نماد سایت مجله سلامتی ایران

فولاد پارسه با تنوع عمده شیرآلات صنعتی در سال 1402!

از جمله اولین و مهم‌ترین اجزاء لازم و کاربردی تأسیسات در صنعت و ساختمان‌سازی، شیرآلات است. شیرآلات در سه گروه دسته بندی می‌شوند که عبارتنداز:
1- شیرآلات کنترلی
2- شیرآلات قطع و وصل
3- شیرآلات خودکار

Pipeline in industrial district

یکی از مهم‌ترین المان‌های تأسیسات صنعتی و ساختمانی، انتخاب این اجزاء و انواع شیرآلات و اتصالات است. تکنولوژی مربوط به ساخت شیرآلات و انواع اتصالات و لوله‌ها از قدیم تا به امروز دستخوش، تحولات زیادی شده است. امروزه با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و تجهیزات کارآمد و به‌روز، شیرآلاتی متفاوت و فوق العاده باکیفیت و با کارایی بالا تولید می‌شوند. عرضه کنندگان بزرگی همچون فولاد پارسه با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز جهان، محصولاتی مناسب برای صنعت و کشاورزی و ساختمان‌سازی، تامین و عرضه می‌کند که از لحاظ کیفیت و کارایی با محصولات مشابه در سطح جهانی رقابت می‌کنند. فولاد پارسه از فروشندگان موفق است که در زمینه اقطار بسیار بالا و ضرایب اطمینان و فشارهای ماکزیمم، موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری شده است. فولاد پارسه از فروشندگان عمده شیرآلات صنعتی است.

کیفیت در فولاد پارسه حرف اول را می‌زند

همان طور که می‌دانید شیرآلات و اتصالات و لوله‌ها در ساختمان‌های مسکونی و اداری و تجاری کاربرد دارند. علاوه بر این از شیرآلات و انواع اتصالات و لوله‌ها در صنایع مختلف و کشاورزی نیز استفاده می‌شود. توجه داشته باشید که به علت کاربرد همیشگی و دائمی از شیرآلات، چنانچه کیفیت ساخت مطلوب و فراتر از استاندارد نداشته باشند به سرعت فرسوده شده و زیان‌های زیادی را متوجه محیط خواهد کرد. از این رو در فولاد پارسه همواره از متریال‌های باکیفیت و مرغوب برای ساخت شیرآلات، چه صنعتی و چه ساختمانی، استفاده می‌شود.

کیفیت شیرآلات و برخورداری از استانداردها، تضمین‌کننده دوام و مقاومت آن‌ها است. کیفیت شیرآلات و لوله‌ها به ویژه در صنایع نفت و گاز و مایعات اشتعال پذیر از اهمیت ویژه برخوردار است. در فولاد پارسه به منظور حمایت از حقوق مشتری‌ها و مصرف‌کنندگان و با توجه با نیازهای آن‌ها، همواره اهمیت کیفیت ساخت شیرآلات و اتصالات در اولویت بوده و سابقه و تأییدهای کشوری که به این برند تعلق گرفته، گواهی بر این موضوع است. برای خرید آخرین و به‌روزترین و باکیفیت‌ترین شیرآلات صنعتی و ساختمانی با گروه تولیدکننده و بازرگانی فولاد پارسه در تماس باشید. کسب رتبه برتر فروشنده عمده شیرآلات صنعتی، نشانی از اعتماد شما به ما و اعتبار کیفیت محصولات ما در بازار است.

خروج از نسخه موبایل