اقتصادیکسب و کار

کدام مدل فریزر صندوقی برای منزل شما مناسب است؟

ممکن است فکر کنید یک فریزر صندوقی خانگی وسیله ای بسیار ساده می باشد که فقط برای سرد نگه داشتن غذا، مواد خوراکی، میوه و سبزیجات استفاده می شود، با این حال، پس از شروع خرید فریزر، انتخاب یک فریزر کوچک مناسب برای منزل کار آراحتی نیست لذا این فریزرها در اشکال و اندازه‌های مختلف تولید شده و به بازار عرضه می شود. این محصولات برای خانوارهای بزرگی که دوست دارند برای استفاده در آینده به صورت عمده خرید کنند، کاربردی می باشد که در مدل های مختلفی با گنجایش های گوناگون ساخته می شود تا به راحتی بتوانید در منزل نیاز خود را برطرف کنید. فریزرهای کوچک نه تنها به دلیل ظرفیت مناسب برای منزل کاربردی هستند، بلکه ویژگی های منحصر به فردی نیز دارند، که در این متن به این خصوصیات اشاره کنیم.

 

فریزر صندوقی

بهترین فریزر صندوقی بدون برفک, فریزر صندوقی الکترواستیل, فریزر صندوقی بدون برفک الکترواستیل

فریزر صندوقی راه حلی برای نگهداری کالاهایی است که ممکن است روزانه به آنها دسترسی نداشته باشید، مانند گوشت، مرغ، بستنی، میوه یا سبزیجات منجمد، یا ماهی، میگو و…، البته این فریزر صندوقی ها نه تنها در منزل بلکه در فروشگاه های کوچک نیز کاربردی و مفید به شمار می رود. این فریزر های خوابیده در گنجایش های مختلفی تولید می شود و شما می توانید براساس بودجه، سلیقه و همینطور نیاز خود آنرا انتخاب کرده و خریداری کنید، در حالت کلی برای خانواده های بزرگ و کوچک فریزر خانگی پیشنهاد می شود، از دلایل اصلی خرید فریزر صندوقی این است که خانواده ها با کمبود فضا برای نگهداری مواد غذایی و خوراکی های خود مواجه هستند از این روی به تصمیم می گیرند که از یخچال صندوقی خانگی استفاده کنند، این محصول به دو صورت تک درب و دو درب تولید شده که رو به بالا باز می شود، رنگ بندی آن ها سفید، آبی و زرشکی است.

فریزر کوچک به منجمد کردن سریع غذاهای تازه یا غذاهای خانگی کمک زیادی می کند تا مواد مغذی و طعم را برای مدت طولانی حفظ کنند. در یک فریزر صندوقی، شما محصولات تازه یا غذاهای تازه پخته شده را قرار می دهید تا بعداً از آن استفاده کنید. یک دکمه تنظیم دما در بیرون به شما کنترل دقیقی بر میزان سرد شدن داخل می دهد. بسته به مدل، این می تواند محدوده دمایی بین 1 تا 5 باشد که و تنظیم آن وابسته به محصولی است که درون دستگاه نگهداری می کنید.
فریزرهای خوابیده فضای بیشتری نسبت به فریزر ایستاده دارد و درون آن برای چیدن محصولات از سبدهای فلزی استفاده شده که از مقاومت و استحکام بسیار بالایی نیز برخور دار است، این امکان وجود دار به صورت جداگانه محصولات را تفکیک دهید و یک مدل از فریزر صندوقی که برای نگهداری انواع بستنی کاربرد دارد، تحت عنوان یخچال بستنی شناخته اند. حتی شما می توانید برای نگهداری از دیگر مواد فاسد شدنی مانند گوشت از این نوع فریزرها استفاده کنید.

 

بهترین فریزر صندوقی بدون برفک, فریزر صندوقی الکترواستیل, فریزر صندوقی بدون برفک الکترواستیل

در اینجا چند مزیت و ویژگی فریزر صندوقی برای منزل آورده شده است، که می توان موارد زیر را فهرست کرد:

1. ذخیره سازی بهینه
یخچال فریزر خانگی برای راحتی بیشتر شما فضای ذخیره سازی کافی را آماده کرده است، از این روی محصولات زیادی را می توانید درون دستگاه قرار دهید.

2.سازگار با محیط زیست
در ساختار این دستگاه از مبرد R600a استفاده شده است که هم موثر و هم سازگار با محیط زیست می باشد. این خنک کننده قابل اعتماد با اثرات زیست محیطی کم ارائه می دهد و با خیال راحت در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. جدا از این، انرژی کمتری مصرف می کند.

3. تزریق فوم پلی یورتان

برای جلوگیری از خارج شدن برودت یخچال صندوقی، در ساختار این دستگاه از تزریق فوم پلی یورتان استفاده شده است از همین روی تمامی سرما درون محصول باقی مانده و موجب خنک ماندن و بالارفتن طول عمر محصولات می شود.

4. عملکرد انجماد سریع
از طریق عملکرد انجماد سریع، می تواند به سرعت مواردی را که از قبل منجمد نشده اند، منجمد کند. این امر به ویژه هنگامی که غذای تازه را در آن قرار می دهید بسیار مهم است زیرا می تواند دمای فریزر را افزایش دهد و بر کیفیت مواد غذایی تأثیر بگذارد.

5.کمپرسور پرقدرت و کم مصرف
دستگاه فریزر خانگی مجهز به یک کمپرسور پر قدرت می باشد، در مصرف انرژی کارآمدتر است و به صرفه جویی در هزینه برق شما کمک می کند.

6. لولای محکم
انواع این یخچال فریزرها مجهز به لولای محکم و بادوام است که به شما امکان می‌دهد. فریزر صندوقی را خیلی راحت و آسان باز و بسته کنید.

7. دسته با قفل
همه فریزرها مجهز به قفل هستند که مواد غذایی منجمد شما را به خصوص برای استفاده در محیط های تجاری مانند رستوران ها امن نگهداری می کند.

8. چرخ های مقاوم
تمام فریزرهای پرنس سرما دارای 4 چرخ متحرک هستند که به شما این امکان را می دهد که فریزرها را بدون توجه به سنگینی آنها به راحتی از مکانی به مکان دیگر انتقال دهید.

9.گنجایش زیاد
داشتن یک فریزر کوچک در منزل می تواند راه حلی برای خرید عمده باشد و در واقع به شما در صرفه جویی در هزینه ها کمک زیادی می کند. این دستگاه فضای ذخیره بسیار گسترده ای برای جای دادن محصولات شما دارد.

10. جنس بدنه مستحکم

تمامی این محصولات از جنس بدنه ی فوق العاده عالی و ضد زنگ ساخته شده اند که شامل استیل و گالوانیزه می باشد و هر دوی آن ها در برابر ضربات احتمالی از استحکام بالایی برخور دار بوده و در تمامی شرایط آب و هوایی قابل استفاده هستند.

انواع فریزر صندوقی مناسب برای منزل

بهترین فریزر صندوقی بدون برفک, فریزر صندوقی الکترواستیل, فریزر صندوقی بدون برفک الکترواستیل

همانطور که قبلا گفته شد، این فریزر ها در مدل ها و برند های گوناگونی تولید شده و به بازار عرضه می شود که در متن زیر قصد داریم به معرفی هر یک از این محصولات بپردازیم.

همچنین میتوانید جهت خرید فریزر صندوقی روی این لینک کلیک کنید : خرید فریزر صندوقی از فروشگاه پرنس سرما

  • فریزر صندوقی کینو

مشخصات فنی فریزر کینو

  1. برق: تک فاز
  2. توان مصرفی: 280 وات
  3. برفک زدایی: ندارد (دستی)
  4. قابلیت:  تخلیه آب برفک را دارد
  5. کنترل هوشمند:  612 SM
  6. ترموستات: مکانیکی (قابل تنظیم)
  7. رنج دمایی: 12- / 24- سانتی گراد
  8. ردیف انرژی:  A
  9. گاز میرد:    R 404 A
  10. شیشه:  تک لایه LOWE
  11. جنس بدنه خارجی:  ورق روغنی با پوشش رنگ استاتیک
  12. جنس بدنه داخلی:  ورق گالوانیزه خود رنگ و مقاوم در برابر ضربه
  13. جنس درب : آلمینیوم پی وی سی PVC
  • فریزر صندوقی الکترواستیل

مشخصات فریزر صندوقی الکترواستیل

  1. نور پردازی LED
  2. صدای کم
  3. قفل درب
  4. دسترسی آسان
  5. كمپرسور ACC
  6. مصرف بهينه انرژی A
  7. ورق های خود رنگ كره ای
  8. مبرد دوست دار محیط زیست
  9. کاهش هدر رفت سرما در هنگام باز كردن درب محصول
  10. دارای دو سبد جهت تقسیم فضا

فریزر صندوقی برفاب

مشخصات فنی فریزر صندوقی برفاب

  1. مجهز به قفل کودک
  2. اعلام اخطار باز ماندن درب
  3. نیازی به اتصال به شیر آب ندارد.
  4. جهت باز شدن درب فریزر رو به بالا می باشد.
  5. یخساز اتوماتیک (آب شهری) ندارد
  6. یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب) ندارد
  7. نوع مبرد از نوع R134a می باشد.
  8. بدون يخ ساز
  9. مكانيزم برفک زدایی ندارد