ورزشی

این ستاره استقلال بخواهد هم نمی‌تواند برگردد

باشگاه استقلال, جواد نکونام, ستاره

آفتاب‌‌نیوز :

عارف غلامی مدافع فصل قبل تیم استقلال که در طول فصل گذشته با انتشار متن‌هایی در صفحه اینستاگرامش خبرساز شده بود به محض پایان فصل و اتمام قراردادش، مسئولان باشگاه با در نظر گرفتن رقم عجیب و بالای قراردادش حاضر به ادامه همکاری با او نشد.

حالا پس از حضور کادر فنی جدید صحبت‌هایی مبنی بر بازگشت احتمالی عارف غلامی با رقم و عدد پایین‌تری نسبت به فصل قبل مطرح است. اما اخبار نزدیک به وزارت ورزش و باشگاه استقلال حکایت از اتفاقاتی دیگر دارد.

غلامی که فصل گذشته علی فتح‌الله‌زاده – مدیرعامل وقت استقلال – را به شدت بابت استوری‌های اینستاگرامش به دردسر انداخت و پایش را به نهاد‌های بالادستی باز کرد، این روز‌ها از سوی برخی رسانه‌ها به عنوان گزینه جواد نکونام عنوان می‌شود و هر روز خبری درباره بازگشتش منتشر می‌شود.

اما افراد مطلع و آگاه در این باره خبر می‌دهند بازگشت عارف غلامی به استقلال چیزی شبیه به حضور دوباره وریا غفوری در این تیم است؛ بنابراین این بازیکن گرگانی خودش هم اگر بخواهد نمی‌تواند به استقلال برگردد.

ناگفته نماند؛ در حال حاضر تیم استقلال با تعداد ۴ گل خورده، جزو تیم‌هایی است که از نظر کادر دفاعی شرایط خوبی دارد.

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.