استان ها

برخورداری تولیدات کارخانه درین ریس از استانداردهای جهانی صنعت نساجی

به گزارش خبرگزاری مجله سلامتی ایران استان سمنان ، تور صنعتی «راهیان پیشرفت» در قالب بازدید جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات و خبرگزاری های استان سمنان از واحد تولیدی ریسندگی و بافندگی شرکت (درین ریس ) در شهرک صنعتی سمنان برگزار ‌شد.واحد تولیدی درین ریس سمنان در تاریخ یکم تیر ماه سال ۹۸ به بهره‌برداری رسید و بنیانگذاران این شرکت با تکیه بر تجارب بیش از دو دهه فعالیت در این صنعت، خطوط تولید خود را جهت تولید انواع نخ‌های پنبه‌ای به منظور تامین بخشی از نیازهای بازار داخلی با پیشرفته‌ترین ماشین آلات روز دنیا راه اندازی کردند.

در راستای ماموریت، چشم انداز و ارزش‌های شرکت جهت بهبود مستمر کیفیت محصولات و افزایش رضایت و اعتماد مشتریان، سیستم کیفیت سازمان را مطابق الزامات استاندارد بین المللی ایزو 2015 و ISO9001 مستقر نموده و تحقق اهدافی چون برآورده نمودن الزامات مشتری، پایبندی به تعهدات و ارتقای رضایت و اعتماد آنها بهره گیری از فناوری‌های جدید و روش نوین مدیریتی در حوزه مختلف، ارتقای سطح دانش توانایی و مهارت کارکنان با استفاده از آموزش‌های مستمر ارتباط و تعامل مداوم با مشتریان و همه طرف‌های ذینفع و بهینه‌سازی فرایندهای کاری با استفاده از نظرات و پیشنهادات آنها تامین منابع و امکانات مورد نیاز از قبیل نیروی انسانی متخصص و کارآمد ماشین آلات و تجهیزات مدرن جهت حفظ و ارتقاء کیفیت محصول را در دستور کار خود قرار داده اند.

محمد رضا بهره مند مسئول بخش تولید شرکت تولیدی فعال در زمینه ریسندگی و بافندگی با بیان اینکه این واحد تولیدی روزانه بالغ بر 21 تن نخ لباس تولید می کند، افزود : تولیدات این کارخانه برای تامین نیاز داخلی کشور صرف می‌شود و 70 درصد نیروی انسانی این کارخانه متشکل از بانوان است.

وی بیان کرد :مواد اولیه این واحد تولیدی شامل پنبه است و به دلیل فقدان تولید کافی و پایدار، پنبه از کشورهایی چون تاجیکستان، برزیل و یونان تامین می شود.

مسئول بخش تولید شرکت تولیدی درین ریس با اشاره به فعال بودن واحد ریسندگی و بافندگی این کارخانه، گفت : به زودی واحد رنگرزی این کارخانه تکمیل و وارد چرخه تولید می‌شود.

بهره‌مند گفت: تولیدات این کارخانه نیاز داخل کشور را تأمین می‌کند و از استانداردهای جهانی برخوردار است.

وی در پاسخ به خبرگزاری علم فناوری مبنی بر اینکه آیا این واحد تولیدی از تکنولوژی هوش مصنوعی برای پیشبرد اهداف خود بهره مند شده است، یا خیر؟ گفت: این واحد تولیدی طبق اتوماسیونی فعال و از زمان راه‌اندازی کل کارخانه به صورت شبکه‌ای کنترل می‌شود.

مسئول بخش تولید شرکت درین ریس افزود: کنترل بخش ها بدین صورت است که با کابل فیبر نوری متصل به سایتی است و کل کارکرد ماشین‌ها و عملکرد چشمه به چشمه آنها رصد می‌شود.

بهره مند خاطرنشان کرد: این فرایند در سیستم قدیمی به صورت دستی و نفری انجام می‌شد که نیازمند زمان زیادی بود و خطای انسانی نیز کم نبوده است اما اکنون تمام پروسه خط به طور کامل چک می‌شود.

برخورداری تولیدات کارخانه درین ریس از استانداردهای جهانی صنعت نساجیبرخورداری تولیدات کارخانه درین ریس از استانداردهای جهانی صنعت نساجیبرخورداری تولیدات کارخانه درین ریس از استانداردهای جهانی صنعت نساجیبرخورداری تولیدات کارخانه درین ریس از استانداردهای جهانی صنعت نساجیبرخورداری تولیدات کارخانه درین ریس از استانداردهای جهانی صنعت نساجی

»عکس ها: امیررضا دهرویه (خبرگزاری مجله سلامتی ایران استان سمنان)