نماد سایت مجله سلامتی ایران

هر آنچه باید درباره سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران باید بدانید 1402

اغلب افراد تمایل زیادی به انجام سرمایه‌گذاری دارند و معمولا برای حفظ و افزایش ارزش سرمایه خود اقدام به این امر می‌نمایند. سرمایه‌گذاری در ملک یکی از مواردی است که مردم به دلیل ریسک کمتر و رشد بالا به آن روی آورده‌اند. انتخاب یک منطقه مناسب برای سرمایه‌گذاری یکی از فاکتورهای مهم و اصلی است که، افزایش نرخ سرمایه شما به این موضوع بستگی دارد. از این رو برای داشتن آینده‌ای بهتر، توصیه می‌شود که یک منطقه مناسب را انتخاب کنید.

ما در تعاونی فرتاک در حال ساخت پروژه‌های متعددی در نقاط مختلف منطقه 22 هستیم که آن‌ها را به صورت پیش‌فروش عرضه می‌نماییم. به همین جهت شما می‌توانید با هزینه‌ای کمتر، سرمایه‌گذاری موفقی انجام دهید. در ادامه به بررسی هر آنچه باید درباره سرمایه‌گذاری در منطقه 22 تهران بدانید؛ مزایا، انواع روش سرمایه‌گذاری، هزینه و… پرداخته شده است.

دلایل سرمایه‌گذاری ملک در منطقه 22 تهران

سرمایه‌گذاری در حالت کلی به معنی خرید سهام، ملک و… به صورتی است که در آینده سودآوری خوبی داشته باشد. اغلب عادت به این داریم که برای دریافت پول بیشتر، کار زیادی انجام دهیم، اما سرمایه‌گذاری به معنی سخت کار کردن نیست بلکه به معنی هوشمندانه کار کردن است.

در زمانی که درگیر زندگی روزمره شده‌اید، می‌توانید مقداری نقدینگی را جدا کنید تا برای شما کار کند و در آینده موجب ایجاد سود شود.

به این منظور شما می‌توانید اقدام به پیش‌خرید ملک نمایید. زیرا در این امر، شما هزینه کمتری برای سرمایه‌گذاری پرداخت می‌کنید و ارزش ملک شما در آینده همانند دیگر املاک است.

البته نکته حائز اهمیت در این مورد، انتخاب بهترین منطقه برای سرمایه‌گذاری است.

منطقه 22 تهران به علت گستردگی بالایی که دارد، توانسته پروژه‌های زیادی را در خود جای دهد و حتی با وجود تازه تاسیس بودن، به مکانی مناسب برای اجرای برنامه‌های دولتی و خصوصی بدل شده است.

به همین دلیل مورد توجه پیمانکاران و تعاونی‌های معتبر قرار گرفته است و شما می‌توانید از طریق پیش‌خرید واحدهای مسکونی، تجاری و… اقدام به سرمایه‌گذاری در منطقه 22 نمایید.

مزایای سرمایه‌گذاری در منطقه 22 تهران

منطقه 22 تهران به دلیل داشتن موقعیت جغرافیایی مناسب و فوق‌العاده، توانسته است به یکی از جاذبه‌های توریستی و گردشگری بدل شود. به همین دلیل یکی از مناطق بسیار مناسب برای سرمایه‌گذاری می‌باشد.

از دیگر مزایای سرمایه‌گذاری در منطقه 22 تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

وجود نقاطی همانند دریاچه چیتگر و داشتن شرایط فوق‌العاده، پتانسیل رشد و پیشرفت در آینده، موجب شده که سرمایه‌گذاری در این منطقه مزایای زیاد و سودآوری بالایی برای افراد در پی داشته باشد.

 

بهترین نقاط منطقه 22 تهران برای سرمایه‌گذاری

اطراف دریاچه چیتگر: این دریاچه در سال‌های اخیر آبگیری شده و موجب افزایش جاذبه‌های منطقه شده است. وجود این دریاچه باعث ازدیاد طراحی و ساخت پروژه‌های متعددی شده که ارزش آن‌ها هر روز بالاتر می‌رود.

به همین دلیل یکی از نقاط محبوب برای سرمایه‌گذاری و پیش خرید ملک بوده و افراد تمایل بیشتری به خرید املاک این منطقه دارند.

گرمدره: گرمدره از جمله نقاطی است که برای زندگی مورد استقبال افراد قرار گرفته است. دسترسی آسان به اتوبان تهران _کرج و جاده مخصوص به موازات شرقی _ غربی از دلایل محبوبیت این شهر به شمار می‌رود.

از این رو شهری مناسب برای سرمایه‌گذاری بوده که شما می‌توانید به منظور پیش‌خرید آپارتمان و ملک در پروژه هایی مانند برج فراز فرتاک در این منطقه از طریق تعاونی هایی مانند تعاونی فرتاک اقدام نمایید تا بهترین سرمایه‌گذاری در منطقه 22 را تجربه کنید.

مروارید شهر: این شهرک در ناحیه 3 شهرداری منطقه 22 تهران قرار گرفته و مرز بین استان تهران و البرز است. از نظر موقعیت جغرافیایی نیز مزایای بسیار زیادی دارد و برای سرمایه‌گذاری مناسب است.

انواع سرمایه‌گذاری در منطقه 22 تهران

در حالت کلی سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف و متنوعی انجام می‌شود و هر یک محاسن خاص خود را دارند. در این قسمت به شرح انواع روش‌های سرمایه‌گذاری در ملک منطقه 22 می‌پردازیم.

انواع سرمایه‌گذاری در این منطقه به شرح زیر است:

سرمایه‌گذاری در املاک مسکونی: املاک مسکونی به زمین‌هایی گفته می‌شود که به منظور سکونت و بهره‌برداری شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرند که در نهایت به املاک شخصی تبدیل می‌شوند.

سرمایه‌گذاری در این حوزه در مقایسه با دیگر موارد، ریسک کمتری دارد و همچنین نرخ رشد بالاتر آن، موجب شده که افراد تمایل بیشتری به سرمایه‌گذاری در ملک داشته باشند.

سرمایه‌گذاری در مستغلات تجاری: معمولا ساختمان‌ها و سازه‌های تجاری به منظور انجام امور تجاری و بیزینسی به کار برده می‌شوند. از این رو به منظور فعالیت در این حوزه، باید مجوزهای لازم را از شهرداری و ارگان‌های دولتی دریافت کنید.

با خرید املاک تجاری شما از 2 طریق سودآوری دارید. یک اینکه ارزش املاک تجاری نسبت به دیگر املاک رشد بسیار زیادی دارد و همچنین با اجاره دادن این واحدها می‌توانید به راحتی درآمد ماهیانه عالی کسب کنید.

به منظور سرمایه‌گذاری در املاک تجاری می‌توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا شرایط سرمایه‌گذاری در منطقه 22 را به طور کامل برای شما شرح دهند.

سرمایه‌گذاری زمین و باغ: خرید زمین، باغ، ویلا و… از روش‌های محبوب حفظ سرمایه است. با خرید باغ شما علاوه بر حفظ و افزایش ارزش سرمایه خود، می‌توانید از دیگر مزایای آن همچون بهره‌برداری از محصولات، مکان تفریحی عالی و… استفاده کنید.

همانطور که می‌دانید یکی از مناطق محبوب و متنوع در تهران، منطقه 22 می‌باشد. در این قسمت به شرح و بررسی بهترین نقاط این منطقه برای سرمایه‌گذاری می‌پردازیم.

بهترین روش برای سرمایه‌گذاری در منطقه 22 تهران

سرمایه‌گذاری درست یک امر بسیار مهم است، برای این منظور در ابتدا باید به انتخاب یک تعاونی معتبر توجه داشته باشیم تا بتوانیم با اطمینان خاطر نسبت به انجام آن اقدام کنیم. زیرا یک تعاونی عالی شرایط مناسبی را برای شما مهیا می‌کند که بتوانید با هزینه‌ای کمتر در موقعیت مکانی بهتر سرمایه‌گذاری داشته باشید. از این رو شما عزیزان می توانید جهت بررسی تعاونی‌ها پیش فروش برج و چگونگی کار کرد آنها همراه با لیست مزایا و معایب هر کدام از طریق لینک زیر اقدام فرمایید:

https://fartak-company.com/best-housing-cooperative-region-22-tehran/

سرمایه‌گذاری ملک در منطقه 22 یکی از روش‌های عالی است که شما می‌توانید با دیدی بلندمدت انجام دهید و در آینده نیز سرمایه شما چند برابر شود. همچنین شما می‌توانید از طریق دریافت اجاره‌بها و رهن نیز سودآوری داشته باشید و رهن دریافتی را مجددا سرمایه‌گذاری کنید.

تعاونی فرتاک از جمله تعاونی‌های معتبر و فعال در منطقه 22 تهران است که پروژه‌های زیادی را در دست ساخت دارد و همچنین تعدادی را به فروش رسانده است.

شما از طریق این تعاونی می‌توانید برای پیش‌خرید واحدهای مسکونی و تجاری اقدام نمایید. همچنین به دلیل وجود شرایط ویژه، قدرت خرید شما افزایش یافته و بهترین سرمایه‌گذاری در منطقه 22 تهران را انجام می‌دهید.

هزینه سرمایه‌گذاری در منطقه 22 تهران

قیمت سرمایه‌‌‌‌‌گذاری ملک در منطقه 22 تهران به عوامل مختلفی همچون موقعیت مکانی انتخابی شما، متراژ ملک، طبقه و واحد و… بستگی دارد. البته همکاری با یک تعاونی معتبر هزینه‌های اضافی را برای شما حذف می‌کند.

ما در گروه مهندسی فرتاک در حال ساخت پروژه‌های زیادی هستیم که به صورت پیش‌فروش عرضه می‌نماییم. شما می‌توانید با پیش‌خرید این واحدها ارزش سرمایه خود را حفظ کرده و افزایش دهید.

همچنین به منظور سرمایه‌گذاری ملک منطقه 22 می‌توانید با ما در ارتباط باشید تا بهترین گزینه را براساس سرمایه‌ای که دارید به شما معرفی نماییم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در زمینه سرمایه‌گذاری در منطقه 22 تهران، می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در صفحه با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

خروج از نسخه موبایل