ورزشی

پس از انتخابات، رفاقت‌ و دوستی بایستی جایگزین رقابت‌ شود 

انتخابات

به گزارش خبرگزاری مجله سلامتی ایران از قزوین؛ آیت‌ الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد با دعوت مزردم به تقوی و پرهیزگاری اظهارداشت: همه باید برای عبادت، روزه و مهمانی خدای متعال در ماه شریف رمضان آماده شویم.

وی افزود: دعا و استغفار، قرائت قرآن و توبه از گناهان برای وارد به ماه مبارک رمضان ضروری است و همه باید کاری کنیم که ماه رمضان با آغوش باز از ما استقبال کند.

آیت الله عابدینی سالروز بزرگداشت سید جمال‌الدین اسدآبادی و نظامی گنجوی را گرامی داشت و درگذشت مرحوم آیت‌الله امامی کاشانی را تسلیت گفت و افزود: ایشان عمر خود را پای دین و انقلاب گذاشتند، این عالم بزرگ پیش از انقلاب از منبری‌های اثرگذار، از مبارزان با طاغوت و همراهان با امام (ع) و رهبر حکیم انقلاب بودند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در خصوص انتخابات بیان کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مردم بسیار همت کرده وبه رهنمودهای رهبر حکیم انقلاب عمل کردند و نامزدهای متعددی به میدان آمدند و همه تلاش کردند چه آن‌هایی که رأی آوردند و کسانی که رأی نیاوردند، همه زحمت کشیدند و فضای پر شور انتخاباتی ایجاد شد.

وی تصریح کرد: همه آن‌هایی که برای رضای خدا کار کردند، بریز و بپاش نکردند، اسراف نکردند، جوانمردانه و با صداقت فعالیت داشتند نزد خدا مأجورند که وظیفه سیاسی-اجتماعی خود را به نحو احسن انجام دادند.

پس از انتخابات، رفاقت‌ و دوستی را جایگزین رقابت‌ کنیم

آیت الله عابدینی یادآورشد: اکنون دیگر دوران رقابت‌ها تمام شده و رفاقت‌ها و دوستی‌ها باید جاگیزین رقابتها شود و همه دست به دست هم بدهیم، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در مجلس هم نشان بدهند که سرباز امام زمان (عج) هستند، الحمدلله در فضای کلی کشور نمایندگان شایسته‌ای انتخاب شده‌اند و در استان ما نیز همین‌طور بوده است.

خطیب نماز جمعه قزوین اظهارداشت: امیدواریم نمایندگان وظایف خود را نسبت به مردم و مجلس در قانون‌گذاری و نظارت بر انجام درست قوانین و اطاعت از فرمان رهبر حکیم انقلاب جدی بگیرند و در جایی که نباید دخالت کنند یا در اینکه به‌صورت سفارشی برای ما مسئول نیاورند و شایستگی‌ها مدنظرشان باشد و همه سفارش‌های رهبر حکیم انقلاب، دین و عقل را جدی بگیرند تا «واعتصموا بحبل الله جمیعا» اتفاق بیفتد.

وی عنوان کرد: در ایام نزدیک به بهار و سال نو قرار داریم، قدر عزیزانی را که در منابع طبیعی زحمت می‌کشند می‌دانیم، هر مسلمانی باید نگهبان محیط زیست، منابع طبیعی، آب، خاک و همه نعمت‌های خدادادی باشد و این نعمت‌ها را بی‌جهت از دست ندهد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: روز کانون مساجد را نیز داریم، امیدواریم در این عرصه نیز وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم.

آیت الله عابدینی خاطرنشان کرد: همه علائم و نشانه‌ها نشان می‌دهد که کار صهیونیست‌ها به پایان رسیده است، امیدواریم خدای متعال عیدی ماه رمضانی مردم محروم و مسلمان را نابودی این سرطان بدخیم و جرثومه خشونت و آدم‌کشی قرار بدهد و شاهد پیروزی مظلومان در غزه باشیم.

انتهای پیام