصیت به شکلی است که با کم‌ترین تعداد حرکت بتواند خود را راه خروج برساند.

برخلاف بسیاری از بازی های مشابه در بازی آن‌سوی باران شتاب‌زدگی باعث شکست شما در مرحله می‌شود، در نتیجه باید با دنبال کردن شیوه‌ حرکت هریک از پلتفرم‌ها به‌شکلی شخصیت اصلی را هدایت کنید که بتواند به موقع روی هر پلتفرم درحال حرکت بپرد. موسیقی بازی آن‌سوی باران مانند دنیای آن بی‌آلایش است. انیمیشن‌های مینیمال اما زیبا و مراحلی بسیاری متنوع از یکدیگر بازی آنسوی باران را به محصولی ارزشمند روی اندروید و iOS تبدیل کرده است.

اگر یک بازی می‌خواهید که ترکیبی از چالش و آرامش را درخود داشته باشد، حتما بازی آنسوی باران را تجربه کنید.

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: Frogmind
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: رایگان

البته این‌ها تنها بخشی از خصوصیات بازی در دنیای زیبا و رنگارنگ بازی است. به‌عنوان مثال امکان برگزاری لیگ و بهود رتبه‌بندی در بازی نیز در نظر گرفته شده است که هیجان تجربه طولانی مدت بازی را بیشتر می‌کند. اگر به‌دنبال یکی از سرگم‌کننده ترین و بهترین بازی های اندروید می‌گردید، رامبل استارز فوتبال را تجربه کنید.

  • سبک: معمایی
  • استودیو: Crescent Moon Games
  • مناسب برای همه سنین
  • قیمت: ۶.۴۹ دلار
  • سبک: اکشن
  • استودیو: Eldring
  • مناسب برای بزرگ‌سالان
  • قیمت: رایگان

۷۴بازی شاه دزد

  • سبک: ماجرایی
  • استودیو: پاییزان
  • مناسب برای همه سنین
  • قیمت: رایگان

از همان اول که در رویداد TGC متوجه بازی شاه دزد شدم، از متفاوت بودن این بازی مطمئنم بودم. محصول شرکت پاییزان که با صداگذاری طنزآمیز، گیم‌پلی چالشی و شخصیتی دوست‌داشتنی توانست بارها در جشنواره‌های مختلف از جمله جشنواره ایندی پرایز لندن ۲۰۱۹، جشنواره منتقدان بازی ویگما و جشنواره ایندی پرایز چین ۲۰۱۸ جلب توجه کند، بی‌ شک یکی از بهترین بازی های اندروید ایرانی است.

قلعه‌ای دورافتاده را در نظر بگیرید که نسل‌ها دست به‌دست شده است و شما باید از این قلعه دربرابر راهزن‌ها محافظت کنید. در جریان بازی باید با تله‌گذاری در قلعه خود نیم‌نگاهی هم به قلعه سایر بازیکنان داشته باشید تا با حمله به آن‌ها سکه و تله به‌دست بیاورید. شاهد دزد درکنار امکان طراحی مسیر دفاعی، شامل ویژگی‌هایی مثل رقابت‌ آنلاین، صندوقچه‌های جادویی، تنوع تله‌های دفاعی و قابلیت چیدمان انواع مسیر دفاعی هم می‌شود.

دانلود بازی اندروید شاه دزد

  • سبک: اکشن نوبتی
  • استودیو: پاییزان
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان

اگر بخواهیم به طراحی بازی پسرخوانده نگاه کنیم، این بازی به‌ویژه از لحاظ استایل طراحی یکی از بهترین‌ها در بازار ایران است. در این بازی نوبتی باید به نبرد با سایر بازیکنان بروید. هر بازیکن در جریان بازی می‌تواند ۳ شخصیت را انتخاب کند. شخصیت‌های پسرخوانده از لحاظ قدرت تفاوت بسیار زیاد با یکدیگر است.

همین تنوع باعث شده است تا امکان پیاده‌سازی استراتژی‌های مختلف برای پیروزی بر رقبا در بازی پسرخوانده مهیا شود. یکی از خصوصیات اصلی بازی پسرخوانده صداگذاری طنزآمیز آن است. هر یک از شخصیت‌های بازی تکه‌کلام‌های ویژه‌ای دارند که در جریان رقابت به‌زبان می‌آورند. بازی پسرخوانده اکنون به‌صورت رایگان در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید پسرخوانده

  • سبک: شبیه‌سازی
  • استودیو: DAERISOFT
  • مناسب برای کودکان
  • قیمت: رایگان
  • سبک: کارتی
  • استودیو: سوپرسل
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان

سوپرسل همیشه توانسته با خلاقیت یک سبک را با سبکی دیگر ترکیب کند. بازی کلش رویال در حقیقت یک بازی الهام گرفته از هارت استون است با این تفاوت که هرکارت قرار گرفته روی زمین، به شخصیتی برای حمله به سمت دشمن تبدیل می‌شود.

کلش رویال این‌روزها رشد قابل توجهی نسبت به سال‌های گذشته کرده است به شکلی که اکنون ده‌ها کارت در بازی برای چیدمان‌های مختلف در دسترس است. در جریان بازی باید کارت خود را باتوجه‌به میزان اکسیر آن در زمین قرار دهید،‌ به این ترتیب با استفاده از نیروهای خود باید برج‌های دشمن را برای پیروزی از بین ببرید. با گذشت سال‌های خیلی افراد هنوز هم کلش رویال را یکی از بهترین بازی های اندروید می‌دانند.

هریک از کارت‌ها برتری و ضعف‌هایی دارد به‌عنوان مثال کاری که اکسیر زیادی می‌خواهید، قدرتمند اما کند است و از سوی دیگر کارهای ارزان جان کم اما قدرت ضربه بالایی دارند. بازی کلش رویال یک محصول رایگان با خریدهای درون برنامه‌ای است.

دانلود بازی اندروید کلش رویال

۷۸بازی Gods of Boom

  • سبک: اکشن اول شخص
  • استودیو: Game Insight
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان

تاکنون ۱۲ فصل از بازی گادز اف بوم با انتشار به‌روزرسانی‌های مختلف در دسترس بازیکنان قرار گرفته است و این بازی همچنان به موفقیت‌های خود ادامه می‌دهد. گادز اف بوم یا با نام سابق آن Guns of Boom یک بازی اکشن اول شخص است که در جریان آن بازیکنان باید در دو گروه به نبرد رودررو با یک دیگر بروند.

امکان شخصی‌سازی شخصیت‌ها از یک طرف و قابلیت استفاده از ترکیبی از پرک‌ها برای پیروزی در رقابت‌ها از سوی دیگر باعث شده است تا بازی Gods of Boom در گیم‌پلی تنوع زیادی داشته باشد. در بازی Gods of Boom تیراندازی به‌صورت خودکار انجام می‌شود و شما باید به‌موقع نشانه‌گیری کنید. بازی دارای نقشه‌های متنوعی برای شیوه‌های متفاوت بازی کردن است. Gods of Boom را می‌توانید به‌صورت رایگان دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید Gods of Boom

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: Mechanist Internet Technologies
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان

بازی های استراتژی انواع مختلفی دارند، برخی تنها با کلیک کردن بازیکنان را سرگرم می‌کنند و برخی نیز مانند کلش اف کلنز نیازمند استراتژی‌های مختلف هستند. به‌دنبال مرگ ناگهانی پادشاه، شاهزاده جوان امور کشور را به‌دست می‌گیرد. در بازی بازی سلاطین باید در نقش شاهزاده به کشورگشایی و البته اداره امور کشور بپردازید.

یکی از خصوصیات بازی سلاطین که آن‌ را به یکی از بهترین بازی های اندروید تبدیل می‌کند، حضور رویدادهای دوره‌ای در ازای هر سه روز است. به این ترتیب محتوای بازی هر سه‌روز با رویداد‌های مختلف تجدید می‌شود و احساس یکنواختی به بازیکنان دست نمی‌دهد. امکان حضور در اتحاد و اتحادیه‌های مختلف، مینی‌گیم‌های سرگرم‌کننده در بازی و درنهایت استراتژی‌های متنوعی برای پیشرفت دربرابر سایر بازیکنان، بازی سلاطین را به محصولی متفاوت تبدیل کرده است.

دانلود بازی اندروید آمیرزا

  • سبک: کژوال
  • استودیو: کچاپ
  • مناسب برای همه سنین
  • قیمت: رایگان

دانلود بازی اندروید آمیرزا

  • سبک: کارتی
  • استودیو: بلیزارد
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان

زمانی‌که بلیزارد یک بازی را در هر سبکی روانه بازار کند، می‌توانیم مطمئن باشیم که آن بازی خاص جریان‌ساز خواهد شد. بازی هارت استون هنوز هم یکی از پیچیده‌ترین بازی های کارتی موبایل و پی‌سی است.

در این بازی نحوه چیدمان کارت‌ها و شیوه بازی کردن آن‌ها اهمیت زیادی دارد به شکلی که در سطوح بالا با یک اشتباه شکست خواهید خورد. در جریان بازی می‌توانید به مرور کارت‌های جدیدی را آزاد کنید،‌ هرکار ویژگی کاملا منحصربه‌فرد نسبت به کارت دیگر دارد و همین موضوع باعث شده تا شیوه بازی بازیکنان تفاوت زیادی با افراد دیگر داشته باشد.

با وجود رایگان بودن هارت‌استون، خرید‌های درون‌برنامه‌ای نقش مهمی را در این بازی ایفا می‌کنند و شاید اگر در طولانی مدت قصد تجربه این بازی را داشته باشید، انجام خرید‌های درون برنامه‌ برای شما مفید باشد.

دانلود بازی اندروید هارت استون

  • سبک: مسابقه‌ای
  • استودیو: گیم لافت
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: رایگان

به‌شدت جای یک بازی مسابقه‌ای درفهرست زومجی احساس می‌شد. شرکت گیم‌لافت سال‌ها پرچم‌دار ساخت بازی های پیشرو در گوشی‌های موبایل بوده‌ است. به همین دلیل نیز تصمیم گرفتیم تا بازی آسفالت ۹، ساخته گیم‌لافت را در فهرست بهترین بازی های اندروید قرار دهید.

بازی آسفالت ۹ به سه دلیل نسبت به رقبا درجایگاه بهترین قرار می‌گیرد. دلیل اول گرافیک بسیار زیبای بازی و هماهنگی آن با گوشی‌های میان‌رده است. در نتیجه حتی اگر از یک گوشی با سخت‌افزار ضعیف‌تر نیز استفاده کنید، باز هم می‌توانید از دنیای بازی لذت ببرید. دلیل دوم حضور بیش از ۵۰ مسیر مسابقه در بازی است که هرکدوم چالش‌ خودشان را دارند.

اما سومی دلیل آسانی ارتباط با بخش آنلاین و مسابقه با سایر دوستان است. ویژگی‌های آنلاین بازی آسفالت ۹ به لطفا سرورهای قدرتمند بازی قادر است تا ساعت‌ها بازیکنان را سرگرم کند. اگر یک بازی مسابقه‌ای با کلی خودروی قابل آزادسازی می‌گردید، بازی آسفالت ۹ یکی از بهترین بازی های اندروید است که باید آن را نصب کنید.

  • سبک: ماجرایی
  • استودیو: Noodlecake Studios
  • مناسب برای همه سنین
  • قیمت: رایگان

۸۴بازی Pokemon GO

  • سبک: ماجرایی
  • استودیو: Niantic
  • مناسب برای همه سنین
  • قیمت: رایگان

سال ۲۰۱۷ با عرضه جهانی بازی پوکمون گو همراه بود. بازیکنانی که سال‌ها پشت کنسول‌های خود دراز کشیده بودند ناگهان به خیابان‌ها ریختند تا کوچه و بازار را برای پیدا کردن پوکمون‌ها زیر و رو کنند.

پوکمون گو یکی از متفاوت‌ترین و البته موفق‌ترین بازی های منتشر شده برای تلفن‌های هوشمند است. در این بازی در نقش یک آموزش‌دهنده پوکمون به ماجراجویی در خیابان می‌پردازید. سازندگان پارک‌ها و مکان‌های شناخته شده شهرها در سراسر جهان را به فروشگاه‌ها و باشگاه‌های مجازی تبدیل کرده‌اند که با نزدیک شدن به آن‌ها می‌توانید اقدام به خرید یا نبرد در باشگاه‌های پوکمون کنید.

پوکمون گو از همان ابتدا از دسترس ایرانیان خارج شد، اما با تغییر آی‌پی می‌توانید این بازی را نیز تجربه کنید. پوکمون گو هنوز هم یکی از بهترین بازی های اندروید در سبک ماجرایی است.

دانلود بازی اندروید Pokemon GO

  • سبک: شبیه‌سازی
  • استودیو: Chucklefish Limited
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: ۱۰.۹۹ دلار
  • سبک: نقش آفرینی
  • استودیو: Butterscotch Shenanigans
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان

به‌دنبال سقوط سفینه در سیاره‌ای ناشناخته شخصیت اصلی باید در جدالی برای زنده‌ماندن سعی کند تا با موجودات مختلف روبه‌رو شود و شرایط را برای پرواز دوباره سفینه مهیا کند. کرش لندز دوربین بالا به پایین دارد. در جریان بازی می‌توانید با گشت‌وگذار دنیای بازی آیتم‌های مختلفی را برای ترکیب و ساخت آیتم‌های جدید جمع‌آوری کنید.

  • سبک: اکشن دوبعدی
  • استودیو: Mobge
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: رایگان
  • سبک: مسابقه‌ای
  • استودیو: نینتندو
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: رایگان

نینتندو در تولید و عرضه بازی مبتنی برا ورزش کارتینگ تجربه‌ زیادی دارد. پیش از این روی کنسول‌‌های نینتندو شاهد عرضه مجموعه ماریو کارت بودیم که هرکدام در جایگاه خود توانستند به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کنند. بااین‌حال بازار پربازده‌ی موبایل از دید ژاپنی‌ها دور نماند و این شرکت درنهایت بعد از عرضه‌ی دو بازی برای موبایل به سراغ بازی مسابقه‌ای ماریو کارت تور رفت.

مانند سایر بازی های کارتینگ ماریو، ماریو کارت تور نیز شامل برخی ویژگی‌های آشنا مانند آیتم‌های درون زمین مسابقه و همچنین استفاده از توربو با انجام متوالی دریفت موفق است. بازی ماریو کارت تور را که یکی از بهترین بازی های اندروید است، از دست ندهید.

  • سبک: معمایی
  • استودیو: Ustwo Games
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: ۵.۹۹ دلار
  • سبک: MOBA
  • استودیو: Super Evil Megacorp
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: رایگان

۹۱بازی Gris

  • سبک: ماجراجویی پلتفرمر
  • استودیو: دیوالور دیجیتال
  • مناسب برای همه سنین
  • قیمت: ۴.۹۹ دلار

نغمه‌های دختری آوازخوان که در دنیای خود گم شده است. بازی Gris تجربه‌ای پلتفرمر است که در جریان آن با دختری جوان همراه می‌شوید که در تلاش است تا راهی را برای رهایی از دردهایی که تجربه‌ کرده پیدا کند. در طول ماجراجویی با دختر جوان داستان به مرور می‌توانید قدرت‌های جدیدی را برای گشت‌و‌گذار بیشتر به‌دست بیاورید جایی که دخترک جوان یاد می‌گیرد تا نگاهی متفاوت به دنیای پیشِروی خود داشته باشد.

اما موسیقی یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی Gris است، به‌لطف موسیقی بازیکن می‌تواند تا ارتباط نزدیک‌تری با دغدغه‌های شخصیت اصلی داستان پیدا کند و همین ویژگی باعث می‌شود تا در طول ماجراجویی چندساعته بتوانید هرچه بیشتر دخترجوان را درک کنید. اگر یک بازی آرامش‌بخش می‌خواهید که شما را غرق در روایت خود کند، بازی Gris را از دست ندهید.

۹۲بازی Limbo

  • سبک: دوبعدی پلتفرمر
  • استودیو: پلی دد
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: ۴.۹۹ دلار

بازی Limbo معماهای مخصوص به خود را دارد و هرچند در طول داستان پسرجوان سلاحی را به‌دست نمی‌گیرد، اما دشمنان او با بی‌رحمی هرچه تمام‌تر به برای کشتنش تلاش می‌کنند. بازی Limbo تجربه‌ای ارزشمند است که حتی اگر در گذشته روی کنسول‌ها تجربه‌ کرده باشید، باز هم تجربه دوباره آن را روی موبایل توصیه می‌کنیم.

دانلود بازی اندروید Limbo

  • سبک: سندباکس
  • استودیو: موجانگ
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: ۶.۹۹ دلار

البته ماینکرفت تنها به این موضوعات خیلی خیلی ساده خلاصه نمی‌شود. به‌لطف حالت چندنفره می‌توانید به همراه ۱۰ بازیکن دیگر به‌صورت کراس-پلتفرم به تجربه بازی بپردازید. بازی ماینکرفت گنجینه‌ای از خلاقیت و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای است که تنها با تجربه بازی به مرور زمان به آن‌ها پی خواهید بود. اگر به‌دنبال یک بازی می‌گردید که خلاقیت شما را شکوفا کند، بازی ماینکرفت را در فهرست خود برای دانلود قرار دهید.

۹۴بازی Need for Speed No Limits

  • سبک: ریسینگ
  • استودیو: الکترونیک آرتز
  • مناسب برای همه سنین
  • قیمت: رایگان

مجموعه بازی Need for Speed را می‌توانیم یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های ریسینگ در صنعت بازی های ویدیویی بدانیم. بازی Need for Speed No Limits بازیکنان را به مسابقات خیابانی و شبانه می‌برد، جایی که می‌توانید با پیروزی در هر رقابت، پول لازم برای آزادسازی خودروهای بیشتر و شخصی‌سازی آن‌ها را به‌دست بیاورید.

بازی خودروهای متنوعی را نظیر فراری، لامبورگینی و مک‌لارن و غیره را شامل می‌شود و به مرور می‌توانید از راه‌های مختلف آن‌ها را آزاد کنید. برای تجربه Need for Speed No Limits نیاز به اینترنت دارید. مانند بسیاری از بازی های رایگان طبیعتا خرید‌های درون‌برنامه‌ای بخش از روند تجربه بازی No Limits است.

آموزش, اینترنت, بازی جدید گوشی

دانلود بازی اندروید Need for Speed No Limits

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Playdigious
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: ۸.۹۹ دلار

۹۶بازی Vector Series

  • سبک: رانر
  • استودیو: Nekki
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان

اگر به بازی های رانر علاقمند باشید حتما با مجموعه وکتور آشنا هستید. بازی وکتور دوربین دو بعدی دارد و در جریان آن باید سعی کنید تا بدون برخورد با موانع پر تعداد بازی، با موفقیت در مرحله پیش بروید.

الهام اصلی بازی وکتور از ورزش پارکور است و شخصیت اصلی داستان با پرش از روی موانع حرکاتی مشابه این دست ورزشکاران را انجام می‌دهد. در مجموع ۲۰ چالش در شماره اول بازی در دسترس شما قرار دارد که در صورت خریداری نسخه دیلاکس بازی می‌توانید تعداد آن‌ها را به ۴۰ برسانید. نسخه دوم وکتور با حفظ استایل نسخه اول به‌سراغ ویژگی‌هایی از جمله استفاده از تجهیزات رفت که روند بازی را نسبت به نسخه اول جذاب‌تر می‌کرد.

دانلود بازی اندروید Vector

  • سبک: رانر
  • استودیو: یوبیسافت
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان
  • سبک: MOBA
  • استودیو: Moonton
  • مناسب برای تمام نوجوانان
  • قیمت: رایگان
  • سبک: مسابقه‌ای
  • استودیو: سانر کارا
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان
  • سبک: کژوال
  • استودیو: zhenrongbin
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان
  • سبک: پلتفرم
  • استودیو: یوبیسافت
  • مناسب برای همه سنین
  • قیمت: رایگان

۱۰۲بازی Fire Emblem Heroes

  • سبک: نقش‌آفرینی
  • استودیو: نینتندو
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان

مجموعه Fire Emblem بیش از ۳۰ سال است که روی پلتفرم‌های مختلف برای علاقمندان عرضه می‌شوند. نسخه موبایل فایرامبلم نیز با الهام از نسخه‌های شناخته شده بازی سعی دارد تا مبارزاتی بهینه شده برای نمایشگر لمسی را به ارمغان بیاورد. امکان احضار از شخصیت‌های معروف جهان Fire Emblem درکنار بهبود مهارت‌های قهرمان‌ها برای پیروزی سریع‌تر در مبارزه‌ها از جمله دیگر خصوصیات بازی Fire Emblem به حساب می‌آید. بازی همچنین شامل مأموریت‌های مختلف و بیش از ۱۵۰۰ بخش داستانی تا تاریخ سپتامبر ۲۰۲۱ می‌شود که در نوعی خود فوق‌العاده است.

دانلود بازی اندروید Fire Emblem Heroes

۱۰۳بازی SimCity BuildIt

  • سبک: شبیه‌ساز
  • استودیو: الکترونیک آرتز
  • مناسب برای همه سنین
  • قیمت: رایگان

هرچند نباید انتظار یک شبیه‌ساز پرجزئیات را از SimCity BuildIt داشت اما هنوزهم در نسخه موبایل سیم‌سیتی می‌توانید در نقش یک شهردار شهری زیبا را باتوجه‌به خواسته خود هرچند بسیار محدودتر بسازید. متاسفانه مانند بازی های موبایل دیگر در سیم‌سیتی بیلد ایت نیز تمرکز زیادی روی خرید‌های درون برنامه‌ای شده است. با افزایش سطح و پیشرفت شهر، ساختمان‌های جدیدی آزاد می‌شوند که می‌توانید با ساختن آن‌ها درآمد شهر را برای پیشرفت بیشتر افزایش دهید. علاوه‌بر این امکان ساخت کلاب برای گفت‌وگو و معامله کردن بازیکنان با یکدیگر نیز فراهم شده است که در نوع خود جذاب است.

دانلود بازی اندروید SimCity BuildIt

  • سبک: معمایی
  • استودیو: الکترونیک آرتز
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان

۱۰۵بازی The Room: Old Sins

  • سبک: معمایی
  • استودیو: Fireproof Games
  • مناسب برای همه سنین
  • قیمت: رایگان

در زمان بررسی فهرست بهترین بازی های اندروید زومجی شاهد نبود اسم بازی The Room که حقیقتا باعث شرمساری ما بود. مجموعه بازی پازل The Room بی‌شک یکی از قدرتمندترین بازی های معمایی هستند که علاقمندان به حل پازل باید حداقل به‌سراغ تجربه یکی از آن‌ها بروند. نسخه The Room: Old Sins جدیدترین نسخه از مجموعه چهارگانه The Room است که مانند گذشته با قدرت بازیکنان را وارد اتاق پررمز راز با یک جعبه جادویی پراز معما می‌کند. در بازی The Room حل پازل‌ها به‌صورت بخش بخش انجام می‌شود، در نتیجه بدون حل یک بخش از پازل نمی‌توانید معما را ادامه دهید.

دانلود بازی اندروید The Room: Old Sins

  • سبک: نقش‌آفرینی
  • استودیو: Early Morning Studio
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: رایگان
  • سبک: MMORPG
  • استودیو: NCSOFT
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: رایگان
  • سبک: رقابتی
  • استودیو: Psyonix Studios
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان

از زمان عرضه بازی راکت لیگ روی کنسول‌ها زمان زیادی می‌گذرد و این بازی اکنون یکی از بازی های محبوب ورزش‌های الکترونیک محسوب می‌شود. سختی کنترل ماشین و ضربه‌ زدن همزمان به توپ برای گل زدن به حریف در نسخه کنسولی باعث شده تا برخی افراد علاقه‌ای به تجربه این بازی زیبا و مهارت محور نداشته باشند. اکنون اما بازی راکت لیگ ساید وایپ برای گوشی‌های موبایل برای کاربران به‌ اصطلاح کژوال‌تر عرضه شده است. قانون اصلی در نسخه موبایل راکت لیگ مانند گذشته گل زدن به حریف و جلوگیری از گل خوردن است. اما این بار شاهد تغییر زاویه دوربین هستیم که همین موضوع تا حد زیادی از چالش کنترل ماشین کنترلی برای ضربه زدن به توپ کم کرده و می‌توانید حتی با تجربه کم نیز از بازی لذت ببرید.برای دانلود از فارسروید استفاده کنید.

دیدگاه شما در رابطه با فهرست بهترین بازی های اندروید زومجی چیست؟ آیا شما نیز به دانلود بازی اندروید اندروید علاقه دارید و بازی‌ها را روی موبایل تجربه می‌کنید؟