عمومیکسب و کار

با 6۰۰ میلیون چه ماشینی بخرم؟ + جدول قیمت صفر و کارکرده

هنگام خرید خودرو، یکی از اصلی‌ترین موادی که در کنار قیمت، کیفیت ساخت و عملکرد آن مورد توجه قرار می‌گیرد، خوش‌فروش بودن آن است. این خصوصیت در مورد خودروها حکایت از چند اصل مهم دیگر دارد. خودرویی که در بازار به راحتی و کررات خرید و فروش می‌شود، معمولا به خودرویی کم‌هزینه، کم‌دردسر و کم‌استهلاک معروف است. به همین دلیل طرفداران بیشتری دارد و از بازار خرید و فروش پررونقی بهره می‌برد. این خودروها معمولا در تامین قطعات یدکی و تعمیرات مالک خود را با چالش مواجه نمی‌کنند و اهل خرج تراشیدن برای او نیستند. به همین دلیل معمولا خریداران سعی می‌کنند خودرویی را بخرند که در بازار پرطرفدار باشد و راحت خرید و فروش اقساطی ساینا اس شود تا ضمن برخورداری از مزایای آن، در صورت لزوم نیز بتوانند به راحتی آن را تبدیل به پول کنند.

دلایل خرید خوش‌فروش‌ترین خودروهای ۳۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومانی

خودروهای پرفروش و خوش‌فروش در بین نمونه‌های خارجی و داخلی خصوصیات متفاوتی دارند. ضمن اینکه برخی ممکن است نمونه‌های صفر خودروهای خوش‌فروش داخلی را به منظور سرمایه‌گذاری خریداری کنند اما خوش‌فروش‌های خارجی معمولا به این دلیل انتخاب می‌شوند که پرطرفدار بودن‌شان نشان از مزایا و برتری‌های‌شان دارد. به این ترتیب اکنون سعی می‌کنیم برای معرفی خوش‌فروش‌ترین خودروهای بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان بازار، آن‌ها را در دو دسته داخلی و خارجی بررسی کنیم.

با ۶۰۰ میلیون چه ماشینی بخرم ۱۴۰۲, بهترین شاسی بلند تا 600 میلیون, بهترین ماشین با قیمت ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون

خوش‌فروش‌ترین خودروهای ۳۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومانی داخلی

بدون شک خوش‌فروش‌ترین‌ها داخلی‌های بازاریان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و پراید ۱۱۱ هستند. پس از آن‌ها نیز پژو پارس، پژو ۴۰۵ و تیبا و ساینا قرار می‌گیرند. اما از آنجا که این خودروها در بازه قیمتی مورد بررسی ما نیستند، سراغ خوش‌فروش‌هایی با قیمت بالاتر می‌رویم. ضمن اینکه در این بررسی، خودروهای مونتاژ داخل نیز  گنجانده خواهند شد.

قیمت خودرو به تومان
پژو ۲۰۷ پانوراما دنده ای مدل ۱۴۰۱ ۶۱۵،۰۰۰،۰۰۰ میلیون
تارا دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ ۶۳۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون
دنا پلاس دنده ای ساده مدل ۱۳۹۹ ۶۰۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون
دنا پلاس معمولی ۱۴۰۱ ۵۷۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون
پژو ۲۰۷ دنده‌ای سقف شیشه‌ای (پانوراما)مدل ۱۴۰۱ ۵۹۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون
پژو پارس ELX (سفارشی) – موتور TU5 ۶۲۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون
تارا دنده ای مدل ۱۴۰۰ ۵۹۵،۰۰۰،۰۰۰ میلیون
ام‌وی‌ام x۲۲ اسپرت اکسلنت مدل۱۳۹۹ ۶۱۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون
پژو ۲۰۷ دنده ای مدل ۱۴۰۱ ۵۸۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون
تندر ۹۰ E۲ مدل ۹۰ ۶۰۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون
جک J۴ مدل ۱۴۰۱ ۶۷۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون
رنو ساندرو استپ وی دنده ای مدل ۹۷ ۶۲۵،۰۰۰،۰۰۰ میلیون
چانگان CS35 (مونتاژ) مدل ۱۳۹۵ ۶۲۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون