نماد سایت مجله سلامتی ایران

لیزر موهای زائد با دستگاه پلاتینیوم: روشی موثر و ماندگار برای از بین بردن موهای زائد

موهای زائد

موهای زائد یکی از مشکلاتی است که بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند. این موها می توانند در هر نقطه از بدن ظاهر شوند و باعث ایجاد ناراحتی و نارضایتی شوند. روش های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. یکی از روش های موثر و ماندگار برای از بین بردن موهای زائد، لیزر موهای زائد است.

لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد یک روش غیرتهاجمی و سرپایی است که با استفاده از نور لیزر، فولیکول های مو را از بین می برد. نور لیزر به طور انتخابی به ملانین موجود در فولیکول مو جذب می شود و باعث گرم شدن آن می شود. با از بین رفتن فولیکول مو، رشد مو متوقف می شود. لیزر موهای زائد یک روش موثر و ماندگار برای از بین بردن موهای زائد است. این روش می تواند به افراد کمک کند تا از شر موهای زائد خود خلاص شوند و پوستی صاف و یکدست داشته باشند.

دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس

دستگاه پلاتینیوم یکی از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر موهای زائد است.  در واقع، دستگاه لیزر پلاتینیوم، به یک سیستم خنک کننده قوی مجهز است که می تواند در هنگام استفاده از توان های بالای لیزر، پوست فرد را خنک کرده و از هرگونه سوختگی احتمالی و درد و سوزش ناشی از آن جلوگیری کند. در دستگاه لیزر پلاتینیوم، سه طول موج ترکیب شده است که می توان به کمک آن، ساختارهای مختلف فولیکول های مو و همین طور عمق بافت های مختلف را به طور همزمان تحت تاثیر قرار داد.

لیزر پلاتینیوم، به واسطه قابلیت ترکیب سه طول موج مختلف و عوارض جانبی کمتر نسبت به سایر دستگاه های لیزر برتری چشمگیری دارد. طول موج هایی که دستگاه لیزر پلاتینیوم برای هدف قرار دادن فولیکول موها مورد استفاده قرار می دهد، عبارتند از طول موج الکس ، طول موج دایود و طول موج اندیاگ.  دستگاه پلاتینیوم به دلیل داشتن سه طول موج بهترین دستگاه برای نوع پوست ایرانیان است. این دستگاه برای انواع رنگ پوست سفید،گندمی و برنز و موهای ضخیم و یا کرکی قابل استفاده است و نتایج فوق العاده ای به همراه دارد.

مزایای لیزر موهای زائد با دستگاه پلاتینیوم

لیزر موهای زائد با دستگاه پلاتینیوم دارای مزایای متعددی نسبت به سایر روش های از بین بردن موهای زائد است. از جمله مزایای این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نحوه انجام لیزر موهای زائد با دستگاه پلاتینیوم

لیزر موهای زائد با دستگاه پلاتینیوم بدون درد انجام می شود.دستگاه لیزر روی پوست قرار می گیرد و نور لیزر به صورت پالس هایی به فولیکول های مو تابانده می شود. لیزر موهای زائد کلینیک لبخند در محیطی بهداشتی و با سری یک بار مصرف توسط کارشناس پوست و لیزر برای هر شخص انجام میشود.

جلسات درمانی

کلینیک لبخند ضمانت میکند که اگر شما مشکل خاص مانند مشکلات هورمونی و یا تیروئید نداشته باشید و تعداد جلسات خود را مرتب انجام دهید، بین 6 تا 8 جلسه تمانی موهای زائد شما از بین میرود.

خدمات لیزر موهای زائد

به دلیل اهمیت حذف موهای زائد در زیبایی صورت و بدن، افراد زیادی از خدمات لیزر استفاده می کنند. با این وجود همه افراد نتایج مطلوب را دریافت نمی کنند، کلینیک لبخند یکی از مراکزی است که متقاضیان می توانند در آن از خدمات لیزر انتخابی یا لیزر فول بادی به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.برای استفاده از خدمات کلینیک لبخند و مشاوره با متخصصین میتوانید فرم مشاوره آنلاین را تکمیل کنید.

رعایت نکات بعد از لیزر موهای زائد

بعد از لیزر موهای زائد، باید نکات زیر را رعایت کنید تا نتیجه درمان مطلوب باشد:

چرا لیزر با دستگاه پلاتینیوم پیشنهاد می شود؟

جمع بندی

لیزر موهای زائد با دستگاه پلاتینیوم یک روش موثر و ماندگار برای از بین بردن موهای زائد است. این روش دارای مزایای متعددی نسبت به سایر روش های از بین بردن موهای زائد است و می تواند به افراد کمک کند تا از شر موهای زائد خود خلاص شوند. در کلینیک لبخند خدمات زیبایی، لاغری موضعی و لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه های به روز دنیا زیر نظر پزشک متخصص انجام میشود.

خروج از نسخه موبایل