علمی و پزشکیکسب و کار

آرایشگاه زنانه در پردیس تهران کدام را انتخاب کنیم؟!

آرایشگاه زنانه در پردیس تهران کدام را انتخاب کنیم؟!

برای انتخاب لیست بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران– Pardis – لیست و مرجع مشخصی وجود ندارد و با وجود تعداد بالای سالن های زیبایی در پردیس این کار مشکل و مشکل تر می شود . البته امروزه خدمات زیبایی آرایشی بصورت کاملا تخصصی ارایه می شود و معمولا سالن های آرایشی در همه خدمات آرایشی باهم در رقابت هستند .در واقع اگر کسی دنبال بهترین سالن آرایش عروس پردیس تهران باشد شاید این سالن با بهترین سالن میکرو ابرو در پردیس تهران در تضاد باشند و هر سالنی در رشته ای زبانزد عام و خاص باشد . ما در این نوشتار شما را برخی از بهترین آرایشگاه های زنانه پردیس آشنا می کنیم آنگونه که در کارت مجازی آنها شما به واتس اپ و instagram -پیج اینستاگرام مراکز و سالن ها دسترسی خواهید داشت تا انتخاب ایده ال تری را داشته باشید و براحتی بتوانید استعلام قیمت بگیرید. همچینین در ادامه به خدمات تخصصی آرایشی زیبایی این سالنها هم می پردازیم :

معرفی آرایشگاه زنانه در پردیس بورگ

فعالیت سالن های زیبایی امروزه گسترش یافته است. در هر شهری می توان سالن های آرایشی را با امکانات کم و زیاد و وسعت سالن کم و زیاد یافت. اما در این باره ذکر یک پرسش دارای اهمیت است. آن هم اینکه از بین این همه سالن آرایشگری کدام یک بهترین است؟ اگر از ما می پرسید ما سالن زیبایی بورگ در پردیس تهران را از بهترین های این حوزه معرفی می کنیم. مطمئنا وقتی چنین صحبتی مطرح می شود از ما می پرسید  طبق چه معیار هایی آن سالن زیبایی را بهترین معرفی می کنید؟ در ادامه ویژگی های این سالن زیبایی را برخواهیم شمرد تا بیشتر با این سالن زیبا آشنا شوید.

  1. تلفن تماس 02128425775
  2. سایت www.borg.salon
  3. آدرس پردیس فاز 2 میدان امام خمینی بلوار ملاصدرا پاساژ ایرانزمین ط 3 پ 208

در صورت تغییر آدرس تماس بگیرید.

آرایش, آرایشی, ابرو

سالن زیبایی بورگ پردیس چه مشخصه هایی دارد؟

  • اگر قرار باشد به مزایا و یا به بیان بهتر مشخصه های مثبت این آرایشگاه زنانه در پردیس اشاره کنیم باید به موارد زیر اشاره کنیم:
  • کادری مجرب در حوزه آرایشگری و زیبایی در این سالن زیبایی مشغول به کار می باشند.
  • این سالن آرایشی از مجوز های بهداشتی بهره مند می باشد.
  • تمامی اصول بهداشتی در این سالن زیبایی به منظور آسوده خاطر بودن مشتری از تمیزی کار رعایت می شوند.
  • در این آرایشگاه هریک از ابزار های مورد استفاده پس از آ« که مورد استفاده واقع می شوند در جای خود قرار میگیرند آن هم با ضدعفونی توسط مخصوص.
  • از دیگر مشخصه های دیگر می توان به تعهد و خوش قولی اهالی آرایشگاه اشاره کرد.
  • از طرف دیگر نباید از حسن خلق و برخورد مناسب اعضای آرایشگاه مانند مدیر و آرایشگران هم چشم پوشی کرد.
  • تمامی افرادی که در این سالن زیبایی مشغول به کار هستند از افراد با سابقه در این حوزه می باشند.

 

خدمات دیگر آرایشگاه در پردیس تهران

آرایشگاه زنانه در پردیس تهران ، خدمات کوتاهی مو را نیز انجام می دهد. در واقع یکی از روش های تاثیرگزار برای تغییر حالت صورت و تنوع در چهره، کوتاهی مو می باشد. برای سالم نگه داشتن مو، فرار از موخوره و شکستگی های ساقه ی مو بهترین روش، حذف قسمت های آسیب دیده است. مدل های متنوعی از کوتاهی مو مانند مدل باب، مصری، چتری، تیفوسی و پیکسی وجود دارد. آرایشگرها با استفاده از قیچی و ماشین های اصلاح این کار را به صورت حرفه ای انجام می دهند. برای داشتن مو های زیبا و سالم باید به متخصصان این حوزه مراجعه کنید. کوتاهی مو در بهترین آرایشگاه در پردیس تهران متناسب با فرم صورت انجام می شود.

صورت های کشیده با پیشانی بلند باید مدل هایی را انتخاب کنند که قسمتی از پیشانی با چتری ها پوشانده شود. صورت های گرد باید مدل های بلند تر و تیکه تیکه را انتخاب نمایند. کسانی که گردن های بلندی دارند، باید مدل های کوتاهی را انتخاب کنند که جلوی مو بلندتر از پشت آن باشد. تا گردن کوتاه تر دیده شود. اما برای افرادی که گردن کوتاه دارند، مدل های خیلی کوتاه دخترانه مناسب است تا تمام گردنشان دیده شود. افراد دارای هیکل درشت با مدل موی بلند و اندام های لاغر با مدل های کوتاه، زیبا می شوند. اگر شما کوتاهی مو متناسب با فرم صورت خود را می خواهید، بی شک به آرایشگاه در پردیس تهران مراجعه نمایید. یا با شماره های ثبت شده در آگهی تماس بگیرید.

آرایش, آرایشی, ابرو

خدمات برتر آرایشی و زیبایی سالنهای زیبایی پردیس

آرایش عروس

آرایش عروس یکی از خدمات ویژه سالنهای زیبایی در پردیس است که شامل شینیون عروس ، گریم و میکاپ عروس ، خدمات ناخن عروس و میکروبلیدینگ و …… می باشد که در این پکیچ برای عروسها از لحاظ قیمت ، تنوع زیادی را بکار می گیرند تا با توجه به بودجه داماد ، برای این خدمات قرار داد بسته شود .

کاشت ناخن

کاشت ناخن به همراه مانیکور و پدیکرو و انواع خدمات دیزاین و طراحی یکی از پرکاربردترین خدماتی است که در سالنهای زیبایی پردیس انجام می شود .

کراتینه و صافی مو

داشتن موهای سالم و لخت و زیبا و ابریشمی با وجود بکارگیری مواد رنگ و مش شیمیایی می تواند تجربه ای خوبی از احیا موهای آسیب دیده بوسیله مواد کراتین بدهد. امروزه مواد کراتین مو دارای تنوع زیادی هستند که به سوی ارگانیک بودن قدم می گذارند این تنوع را شما می توانید ار بهترین مراکز کراتینه مو پردیس مشاهده کنید .

  • لیفت و لمینت مژه
  • خدمات اپیلاسیون
  • پاکسازی و مراقبت پوست

معیارهای انتخاب بهترین سالن زیبایی در اصفهان

  • خوش نام و دارای شهرت و محبوبیت بین عموم باشد.
  • قیمت خدمات سالن زیبایی باید مناسب باشد
  • آرایشگر باید از تبحر و تجربه کافی برخوردار باشد
  • شیوه برخورد کارکنان سالن آرایشگری باید درست و اصولی باشد
  • کیفیت مواد اولیه و تجهیزات آرایشگاه ها باید استاندارد و مرغوب باشد
  • یک سالن زیبایی خوب باید تمام پروتکل­‌های بهداشتی در آن رعایت شو

۷ سالن زیبایی برتر سطح شهر پردیس تهران:

سالن زیبایی بورگ پردیس تهران

بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران است که ، خدمات با کیفیت و متنوعی را برای بانوان گرامی انجام می دهد. از خدمات این سالن زیبایی می توان براشینگ مو، کراتیه، شنیون مو، انواع بافت مو، تنوع رنگ و مش، اکستنشن، کاشت و لیفت مژه، لیفت ابرو، کاشت ناخن، اصلاح صورت، میکروبیلدینگ و … را نام برد. دقت داشته باشید که قیمت بالای برخی از سالن ها به معنای بهترین بودن نیست، باید تحقیقات لازم را انجام دهید.

آرایش, آرایشی, ابرو

بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران، ضمن اینکه از مواد با کیفیت و کادر با تجربه و حرفه ای برای خدمات خود استفاده می کند، از قیمت مناسبی برخوردار است. اگر شما نیز به زیبایی خود اهمیت می دهید و به دنبال بهترین سالن برای خدمات باکیفیت هستید، با بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران از طریق شماره های موجود در آگهی در تماس باشید.

  • تماس با آرایشگاه بورگ تهرانپارس  ۰۲۱۷۱۰۵۷۴۲۰
  • مدیریت هنگامه رویین تن  شعبه پردیس ۰۲۱۲۸۴۲۵۷۷۵
  • اینستاگرام سالن بورگ  @borgsalon
  • آدرس سایت www.borg.salon

آدرس سالن زیبایی بورگ:

  • شعبه اول – تهرانپارس غربی فلکه اول خیابان رشید نبش خیابان ۱۴۸
  • شعبه مرکزی: آرایشگاه در پردیس فاز ۲ مجتمع ایران زمین ط۳ پ ۲۰۸

سالن زیبایی مارگو در پردیس

سالن زیبایی در پردیس فاز ۱۱ تهران ، برای خدمات کراتینه از بهترین و با کیفیت ترین مواد استفاده می کند. کراتینه مو یکی از خدماتی می باشد که در این سالن انجام می شود. در واقع کراتین، پروتئین طبیعی در پوست، مو و ناخن می باشد که باعث استحکام مو می گردد. با گذشت زمان و بالا رفتن سن، استفاده از شامپوها و مواد شیمیایی، استفاده از رنگ و دکلره ی مو، پروتئین موجود در مو از بین می رود.

این پروتئین در موهای وز و فر کمتر وجود دارد. به همین دلیل خانم ها برای رسیدگی به موها و حفظ سلامت آنها، موهای خود را کراتینه می کنند. کراتیه مو در سالن زیبایی در پردیس فاز ۱۱ تهران، با استفاده از مواد و محصولات درجه یک حاوی کراتین، موهای آسیب دیده را احیا می کند. همچنین موها تا مدت ها صاف، نرم و درخشنده می مانند. مدت ماندگاری کراتینه به تعداد مرتبه ی شستشوی مو بستگی دارد. هر چه کمتر مو را با شامپو شستشو دهید، مدت ماندگاری کراتینه بیشتر می شود.

به طور معمول ۲ تا ۳ ماه ماندگاری دارد. کراتیه برای افرادی مناسب می باشد که موهای خشک، وز و آسیب دیده دارند. بعد از انجام کراتینه نباید به مدت ۴ روز موهای خود را بشویید. در هنگام شستشو باید از شامپوهای مخصوص کراتینه و بدون سولفات استفاده نمایید. قبل از رفتن به استخر باید مو کراتینه شده را با روغن ارگانیک چرب کنید. اگر موهای شما برای درخشندگی و حفظ سلامتی به کراتینه نیاز دارد، حتما سالن زیبایی در پردیس فاز ۱۱ تهران را انتخاب نمایید. تمامی شماره های موجود در آگهی برای این سالن زیبایی می باشد.

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.