نماد سایت مجله سلامتی ایران

5 کلینیک برتر دندانپزشکی در شمال تهران 1403

دندانپزشکی شاخه‌ای از پزشکی است که به تشخیص و درمان بیماری‌های دهان، دندان و لثه می‌پردازد. دندانپزشکان برای ارائه مراقبت‌های پیشگیرانه، ترمیمی و زیبایی به بیماران خود آموزش دیده‌اند.

برخی از خدمات رایج دندانپزشکی عبارتند از:

5 کلینیک برتر دندانپزشکی در شمال تهران

کلینیک دندانپزشکی دیجیتال اریل، یک مرکز دندانپزشکی مدرن با پشتوانه تجربه ۱۰ ساله در حوضه پیشگیری و درمان های دندانپزشکی است و بصورت تخصصی به مدت ۵ سال است که در زمینه دندانپزشکی دیجیتال فعالییت میکند، به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین مراکز درمانی در این زمینه شناخته شده است. ما در کلینیک دندانپزشکی اریل، با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و به روز، به بررسی، تشخیص و درمان انواع بیماری‌های دهان و  دندان  می‌پردازیم. تیم ما از پزشکان و متخصصان مجرب و متبحر تشکیل شده است که در زمینه های تخصصی خود فعال هستند. در کلینیک دندانپزشکی دیجیتال اریل، کلیه خدمات دندانپزشکی عمومی و تخصصی از جمله ایمپلنت دیجیتال و درمان های زیبایی به روش دیجیتال را به بیماران ارائه می‌دهیم. هدف ما درمان بیماران با استفاده از روش‌های مدرن و در کوتاهترین زمان ممکن  است.

دکتر مهدی کریمی جراح دندانپزشک به شماره نظام پزشکی ۱۲۷۹۳۸ می باشند ایشان بعد از فارغ التحصیلی در سال ۱۳۸۹ به منظور افزایش دانش و تخصص خود در اکثر دروه های زیبایی و ایمپلنت دندانی شرکت نموده اند.

دکتر الهام توکلیان از جمله بهترین دکتر دندانپزشک در شمال تهران است. ایشان متخصص جراحی دندان است که مدارک تخصصی خود را از دانشگاه علوم پزشکی ایران اخذ کرده است. دکتر توکلیان دندانپزشکی باحوصله است که خدمات خود را با دقت انجام می دهد

دکتر محسن صدق جزو بهترین دکتر دندانپزشک در شمال تهران می باشد. ایشان متخصص ایمپلنت و جراحی فک و صورت است که دوره های تکمیلی خود را با رتبه برتر اخذ کرده است. دکتر صدق دندانپزشکی محبوب است که میزان رضایتمندی بالایی را از جانب مراجعین خود دریافت کرده است. مطب ایشان مجهز و پیشرفته می باشد و وسایل و ابزار همواره استریل و ضدعفونی می شوند.

از بهترین دکتر دندانپزشک در شمال تهران می توان به دکتر رویا امداد اشاره کرد. ایشان دکترای حرفه ای دندانپزشکی است که فلوشیپ های تخصصی خود را دریافت کرده است. ایشان در زمینه دندان تجربه و مهارت بالایی دارد و از پرطرفدارترین دندانپزشکان تهران به حساب می آید. وی در مطب شخصی خود آماده خدمت رسانی به بیماران است.

مراقبت های دندانپزشکی پیشگیرانه مهم است برای حفظ سلامت دهان و دندان شما و جلوگیری از مشکلات جدی تر. معاینات و تمیز کردن منظم دندانپزشکی را برنامه ریزی کنید و در صورت بروز هر گونه مشکل با دندانپزشک خود تماس بگیرید.

خروج از نسخه موبایل