عمومی

اجرای پیشانی ساختمان با پوشش شینگل مدرن

شاید برایتان سوال باشد که شیب به کار رفته در هر سقف شیروانی چه قدر است؟ سقف های شیروانی در برابر آتش سوزی نیز مقاوم هستند. یکی دیگر از مزایای سقف های ویلایی زمانی است که این سقف ها نصب می شوند چرا که برای نصب زمان زیادی نمی برند. همچنین تنوعی که در طراحی و رنگ سقف های ویلایی مورد استفاده قرار گرفته است، انعطاف بیشتری را برای خریداران جهت اجرای پیشانی ساختمان و انواع سقف شیروانی فراهم کرده است.

رنگ, زیبایی, طراحی

شیب تند دامنه های سقف برای درختان کاشته شده که در مناطق بادگیر به صف شده اند ، توصیه نمی شود. بادگیر بزرگ منجر به تخریب سریع سقف خواهد شد. برای اینکه بدانید چگونه می توان با دستان خود سقف خود را در آلاچیق ساخت ، ابتدا باید در مورد شکل آن تصمیم گیری کنی. ساده ترین سقف ریخته شده معمولاً به صورت مستطیل یا مربع است. گاهی اوقات به شکل الماس است که به شکل درختان بستگی دارد.

این طرح از تیرهای لایه ای تشکیل شده است ، که تأکید آنها بر روی دیوارهای مخالف است. اغلب سقف ایوان متصل به خانه ، به صورت شیب دار ساخته شده است. طراحی این بخش توسط متخصصان شرکت ویلا سقف با سالها تجربه و تخصص انجام می شود. شکل سقف مانند یک تخته سنگ سنتی است. فایبرگلاس سبک یا سلولز اصلاح شده ساخته می شود. ورق های جذاب از رنگ های مختلف در برابر خوردگی مقاومت می کنند ، پردازش و بستن آنها آسان است. عیب ساختار مواد است ، که باعث می شود قارچ در رطوبت شروع شود.

ارزانترین مواد سقف تهیه شده به صورت رول. بعنوان ظاهری بی زیبایی و عمر کوتاه نمی توان به عنوان روکش آلاچیق در نظر گرفت. Ruberoid می تواند درختان را پوشانده ، در گلدان های عمیق ایستاده باشد ، به طوری که طراحی حیاط شما را خراب نمی کند. این ماده قیر از نظر ساختار مشابه مواد سقف و کاشی های انعطاف پذیر است.

سقف لگن دار روی قوسهای مربع شکل نصب شده است. این طرح شامل چهار تیر کج است که در گوشه ها قرار گرفته و از یک نقطه به بالا جمع می شوند. در سقف چادر هیچ خط الراس وجود ندارد. از بین تمام سقف های مورد بررسی ، گزینه کلاسیک چادر و سازه های گنبدی شکل است. سقف در برابر وزش شدید باد مقاومت می کند و بارش را به تأخیر نمی اندازد. پس از انجام تمام محاسبات دقیق ، سقف برای آلاچیق ساخته شده است. الزامات ویژه ای به مواد بام اعمال می شود.

علاوه بر قابلیت اطمینان و طول عمر طولانی ، سقف باید جذاب باشد و همچنین با سبک ساختار خود ترکیب شود. خوب است اگر سقف به طور هماهنگ در محوطه سازی حیاط قرار گیرد. اگر آلاچیق نزدیک ساختمان مسکونی واقع شده باشد ، طرح مشترک هر دو ساختمان مطلوب است. شاید مواد برای سقف آلاچیق باید همان ساختمان مسکونی باشد.

انتخاب کاشی های نرم برای سقف های پیچیده مطلوب است. شینگل های قیری انعطاف پذیر هستند که به آنها امکان می دهد روی هر قسمت فرفری سوار شوند. از نظر طراحی، شینگل از بسیاری از متریال های مشابه خود بهتر عمل می کند. شینگل بریده می شود تا به گلبرگ های آن شکل اشکال مختلف هندسی داده شود.

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.