بین الملل

بشار اسد: باید به همه مناطق سوریه کمک‌رسانی شود

بشار اسد, زلزله, سوریه

رئیس جمهور سوریه که روز سه‌شنبه میزبان رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ بود، بر تمایل دولت سوریه برای کمک‌رسانی به همه مناطق برای امدادرسانی به آسیب‌دیدگان تأکید کرد.

به گزارش مجله سلامتی ایران، بشار اسد رئیس جمهور سوریه عصر روز سه‌شنبه میزبان «میریانا ایگر» رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ، در دمشق بود.

بشار اسد در این دیدار بر تمایل دولت سوریه برای کمک‌رسانی به همه مناطق برای امدادرسانی به آسیب‌دیدگان زلزله تأکید کرد.

وی افزود: توجه به زیرساخت‌ها و سایر بخش‌ها مانند بهداشت و ارتباطات در تعامل با وضعیت انسانی در سوریه مهم است، زیرا آن‌ها مکمل یکدیگر هستند و مستقیماً بر شرایط انسانی و زندگی مردم سوریه تأثیر می‌گذارند.

به گزارش سانا، رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ گفت که صلیب سرخ در تلاش است تا نیازهای اساسی مردم سوریه را تامین کند و همه آنچه برای کمک به آنها برای غلبه بر شرایط سختی که در اثر زلزله در معرض آن قرار دارند، لازم است، فراهم کند.

وی اشاره کرد که این سازمان تمام تلاش خود را برای گسترش دامنه عملیات‌های بشردوستانه در سرتاسر خاک سوریه انجام می‌دهد و از همکاری دولت سوریه و هلال احمر سوریه در این زمینه قدردانی می‌کند.

انتهای پیام

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.