بین المللکسب و کار

برنامه‌های مهاجرتی کانادا: کدام یک برای ایرانیان مناسب است؟

اپلیکیشن های کاربردی در کانادا

ما در این بخش چند اپلیکیشن کاربردی در کشور کانادا را برای شما آورده ایم. این برنامه ها باعث کاهش هزینه، افزایش سرعت و بهبود شرایط زندگی افراد شده است. اگر میخواهید به کانادا مهاجرت کنید و هنوز روش مناسب خود را نمی دانید؛ توصیه میکنیم صفحه را مطالعه بفرمایید. برای بررسی شرایط هم می توانید با شماره های پشتیبانی ما در تماس باشید. این برنامه به خرده فروشان و عمده فروشان کمک می کند که خرید و فروش های خود را به نحوی بهتر انجام دهند؛

اما به چه صورت؟ راکوتن با برخی از فروشگاه ها قرار دارد که شما می توانید لیست این فروشگاه ها را در سایت اصلی راکوتن پیدا کنید. این برنامه با فروشگاه ها قرارداد می بندد و به ازای هر خرید مبلغی را دریافت می کند اما این مبلغ فقط سودی برای برنامه نیست! بخشی از این مبلغ به عنوان کش بک در حساب فردی که خرید کرده است ذخیره می شود و فرد می تواند در خریدهای بعدی از آن استفاده کند همچنین این مورد باعث ذخیره پول نیز می شود. یکی از ویژگی های جالب این برنامه استفاده از رمز ارزهای پایه مانند بیتکوین و اتریوم است که کاربران می توانند از طریق این رمز ارزها اقدام به نقل و انتقال وجه مورد نظر کنند.

برنامه Reebee

با نصب این برنامه می توانید متوجه شوید که فروشگاه های اطراف شما در چه زمینه ایی تخفیف گذاشته اند و چه چیزهایی را دارند. خرید از فروشگاه هایی که تخفیف دارند کمک بسیاری در ذخیره پول به افراد می کنند؛ این مورد برای افرادی که با وارد این کشور شده و مشغول به تحصیل هستند شاید مهم تر باشد! با ورود به این برنامه فروشگاه ها و کالای تخفیف دار به شما نمایش داده می شود همچنین به کمک فیلترهای پیشرفته این برنامه شما می توانید کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس به جستجوی آن در فروشگاه های دارای تخفیف بپردازید. برنامه مشابه با برنامه ریبی برنامه فلیپ است؛ این برنامه نیز همان ویژگی را دارد. از آنجایی که ممکن است اسم این برنامه را بشنوید و یا آن را ببینید این مورد را نیز آورده ایم:

برنامه Flipp

از طریق این برنامه شما می توانید کالای مورد نظر خود را با بهترین قیمت تهیه کنید. در این برنامه تمامی خرده فروشان بررسی شده و کالای مورد نظر شما در تمامی شعب نمایش داده می شود؛ شما با یک مقایسه می توانید بهترین و مناسبترین کالای مورد نظر را تهیه کنید. تا با مقایسه و بررسی کالاهای مورد نظر بهترین محصول با مناسبترین قیمت را تهیه کنند. شما با استفاده از برنامه گوگل مپ می توانید اطلاعات دقیق درباره موقعیت جغرافیایی خود را بدست آورید همچنین در این برنامه رستوران، بیمارستان، داروخانه و سایر ساختمان های مورد نظر را به راحتی می توانید پیدا کنید.

شما به کمک این برنامه می توانید مبدا و مقصد خود را ثبت کنید تا برنامه به شما بهترین و کوتاه ترین مسیر رسیدن به مقصد را نشان دهد. برنامه گوگل مپ در واقع یک اپلیکیشن مسیریابی در کانادا است که البته در سراسر جهان محبوب و پر استفاده است. اگر به تازگی به کشورکانادا مهاجرت کرده اید حتما از این اپلیکیشن استفاده کنید. پیش بینی وضعیت آب و هوا به شما کمک می کند لباس متناسب با وضعیت هوایی و همچنین تجهیزات لازم را با خود داشته باشید. باتوجه به اینکه اکثر فصول سال در کانادا هوایی سرد دارد بهتر است حتما از این اپلیکیشن استفاده کنید.

این اپلیکیشن برای بررسی زمان اتوبوس ها است. شما با کمک این برنامه می توانید بررسی کنید اتوبوس بعدی چه زمانی به ایستگاه اتوبوس مورد نظر شما می رسد. با وارد کردن ایستگاهی که در آن قرار دارید در این برنامه زمان رسیدن اتوبوس به شما نمایش داده می شود؛ این برنامه بسیار مناسب کسانی است که در زندگی خود برنامه ریزی های دقیقی دارند. این برنامه نیز یکی از برنامه های کاربردی حمل و نقل عمومی در کانادا برای تلفن همراه است.

برنامه Uber

این برنامه مثل برنامه اسنپ در ایران است. در صورتی که نیاز به تاکسی اینترنتی داشته باشید می توانید وارد این برنامه شده، کلاس ماشین دلخواه را انتخاب کرده و پس از مشخص کردن مسیر مدت زمانی که تاکسی مورد نظر به شما می رسد برای شما نشان داده می شود. مسائل Immigration and citizenship به عنوان یکی از موضوعات مهم و حیاتی در حوزه سیاست و اجتماع بررسی می‌شود .  برنامه اوبر یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های کاربردی در کانادا برای حمل و نقل عمومی است.

با نصب این برنامه شما می توانید تلفن همراه خود را به یک دوربین داشبورد تبدیل کنید! این برنامه کمک می کند شما از محیط بیرون مسیر به راحتی فیلم برداری کنید همچنین این برنامه حوادث را به صورت خودکار در یک فضای ابری ثبت می کند. یکی از ویژگی های بسیار کاربردی و مهم این برنامه این است که از اطلاعات ارائه شده مرتبط با جاده استفاده می کند و درباره تصادف ها یا مشکلات موجود در مسیر به فرد راننده اطلاع می دهد.

برنامه Google Trips

اگر فردی هستید که به سفر علاقه دارید حتما این برنامه را نصب کنید! این برنامه ی پیشرفته، برنامه سفر فرد را از جیمیل وی خوانده و لیستی از جاذبه ها، هتل ها و رستوران های نزدیک به مقصد را به فرد ارائه می دهد. یکی از ویژگی های بسیار جالب این برنامه که اخیرا به آن اضافه شده این است که افراد می توانند برنامه کلی سفرشان را مشخص و ذخیره کنند سپس برنامه به صورت خودکار مسیرهای مناسب را برای افراد مشخص می کند.

برنامه Hopper

این برنامه با جستجوی پروازهای مختلف، بهترین و ارزان ترین آنها را به شما معرفی می کند. این برنامه بسیار مناسب افرادی است که اهل سفر هستند. نکات که قبل از مهاجرت به کانادا  باید مورد توجه قرار گیرند، شامل اطلاعات دقیق در مورد سیستم مهاجرتی، شغل‌های درخواستی و نیازهای زندگی می‌شود . با کمک فیلترهای مختلفی که در این برنامه وجود دارد شما می توانید بهترین، ارزان ترین و نزدیکترین زمان پرواز را انتخاب کنید؛ کافیست فیلترها را مشخص کنید و سپس اجازه جستجو دهید، پرواز مورد نظر شما چند ثانیه بعد نمایش داده می شود!

برنامه ترنزیت اپ یکی از محبوب ترین برنامه های حمل و نقل عمومی در کانادا است؛ در این برنامه تمامی ایستگاه های تاکسی و اتوبوس ذخیره شده و کاربران می توانند به راحتی مسیرهای جایگزین را بررسی و زمان رسیدن به ایستگاه را مشخص کنند. نکته جالب در این برنامه این است که شما در زمان بررسی نزدیک ترین ایستگاه ها اپلیکیشن به صورت خودکار با آپدیت کردن موقعیت شما نزدیکترین ایستگاه را به شما نشان می دهد.

این برنامه به شما نزدیکترین پارکینگ ها و رایگان یا پولی بودن آنها را نشان می دهد. همچنین این برنامه نزدیکترین خیابان ها و مکان های پارک را به شما نشان می دهد. یکی از مهمترین موضوعات در کانادا در زمینه جای پارک مدت زمانی است که فرد اجازه دارد ماشین را پارک کند؛ بدیهی است که بررسی کردن دائم زمان می تواند خسته کننده باشد؛ این برنامه با یک زمان سنج مدت زمان باقی مانده از اعتبار جای پارک شما را به شما نشان می دهد. مشابه این برنامه، برنامه honk نیز است اما فقط مخصوصا افرادی است که سیستم عامل ios دارند.

برنامه Street Food Toronto

برای افرادی که زمان استراحت کمی دارند و وقت آن است که یکی از وعده های غذایی خود را میل کنند این برنامه گزینه بسیار مناسبی است! این برنامه دکه های خیابانی را بر اساس فاصله، محبوبیت و حروف الفبا لیست می کند. با انتخاب یک گزینه اطلاعاتی درباره آن محل نیز به شما نشان داده می شود. برنامه street food toronto یکی از اپلیکیشن های کاربردی در کانادا در زمینه غذا و نوشیدنی است.

برنامه Quench

در این برنامه نزدیکترین ایستگاه های آبخوری به شما نشان داده می شود. کاربران این برنامه بر اساس دمای آب و تمیز بودن ایستگاه به آن امتیاز می دهند و شما می توانید بر اساس امتیاز یک ایستگاه و فاصله آن با خودتان یکی را انتخاب کنید. استفاده از این برنامه به خصوص در هوای گرم تابستان بسیار محبوب است. برنامه کوئنچ نیز مانند برنامه قبل از اپلیکیشن های کاربردی در کانادا در زمینه غذا و نوشیدنی است.

این برنامه مناسب افرادی است که به تازگی به کشور کانادا مهاجرت کرده اند و قصد اقامت در این کشور را دارند. در صورتی که بخواهید شهروند این کشور باشید باید در آزمون های شهروندی این کشور قبول شوید. در این برنامه تمرین ها و آزمون های متفاوتی وجود دارد که می توانید قبل از آزمون اصلی خود را با آن بسنجید. افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند می توانند قبل از ورود به کانادا و در زمان مطالعه اطلاعات شهروندی از آزمون های این برنامه نیز استفاده کنند تا با آمادگی کامل وارد این کشور شوند. علاوه بر استفاده از این اپلیکیشن توصیه می کنیم که مطلب را مطالعه نمایید!

به جای آن دولت استان کبک و کانادا به مجموعه‌ای از تفاهم‌نامه‌ها و قراردادها ورود کرده‌اند که به واسطه آن استان کبک قادر خواهد بود تا از سیستم انتخابی و گزینشی اختصاصی خود برای موضوع مهاجرت کاری و اقتصادی استفاده کند. شما می‌توانید در صورت تمایل و با توجه به جزئیات متعدد طرح اکسپرس اینتری و اسکیل ورکر دولت کانادا و سیستم ارزیابی، امتیازدهی و انتخاب متقاضیان مهاجرت کاری به این کشور از خدمات جدید گروه شرکت‌های نیلگام استفاده کرده و از طریق دریافت مشاوره، ارزیابی اولیه و خدمات تخصصی مهاجرت کاری اسکیل ورکر، خود را برای مهاجرت کانادا به همراه خانواده آماده کنید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.