نماد سایت مجله سلامتی ایران

4 فاکتور اساسی انتخاب بهترین دندانپزشکی کودکان در مشهد

انتخاب متخصص دندانپزشکی کودکان از مواردی است که باید در آن نهایت دقت را انجام دهید چرا که ممکن است یک تجربه ناخوشایند برای کودکتان باعث ترس همیشگی او از دندانپزشکی شود. کلینیک دندانپزشکی بارانا به عنوان یکی از بهترین مراکز دندانپزشکی کودکان در مشهد، در محیطی آرام و به دور از تنش آماده خدمت رسانی به کودکان شما می باشد.

لبخند زیبای مهمان کوچکِ بارانا؛ بهترین کلینیک دندانپزشکی کودکان در مشهد

تصور نادرستی که در میان بسیاری از والدین رواج دارد این است که دندان های شیری کودک به درمان و مراقبت جدی احتیاج ندارند چون در نهایت می‌افتند و برای آن ها جایگزین وجود دارد؛ اما واقعیت این است که سلامت دندان های شیری نقش اساسی در سلامت دندان های دائمی دارد.

به عنوان مثال از دست رفتن زود هنگام یک دندان شیری باعث ایجاد اختلال در رشد دندان‌های دائمی میشود؛ نتیجه این اختلال، بهم ریختگی و بروز مشکلات جدی برای دندان ها است و برای رفع آن ناچار به پرداخت هزینه های سنگینی خواهید شد از این رو بهترین کار مراجعه منظم به دندانپزشک کودکان برای چکاپ و درمان مشکلات جزئی است.

در ادامه این مطلب با سایر خدمات کلینیک دندانپزشکی بارانا مشهد آشنا خواهید شد.

عوامل برتری کلینیک بارانا نسبت به سایر مراکز دندانپزشکی کودکان در مشهد!

خوش برخورد بودن پرسنل

کودک قبل از روبرو شدن با دندانپزشک اطفال، با پرسنل کلینیک مواجه میشود؛ برخورد صمیمانه و مهربان پرسنل در زمان انتظار، استرس کودک را به شکل قابل توجهی کاهش میدهد و سبب میشود که او با آمادگی بیشتری راهی بخش درمان کودکان شود.

محیط متناسب با روحیه کودکان

دیدن ابزارهای دندانپزشکی استرس و اضطراب کودکان را افزایش میدهد در چنین مواقعی محیطی با رنگ های شاد و المان های سرگرم کننده تا حد زیادی حواس کودک را از ترس و اضطرابی که به سراغش می‌آید پرت میکند. کلینیک دندانپزشکی کودکان بارانا مشهد با فراهم آوردن چنین محیطی به بهتر انجام شدن درمان کودک شما کمک میکند.

برخورداری از متخصصین صبور و با حوصله

یک متخصص اطفال علاوه بر دوره های تخصصی که میگذراند باید ویژگی های رفتاری داشته باشد تا کودکان احساس راحتی و صمیمیت بیشتری با او داشته باشند.

اساسی ترین ویژگی که متخصص اطفال باید داشته باشد صبور بودن است. کودکان معمولا به هنگام ترس، همکاری لازم را با دندانپزشک انجام نمیدهند در چنین مواقعی دندانپزشک باید با صبر و حوصله کافی برای ارتباط با کودک تلاش کند تا ترس او بریزد و همکاری لازم را انجام دهد.

استقبال گرم از کودک، شوخ طبعی و خلاقیت در نحوه آرام کردن او از دیگر ویژگی هایی است که یک دندانپزشک کودکان باید داشته باشد. دندانپزشک اطفالِ بارانا تمام ویژگی های ذکر شده را دارد و شما میتوانید با خیالی راحت درمان های دندانپزشکی کودکان خود در مشهد را به کلینیک بارانا بسپارید.

ارائه خدمات جامع برای کودکان

بهتر است بعد از سازگار شدن کودک با یک محیط و دندانپزشک، دفعات بعد هم به همان دندانپزشکی مراجعه کنید تا کودک دوباره مجبور به گذراندن استرسِ ارتباط با محیط جدید نشود.

یک کلینیک دندانپزشکی کودکانِ خوب باید تمام خدمات مربوط به اطفال را به صورت کامل ارائه دهد تا والدین مجبور نشوند برای انجام هر کدام از خدمات به محیط جدید بروند.

کلینیک بارانا به عنوان یکی از بهترین مراکز دندانپزشکی کودکان در مشهد ارائه دهنده انواع خدمات درمانی و پیشگیری به اطفال است که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

محیط امن و آرام و شاد بخش اطفال کلینیک بارانا

خدمات دندانپزشکی کلینیک بارانا

خدمات دندانپزشکی بزرگسالان:

در کلینیک بارانا علاوه بر ارائه خدمت به کودکان، خدمات درمانی و زیبایی بزرگسالان هم انجام می‌شود.

کامپوزیت و لمینت دندان، بریج، ارتودنسی، جرمگیری، ترمیم و عصب کشی، جراحی و لیفت لثه و … بخشی از خدمات ارائه شده در کلینیک بارانا هستند. اطلاعات بیشتر درباره خدمات دندانپزشکی در مشهد را در سایت بارانا بخوانید.

خدمات دندانپزشکی کودکان در مشهد:

ترمیم و عصب کشی دندان شیری، استفاده از فضای نگهدارنده دندان کودکان، ارائه روش های پیشگیری از پوسیدگی دندان مثل: فلوراید تراپی، فیشور سیلانت کودکان، آموزش صحیح استفاده از مسواک و نخ دندان و مشاوره لازم برای داشتن یک رژیم غذایی متعادل برای حفظ دندان ها.

این ها خدمات دندانپزشکی هستند که در کلینیک بارانا مشهد برای کودکان ارائه می‌شود. چنانچه نیاز به مشاوره در رابطه با دندان های دلبندتان دارید میتوانید از طریق شماره های 05137609009 – 09157609009 نسبت به دریافت نوبت برای مشاوره رایگان اقدام نمایید.

ساعات پاسخگویی مشاوران: صبح 9 الی 14 – عصر 17 الی 20

ایمپلنت دندان؛ جز خدمات زیبایی است یا درمانی؟

ایمپلنت دندان یک روش برای پر کردن جای خالی دندان های از دست رفته و جز گرانترین درمان های دندانپزشکی در مشهد و سایر شهر ها به شمار می‌آید. به همین دلیل بسیاری از افراد به فکر راهی برای آسانتر شدن پرداخت هزینه ایمپلنت هستند؛ کلینیک دندانپزشکی بارانا برای راحتی بیشتر شما مراجعه کنندگان گرامی امکان پرداخت هزینه ایمپلنت به صورت قسطی فراهم کرده است. برای اطلاع از قیمت ایمپلنت دندان در مشهد کلیک کنید.

سخن پایانی

پیدا کردن یک دندانپزشک خوب، دغدغه ای است که حداقل یکبار ذهن همه ما را هنگام نیاز به دندانپزشکی به خود مشغول کرده است. پرس و جو از اطرافیان و دیدن نمونه کارهای دندانپزشک راه حلی مناسب برای داشتن یک انتخاب درست است.

کلینیک بارانا به عنوان یکی از کامل ترین مراکز دندانپزشکی کودکان و بزرگسالان در مشهد تمام خواسته هایی که شما از یک کلینیک دندانپزشکی دارید را برآورده میکند؛ برای دیدن رضایت مراجعه کنندگان و نمونه کارهای بیشتر، علاوه بر سایت به پیج اینستاگرام مجموعه بارانا (barana_dentalclinic) هم میتوانید سر بزنید.

خروج از نسخه موبایل