استان ها

برگزاری مراسم احیاء و اطعام شب ۲۳ ماه رمضان در ۵۰ بقعه متبرکه استان همدان

روابط عمومی, ماه رمضان, مداحان

مجله سلامتی ایران/همدان مدیر روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری مراسم احیاء و اطعام شب ۲۳ ماه رمضان در ۵۰ بقعه متبرکه استان خبر داد.

امیر مهدوی در گفت‌وگو با مجله سلامتی ایران، بیان کرد: ویژه برنامه شب‌ قدر ۲۳ ماه مبارک رمضان در ۵۰ بقعه متبرکه همدان ناحیه یک و دو، نهاوند، کبودراهنگ، ملایر، تویسرکان و رزن به صورت ویژه بل حضور مداحان و سخنرانان مطرح استان برگزار می شود و در ۱۱ بقعه در سطح استان همدان نیز توزیع اطعام سحری خواهیم داشت.

وی‌ از توزیع حدود ۶۰۰۰ نذری در شب‌های ۱۹ و ۲۱ ماه رمضان در بقاع متبرکه استان خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان نیز بیش از ۴۰ هزار افطاری ساده در میان روزه‌داران میهمان بر سفره امامزادگان و حسینیه سیدالشهدا(ع) باغ بهشت همدان توزیع شد.

مهدوی اضافه کرد: عیادت از بیماران توسط مسئولان ادارات اجرایی، اجرای نیت موقوفه سیف‌الدوله ملایر در راستای کمک هزینه درمانی به بیماران خاص و نیازمند، اطعام و روضه‌خوانی منطبق با نیت واقف در شهرستان ملایر، کمک هزینه دارو و درمان به بیماران نیازمند در شهرستان اسدآباد منطبق با نیت واقف، حضور مبلغان بومی و اعزامی از شهر مقدس قم در بقاع متبرکه نیز برخی از اقدامات صورت گرفته در ماه مبارک رمضان بوده است‌.

وی در پایان از ثبت‌ ۱۲ وقف جدید در سال ۱۴۰۲ در استان همدان خبر داد و اعلام کرد: چهار فقره از وقف‌ها در اسدآباد، شش فقره در شهرستان‌های نهاوند و همدان و دو فقره نیز در در شهرستان‌های تویسرکان و رزن به ثبت رسیده است.

انتهای پیام

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.