عمومیکسب و کار

انواع شفت و آداپتورهای بادی

شفت های بادی و آداپتورها، بادامک هستند و به خصوص در قسمت سیم پیچی دستگاه های برش استفاده می شوند.شفت های اصطکاکی را می توان در ابعاد 2،5، 3، 6 اینچ و در عرض های 25 تا 40 میلی متر ساخت.شفت های هوای ما در طول های بین 250 میلی متر تا 6000 میلی متر تولید می شوند. در طول تا 6000 میلی متر مطابق با خواسته های خاص مشتری تولید می شود.

در حالی که اندازه بدنه استاندارد ما 2.5″، 3″، 4″، 6″ است که تولید ویژه به صورت 5، 8 اینچ، 12 اینچ ساخته شده است.تمامی محصولات ما پس از انجام تست های مقاومت آب بندی و تعادل ارسال می شوند.فولادی شفت های هوای ما در طول های بین 300 میلی متر تا 6000 میلی متر تولید می شوند. مطابق با خواسته‌های خاص مشتری، پروفیل‌های بدنه ما از لوله فولادی آلیاژی مخصوص ساخته شده است.

آداپتور شفت بادی همچنین آداپتور پنوماتیکی یا آداپتور هسته ای نامیده می شود، این یک رول پیچ و تاب باز است که عمدتاً برای پوشش، چاپ، سیم پیچی، ساخت کاغذ، پلاستیک، تبدیل و سایر ماشین های مرتبط استفاده می شود.به خصوص در مورد شفت های هوای سه اینچی و شش اینچی که به طور مکرر در بارهای سبک استفاده می شود، برتری خود را نشان می دهد. می توان از دو آداپتور پنوماتیکی به جای شفت بادی شش اینچی استفاده کرد که وزن سبکی دارد و به راحتی قابل تعویض است.

Types of shafts and pneumatic adapters

نحوه کار شفت بادی

شفت های بادی و آداپتورها چرخان و گرد است که برای انتقال نیرو از منبع دستگاه به سایر قسمت های دستگاه استفاده می شود. شفت به طور کلی در مقطع دایره ای است. یکی از اجزای ضروری هر ماشینی است. زیرا بدون شفت، دستگاه توان انتقال نیرو را نخواهد داشت.

قرقره و چرخ دنده ها معمولاً روی شفت ها قرار می گیرند که به انتقال حرکت کمک می کند. نه تنها قرقره و چرخ دنده، بلکه بسیاری از عناصر چرخان دیگر نیز می توانند با کمک یک کلید روی شفت سوار شوند.برای انتقال نیرو، یک سر شفت دوار به منبع برق و سر دیگر به دستگاه متصل است. بسته به نوع کاربرد ممکن است جامد یا توخالی باشد. شفت توخالی وزن آن را کاهش می دهد و مزیت بیشتری به آن می دهد.هندسه شفت بر اساس کاربرد متفاوت است. گاهی مستقیم و گاهی پلکانی است. شفت های مستقیم با یاتاقان ها برای انتقال نیرو پشتیبانی و هدایت می شوند.

شفت های پلکانی برای نصب چرخ دنده ها یا هاب های مختلف برای انتقال نیرو هستند. با هر پله قطر آن با طول تغییر می کند.یاتاقان ها در انتهای شفت ها برای هدایت و پشتیبانی از ساختار سفت و سخت برای جذب ارتعاش توسعه یافته است. یک گیره الکترونیکی یا دایره ای در شیار شفت از بیرون آمدن آن از یاتاقان جلوگیری می کند. بسته به هندسه و کاربرد شفت ها، تحت فشار خمشی و پیچشی قرار می گیرد.

شفت بادی (شفت پنوماتیک)

شفتهای بادی (پنوماتیکی) آلومینیومی نوعی شفت هست که در وایندر یا آنوایندر دستگاههای تولید فیلم، چاپ وبسته بندی، منسوجات و صنایع کاغذ استفاده می گردد . بر روی آن گیره هایی از جنس لاستیک یا فلز قرار دارد که بعد از جا زدن شفت درون بوبین رول با باد کردن شفت بوسیله هوای فشرده تیوب داخل شفت منبسط می گردد و گیره های شفت سبب درگیر شدن شفت با بوبین رول و قفل شدن رول بر روی شفت می شود.

کاربرد شفت بادی

در تولید، شفت بادی وسیله‌ای است که برای جابجایی قرقره‌های سیم‌پیچ در پردازش مواد تحت وب، مانند ماشین‌های چاپ با فرآیند پیوسته استفاده می‌شود.شفت‌های هوا که به آن شفت‌های انبساط هوا نیز گفته می‌شود، در فرآیندهای تولید برای قرار دادن در هسته‌ای که موادی مانند کاغذ، کارت و لایه‌های پلاستیکی روی آن پیچیده می‌شوند، استفاده می‌شوند.

یک شفت بادی طوری طراحی شده است که با قرار گرفتن در یک هسته، به راحتی بتوان آن را منبسط کرد، در نتیجه به اتصال سریع و محکمی دست یافت، همچنین ممکن است به راحتی تخلیه شود تا پس از اتمام سیم پیچی محصول، خروج آسان شفت تسهیل شود. طراحی کارآمد آنها آنها را برای نصب بر روی محفظه یاتاقان ایده آل می کند تا سیم پیچ یا باز کردن رول های مواد موجود در انبار را با حداقل زمان از کار افتادن تجهیزات امکان پذیر کند.

مزیت استفاده از شفت بادی توانایی آن در گرفتن هسته بدون آسیب است، در حالی که یک رابط مثبت برای کنترل وب از طریق موتورها و ترمزها فراهم می کند. میل‌های هوا به دو صورت لوگ (با منبع در مرکز) یا نوع نواری (منبع ‌ها در حاشیه شفت) در دسترس هستند.در بسیاری از ماشین های تبدیل استفاده می شود. نمونه‌ای از یکی از این ماشین‌ها، دستگاه برش یا چرخ‌شکن است که برای برش یا برش رول‌های بزرگ مواد به غلتک‌های کوچک‌تر استفاده می‌شود.شفت بادی قطعه یا شفت ماشینی است که هسته یا رول هوای پرکننده را سفت می کند. شفت بادی بر دو نوع است:

حاوی لوله لاستیکی بادی در داخل است که به آن شفت لگ نیز می گویند.که حاوی منبع چندگانه در خارج است که شفت چند لوله ای نیز نامیده می شود.در شفت بادی از نوع Lugs شفت از منبع هوا در داخل آن تشکیل شده است. این لوله با استفاده از لوله آلومینیومی یا آهنی به عنوان لوله بیرونی تولید می شود که در آن شیارهای U شکل وجود دارد که در آن بند ها به صورت دستی نصب می شوند.

سپس منبع بادی در داخل لوله زیر لوگ ها قرار می گیرد. سپس منبع با استفاده از دریچه هوای برنجی متصل می شود. بنابراین، وقتی هوا را با استفاده از دریچه هوا پر می کنیم، منبع باد می شود و خرطوم ها از بدنه شفت ها (لوله) خارج می شوند و هسته ای را که شفت ها در آن قرار می گیرند، محکم می کنند.در شفت‌های هوای چند لوله‌ای لوله‌های مسطح کوچکی در خارج از بدنه شفت‌ها قرار گرفته‌اند که با پر کردن هوای درون آن با استفاده از شیر هوای برنجی به شکل گرد در می‌آیند و لنگه‌ها از بدنهمفهوم:

شافت بادی: نوع خاصی از سیم پیچ و بدون سیم است ، یعنی شافتی است که می تواند پس از تورم فشار زیاد توسط سطح بالا رود. شافتی که به سرعت پس از دفلاکس جمع می شود ، گاز نامیده می شود. محور انبساط. نام آن متنوع است ، همچنین به شافت پنوماتیک ، شافت انبساط ، شافت تورم ، غلتک انبساط هوا ، شافت تورم ، شافت فشار ، غلتک انبساط هوا و غیره معروف است.

اصل: اگرچه شافت تورمی بیشتر نامیده می شود ، اما اصل کار همین است. شافت انبساط هوا و آستین انبساط هوا بسیار راحت و سریع قابل استفاده است. فقط منبع هوای آماده شده مورد نیاز است. فشار هوا در محدوده 6-8kg / cm2 کنترل می شود. در صورت نیاز به قفل اجزای خارجی (مانند لوله کاغذی دور) ، تا زمانی که اسلحه هوا نازل هوا روی شافت تورم متورم شود ، و نوار کلید در برابر اجزای خارجی (مانند یک کاغذ مدور) بیرون زده شود. لوله) وقتی کاغذ تخلیه شد ، هسته هوای کشویی را روی نازل هوا فشار دهید. یعنی کاهش تورم ، نوار کلید به ظاهر اصلی خود باز خواهد گشت و اجزای خارجی (مانند یک لوله کاغذ مدور) را می توان خارج کرد.

طبقه بندی: شافت بادی به شافت انبساط هوا از نوع انبساطی (فلزی / غیر فلزی) ، شاخه انبساط هوا از نوع پره ، نوع دکمه انبساط شافت انبساط هوا ، شافت انبساط هوای آلیاژ آلومینیوم ، شافت انبساط هوا ، دیافراگم شافت ، شافت تورم با انبساط بزرگ ، شاخه میخ پنوماتیک و غیره

امکانات:

1- مدت زمان عمل تورم کوتاه است و تفکیک و قرارگیری شافت تورمی و لوله کاغذی می تواند تورم و کاهش نرخ تورم را تنها در 3 ثانیه به پایان برساند و لازم نیست که هر قسمت از قسمت انتهای شافت جدا شود تا محکم باشد. درگیر با لوله کاغذ.

2 ، قرار دادن لوله کاغذی ساده است: در عمل تورم و کاهش تورم ، می توانید لوله کاغذ را در هر موقعیتی روی سطح شافت حرکت داده و برطرف کنید.

3 ، وزن حمل بزرگ است: با توجه به نیاز واقعی مشتریان ، برای تعیین اندازه قطر شافت ، و استفاده از فولاد سخت ، به طوری که بار تحمل آن افزایش یافته است.

4- راندمان بالای اقتصادی: طراحی شافت خاص است و می توان برای انواع لوله های کاغذی با ضخامت ، نازک ، پهن و باریک استفاده کرد.

5 ، تعمیر و نگهداری ساده ، زمان استفاده طولانی: شافت بادی یک قسمت واحد است ، هر قسمت از ساختار دارای مشخصات ثابت است ، می تواند به صورت متقابل مورد استفاده قرار گیرد ، و آن را آسان می کند برای حفظ.

مشخصات فنی:

انواع مختلفی از جمله 1 اینچ ، 1.5 اینچ ، 2 اینچ ، 2.5 اینچ ، 3 اینچ ، 6 اینچ ، 8 اینچ ، 10 اینچ ، 12 اینچ و غیره وجود دارد که با توجه به تقاضا می توان پردازش کرد تا مشخصات مختلف توسعه را تولید کند. شافت

ویژگی های ساختاری:

بدنه اصلی شافت از لوله استیل با کیفیت بالا ساخته شده است و سطح آن از روکش کرومی است. کلید محدب آلومینیومی انعطاف پذیر است. بوش لاستیکی با کیفیت بالا و نازل پر کننده و اگزوز سریع ارائه می شود ، اثر آب بندی خوب است ، عمر طولانی است. سر شافت قابل جدا شدن برای نگهداری مناسب است.

موارد استفاده:

شافت انبساط هوا کاربردهای گسترده ای دارد. برای ماشینهای دارای سیم پیچ ، باز کردن سیم و شیب ، شافت انبساط هوا حتی در صنعت فلز سبک نیز قابل استفاده است. مانند: شافت تورم عمدتاً برای تجهیزات چاپ مناسب است: دستگاه خشک کن ، دستگاه چاپ فلکسو ، دستگاه گراور ، دستگاه چاپ علامت تجاری ، و غیره. ماشین آلات دیگر: دستگاه روکش ، دستگاه چرمی ، دستگاه تنظیم ، دستگاه برجسته ، دستگاه برش ، دستگاه برش ، ماشین اصلاح ، دستگاه لوله کاغذ ، دستگاه ساخت کیسه ، دستگاه لمینیت ، دستگاه لمینیت ، دستگاه دمش فیلم ، دستگاه کف سازی ، دستگاه لمینیت ، برجسته دستگاه ، دستگاه کاغذ ، دستگاه بافته نشده ، استفاده از دستگاه بازرسی ، دستگاه برنزینگ ، تجهیزات باتری و سایر قرقره های مربوط به دستگاه های قابل جمع شدن به طور موثر می تواند کارایی را بهبود بخشد.

خارج می‌شوند و هسته را محکم می‌کنند.این زمان ها شفت های هوا و شفت های چند لوله ای در صنایعی که از هر نوع هسته یا رول استفاده می کنند جایگاه بسیار مهمی پیدا کرده اند. کاربرد اصلی آن در صنایع چاپ-بسته بندی و صنایع نساجی است.