عمومیکسب و کار

رپورتاژ آگهی چه تاثیری بر سئو سایت دارد؟

در این مقاله قصد داریم در مورد تاثیر رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری بر سئو سایت صحبت کنیم، اما ابتدا باید به این سوال پاسخ دهیم که رپورتاژ آگهی چیست؟ رپورتاژ یکی از جدیدترین و موثرترین روش­های تبلیغات و برندسازی است که شما محتوایی را در یک وب سایت مطرح برای دیده شدن منتشر می‌کنید. خوانندگان این سایت مقاله شما را می­خوانند و با خدمات شما آشنا می­شوند.

 اگر متن محتوا به خوبی نوشته شده باشد و سرویس شما بتواند نیاز خوانندگان را برآورده کند، روی سایت شما کلیک کرده و وارد آن می­شوند. رپورتاژ آگهی در مدت زمان بسیار کوتاه، ترافیک سایت شما را تا حد زیادی افزایش می­دهد و کسب و کارتان را رونق می­بخشد. ارسال رپورتاژ خبری دائمی و منظم به سایت­های معتبر و پرطرفدار تاثیر مثبت زیادی بر سئوی سایت خواهد داشت و همچنین باعث بهبود رتبه سایت شما می­شود.

رپورتاژ آگهی و تاثیر آن بر سئو

تبلیغات ابزاری است که به ما در افزایش فروش در هر کسب­ و کاری کمک می­کند و سئو نیز از این قاعده مستثنی نیست. درواقع برای موفقیت در دنیای رقابتی موتورهای جستجو، به ابزارهای قدرتمندی برای افزایش بازدید سایت خود نیاز دارید. در سال­های اخیر با رشد کسب و کارها و آشنایی آنها با مفهوم سئو و ورود حداکثری آنها به این روش دیجیتال مارکتینگ، رقابت بسیار زیادی به وجود آمده است و تمام سایت­ها نیاز به قرار گرفتن در رتبه­ های برتر گوگل دارند. سایر موتورهای جستجو جهت بهبود سئو و تبلیغات هزینه اضافی دریافت می­کنند.

 در حال حاضر سایت­هایی که بدون استفاده از روش­های تبلیغاتی (از جمله سئو و ادز) خود در صدر نتایج گوگل قرار دارند، به زودی با ترویج استفاده از این ابزار در بین رقبای خود، از میدان رقابت حذف خواهند شد. راه­های مختلفی برای تبلیغ سایت وجود دارد، از جمله تبلیغات گوگل، تبلیغات رسانه­ های اجتماعی، تبلیغات کلیکی و موارد دیگر. اما در بین این روش­ها تنها روش رپورتاژ خبری دائمی، بیشترین تاثیر را در سئو و رتبه سایت در موتورهای جستجو دارد.

یکی از عواملی که گوگل برای رتبه بندی سایت­ها در نظر می­گیرد، تعداد و کیفیت بک لینک­هایی است که از سایت­های دیگر دریافت می­کنید. بک لینک­ها در واقع لینک­هایی هستند که مخاطبان از طریق آن مستقیما از سایتی وارد سایت دیگر می­شوند. این بدان معناست که سایت شما توسط سایت دیگر تایید شده است.

در صورتی که معتبری باشد، اعتبار کسب کرده‌اید. با این روش تبلیغاتی، اعتبار سایت شما نزد گوگل افزایش می­یابد، درحالی که اگر از سایت­های خوب بک لینک دریافت نکنید، می­تواند بر اعتبار و رتبه شما تاثیر منفی بگذارد. در واقع بک لینک­های قوی باعث بهبود رتبه سایت می­شوند و بک لینک­های ضعیف تاثیر منفی روی آن می­گذارند؛ این نشان­دهنده اهمیت استفاده از خدمات رپورتاژ خبری دائمی معتبر است. در ادامه به پرسش ذهنی شما درخصوص اینکه مزایای رپورتاژ آگهی چیست پاسخ خواهیم داد.

تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو سایت

رپورتاژ خبری دائمی می­تواند مزایای زیادی برای افراد داشته باشد. این روش قادر است به عنوان یک ابزار بازاریابی قدرتمند عمل کند و باعث موفقیت و پیشرفت شما در کسب­وکار و حیطه فعالیت­تان شود. ازطرفی انجام این کار باعث بهبود سئوی سایت می­شود و می­تواند شهرت و اعتبار بالایی در موتورهای جستجو به سایت مدنظر شما ببخشد.

تعداد بک لینک ها را افزایش می دهد

بک لینک در دنیای اینترنت دقیقا مشابه معرفی یک فروشگاه یا برند به دوستان و آشنایان است. بطورمثال زمانی که بارها تعریف خدمات یا محصولات یک شرکت یا فروشگاه را از نزدیکان خود می­شنوید، مطمئن خواهید شد که محصولات و خدمات موردنظر از کیفیت مناسب و قابل قبولی برخوردار هستند. گوگل دقیقاً ازهمین روش برای سنجش اعتبار سایت­های مختلف استفاده می­کند. هرچه تعداد افرادی که از سایت­های دیگر به سایتی بیایند و از آن­ها بک لینک بگیرند بیشتر باشد، گوگل اعتبار بیشتری به این سایت­ها خواهد داد.

کیفیت بک لینک ها را افزایش می دهد

ممکن است برایتان این سوال به وجود بیاید که تاثیر کیفیت و تعداد بک لینک و رپورتاژ آگهی چیست و چه اهمیتی دارد؛ باید بگوییم که افزایش تعداد بک لینک­ها باعث افزایش اعتبار و تاثیرمثبت آن بر سئو سایت می­شود، به­ حدی که بسیاری از سایت­ها از بک لینک­های جعلی برای رشد خود استفاده می­کنند. تا همین اواخر، الگوریتم­های گوگل به­اندازه کافی برای شناسایی بک لینک­های جعلی پیشرفته نبودند، اما مطمئن باشید که الگوریتم ­های جدید گوگل به راحتی می­توانند این ترفندها و هرزنامه­ ها را شناسایی کرده و سایت را حذف کنند.

 پس از این روش کلاه­برداری خودداری نمایید! درج رپورتاژ خبری دائمی در سایت­های معتبر علاوه بر افزایش کیفیت باعث ایجاد بک لینک می­شود. همانطورکه کاربران از سایت­های معتبر وارد سایت شما می­شوند، گوگل بک لینک­های شما را به درستی تشخیص می­دهد و اعتبار سایت شما را بالا می­برد.

همیشه بک لینک از سایت های بسیار قوی دریافت نمایید و هیچوقت بخاطر قیمت کمتر سایت های ضعیف به سراغ لینک های ضعیف نروید

جامعه هدف را انتخاب می کند

از تاثیرات مثبت رپورتاژ خبری دائمی این است که می­توانید مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید و تبلیغات خود را به آنها محدود نمایید تا در مدت زمان کوتاه­تری به نتیجه دلخواه برسید. برای قراردادن رپورتاژ آگهی، باید سایت­هایی را انتخاب کرد که با برند و خدمات مدنظر شما مرتبط باشند چرا که مخاطبان بالقوه­ای هستند که می­توانند به مشتریان واقعی شما تبدیل شوند.

آیا رپورتاژ آگهی بر سئو تاثیر دارد؟

اگر می­خواهید سایت خود را سئو کنید، باید به­ فکر رپورتاژ خبری دائمی باشید و هرماه مبلغ قابل توجهی را صرف این امر نمایید تا بتوانید در رتبه­های برتر گوگل قرار بگیرید. بدیهی است که هرچه بیشتر در این بخش سرمایه گذاری کنید، نتایج و رتبه سایت شما بهتر می­شود. برای سایت­های معروف، این اهمیت برجسته­ تر خواهد بود.زیرا چنین سایت­هایی دارای رقبای فعال و حرف ه­ای در موتورهای جستجو هستند که سرمایه گذاری زیادی در این بخش می­کنند. برای انتشار هر رپورتاژ در سایت­های مختلف، می­توانید یک یا سه لینک داخلی سایت خود را در متن آن­ها قرار دهید که می­تواند روی انکر تکست­های مختلف قرار داده شود یا به صورت URL منتشر شود. تاثیر رپورتاژ آگهی بر روی سئو در اینجا مشخص می­شود.

 چرا که با این کار سایت شما لینک­های ارزشمندی را از یک سایت پربازدید و معتبر دریافت کرده است و نمی­توان تاثیر بک لینک در سئو را نادیده گرفت. از آنجایی که بک لینک­ها معمولا با رپورتاژ دنبال می­شوند،می­توانند اعتبار دامنه سایت شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهند و همچنین توجه بیشتر خزنده­های گوگل را به خود جلب کنند.از تاثیراتی که رپورتاژ آگهی بر سئو می­گذارد می­توان به این مورد اشاره کرد که باعث انتخاب گسترده درجستجوهای گوگل می­شود.

وقتی سایتی بک لینک­هایی با کلمات کلیدی از سایت­های دیگر دریافت می­کند، ربات­های موتورهای جستجو متوجه این نکته می­شوند و سایت شما و سایتی که محتوا را درج می­کند در رتبه­های اول نتایج جستجو قرار می­دهند.این کار ترافیک سایت شما را تا حد زیادی افزایش می­دهد و رتبه گوگل شما را بهبود می­بخشد.برای رپورتاژ آگهی خبری، بهتراست بهترین و جذاب­ترین متن را ارائه دهید تا تاثیر این روش را دوبرابر حس کنید.

در نهایت یک توصیه برای شما داریم؛ اگر قصد دارید از رپورتاژ آگهی فقط برای تأثیرگذاری بر سئوی خود استفاده کنید، بهتر است به سراغ رپورتاژ آگهی ارزان بروید. اگر علاوه بر لینک بیلدینگ و ارتقاء سئو، برندسازی و معرفی خود به کاربران یک سایت پربازدید را هدف دارید، باید برای سایت­های معتبر و پربازدید رپورتاژ بنویسید. البته این روش بسیار گران­تر از روش اول است، اما نتایج فوق­العاده­ای برای وب­سایت و برند شما خواهد داشت.

رپورتاژ آگهی، سکوی پرتاب شما

آنچه در این مقاله سعی کردیم توضیح دهیم پاسخ به پرسش رپورتاژ آگهی چیست و تاثیر آن بر سئو بود. به خاطر داشته باشید که اگرچه گوگل با بک لینک­های پولی مخالف است، اما این دلیلی برای عدم استفاده از خدمات رپورتاژ آگهی نمی­باشد.

بهتر است نگران جریمه­های گوگل نباشید، زیرا اگر گوگل تبلیغ شما را به دلیل لینک­های رپورتاژ خبری جریمه کند، می­توانید با حذف لینک­ها، جریمه گوگل را حذف کنید. باید بدانید شما با رپورتاژ خبری دائمی درمدت زمان کوتاه به موفقیت­های قابل توجهی دست پیداخواهید کرد. سایت تسمینو (Tesmino.com) کار را برایتان آسان کرده تا رپورتاژ را مطابق با استانداردهای گوگل سفارش دهید.