نماد سایت مجله سلامتی ایران

فرشخونه مرکز تخصصی خرید تابلو فرش ماشینی در ایران

فرشخونه مرکز تخصصی خرید تابلو فرش ماشینی در ایران است، اگر شما هم دنبال فروشگاه تابلو فرش هستید تا کلکسیون بی نظیر از طرح های جدید و متنوع از موضوعات مختلف؛ اعم از تابلو فرش منظره، فرانسوی، چهره، آیات، ورزشی، مینیاتوری، گل و گلدان، حیوانات و …  را با قیمت مناسب خریداری کنید، فرشخونه اولین و آخرین انتخاب شما خواهد بود.

انواع طرح تابلو فرش ماشینی و انتخاب آن

همانطور که میدانید تابلو فرش ماشینی طرح ها و موضوعات متنوعی دارد و برای داشتن انتخابی بهتر با سردرگمی کمتر بهتر است این موضوعات را از قبل بشناسید، یک یا دو تا از این موضوعات را انتخاب کنید و صرفا همان طرح ها را ملاحظه نمایید.

تابلو فرش منظره فرشخونه

تابلو فرش منظره همیشه خریداران زیادی داشته و طرح های خاصی در بین خریداران پرفروش بود که رفته رفته تکراری شد. فروشگاه فرشخونه نیاز به تولید طرح های جدید را حس کرد، در حالی که همان طرح های پرفروش را نیز با کیفیت بالاتر و رنگ بندی زیباتر تولید کرد.

تنوع تابلو فرش منظره فرشخونه نسبت به دیگر فروشگاه های اینترنتی بسیار بالا بوده و می توانید متناسب با نوع نیاز خود، طرح دلخواه تان را انتخاب و خریداری کنید. این طرح ها شامل: بهاری، پاییزی و زمستانی تا تصاویری از مکان های تاریخی، مناظر طبیعی مثل رودخانه، جنگل، کوهستان و رودخانه را می توانید انتخاب کنید. رنگ بندی تابلو فرش منظره بسیار متنوع است و می توانید با توجه به تم رنگی دکوراسیون خود طرحی با یک رنگ بندی خاص خریداری کنید.

تابلو فرش فرانسوی فرشخونه

تابلو فرش فرانسوی غالبا با طرحی از نقاشی ها آن هم نقاشی های غربی و اروپایی تولید می شود که خود موضوعات متنوعی دارد. برای مثال نقاشی های معروف از داوینچی و رامبراند مثل نگهبان شب، نقاشی پرتره مثل مونالیزا، نقاشی هایی که داستانی مذهبی در پس خود دارند مثل شام آخر، آدم و حوا و اصحاب کهف، نقاشی از مناظر شهری در اروپای قدیم مثل تابلو فرش خیابان پاریس و همین طور نقاشی های رمانتیک با تم عاشقانه که نمونه های فراوانی از هر کدام از این موضوعات را می توانید در سایت فرشخونه ملاحظه کنید.

تابلو فرش آیات

تابلو فرش آیات هم طرح های متنوعی دارند و سوره های کوچک قرآن تا آیاتی را که مسلمانان به آن باور خاصی دارند شامل می شود؛ مثل: تابلو فرش وان یکاد، توحید، سوره ناس، چهار قل، آیه الکرسی، بسم الله و عباراتی همچون لبیک یا حسین را نیز می توانید در این دسته مشاهده کنید. تابلو فرش آیات قرآنی در رنگ بندی متنوعی تولید می شود و سعی شده طراحی آن بیشتر با حال و هوای مذهبی همسو باشد.

تابلو فرش مینیاتوری

تابلو فرش مینیاتوری یکی از زیباترین خلاقیت های استاد فرشچیان میباشد که فروشگاه فرشخونه آن به تابلو فرش تبدیل کرده است. تابلو فرش مینیاتوری یکی از طرح های عرفانی تابلو فرش شناخته می شود، و به کسانی که به نقاشی های ایرانی و مفاهیم شرقی علاقمندند پیشنهاد می شود. تابلو فرش مینیاتوری رنگ های بسیار چشم نواز و جذاب مثل: صورتی، ارغوانی، یاسی، نارنجی و سبز روشن با ترکیب بندی عالی کنار هم آورده شده است.

البته طرح های فرشخونه به همین چهار دسته محدود نمی شود و شما می توانید تابلو فرش هایی با تصاویر مجسمه های معروف را در دسته تابلو فرش تندیس و  طرح های گل و گلدان و حیوانات را نیز در دسته مربوط به خود بیابید. فرشخونه همه محصولات خود را با جدیدترین طرح ها و بالاترین کیفیت تولید می کند تا شما با اطمینان محصول موردنظرتان را خریداری کنید.

نکات انتخاب طرح تابلو فرش ماشینی

اگر تابلو فرش را برای دکوراسیون خانه خود خریداری می کنید باید سعی کنید تم رنگی و همین طور حال و هوای خانه خود را درنظر بگیرید. به طور مثال یک تابلو فرش فرانسوی با پرتره یک زن اشرافی اروپایی در خانه ای با چیدمان سنتی ایرانی زیبایی چندانی نخواهد داشت. در حالی که تابلو فرش ایرانی با طرح دختر قاجاری یا آرامگاه حافظ می تواند زیبایی چنین خانه ای را دوچندان کند.

در صورتی که خانه خود را با رنگ های خاصی دیزاین کرده اید بهتر است هنگام انتخاب طرح تابلو فرش به رنگ بندی آن توجه ویژه ای داشته باشید؛ به طور خاص رنگ دیوار یا کاغذ دیواری را هنگام خرید تابلو فرش ماشینی فرشخونه در نظر بگیرید.

نکته دیگر شلوغی یا خلوتی دکوراسیون خانه شما است. اگر دکوراسیونی مدرن با المان های محدود دارید تابلو فرش فرانسوی با طرح پرتره یا تابلو فرش حیوانات که تصویر تنها یک حیوان را در بر داشته باشد برای دکوراسیون خانه شما زیباتر خواهد بود. در صورتی که خانه خود را با اثاثیه لاکچری مثل مبل های سلطنتی و لوسترها و  آباژورها دیزاین کرده اید خرید یک تابلو فرش پرکار و پر از ریزه کاری مثل تابلو فرش منظره یا تابلو فرش فرانسوی می تواند مکمل دکوراسیون لوکس خانه شما باشد.

برای اطمینان از درست بودن انتخاب خود، شما می توانید از محلی که قصد دارید تابلو فرش را در آن نصب کنید عکسی برای ما بفرستید تا واحد گرافیک و طراحی ما تابلو فرش انتخابی شما را به صورت مجازی در آن قرار دهد تا نتیجه انتخاب خود را مشاهده کنید و با اطمینان خرید خود را انجام دهید. همچنین در صورت نیاز به تابلو فرش چهره، باید به صفحه مربوط به آن در سایت فرشخونه مراجعه کنید و در کمتر از چند دقیقه سفارش خود را ثبت کنید.

منبع: تابلو فرش ماشینی (فرشخونه)

خروج از نسخه موبایل