عمومیکسب و کار

آدرس تولیدی لباس زیر زنانه در تهران

صفر تا صد نحوه تولید لباس زیر

تولید هر نوع لباسی به روش‌ها، ابزار و دستگاه‌های به‌خصوصی نیاز دارد؛ به‌عنوان‌مثال برای تولید لباس مجلسی و تولید کت‌وشلوار نمی‌توان از روش‌ها و دستگاه‌های یکسان استفاده کرد. لباس‌های زیر هم از این قاعده مستثنی نیستند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ماشین‌آلات مدرن، لباس‌های زیر برخلاف گذشته با تنوع بی‌نظیری در جنس، رنگ و مدل‌ عرضه می‌شوند. در این مقاله می‌خواهیم درباره مراحل تولید لباس زیر وهمچنین آدرس تولیدی لباس زیر زنانه در تهران   صحبت کنیم. اگر علاقه‌مند هستند با ما همراه باشید

تولید لباس زیر چه مراحلی دارد؟

برای تولید لباس زیر همچون دیگر پوشاک، مراحلی وجود دارد که در یک تولیدی لباس زیر اجرا می‌شوند. دقت در انجام تمام این مراحل در کنار یکدیگر می‌تواند به تولید یک لباس زیر باکیفیت بیانجامد. در ادامه درباره هر یک از این مراحل توضیحاتی ارائه شده است.

مرحله اول تولید لباس زیر: تهیه متریال

برای آغاز تولید هر کالایی از جمله لباس زیر باید ابتدا مواد لازم را تهیه کرد. مهم‌ترین متریال لازم برای تولید لباس زیر، پارچه است؛ بنابراین فرایند بافندگی و تولید پارچه نخستین مرحله برای تهیه این محصول به‌حساب می‌آید.برای تولید پارچه از مواد مختلف استفاده می‌شود؛ بدین صورت که ابتدا این متریال اولیه به‌صورت نخ درمی‌آیند. سپس نخ‌ها در دستگاه قرار می‌گیرند و در مرحله بعد توسط ماشین‌های دایره‌ای بزرگ از قرقره‌ها دریافت و با استفاده از سوزن‌های مخصوص، به پارچه تبدیل می‌شوند. سایر متریال موردنیاز برای لباس زیر هم باید از دیگر تولیدی‌ها خریداری شوند.

از چه نوع پارچه‌هایی برای تولید لباس زیر استفاده می‌شود؟

از آن جایی که لباس زیر برای پوشاندن نقاط حساس بدن استفاده می‌شود، نوع پارچه آن از اهمیت بالایی برخوردار است. این امکان وجود دارد که بدن فردی نسبت به برخی از پارچه‌ها حساس باشد و حتی واکنش نشان دهد؛ بنابراین باید لباس زیر تولید شده از پارچه مناسب مورد استفاده قرار گیرد. پارچه‌های پنبه (نخ)، اسپاندکس، بامبو، لینن، ابریشم، ریون، نایلون و صنعتی از جمله متریال مورد استفاده در تهیه لباس زیر هستند

مرحله دوم تولید لباس زیر: بررسی کیفیت متریال

پس از اینکه متریال لازم از جمله پارچه برای تولید لباس زیر تهیه شد، باید میزان کیفیت آن سنجیده شود. برای این کار پارچه بر روی یک جعبه نور بسیار بزرگ قرار می‌گیرد تا تیم بررسی بتواند در صورت وجود عیوبی در پارچه، آن را رفع کند.

مرحله سوم تولید: رنگ کردن پارچه

همان‌طور که می‌دانیم لباس‌های زیر در رنگ‌های مختلف تولید شده و در بازار به فروش می‌رسند. برای تولید این محصولات رنگارنگ باید پارچه‌ها رنگ شوند. رنگ استفاده شده باید دارای گواهینامه‌های معتبر باشد تا مشکلی برای مصرف‌کننده به وجود نیاورد.

مرحله چهارم تولید: تهیه الگو

هر لباسی که طراحی جذاب و خوبی داشته باشد، فروش بیشتری نیز خواهد داشت. ازاین‌رو برای تولید لباس زیر نیز باید الگوهای مناسب طراحی شوند. این الگوها در مراحل عکاسی و دیجیتالی شدن قرار گرفته و به یک نرم‌افزار ویژه وارد می‌شوند. استفاده از این نرم‌افزار سبب می‌شود الگوها به‌درستی بر روی پارچه قرار بگیرند و پارچه کم‌تری هدر برود. الگوهای مرتب شده به شکل دیجیتالی، به‌راحتی قابل چاپ هستند تا بر روی پارچه گذاشته شوند.

الگوهای لباس زیر در انواع سایزها تهیه و اجزای کلی لباس را شامل می‌شوند. تمام این اجزا و نوع برش الگو، تأثیر بسیاری بر روی کیفیت لباس زیر و در ادامه بر روی میزان فروش آن می‌گذارد. استقامت الگوها از دیگر نکات مهم در تولید آن‌ها به‌حساب می‌آید تا یک‌بارمصرف نباشند و بتوانند در مراحل متعدد مورد استفاده قرار بگیرند.

مرحله پنجم تولید: برش

پس از قرار دادن الگوها بر روی پارچه، با استفاده از یک دستگاه و به‌صورت لیزری، دور الگوها برش زده می‌شود. چندین لایه پارچه برای برش روی هم قرار می‌گیرند تا سرعت انجام کار بالا برود. برش پارچه‌ها توسط اپراتور یا یک متخصص کاربلد صورت می‌گیرد. در بعضی تولیدی‌ها نیز برش‌ با استفاده از قیچی‌های صنعتی انجام می‌شود. در هر دو روش تلاش بر این است برش به صورتی انجام شود که پرتی کم‌تری در کار وجود داشته باشد.

مرحله ششم: سازماندهی اجزا

پس از اتمام فرایند برش، وسط‌کار به ساماندهی و دسته‌بندی تکه‌های برش خورده می‌پردازد. سپس این اجزا میان کارگران پخش می‌شوند تا آن‌ها با سایر عناصر همچون کش، اقدام به دوختن درزها کنند. می‌توان این مرحله را شبیه به کامل کردن یک پازل دانست.البته دوخت کامل خود در چند مرحله صورت می‌گیرد. در اولین مرحله که عملیات پایه است، دوخت اولیه انجام می‌شود؛ برای مثال لبه‌های لباس زیر دوخته شده یا چاپ، گل‌دوزی و اعمال آنزیم روی آن صورت می‌گیرد. در عملیات بعدی تولید لباس زیر، محصولات مرحله پایه، مجدداً مورد بررسی و دوخت قرار می‌گیرند تا محصول کامل به دست آید

مزایای خرید لباس زیر زنانه عمده آنلاین

امروزه با تمایل افراد به خرید آنلاین از وبسایت ها و شبکه های اجتماعی، فروشگاه های بسیاری به جمع آنلاین شاپ ها می پیوندند تا مشتریان خرید راحت تری داشته باشند. حتی برای خرید عمده هم می توانید به صورت آنلاین اقدام کنید و هیچ نیازی نیست که درگیر دردسر های خرید حضوری شوید. از مزایای خرید لباس زیر زنانه عمده می توانیم موارد زیر را بر شماریم :

قیمت بهتر لباس

با توجه به اینکه در خرید لباس زیر زنانه عمده از خود فروشنده پوشاک را دریافت می کنید و با شخص دومی درگیر نیستید، به همین دلیل با قیمت های مناسب می توانید لباس زیر عمده بخرید.البته خرید عمده لباس زیر زنانه خود به تنهایی سودآور است اما با خرید آنلاین می توان به سود بیشتری هم رسید. بیشتر فروشگاه های آنلاین تخفیف های زیادی هم روی شورت و سوتین های زنانه می گذارند تا مشتری با رضایت کامل از قیمت، اقدام به خرید نماید.

تنوع مدل ها در مرکز فروش عمده لباس زیر زنانه آنلاین

انتخاب های آنلاین جذاب تر هستند چرا که تنوع مدل ها بالاست. با خرید لباس زیر زنانه از عمده فروشی می توانید همه مدل شورت و سوتین زنانه ساده، فانتزی، طرح دار، بدون طرح، توری، اسفنجی، مجلسی و … را بسته به میزان تقاضای مشتریان تهیه کنید.

همه لباس زیرها در یک مکان هستند

با خرید لباس از فروشگاه عمده فروشی لباس زیر زنانه، تمام لباس زیرها را می توانید ببینید بدون آنکه نیاز به هزینه کردن برای پول کرایه ماشین یا بنزین ماشین باشد.اگر یکبار به عمده فروشی لباس زیر زنانه مراجعه کرده باشید، حتما شلوغی و بی نظمی لباس ها را دیده اید و همین موضوع انتخاب را برای شما دشوار می کند اما در خرید آنلاین اینطور نیست، عکس و مشخصات تک به تک لباس زیرها در سایت قرار داده شده است و شما پس از بررسی های کامل، آن مدل هایی که پسند می کنید را در تعداد نیاز وارد سبد خرید می نمایید.

راحتی در خرید اینترنتی لباس

مسلم است که خرید و فروش عمده لباس زیر زنانه ارزان عمده راحت تر است و دلیل اصلی آن در محدود نبودن به زمان و مکان می باشد. شما برای خرید از فروشگاه احتمالا باید صبح زود بیدار شوید تا درگیر ترافیک نشوید و به موقع به بازار برسید در فروشگاه هم احتمالا باید منتظر بمانید تا کار مشتری های دیگر راه بیفتد و نوبت شما برسد و پس از آن هم چند ساعت درگیر انتخاب مدل ها و سایز ها خواهید بود.در حالی که برای خرید اینترنتی این دردسر ها را ندارید، می توانید اول صبح خرید کنید یا آخر شب و لازم هم نیست که در صف انتظار باشید. فروشگاه های آنلاین در هر زمان و مکانی که شما بخواهید، تجربه خرید اینترنتی عالی را برای شما رقم می زنند.

در دسترس بودن فروشگاه آنلاین

فروشگاه آنلاین در 24 ساعت 7 روز هفته در دسترس شماست و تعطیلات برای آنلاین شاپ معنایی ندارد. با خرید از فروشگاه آنلاین، به درگاه پرداخت امن متصل می شوید و اطلاعات حساب بانکی شما کاملا محفوظ می باشد.