نماد سایت مجله سلامتی ایران

خرید باغ ویلا بهترین فرصت برای سرمایه گذاری

فرصت‌ها همیشه تکرار نمیشوند!  خرید باغ ویلا بهترین فرصت برای سرمایه گذاری است. اگر قصد دارید یک باغ ویلا نقلی یا یک باغ ویلا عالی داشته باشید به شما توصیه میکنم این مقاله را تا انتها بخوانید. همیشه خرید باغ ویلا برای مردم شهرنشین یک آرزو بوده چون مناطقی که در آن‌ها میتوان ویلا خریداری کرد بسیار گران قیمت بوده و هستند اما قصد داریم منطقه‌ای نو ظهور را به شما معرفی کنیم تا بتوانید یک زمین، باغ و یا یک ویلا درجه داشته باشید. باغ ویلا با استخر در محوطه به همراه تمامی امکانات رفاهی و بسیار سرسبز که میتوانید تعطیلات آخر هفته خود را در آن بگذرانید.

تهراندشت

تهراندشت که به تازگی به کردان جنوبی نیز معروف شده است یک منطقه‌ای بکر مملوع از درختان سر به فلک کشیده چنار و درختان میوه مثمر است. سطح آب بالا باعث شده سرسبزی بسیار زیادی در این منطقه حاکم شود و طبیعتی بی نظیر را در تهراندشت کرج رقم زند.

تهراندشت خود از چندین روستا بسیار زیبا تشکیل شده است از قبیل

هر کدام از این روستاها خود دارای ویژگی‌هایی بی نظیر هستند که باید آن‌ها را ببینید.

قیمت خرید ملک در تهراندشت چقدر است

یک نکته بسیار عالی که میتوانم به شما بگوییم برعکس بسیاری از مناطق باغ ویلایی شما تنها با قیمت یک آپارتمان 60 متری در تهران میتوانید یک باغ ویلا 500 متری در تهراندشت داشته باشید.

سرخاب

یکی از بهترین روستاهای تهراندشت سرخاب است. این روستا با تمامی امکانات رفاهی که دارد به شما این امکان را میدهد که به راحتی حتی سکونت دائمی در این روستا داشته باشید. زندگی در محیطی آرام به دور از ترافیک و دود با هوایی پاک واقعا میتواند برای روحیه شما عالی باشد. قیمت زمین در تهراندشت نسبت به مناطقی چون شمال، کردان و…. بسیار به صرفه تر است و شما نیاز نیست مسافت طولانی رانندگی کنید تا به ویلای خودتان برسید.

سعیدآباد

همچنین روستای سعید آباد تهراندشت هم یکی از بهترین روستاها برای خرید باغ ویلا به شمار میرود. روستای سعیدآباد دارای تمامی امکانات رفاهی از قبیل مراکز درمان، فروشگاه، رستوران، هایپر مارکت و همچنین پاسگاه پلیس است که امنیت را در این منطقه بالا برده است. این دو روستای سعیدآباد و سرخاب جز برترین و بهترین روستاهای منطقه تهراندشت هستند که میتوانید در آن یک باغ ویلا برای تعطیلات آخر هفته خود داشته باشید.

سرمایه گذاری در تهراندشت

خرید زمین و ملک و املاک همیشه برای مردم سود آور بوده است و ما میخواهیم در ادامه شما را به سرمایه گذاری در تهراندشت ترغیب کنیم. این منطقه پتانسیل بسیار بالایی برای خرید و سرمایه گذاری دارد. سرسبزی و آب در این منطقه باعث شده تا تهرانی ها و کرجی های بسیار زیادی انگیزه خرید در تهراندشت را پیدا کنند. از این رو شما با خرید باغ ویلا و یا زمین و باغ میتوانید یک فرصت عالی برای سرمایه گذاری و خرید را داشته باشید.

فاصله تهران تا تهراندشت

تهراندشت تقریبا در 70 کیلومتری تهران واقع شده که شما میتوانید با کمتر از 1 ساعت رانندگی به تهراندشت کرج برسید. خرید باغ ویلا در کرج این امکان را به شما میدهد که به راحتی از تهران به محل استراحت خود برسید و اوغات شادی داشته باشید. برعکس شمال که مسیری پر از ترافیک را باید طی کنید تهراندشت هرگز این مشکلات را نداشته و نخواهد داشت. برای رفتن به شما قطعا شما نیاز به یک زمانبندی هستید تا بتوانید ساعت قابل توجهی را در ویلای خود باشید اما در تهراندشت با یک ساعت رانندگی به راحتی به ویلای خودتان سفر کنید.

تهاتر برای خرید ملک

بسیاری از افراد املاک‌هایی در تهران دارند که قصد دارند این املاک را تهاتر کنند. این امکان در بسیاری از ملک‌های تهراندشت بوده و بسیاری از زمین داران و صاحبان ویلا تهاتر با ملک در تهران یا کرج را انجام داده اند. اگر شما هم در تهران یا کرج ملکی دارید میتوانید جهت تهاتر ملکتان برای داشتن باغ ویلا در تهراندشت اقدام کنید.

بهترین راه خرید

بهترین راه خرید ملک در تهراندشت این است که شما با یک تیم حرفه‌ای مشورت کنید و یک خرید خوب با هدف سرمایه گذاری یا تفریحی انجام دهید. تهراندشت هم مثل سایر مکان‌های ایران خوب و بد دارد و شما باید مراقب باشید تا گیر کلاهبرداران در این منطقه نیفتید. توصیه ما به شما این است که با کمک گرفتن از املاک تهراندشت یک ویلا یا باغ عالی خریداری کنید. این تیم به شما کمک میکند تا مکانی عالی با قیمتی خوب و به صرفه داشته باشید همچنین سندیتی مطمن را برای شما فراهم خواهد کرد.

این توصیه را ما به شما داریم تا از یک محل کاملا مطمن خرید خود را انجام دهید.

امیدواریم که این مقاله برای شما همراهان عزیز کارآمد بوده باشد.

خروج از نسخه موبایل