نماد سایت مجله سلامتی ایران

بهترین هاست برای سایت وردپرس

انتخاب هاست، پس از ثبت دامنه یکی از مهمترین و البته سخت ترین انتخاب ها است. چرا که داشتن سایت قوی و با سرعت بالا ارتباط مستقیم با هاستی دارد که انتخاب می کنید. اگر می خواهید گزینه مناسبی داشته باشید هاست وردپرس را می توان امتحان کرد. اما اینکه “بهترین هاست برای سایت وردپرس” چیست؟ کاملا به نظر شما بستگی دارد ولی طبیعتا هاستی که بیشتر هماهنگی را با سایت وردپرسی دارد هاست های وردپرس می باشد. در این مقاله سعی داریم درباره ویژگی های “بهترین هاست برای سایت وردپرس” و نیز بهترین شرکت های خدمات دهنده هاستینگ اشاره کنیم.

بهترین هاست برای سایت وردپرس چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگر بخواهید ازهاست وردپرس برای وبسایت خود استفاده کندی، می توان گفت بهترین انتخاب را دارید. چرا که این هاست به صورت کامل و دقیق برای این سایت ها بهینه سازی شده است. از طرفی شاید برای شما سوال باشد که بر چه مبنایی می توان گفت هاست وردپرس بهترین گزینه است؟

به طور کلی اگر می خواهید بهترین هاست را برای سایت وردپرسی خود انتخاب کنید، باید در اولین قدم ویژگی های آن را بررسی کنید. این ویژگی ها عبارت است از:

یکی از مهمترین مزایای وردپرس، سئو بیس بودن آن است. تاثیر سئو در طراحی سایت بسیار زیاد است و نمی‌توان از آن گذشت.

برای یادگیری وردپرس اصلا نیازی نیست اطلاعات و تخصص خاصی در برنامه نویسی داشته باشید. همینکه مقدمات آن را بدانید با مطالعه چند مقاله می توانید به راحتی یک سایت وردپرسی زیبا را برای خود طراحی کنید.

4 هاستینگ برتر ارائه دهنده هاست وردپرس

از آنجا که شرکت های خدمات دهنده هاستینگ در ایران روز به روز افزایش پیدا می کنند، شاید پیدا کردن شرکت های هاستینگ برتر که به مشتریان خود هاست وردپرس ارائه می دهند، کمی سخت باشد. در ادامه شما را با 4 هاستینگ برتر ایران که خدمات هاست وردپرس ارائه می کنند، آشنا خواهیم کرد:

1. وب‌رمز

یکی از بهترین، قدیمی ترین و البته معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات هاست وردپرسی و به طور کلی خدمات هاستینگ در ایران شرکت وب رمز است. این شرکت بیش از دو دهه سابقه حرفه ای در این زمینه دارد. وجود خدمات پشتیبانی قوی در کنار قیمت های مناسب از مهمترین مزایای وب رمز می باشد. سرور هاست وردپرس این شرکت از لینوکس سفارشی شده از همین رو از امنیت بالایی برخوردار می باشد.

از مهمترین ویژگی های هاست وردپرس در این شرکت می توان به لوکیشن ایران و آلمان، وب سرور لایت اسپید، کنترل پنل سی پنل، بکاپ گیری روزانه، گواهی ssl رایگان، امکان نامحدود پارک دامین و ساب دامین و مواردی از این دست اشاره کرد. امنیت بالای هاست های وردپرسی در کنار فایروال، آنتی اسپم، آنتی ویروس و… باعث شده تا مشتریان این شرکت از خطر حملات داس در امان باشند.

2. ایران سرور

در میان شرکت های هاستینگ ایرانی، یکی از شناخته شده ترین نام ها ایران سرور است. دو دهه سابقه حرفه ای با حدود 2 هزار سورو و 174 هزار مشتری نشان دهنده میزان رضایت مشتریان از خدمات این شرکت می باشد. بالا بودن سرعت سرور این شرکت در ارائه خدمات هاستینگ به مشتریان در کنار میزبانی سرویس های هاست وردپرس با سرعت بالا نشان دهنده عملکرد قوی این شرکت می باشد. وجود پشتیبانی 24 ساعته تخصصی که در کمترین زمان ممکن پاسخگوی مشتریان هستند، از دیگر مزایای ایران سرور می باشد. از دیگر مطالبی که لازم است درباره ایران سرور بدانید منابع مطلوب سخت افزاری آن است.

همچنین از QEMU برای مجازی سازی ها استفاده می شود که روی هر سرور رم 64 گیگ قرار گرفته است. قیمت خدمات این شرکت در مقایسه با سایر رقبا شاید کمی بیشتر باشد که البته این موضوع به دامنه خدماتی برمی گردد که این شرکت با بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می دهد. هاست های وردپرسی امن  نیز یکی از مهمترین خدمات ایران سرور است.

3. سون هاست

یکی از بهترین شرکت هایی که می توانید از آن خدمات هاستینگ برای هاست های وردپرس دریافت کنید، قطعا سون هاست است. این شرکت خدمات هاستینگ با سرعت بالایی ارائه می کند به طوری که تاکنون گزارشی از کاهش سرعت سایت های میزبان که خدمات این شرکت را دریافت می کنند، دیده نشده است.

در نظر داشته باشید که این شرکت از سرورهای بسیار پرقدرت با منابع زیادی استفاده می کند از همین رو می توانید با خیال راحت به این شرکت اعتماد کنید. سرعت بالای پشتیبانی این شرکت در کنار پاسخگویی شبانه روزی از دیگر مزایای سون هاست به شمار می آید. همچنین سون هاست امنیت بالایی با استفاده از فایروال های نرم افزاری و سخت افزاری ایجاد کرده است. بکاپ گیری های روزانه و هفتگی از اطلاعات نیز خیال مشتریان را از بابت حفظ داده ها و اطلاعات وبسایت راحت کرده است.

4. هاست نگار

یکی از شرکت های قدیمی ایرانی که هاست وردپرسی به مشتریان خود ارائه می دهد، هاست نگار می باشد. این شرکت طی سال های مختلف خدمات گسترده ای با امنیت بالا و پشتیبانی قوی به مشتریان خود ارائه می کند. خدمات این شرکت منطبق با استانداردهای جهانی است و همین موضوع اعتماد مشتریان را به خدمات هاست نگار افزایش داده است. آپتایم بالا  و واقعی، در کنار میزبانی سرورهای آن در بهترین دیتاسنترهای ایرانی و خارجی از دیگر مزایای هاست نگار به شمار می آید.

شما می توانید در صورت استفاده از خدمات این شرکت از پشتیبانی 24 ساعته خدمات بهره مند شوید بدون اینکه استرس و نگرانی در زمینه پاسخگویی هاست نگار نسبت به خدمات آن داشته باشید. استفاده از هاردهای NVME باعث شده تا سرعت وب سایت مشتریان تا حد زیادی افزایش پیدا کند. علاوه بر آن استفاده از لایت اسپیدها نیز امکان نصب پلاگین رایگان لایت اسپید کش را نیز برای مشتریان فراهم کرده است.

نتیجه گیری

اگر قصد دارید سایتی وردپرسی راه اندازی کنید و در کنار آن نیز از هاست وردپرس استفاده کنید، باید بدانید که در انتخاب شرکت خدمات هاستینگ باید بسیار دقت کنید. سرعت بالای سایت، امنیت بالا در کنار پشتیبانی و قوی و قیمت مناسب خدمات از مهمترین پارامترهایی است که در انتخاب شرکت مورد نظر باید به آن توجه کنید.

شرکت فناوری اطلاعات و خدمات هاستینگ وب‌رمز یکی از قدیمی ترین و در عین حال معتبرترین شرکت های خدمات هاستینگ وردپرس در ایران است که شما می توانید به راحتی و با اطمینان خاطر از خدمات آن استفاده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید هاست کافی است با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

خروج از نسخه موبایل