استان ها

بالاترین میزان خشونت علیه زنان در کشورهای مدعی شعار آزادی زن وجود دارد

بالاترین میزان خشونت علیه زنان در کشورهای مدعی شعار آزادی زن وجود دارد

امام جمعه بندرعباس گفت:شاهدیم بالاترین میزان خشونت علیه زنان در کشورهای مدعی شعار آزادی زن وجود دارد و فرانسه مانع از تحصیل دختران و زنان محصل شده که بر دروغین بودن ادعای آنها صحه می‌گذارد.

به گزارش خبرگزاری مجله سلامتی ایران هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس با اشاره به توطئه دشمنان در جهت تجربه ایران اسلامی، اظهار داشت: دشمن بارها از ایران اسلامی سیلی محکم خورده و بر همین اساس به دنبال ضربه زدن به کشور هستند. 

وی افزود: دشمنان بارها با نقشه‌های مختلف به دنبال بحران آفرینی در کشور بوده‌اند و می‌خواهند توطئه تجزیه ایران را به پیش ببرند اما باید بدانند ایران امروز کشوری قوی شده است و اجازه اجرای این توطئه‌ها را نخواهد داد. 

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم سیستان و بلوچستان به نقشه آمریکا برای بحران‌سازی در کشورهای اسلامی به ویژه در ایران اشاره فرمودند، در کشور مشکلاتی هست که باید برطرف شود، اما کسانی که در زمین دشمن بازی کنند جزو گروه بحران آفرین آمریکا هستند و می‌خواهند توطئه دشمنان را اجرایی کنند. 

وی با اشاره به سیاست‌های دوگانه غرب در خصوص مسئله حجاب و آزادی پوشش تصریح کرد: شاهدیم بالاترین میزان خشونت علیه زنان در کشورهای مدعی شعار آزادی زن وجود دارد و فرانسه مانع از تحصیل دختران و زنان محصل شده که بر دروغین بودن ادعای آنها صحه می‌گذارد. 

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات شهری در سطح استان گفت: مشکل ترافیک در پمپ بنزین‌ها با در نظر گرفتن چند جایگاه ویژه برای سوخت آزاد کاهش یافته که توانسته این امر را مدیریت کند. 

وی افزود: در خصوص طرح سیلندر گاز مایع هم این طرح مناسبی است، اما باید تدبیری اندیشید که مردم دچار مشکل نشوند و از طرف دیگر دولت با گازرسانی به مناطق مختلف موجب کاهش مشکلات شود.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف