عمومیکسب و کارورزشی

بهترین زمان مصرف پروتئین وی برای حجم

آیا زمان خاصی برای مصرف پروتئین آب پنیر وجود دارد؟ بهترین زمان برای مصرف پروتئین آب پنیر چه زمانی است؟ پروتئین آب پنیر در هر زمانی از روز مفید است، اما اگر هدف شما کاهش وزن یا افزایش عضله است، می توانید زمان خود را برای به حداکثر رساندن نتایج برنامه ریزی کنید. برای کاهش وزن و کاهش وزن، صبح ها پروتئین آب پنیر مصرف کنید تا متابولیسم بدن بهبود یابد و هوس ها از بین برود. اگر می خواهید عضله سازی و ریکاوری را افزایش دهید، پروتئین اولترا وی پرو یونیورسال نوتریشن را بعد از تمرین مصرف کنید. در زیر در مورد بهترین زمان استفاده از پروتئین آب پنیر بیشتر توضیح خواهیم داد.

زمانی که گرسنه و گرسنه هستید بهترین زمان برای خوردن پروتئین است

مصر, مصرف پروتئین

هنگامی که می خوابید، بدن شما از اسیدهای آمینه برای افزایش متابولیسم استفاده می کند. این بدان معناست که همیشه ایده خوبی است که بعد از بیدار شدن از خواب پروتئین مصرف کنید تا به بدن خود دوز اضافی آمینو اسید بدهید. پروتئین آب پنیر مملو از BCAA (اسیدهای آمینه شاخه دار) است که به ساخت توده عضلانی بدون چربی و سوزاندن کالری و چربی کمک می کند، حتی اگر ورزشکار یا ورزشکار نباشید.

خوردن مکمل بلوبری در صبح می تواند اشتها را کاهش دهد و احساس سیری را افزایش دهد. بنابراین، پروتئین آبی شما را برای مدت طولانی‌تری سیر نگه می‌دارد و میل به خوردن غذاهای ناسالم یا غذاهای پرکالری را در طول روز کاهش می‌دهد.

بهترین زمان برای مصرف پروتئین آب پنیر برای افزایش حجم، عضله سازی و ریکاوری

بدون شک مهمترین زمان مصرف پروتئین آب پنیر برای عضله سازی و عضله سازی و ترمیم بعد از تمرین یا تمرین است. در طول تمرین، عضلات و بافت ها در معرض ضربه شدید قرار می گیرند. مصرف پروتئین آب پنیر بلافاصله بعد از تمرین می تواند انرژی و مراقبت لازم برای شروع روند ریکاوری را به بدن شما بدهد.

بدن شما در واقع فرآیند ریکاوری و عضله سازی را پس از تمرینات استقامتی یا تمرینات قدرتی آغاز می کند. بعد از تمرین، سعی کنید 20 تا 30 گرم پروتئین آب پنیر ارگانیک را در اسرع وقت کم کنید. آمینو اسیدهای مورد نیاز بدن برای ساخت و ترمیم عضلات را به بدن شما می دهد.

پروتئین آب پنیر برای عضله سازی 30 دقیقه پس از تمرین ایده آل است. یک شیک پروتئینی خوب به شما کمک می کند تا نتایج تمرین خود را احساس کنید.

و در نهایت اینکه …

پروتئین وی افزودنی عالی به رژیم غذایی شما در هر زمان است تا پروتئین مورد نیاز بدن را برای کمک به سوزاندن چربی، عضله سازی و سرکوب اشتها فراهم کند.

لازم به ذکر است که شرکت کالین پودر آب پنیر تولید می کند، اما این پودر برای مصارف صنعتی در نظر گرفته شده است و برای ورزشکاران و افراد توصیه نمی شود.

مصرف پروتئین آب پنیر در شب بهتر است یا صبح؟

برای کاهش وزن بهتر است پروتئین آب پنیر را صبح زود مصرف کنید. از آنجایی که بدن شما به مدت 8 ساعت ناشتا بوده است، باید به اندازه نیاز بدن خود را تغذیه کنید تا بدن شما شروع به ترمیم عضلات برای انرژی نکند.

مصرف پروتئین آب پنیر قبل یا بعد از ورزش بهتر است؟

برای عضله سازی و افزایش حجم، بهتر است پروتئین آب پنیر را بعد از ورزش یا 2 ساعت بعد از ورزش مصرف کنید.

آیا می توانم پروتئین آب پنیر را دو بار در روز مصرف کنم؟

مصرف پروتئین آب پنیر دو بار در روز گاهی قابل قبول است. هنگامی که به هدف وزن خود رسیدید، می توانید پروتئین آب پنیر را بعد از تمرین برای کمک به ریکاوری و نگهداری عضلات مصرف کنید.