علمی و پزشکیکسب و کار

بادی اسپلش چیست؟

یکی از مهم ترین رکن ها پوست شاداب و پرطراوت است حال اگر در کنار پوستی زیبا یک بوی خوش رایحه هم به مشام برسد قطعا استایل شمارا تکمیل میکند.

حالا شاید از خودتان بپرسید که از چه محصولی استفاده کنید که هم آب رسانی پوست را انجام بدهد و هم خاصیت خوشبو کنندگی داشته باشد ؟

امروزه شاید رسیدگی به پوست با انواع خدمات زیبایی و خرید یک خوشبو کننده با ماندگاری بالا و پخش بو  بسیار هزینه بالایی داشته باشد و طرفی همه ی خوشبو کننده ها اعم از عطر و ادکلن برای مصارف روزانه و در هرجایی و هرگونه فعالیتی مناسب نمیباشد پس بهترین گزینه برای اینکه هر دوی این ویژگی هارا در کنار هم داشته باشد بادی اسپلش ها هستند .

آرایشی, الکل, بادی اسپلش به انگلیسی

بادی اسپلش چیست ؟

بادی اسپلش نوعی محصول نسبتا جدید و تازه وارد است که با این وجود طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است.

بادی اسپلش ها اساسا خوش بو کننده بدن هستند شما بعد  از یک فعالیت ورزشی سنگین یا پیاده روی های روزانه یا انواع فعالیت هاو یا شرایط اب و هوایی گرم که موجب تعریق بدن شما میشود میتوانید به راحتی بعد از یک استحمام سریع بادی اسپلش را در جهت خوش بو شدن بدن خود و مهم ترین ویژگی این محصول اب رسانی بر روی پوستتان اسپری کنید

این محصول از آب و الکل و عطرهای طبیعی تشکیل شده ودقیقا بر روی پوست بدن اسپری میشود و بجای خوش بو شدن لباس هایتان این خاصیت در پوست بدنتان ایجاد میشود

این محصول بسیار خاصیت اب رسانی به پوست را دارد وبه تازگی و شادابی آن کمکی بسیار بزرگی میکند

بادی اسپلش ها از لحاظ رایحه های مختلف تنوع بسیار بالاییی دارد و پخش بو و ماندگاری زیادی هم به پوست شما هدیه میکند

در ترکیبات بادی اسپلش ها چه چیزهایی به کار میرود ؟

بادی اسپلش ها از ترکیب اب ، الکل و عطرهای طبیعی هستند اما اگر بخواهیم در دسته بندی کلی  قرار بدهیم در دوسته هستند:

1) چربی و رطوبت : این دوعنصر بسیار مهم در ترکیب بادی اسپلش ها استفاده میشوند و بسیار برای پوست ضروری هستند این دو عنصر براثر استحمام از بین میروند وبعداز اسپری کردن بادی اسپلش دوباره به پوست شما برمیگردد.

2)خوش کننده ها : در ترکیب بادی اسپلش ها از عطرهای طبیعی و خوش رایحه استفاده میشود که بعد از اسپری آن به تمامی منافذ پوست شما نفوذ و بدن شمارو در مدت زمان طولانی خوشبو نگه میدارد.

مزایای استفاده از بادی اسپلش ها چیست ؟

1-عدم ایجاد حساسیت : اغلب در استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی عناصری موجب حساسیت های پوستی میشود ولی بادی اسپلش ها حساسیت زا نیستند.

2- بادی اسپلش ها نوعی اب رسان برای پوست شما هستند مخصوصا برای  افرادی که نوع پوستشان خشک و دهیتراته است بسیار کاربردی و مناسب میباشد.

3_ قیمت مناسب بادی اسپلش ها نسبت به سایر محصولات خوشبو کننده بسیار مناسب و کم هزینه است.

آرایشی, الکل, بادی اسپلش به انگلیسی

انواع بادی اسپلش ها

بادی اسپلش ها هم مانند سایر محصولات ارایشی و بهداشتی دارای انواع مختلفی هستند از جمله بادی اسپلش های عطری و شاین دار یا همان اکلیلی است که رایحه های متفاوت با برندهای مختلف و قیمت های گوناگون روانه بازار فروش شده اند

بادی اسپلش های عطری : این محصولات با رایحه های مشابه با برند های اصلی عطر و ادکلن تولید شده که دقیقا از لحاظ رایحه و ماندگاری مشابه با برندهای مشهور است و تنوع های بسیار بالایی هم دارند و مناسب افرادیست که علاقمند به رایحه ای خاص در برندهای معروف عطر و ادکلن هستند و قادر به هزینه بالانیستند میتوانند از بادی اسپلش این رایحه با هزینه ی کمتر استفاده بکنند

بادی اسپلش های اکلیلی  و شاین دار : این نوع از بادی اسپلش معمولا بعد از حمام استفاده میشود و شما بعد از اولین اسپری متوجه شفافیت و جذابیت بسیار بالای این محصول بر روی پوست خودتان میشوید به همین دلیل این محصول هم طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده

طرز استفاده از بادی اسپلش ها چگونه است ؟

  1. حتما قبل از استفاده از بادی اسپلش ها حمام کنید.
  2. بعد از حمام بدن خودتان را کمی خشک و بادی اسپلش را بر روی پوستتان اسپری کنید .
  3. از لوسیون بعد از حمام برای لطافت پوستتان استفاده کنید.
  4. برای ماندگاری بیشتر بادی اسپلش ها حتما روی نبضتان اسپری کنید.
  5. بادی اسپلش هارا روی موهایتان به هیچ وجه اسپری نکنید.

برندهای پر طرفدار بادی اسپلش 

آرایشی, الکل, بادی اسپلش به انگلیسی

یکی از مشهورترین برند ها در میان سایر تولید کنندگان بادی اسپلش ها شرکت ویکتوریا سکرت است که بسیارکیفیت و تنوع بالاییی دارد ولی به نسبت سایر شرکت ها  قیمت بالاییی دارد اما خانم های زیادی طرفدار محصولات این برند هستند .

دراخر به این نکته توجه داشته باشید که بادی اسپلش ها به دلیل تماس مستقیم با پوست شما ممکن است در صورت تقلبی بودن باعث بروز انواع حساسیت های پوستی و بیماری های مختلف شود و هیچ گونه ماندگاری و پخش بو نداشته باشد پس برای خرید انواع بادی اسپلش ها با رایحه ها و برندهای پرطرفدار با ماندگاری و پخش بوی بسیار بالا و هزینه ی مناسب به وبسایت خط بو مراجعه بفرمایید و بهترین هارا از ما هدیه بگیرید.

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.