ورزشی

اعلام یک کارگاه تخصصی شکم و پهلو CX فاقد اعتبار قانونی/ فدراسیون آمادگی جسمانی به شرکت‌کنندگان هشدار داد

اعلام یک کارگاه تخصصی شکم و پهلو CX فاقد اعتبار قانونی/ فدراسیون آمادگی جسمانی به شرکت‌کنندگان هشدار داد

با توجه به ابلاغیه وزارت ورزش و جوانان، برگزاری کارگاه تخصصی شکم و پهلو CX آقایان و بانوان زیر نظر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، فاقد اعتبار قانونی است.

به گزارش خبرگزاری مجله سلامتی ایران، طبق نامه ابلاغی سیدمحمد پولادگر، معاون وزیر ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۱ روش تمرینی CX از ۲۷ آذر ماه سال گذشته به عنوان زیر مجموعه فدراسیون آمادگی جسمانی، فعالیت می‌کند.

بر اساس این ابلاغیه، برگزاری کارگاه تخصصی شکم و پهلو CX آقایان و بانوان که قرار است ۷ و ۸ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ با ارائه مدرک معتبر دوزبانه از فدراسیون بدنسازی و پروش اندام برگزار شود، فاقد اعتبار قانونی است.

فدراسیون آمادگی جسمانی به صراحت اعلام می‌کند برگزاری هر نوع دوره آموزشی، سمینار، کارگاه و هر برنامه‌ای در مورد روش تمرینی CX تنها زیر نظر این فدراسیون وجاهت قانونی دارد.

همچنین برگزاری هر هر نوع دوره آموزشی، سمینار، کارگاه و هر برنامه‌ای در مورد روش تمرینی CX توسط هر فرد، فدراسیون ورزشی، شرکت خصوصی، موسسه‌ یا…به جز از مسیر فدراسیون آمادگی جسمانی، فاقد رسمیت و اعتبار قانونی است و این فدراسیون، نسبت به برگزارکنندگان پیگرد قانونی لازم را انجام خواهد و در عین حال نسبت به افرادی که قرار است در این دوره‌ها شرکت کنند هشدار می‌دهد و در صورت فعالیت با مدارک صادر شده، پیگیری حقوقی را در دستورکار قرار خواهد داد.

انتهای پیام//






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.