استان ها

اجرای طرح گذرنامه زیارتی برای اربعین امسال

مجله سلامتی ایران/مازندران فرمانده انتظامی کشور به گشایش درگاه “پلیس من” برای سفر زیارتی به منظور دریافت گذرنامه زیارتی اشاره کرد و گفت: تاکنون ۴۰۰ هزار نفر برای دریافت گذرنامه زیارتی به درگاه “پلیس من” مراجعه کردند و مراحل تحویل گذرنامه انجام شد.

به گزارش مجله سلامتی ایران، سردار احمدرضا رادان شامگاه پنج شنبه ۲۶ مرداد ماه در یادواره ۱۲۹ شهید انتظامی شهرستان ساری که در حسینیه عاشقان کربلا برگزار شد، با اشاره به اینکه مازندران افتخار دارد که تمامی شهر و روستای این استان دارای شهید است، اظهار کرد: مسیر شهدا متصل به کربلا است و شهدای مازندرن مسیر امام حسین را پیمودند.

اجرای طرح گذرنامه زیارتی برای اربعین امسال

وی هدف دشمنان دین و اسلام را گرفتن عفت و غیرت مسلمانان دانست و ادامه داد: اگر دشمن این دو اصل را از بگیرد حرکت کردن در مسیر دشمن است.

فرمانده فراجا با تشریح برنامه های پلیس برای مراسم اربعین حسینی، تصریح کرد: برای برگزاری اربعین امسال تمام دستگاه‌های متولی در کشور هماهنگی و برنامه ریزی لازم را تدارک دیده‌اند. همچنین در نشست های متعدد با مسئولان کشور عراق تا کنون هیچ مشکلی برای زائران اربعین وجود ندارد.

این مقام انتظامی در کشوربه تسریع در چاپ گذرنامه و اقدامات انجام شده در این زمینه اشاره کرد و گفت: برای سرعت در این کار اقدام به چاپ گذرنامه زیارتی کردیم که متقاضیان می‌توانند با مبلغ ۵۰ هزار تومان به جای گذرنامه اصلی گذرنامه زیارتی دریافت کنند.

اجرای طرح گذرنامه زیارتی برای اربعین امسال

سردار رادان خاطرنشان کرد: طرح گذرنامه زیارتی در سرعت دریافت گذر کمک کرده و علاوه بر دارا بودن اعتبار ۵ ساله، هزینه کمتری نسبت به گذرنامه اصلی دارد.

وی به گشایش درگاه “پلیس من” برای سفر زیارتی به منظور دریافت گذرنامه زیارتی اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون ۴۰۰ هزار نفر برای دریافت گذرنامه زیارتی به درگاه “پلیس من” مراجعه کردند و مراحل تحویل گذرنامه انجام شد.
 فرمانده فراجا با قدردانی از همکاری دولت عراق به منظور برگزاری و خدمات بیشتر به زائران اربعین، گفت: امسال با تلاش هر دو کشور سعی شده تا زائران بدون مشکل و با کمترین معطلی در مرز دو کشور مواجه شوند.

اجرای طرح گذرنامه زیارتی برای اربعین امسال

این مسئول در توصیه‌ای به زائرانی که با خودروی شخصی در مسیر مرزهای کشور برای زیارت اربعین در حرکت هستند، یادآور شد: لازم است زائران استراحت کامل داشته باشند تا در مسیر راه دچار حادثه نشوند.

انتهای پیام