نماد سایت مجله سلامتی ایران

ارور ۷۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور

اگر شما هم از پکیج ایران رادیاتور استفاده می‌کنید، شاید خطای 70 80 را در صفحه پکیج خود مشاهده کرده باشید، امروز با هم علل ارور 70 80 پکیج ایران رادیاتور را بررسی می‌کنیم و می بینیم که در چه شرایطی این ارور پکیج ایران رادیاتور رخ می دهد. ما رادیاتور ایرانی هستیم.

محتوای این مطلب نمایش

https://www.tehranservic.com/error-70-80-iran-radiator-package/

دلیل اصلی این ارور و خطا در پکیج رادیاتور ایران را می‌توان هوای خیلی سرد دانست. در فصل سرما جریان گاز به‌شدت افزایش می‌یابد و این امر باعث افت فشار گاز در لوله‌ها می‌شود و در برخی موارد حتی افت دمای شدید هوا باعث یخ‌زدگی لوله‌ها می‌شود.

البته این امر بر عملکرد پکیج تأثیر منفی خواهد گذاشت. اما گاهی علت این ارور و دیگر خطاها مثل ارور 40 70 80 پکیج ایران رادیاتور در خود دستگاه نهفته است و نقص فنی یا نقص قطعه باعث بروز این خطا می شود. بنابراین برخی از قطعات مانند میله جرقه و شیر کنترل را باید بررسی کنید. حتماً گاز ورودی پکیج را چک کرده و پکیج را ریست کنید.

گاهی هم علت ارور 70 80 پکیج ایران رادیاتور به دلیل عدم تشکیل شعله است. اگر در هوای سرد به مسافرت بروید و دستگاه را خاموش کنید معمولا پس از بازگشت با این خطا مواجه می شوید. چون تنظیمات شیر کنترل گاز به هم می ریزه و دیگه با مقدار مشخصی که شعله روشن و پکیج شروع به کار میکرد، دیگه روشن نمی شود. راه حل این است که درب اصلی را که به کمک چهار پیچ به بدنه متصل می شود باز کنید.

ارور 70 80 ایران رادیاتور به معنای عدم تشکیل و یا تشخیص شعله میباشد که معمولا دلایل زیادی باعث بوجود آمدن این خطا در پکیج ایران رادیاتور می شود. امروز قصد داریم در مورد کد خطا 70 80 ایران رادیاتور و روش های برطرف کردن این خطا توسط خودتان صحبت کنیم . پس با ما همراه باشید تا به صورت مفصل این ارور پکیج ایران رادیاتور را بررسی کنیم .

دلایل بروز ارور 70 80 ایران رادیاتور

به‌طورکلی این ایراد مربوط به قسمت تشکیل و یا تشخیص شعله است.

ارور 70 80 پکیج ایران رادیاتور را چگونه برطرف کنیم؟

یکی از اقدامات رفع ارور ۷۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور این است که باید فشار گاز ورودی را با باز کردن درب اصلی افزایش دهید. درب یا بدنه دستگاه با بازکردن چهار پیچ چهارطرفه باز می‌شود. پس از برداشتن پوشش، می‌توانید شیر کنترل گاز را مشاهده کنید و برای اطمینان از صحت تشخیص خود، شلنگ گاز را دنبال کنید تا مطمئن شوید. شما باید به دنبال یک قطعه پلاستیکی باشید که معمولاً دارای قاب شیشه‌ای است. پس از بیرون آوردن قاب، فقط باید پیچ تنظیم کنترل را یک‌سانتی متر بچرخانید. مراقب باشید و مطمئن شوید که این چرخش بیش از یک‌سانتی متر نباشد و پس از آن باید دستگاه را ریست کنید.

با اینکه عدم تشخیص شعله مهم‌ترین دلیل نمایش این خطا است، اما به‌طورکلی در مراحل تعمیر پکیج و رفع ارور 70 80 موارد زیر را بررسی کنید.

بسته‌بودن گاز دلیل ارور 70 80 ایران رادیاتور

قبل از هر کاری در صورت مواجه‌شدن با این ارور از باز بودن گاز ورودی به پکیج اطمینان حاصل کنید. به این صورت که دقت کنید دسته شیر گاز باید حتماً در امتداد شیر گاز باشد و نه عمود بر شیر گاز و همچنین با تست اجاق‌گاز از باز بودن شیر گاز اصلی ساختمان اطمینان حاصل کنید.

کار بعدی که می‌بایست انجام بدید این است که دستگاه را ریست کنید.

هونطور که می‌دانید دکمه ریست در پکیج ایران رادیاتور در قسمت چپ پانل پکیج قرار دارد.

درصورتی‌که با ریست دستگاه مشکل برطرف نشد دلایل بروز این ارور به یکی از موارد زیر مربوط می‌شود:

تنظیم نبودن جرقه‌زن دلیل دیگر ارور 70 80

1_ میله جرقه زن تنظیم نیست یعنی فاصله ان با صفحه تنظیم نیست . فاصله استاندارد 3 تا 5 میلیمتر از برنر شعله میباشد . در صورتی که فاصله سر جرقه زن تا برنر شعله کم یا زیاد باشد شعله تشکیل نمیشه و باعث بروز این خطا خواهد شد .

خرابی شیر کنترل دلیل خطای 70 80 ایران رادیاتور

2_ شیرگاز برقی گاز را باز نمیکند و باعث بروز  ارور ۷۰-۸۰ ایران رادیاتور میشود که معمولا به دلیل سوختن بوبین 220 شیر سیت 845 میباشد . جهت تست سلامت بوبین 220 میبایست به این طریق عمل کنید :

قبل از هر کاری این نکته را متذکر شوم که انجام این تست به‌سرعت عمل بالایی نیاز دارد و درصورتی‌که احساس کردید از پس انجام این کار برنمی‌آید حتماً روش دوم را امتحان کنید.

روش اول تست بوبین 220 شیر سیت 845 :

با باز کردن مهره بالایی شیر کنترل گاز که توسط لوله مسی به برنر وصل شده است و ریست پکیج متوجه خواهید شد که شیر کنترل مسیر گاز را باز می‌کند یا خیر.

نکته: حتماً قبل از انجام این تست فیش جرقه‌زن را از روی برد الکترونیک بکشید وگرنه درصورتی‌که بوبین شیر کنترل گاز سالم باشد و مسیر گاز را باز کند و شما سریعاً دستگاه را off نکنید به باعث دلیل جمع‌شدن گاز و جرقه باعث به‌وجودآمدن انفجار در پکیج خواهید شد.

پس لطفاً این روش تست را فقط افراد باتجربه انجام دهند.

روش دوم تست بوبین 220 شیر سیت 845 :

به این صورت است که پیچ چهارسوی روی بوبین را بازکرده و پس از بیرون‌کشیدن بوبین 220 دستگاه را ریست کنید و همزمان با شروع عمل جرقه پیچ گوشتی را داخل شفت بوبین کنید در صورت سالم بودن بوبین 220 مغناطیس بوجود آمده مثل آهن ربا پیچ گوشتی را میگیرد و تکان میدهد .

3_ میله یون مشکل دارد و تشکیل شعله را به برد اعلام نمیکند

4_ شعله گاز تنظیم نیست

5_ برد مشکل دارد

مسیر گاز به هر دلیل کیپ شده است یا فشار گاز به هر دلیلی کم است و ارور ۷۰ ۸۰ ایران رادیاتور در نمایشگر ظاهر می‌شود.

اگر دستگاه در بالکن است باید حتماً دودکش داشته باشد وگرنه ممکن است در تشکیل شعله اختلال ایجاد شود.

تشریح دقیق ارور ۷۰ ۸۰ ایران رادیاتور

این ارور معمولاً به‌خاطر عدم تشکیل و یا تشخیص شعله است که در هوای خیلی سرد معمولاً به‌خاطر افت فشار گاز بوده و نیاز به تنظیم شیر کنترل گاز دارد. باتوجه‌به سردی بیش از حد هوا در شش‌ماهه دوم سال لوله‌های خطوط انتقال گاز یخ‌زده و افت فشار گاز قابل‌ملاحظه‌ای رخ خواهد داد و به طبع این افت فشار گاز روی لوازم گازسوز و البته پکیج‌های شوفاژ دیواری تأثیر به سزایی خواهد گذاشت.

افت فشار گاز دلیل ارور 70 80 ایران رادیاتور

این مشکل معمولاً برای شما زمانی آشکار خواهد شد که معمولاً در فصل زمستان وقتی برای مدتی پکیج را خاموش می‌کنید و از منزل خارج می‌شوید و پس از بازگشت اقدام به روشن‌کردن پکیج می‌نمایید با چشمک‌زدن چراغ‌های ۷۰-۸۰ در پکیج مواجه خواهید شد. علت این خرابی به‌هم‌خوردن تنظیمات شیر کنترل گاز هست که در فصل گرما با حجم ورودی معینی استارت زده و روشن می‌شود.

ولی با افت فشار گاز چون حجم گاز ورودی کمتر از مقدار لازم جهت عمل احتراق است و احتراق صورت نمی‌گیرد و این ارور مشخص می‌شود. حالا برای حل این مشکل شما باید اقدام به باز کردن کاور اصلی پکیج که توسط چهار عدد پیچ به بدنه متصل است نمایید و کاور را کنار بزارید،

روش زیاد کردن فشار گاز جهت رفع خطای 70 80 پکیج

اگر جلوی دستگاه ایستاده باشید درست روبروی صورت شما شیر کنترل گاز قرار دارد. برای شناسایی بهتر این قطعه می‌توانید شیلنگ گاز ورودی به پکیج را دنبال کنید قطعه‌ای که در انتهای این شیلنگ داخل پکیج قرار دارد شیر کنترل گاز است همان‌طور ما فقط با پیچ تنظیم فشار گاز کار داریم.

این پیچ که پیچ چهارسوی پلاستیکی است در یک قاب شیشه‌ای قرار دارد ابتدا قاب شیشه‌ای را توسط یک فازمتر یا کارد نوک‌تیز بیرون کشیده و از اینجا به بعد به این نکته دقت کنید که به‌هیچ‌عنوان اقدام به چرخاندن پیچ تنظیم شیر کنترل بیشتر یک سانتیمتر نکنید و برای زیاد کردن حجم گاز ورودی به مشعل به این صورت عمل کنید.

همین‌طور که پیچ چهارسوی پلاستیکی را با یک پیچ‌گوشتی نگه می‌داریم که تکان نخورد مهره برنجی که درست در زیر همان پیچ پلاستیکی قرار دارد را با یک آچار تخت نمره ۱۰ به سمت عقربه‌های ساعت به‌اندازه خیلی کم یعنی چند میلیمتر می‌چرخانیم و سپس پکیج را ریست می‌کنیم. معمولاً اگر ایراد از افت فشار گاز باشد در اکثر موارد مشکل حل خواهد شد.

خلاصه بررسی ارور 70 80 ایران رادیاتور :

  1. قبل از هر کاری شیلنگ ورودی گاز زیر پکیج را باز کرده و از وجود گاز و فشار مناسب اطمینان حاصل کنید
  2. ممکن است شیر کنترل گاز معیوب باشد .
  3. ممکن است برد الکترونیک پکیج معیوب باشد .
  4. مسدود بودن سوراخ های شعله روی برنر در اطراف جرقه زن که با یک مسواک میتونید اون قسمت را تمیز نمایید .
  5. تنظیم نبودن فاصله چینی جرقه تا برنر

فاصله استاندارد 3 تا 5 میلیمتر میباشد

نکته: درصورتی‌که شعله تشکیل شده و بعد از چند ثانیه قطع شود و این مسئله مدام تکرار شود ممکنه یون ایراد داشته باشد

  1. تنظیم نبودن فشار گاز اولیه

فشار گاز اولیه باید حدود ۲۰ میلی بار فشار داشته باشد

برای تنظیم شیر کنترل گاز به روشی که گفته شد عمل کنید.

خوب ما تقریباً تمام دلایل بروز ارور 70 80 ایران رادیاتور را بررسی کردیم و روش های برطرف نمودن این ارور را یاد دادیم ولی پیشنهاد میکنم قبل از هر تنظیمی روی شیر کنترل گاز ویدئویی که در ادامه این مطلب میباشد را نیز مشاهده کنید.

سؤالات رایج درباره ارور ۷۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور:

  1. اگر پکیج ایران رادیاتور در حالت گرمایشی به‌خوبی کار می‌کند؛ اما در حالت مصرفی با ارور ۷۰۸۰ روبه‌رو می‌شویم دلیل آن چیست؟
  2. در صورت سرویس نکردن پکیج خود و رسوب داشتن مبدل ثانویه و بای‌پس دستگاه ما در حالت مصرفی ممکن است با بروز این ارور مواجه شویم.
  3. ارور ۷۰ ۸۰ در کدامیک از پکیج های ایران رادیاتور اتفاق میافتد:
  4. اگر شما از پکیج‌های E، BM، ECO و M ایران رادیاتور در منزل و یا محل کار خود استفاده می‌کنید، باید بدانید این ارور ممکن است، برای شما هم به وجود بیابید.

پکیج ایران رادیاتور FF24 که مدتی طولانی خاموش و شیر گازش هم‌بسته بوده است را بعد از باز کردن کاور فلزی و روشن‌شدن دستگاه ارور 7080 را روی صفحه نمایشگر مشاهده می‌کنیم و بعد از چند مرحله ریست کردن دستگاه روشن می‌شود؛ ولی موقع نصب کاور فلزی و جا زدن آن بلافاصله شعله خاموش شده و ارور 7080 می‌دهد علت آن چیست؟

هنگام بروز چنین مشکلی در دستگاه خود کافی است دریچه‌های پلاستیکی اطراف دودکش را باز کنید و کنار بگذارید مشکل شما برطرف خواهد شد.

  1. هزینه برطرف کردن ارور ۷۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور چقدر است؟
  2. یکی از رایج ترین سوالات مشتریان عزیز در هنگام مواجه شدن با ارور ۷۰ ۸۰ ایران رادیاتور هزینه ی تعمیر این ارور است.

همان‌طور که با مطالعه این مقاله متوجه شدید، ارور ۷۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور دلایل مختلفی داشته و ممکن است علت بروز آن برای هریک از مشتریان با مشتری دیگر متفاوت باشد. برای اطلاع دقیق از هزینهٔ تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود همین حالا با کارشناس تهران سرویس آنلاین در تماس باشید.

برطرف‌کردن ارور ۷۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور در شمال تهران:

تهرانیان عزیز در مناطق شمالی شهر در صورت نیاز به خدمات پکیج کافی است با شماره‌تلفن ۲۲۶۶۹۱۹۶ تماس حاصل نمایید، و در خواست خدمات خود را ثبت کنید. تعمیرکاران تهران سرویس آنلاین در کمتر از ۱ ساعت در محل حاضر و اقدام به رفع مشکل پکیج شما خواهند کرد. ارائه خدمات در شعبه شمال به‌صورت شبانه‌روزی در ۷ روز هفته بدون داشتن تعطیلی انجام می‌پذیرد. ارائه فاکتور رسمی، و ضمانت‌نامه برای تعمیرات و قطعات مصرفی جزء اصول اولیه کار ماست.

 برطرف‌کردن ارور ۷۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور در غرب تهران:

 همشهریان عزیز ساکن غرب تهران برای ثبت درخواست خود کافی است با شماره تماس ۴۴۲۸۴۷۴۳ تماس بگیرند، تا از تمامی خدمات تهران سرویس آنلاین بهرمند شوند. ارائه خدمات در شعبه غرب از شنبه تا جمعه بدون داشتن تعطیلی به‌صورت شبانه‌روزی امکان‌پذیر است. در صورت شلوغی خط‌ها کافی است از طریق فرم درخواست خدمات برای ثبت خدمت موردنظر اقدام نمایید. پشتیبانی گروه فنی مهندسی تهران سرویس آنلاین در کمتر از ۱۰ دقیقه با شما تماس گرفته و اقدام به ثبت آدرس شما عزیزان می‌نمایند.

 برطرف‌کردن ارور ۷۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور در شرق تهران:

 شعبه شرق تهران در ۷ روز هفته به‌صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به مشتریان عزیز هستند. شماره تماس شعبه شرق ۷۷۲۴۱۵۰۵ است که با تماس با این شماره مشاوران ما نسبت به ثبت آدرس شما اقدام خواهند کرد. ضمانت‌نامه ۶ ماه و فاکتور رسمی پس از ارائه خدمات به شما تحویل داده می‌شود.

 برطرف‌کردن ارور ۷۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور در مرکز تهران:

 متخصصان تهران سرویس آنلاین در تمام مناطق مرکزی حتی مناطق دارای طرح ترافیک در کمتر از یک ساعت حاضر و اقدام به تعمیرات پکیج مشتریان عزیز می‌نمایند. ضمانت‌نامه تهران سرویس آنلاین برای تمامی تعمیرات صادر و مشتریان عزیز با عضویت در باشگاه مشتریان ما از ۱۰ درصد تخفیف برخوردار می‌گردد. شماره تماس شعبه مرکز تهران سرویس آنلاین ۶۶۵۹۳۳۶۸ است، تکنسین‌های ما به‌صورت شبانه‌روزی در تمام طول هفته آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند.

 برطرف‌کردن ارور ۷۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور در جنوب تهران:

 تهران سرویس آنلاین برای رفاه حال مشتریان عزیز جنوب تهران شعب این منطقه را با شماره تماس ۵۵۷۹۵۳۳۴ تأسیس و تمامی خدمات تعمیر سرویس و نصب پکیج را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. در تعمیرگاه جنوب تهران سرویس آنلاین امکان حضور مشتریان جهت تعمیرات حضوری و یا خرید قطعه به‌صورت مستقیم فراهم شده است، کافی است جهت هماهنگی با این شعبه تماس حاصل نمایید.

https://b2n.ir/p33808

نحوه ثبت درخواست در تهران سرویس آنلاین:

ثبت درخواست تعمیرکار پکیج در مجموعه تهران سرویس آنلاین از دو روش:

امکان‌پذیر خواهد بود. در زمان استفاده از روش تماس با پشتیبانی شما باید طبق محدودهٔ محل موردنظر با شعبه تهران سرویس آنلاین تماس حاصل کرده و درخواست خود را ثبت نمایید. اما زمان استفاده از چت آنلاین شما عزیزان بدون هیچ‌گونه محدودیتی با ثبت مشخصات و آدرس خود می‌توانید درخواست خود را ثبت کرده و از خدمات تهران سرویس آنلاین بهرمند شوید.

ساعت مراجعه تکنیسین چه ساعتی از روز خواهد بود:

طبق روال کاری مجموعه تهران سرویس آنلاین پس از ثبت درخواست توسط مشتری عزیز نزدیک‌ترین تکنسین ظرف مدت یک ساعت به محل مشتری اعضا و نسبت به برطرف‌کردن مشکل پکیج اقدام می‌نماید، اما چنانچه شما عزیزان ساعت خواصی برای حضور تکنسین در منزل خود مدنظر دارید، تنها کافی است در زمان ثبت درخواست خود ساعت موردنظر را ثبت کرده تا تکنسین در همان ساعت مقرر در محل شما حاضر شود.

باتوجه‌به امکان‌پذیر بودن رزرو قبلی شما عزیزان می‌توانید در صورت تمایل برای حضور تکنسین در روز و ساعت مشخصی از هفته در هنگام ثبت درخواست موضوع را با پشتیبان مطرح کرده و تایم موردنظر خود را ثبت نمایید.

اگر از ارائه خدمات پکیج ناراضی باشیم چه کاری باید انجام دهیم:

در صورت داشتن هرگونه شکایت و یا نارضایتی از نحوه انجام خدمات، بدقولی تکنسین‌های تهران سرویس آنلاین و یا پرسش درباره هزینه‌های تعمیرات تنها کافی است با شماره تماس ۶۶۵۹۳۳۶۸ تماس حاصل کرده و موضوع مدنظر خود را با کارشناس پشتیبانی در میان بگذارید. درخواست شما در کمتر از یک روز مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه به شما و تکنسین اعزامی اعلام خواهد شد.

لطفاً از طرح هرگونه شکایت با تکنسین خودداری کرده و حتماً شرکت را از مشکل ایجاد شده مطلع نمایید.

چرا تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور خود را باید از تهران سرویس آنلاین درخواست دهید:

۱ – دارای تکنسین‌های باسابقه کاری حداقل ۷ سال و مختص تعمیرات پکیج

۲ – تکنسین‌های دوره‌دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضرشدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت‌نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس‌دهی به طور شبانه‌روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه‌ها

۹-دارای نماد اطمینان از وزارت صنعت معدن و تجارت

۱۰-بالاترین رضایت مردمی

خروج از نسخه موبایل