عمومی

بنیاد مسکن آماده واگذاری زمین به مددجویان بهزیستی در روستاها است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، امیر برومند جمعه شب در نشست مشترک مدیران کل و معاونان بنیاد مسکن استان بوشهر و سازمان بهزیستی استان به مناسبت دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی (ره) گفت: در حال حاضر در حوزه مسکن روستایی تفاهم‌نامه ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در حال اجرا است که سهم استان بوشهر در این تفاهم‌نامه ۱۸۰ واحد مسکونی بوده است و تاکنون ۱۳۵ پرونده فعال در دست اقدام به بنیاد مسکن تحویل شده که از این تعداد ۱۲۰ پرونده به بانک‌های عامل معرفی و توانسته‌اند از تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی تا سقف مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان بهره‌مند شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: همچنین بر اساس این تفاهم‌نامه به ازای هر واحد مسکونی ۱۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض از سوی سازمان بهزیستی به مددجویان پرداخت و تاکنون ۶۰ واحد مسکونی نیز به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن از آمادگی بنیاد مسکن برای واگذاری زمین به مددجویان بهزیستی در روستاهایی که بنیاد مسکن دارای زمین قابل واگذاری است خبر داد و مقرر شد تا لیست مددجویان واجد شرایط از سوی بهزیستی به بنیاد مسکن اعلام شود.

در این نشست مدیرکل بهزیستی استان بوشهر ضمن اشاره به تفاهم‌نامه های مشترک با بنیاد مسکن از خدمات صورت گرفته بنیاد برای تأمین مسکن مددجویان تحت پوشش بهزیستی در یکسال اخیر تقدیر کرد.