علمی و پزشکیکسب و کار

خواص عطر طبیعی گل محمدی + بهترین مارک و طرز تهیه گل محمدی

بهترین عطر گل محمدی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

با استفاده از عطر گل محمدی، نشاط و آرامش را به خودتان هدیه دهید.عطر گل محمدی، یک عطر طبیعی با خواص باورنکردنی است. این عطر، ضد افسردگیست و با اسپری کردن این عطر، به لباس و بدن، می توانید در طول روز، انرژی و آرامش خودتان را حفظ کنید.عطر گل محمدی اصل، از گل محمدی طبیعی به دست می آید. در تولید آن، از هیچ ماده شیمیایی و افزودنی، استفاده نمی شود.

خواص, طرز تهیه, عطر

 در نتیجه، مضرات ادکلن و عطر های شیمیایی را ندارد. بهترین عطر گل محمدی، بویی ماندگار دارد و تا چند روز، روی لباس باقی می ماند.ویژگی آرامبخش و نشاط آور بودن این عطر،آن را به یک عطر مناسب برای استفاده در مراسم عزاداری و مساجد، حرم ها و زیارتگاه ها تبدیل کرده است. این عطر، خاصیت های گلاب و گل محمدی را یکجا دارد. استشمام بوی این عطر، می تواند به تسکین سر درد و آرامش اعصاب، کمک کند. عطر گل محمدی، برای تقویت ذهن و حافظه نیز موثر است.

آشنایی با فواید و خواص گل محمدی طبیعی

گل محمدی یک گل طبیعی، با خواص باورنکردنی می باشد. برخی از دیگر خواص و فواید گل محمدی طبیعی عبارتند از:

  1. ضد التهاب و ضد عفونی کننده: گل محمدی دارای خواص ضد التهابی و ضد عفونی کننده است که می تواند در درمان التهابات و عفونت های پوستی و داخلی موثر باشد.
  1. آرامبخش و ضد استرس: بوی گل محمدی آرامبخش است و می تواند به کاهش استرس و اضطراب کمک کند.
  1. آنتی اکسیدان: گل محمدی دارای خواص آنتی اکسیدانی است که می تواند از پیری زودرس پوست جلوگیری کند.همچنین با تحریک کلاژن سازی، به از بین بردن چین و چروک پوست و پیشگیری از آن کمک بسیار زیادی می کند.گل محمدی، به عنوان یک لایه بردار ،ابرسان و پاک کننده عالی و طبیعی برای پوست عمل می کند.
  1. تقویت سیستم ایمنی: گل محمدی سرشار از ویتامین های A,C,Eو سلنیوم و منیزیم می باشد که این مواد می توانند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کرده و از ابتلا به بیماری ها و عفونت ها جلوگیری کند.
  1. تنظیم فشار خون: برخی تحقیقات نشان داده اند که مصرف گل محمدی می تواند به تنظیم فشار خون کمک کند و از برخی بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری کند.
  1. کاهش التهاب مفاصل: برخی مطالعات نشان داده اند که مصرف گل محمدی می تواند در کاهش التهاب و درد مفاصل نیز موثر باشد.
  2. کمک به سلامت مو: گل محمدی، برای نرمی و لطافت مو، درخشش و کنترل چربی آن بسیار مناسب است. باعث افزایش رشد مو می شود و ریشه موها را تقویت می کند.

مصرف گل محمدی به عنوان یک محصول طبیعی، برای بسیاری از افراد توصیه می شود و معمولا عوارض خاصی ندارد، اما قبل از استفاده از آن ، بهتر است با پزشک یا متخصص تغذیه مشورت کنید.

طبع عطر گل محمدی

شاید برای خیلی از افراد این سوال پیش بیاید که طبع عطر گل محمدی سرد است یا گرم؟ در جواب این سوال باید بگوییم که بدون شک، طبع گل محمدی و گلاب  گرم است. اما عطر گل محمدی، طبعی معتدل دارد. در طب سنتی، ریشه اکثر بیماری ها از سردی می باشد.در نتیجه، طبع گرم گل محمدی، نقش زیادی در خواص درمانی آن دارد.

طرز تهیه عطر گل محمدی

تهیه عطر گل محمدی یک فرآیند زمانبر و دقیق است که نیاز به مواد اولیه با کیفیت و توانایی تهیه و ترکیب عطرسازی دارد. این کار، معمولا به دو روش انجام می شود. در زیر به طور خلاصه به مراحل تهیه عطر گل محمدی اشاره می کنیم:

تهیه عطر به روش تقطیر:

 مرحله اول تهیه عطر گل محمدی، جمع آوری گل های محمدی از باغ ها یا مزارع مخصوص است. گل های محمدی باید تازه و بدون آسیب باشند تا بو و طعم خوبی به عطر بدهند.سپس مقداری گلبرگ را درون دیگ های مخصوص می ریزند، اکنون، نوبت به اضافه کردن آب می رسد.مقدار آبی که به گل ها اضافه می شود، باید 3 برابر گل ها باشد.این ترکیب را با حرارت ملایم و کم، می جوشانند تا خواص گل محمدی، حفظ شود. پس از اتمام فرایند، از بخاری که از مواد بیرون می آید، عطر تهیه می کنند.

تهیه عطر گل محمدی به روش استخراج:

 این فرآیند، ممکن است به وسیله روش های مختلفی انجام شود. در این روش، حلال های مختلف مانند الکل را به گل های محمدی اضافه می کنند و سپس از تقطیر بخار آن، عطر گل محمدی طبیعی را استخراج می کنند.پس از پایان فرایند تولید، عطر گل محمدی نیاز به عبور از صافی دارد تا هر گونه ذرات یا آلودگی آن، از بین برود،همچنین در برخی از مواقع، ممکن است نیاز به تقویت بوی عطر، با افزودن مواد دیگر نیز وجود داشته باشد.

 در انتها، عطر گل محمدی باید داخل  شیشه های مناسب ریخته و بسته بندی شود تا از اکسایش و تغییر بوی عطر جلوگیری شود.

فیلم ساخت عطر گل محمدی

اگر مشتاق هستید تا فیلم ساخت عطر گل محمدی را به صورت مرحله به مرحله مشاهده کنید، پیشنهاد می کنیم حتما ویدئو زیر را ببینید و از فرایند جذاب تولید عطر گل محمدی، لذت ببرید.

بهترین مارک عطر گل محمدی؛ برند ایرانی، پاکستانی یا فرانسوی

بهترین مارک عطر گل محمدی، بستگی به سلیقه شخصی شما دارد و هر کشوری ممکن است عطرهای متنوعی با برندهای مختلف داشته باشد. اما برندهای فرانسوی معمولاً به عنوان برندهای معتبر و معروف در صنعت عطرسازی شناخته می شوند و ارائه محصولات با کیفیت بالا معروف هستند. برندهای ایرانی و پاکستانی نیز، توانسته اند پیشرفت های زیادی در صنعت عطر سازی  بکنند. در ادامه، با برخی از این برند ها آشنا می شویم:

کارشناسان ما همین الان آماده مشاوره رایگان انتخاب عطر گل محمدی اصل برای شما هستند .

شماره تماس 09013122124

بهترین برندهای ایرانی عطر گل محمدی

  • برند آبگین: عطر گل محمدی اصل کاشان، جزو معروف ترین عطرهای دنیاست. عطر گل محمدی آبگین،از گل های محمدی قمصر کاشان به دست می آید و کیفیت بسیار بالایی دارد. عطر گل محمدی آبگین، رایحه ای ملایم دارد و از روغن گل محمدی تولید می شود.ماندگاری بسیار زیادی دارد و تا چند روز روی لباس و بدن، می ماند و همان طور که پیش تر اشاره شد، خواص درمانی دارد.قیمت عطر گل محمدی آبگین، در مقابل کیفیت آن، بسیار مناسب است.

عطر محمدی آبگین در دو شیشه 2 گرمی جیبی و 4 گرمی با شیشه فانتزی می باشد که بنا به سلیقه و نوع مصرف می توانید عطر دلخواه خود را تهیه کنید

  • شرکت مرهم طبیب: شرکت عطرسازی مرهم طبیب، مرجع عطرهای کامـلاً طبـیـعـی و درمـانـی اسـت. این شرکت به صورت تخصصی، روی رایحه درمانی کار می کند. رایحه درمانی، نوعی درمان مکمل محسوب می شود که در کنار سایر درمان ها به کار می رود. به بیانی ساده تر، رایحه و بوهای مختلف، بر روی مغز تاثیر مستقیم می گذارند و خیلی از افراد از این موضوع بی اطلاع هستند. در درمان بعضی از بیماری ها، در کنار سایر درمان ها، استفاده از عطر هم می تواند تا حدودی در بهبود بیماری ، تاثیر گذار باشد.
  • شرکت پدیده سبز آشیان کاشان: این شرکت به عنوان یکی از تولید کنندگان و صادرکننده گلاب ، عرقیات و اسانس کشور با برند   ROSEN  به بازارهای خارجی فعالیت خود را آغاز نموده است. این شرکت با بهره گیری از تکنولوژی روز و همراه با بالاترین استانداردها ، تولیدات خود را روانه بازارهای هدف نموده است .با توجه به اینکه این شرکت دارای مزارع گل محمدی میباشد و تحت نظر کارشناسان شرکت کشت ، نگهداری و برداشت صورت می گیرد لذا میتوان گفت گلاب و عطر گل محمدی این شرکت، با کیفیت وعاری از هر مواد افزودنی می باشد.
  • کاشان سوغات: فروشگاه آنلاین کاشان سوغات ، یک فروشگاه اینترنتی فروش گلاب، عطر گل محمدی و عرقیات گیاهی ، انواع سبزی ها و میوه های خشک ، دمنوش ها و غیره می باشد و در کاشان مستقر است. این برند، توانسته است در کنار فروش اینترنتی گلاب و عرقیات گیاهی ، فروش حضوری را نیز انجام دهد. فروش حضوری، در کارگاه تولید گلاب و عرقیات در قمصر انجام می شود که افراد می توانند فرآیند تولید عرقیات گیاهی را از نزدیک ببینند .دیدن مراسم گلابگیری و دیگر عرقیات گیاهی در دیگ های مسی، آرامش بخش است . کاشان سوغات این زمینه را فراهم کرده است تا افراد برای دیدن مراسم گلابگیری ، در کارگاه تولیدی حضور یابند .
  • گلاب و عرقیات گیاهی صالحیان: قیمت محصولات این شرکت به دلیل خرید بی واسطه از تولید کننده، به صرفه تر است. انواع گلاب اصل کاشان، در کیفیت های متنوع و حجم بالا را تولید و تامین می کند. ارائه تجربه خرید عالی و مطمئن به مشتریان از دیگر خدمات این شرکت است. استفاده از گل محمدی تازه چیده شده در صبح جهت حفظ خواص و عطر گلاب، تولید گلاب به روش سنتی با آب قنات و دیگ مسی و رعایت حداکثر زمان تقطیر جهت حفظ کامل خواص گلاب نیز از دیگر ویژگی های برند صالحیان می باشد.
  • مارک گلاب رایحه(قدح): اسانس و عصاره های طبیعی گل محمدی کاشان و هل و نعنا، از محصولات این شرکت می باشند. بوی عطرگل محمدی تولید شده توسط شرکت گلاب رایحه ، کاملا مشابه گلاب طبیعی است .
  • برند طیبستان: برند طیبستان محصولاتی را تولید می کند که به عطرهای طبیعی و درمانی معروف هستند.این عطرها از رایحه های مختلفی تشکیل شده اند همچنین، عطر جیبی طیبستان، در مدل های مختلفی عرضه می شود.این عطرها به صورت جیبی و با حجم 5 میلی لیتر عرضه می شوند. برای خرید این محصولات، می توانید به فروشگاه طیبستان مراجعه کنید.
  • شرکت گلکاران: عطر به دست آمده در شرکت کشت و صنعت گلکاران، کاملاً طبیعی بوده و عاری از هر گونه مواد شیمیایی است، از این رو، از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است.
  • برند ماه 24: فروشگاه اینترنتی عطر ماه 24 در نظر دارد پایه های خود را بر اساس اعتبار و اصالت کالا بنا کند. کلیه محصولات و عطرهای فروشگاه اصل بوده و بدون هیچ گونه مواد افزودنی، تولید و به فروش می رسد. کلیه عطرهای فروشگاه اینترنتی عطر ماه 24 شامل گارانتی رایحه می باشد و در صورت عدم رضایت، پول شما برگشت داده می شود.       

برند های خارجی عطر و ادکلن گل محمدی

علاوه بر برندهای ایرانی، بسیاری از برندهای معروف دنیا هم از گل محمدی و گل رز، در ترکیب بیشتر عطر ها و ادکلن های معروف خود استفاده می کنند. در ادامه، به معرفی برخی از این برندها پرداخته شده است:

  1. عطر گل محمدی لاهورییکی از عطرهای قدیمی و محبوب از کشور پاکستان است. این عطر حجمی به میزان 25 میلی گرم دارد و قیمتی مناسب دارد. کاربردهای فراوانی دارد و مناسب برای هر چهار فصل سال است.

Chanel (شنل): برند شنل یکی از معروف ترین برندهای عطر فرانسوی است. این برند با تاریخچه ای طولانی، عطرهایی با رایحه منحصر به فرد تولید می کند. این مارک همچنین، عطرهای گل محمدی زیبا و شیکی در مجموعه خود دارد. برخی از عطرهای گل محمدی معروف این مارک عبارتند از:

  • Chanel No.5 : یکی از عطرهای معروف و افسانه ای این مارک که از سال 1921 تولید می شود و با بوی گل محمدی، یاس و وانیل مشهور است.
  • Chanel Chance Eau Tendre :یک عطر شیرین و میوه ای با بوی گل محمدی، گریپ فروت و یاسمن که برای زنان جوان و شیک مناسب است.
  • Chanel Coco Mademoiselle: یک عطر گرم و شیرین با بوی گل محمدی و وانیل که برای زنان مدرن و خوش سلیقه طراحی شده است.
  •  Chanel Gabrielle  : یک عطر گلی و میوه ای با بوی گل محمدی و یاسمن  که احساس جذابیت و خوشبویی را القا می کند.

همچنین، چنل عطرهای دیگری نیز با بوی گل محمدی تولید کرده است که هر کدام با طراحی و بوی خاص خودشان شناخته شده اند.

مارک دیور (Dior) :  دیور نیز یکی از برندهای معروف و لوکس در صنعت عطرسازی است و عطرهای بسیار زیبا و با کیفیتی تولید می کند. این مارک نیز، عطرهای گل محمدی زیبا و جذابی در مجموعه خود دارد. برخی از عطرهای گل محمدی معروف این مارک عبارتند از:

  • Dior J’adore : یکی از عطرهای محبوب و معروف این مارک که با بوی گل محمدی و یاسمن شناخته شده است.
  • Dior Miss Dior Blooming Bouquet : یک عطر گلی و شیرین با بوی گل محمدی و پرتقال که برای زنان جوان و زیبا طراحی شده است.
  • Dior Poison Girl : یک عطر شیرین و میوه ای با بوی گل محمدی، وانیل و لیمو که برای زنان خوش سلیقه و جوان مناسب است.
  • Dior Addict : یک عطر گرم و شیرین با بوی گل محمدی، وانیل و سدر که احساس زنانگی و شیک بودن می دهد.

همچنین، مارک دیور عطرهای دیگری نیز با بوی گل محمدی تولید کرده است که هر کدام  طراحی و بوی خاص خودشان را دارند.

  1. Guerlain (گرلن): مارک گرلن (Guerlain) ) یکی از معروف ترین و قدیمی ترین مارک های عطر و اسانس در فرانسه است. این مارک با بیش از 200 سال تجربه در زمینه عطرسازی، عطرهای بسیار زیبا و محبوبی تولید کرده است. برخی از عطرهای معروف و محبوب این مارک عبارتند از:
  • Shalimar : یکی از عطرهای معروف تاریخی این مارک که از سال 1925 تولید می شود و با بوی گل محمدی، وانیل و رز مشهور است.
  • La Petite Robe Noire : یک عطر شیرین و میوه ای با بوی گل محمدی، توت فرنگی و وانیل که بیشتر در میان بانوان محبوبیت دارد.
  • Mon Guerlain : یک عطر گلی و وانیلی که با بوی گل محمدی، لاواندر و وانیل آرامبخش است.
  • L’Instant de Guerlain : یک عطر گلی و چوبی با بوی گل محمدی، یاسمن و سدر که احساس زنانگی و شیک بودن می دهد.
  1. Maison Francis Kurkdjian : این برند فرانسوی عطرهای لوکس گل محمدی با بوی شیرین و زنانه تولید می کند.
  2. برند Lancome)لانکوم( : یکی از معروف ترین برندهای عطر و ادکلن در جهان است. این برند فرانسوی با تاریخچه ای طولانی و محصولات متنوع، مورد توجه طرفداران عطرها قرار دارد.

Le Labo: این برند فرانسوی عطرهای گل محمدی با بوی طبیعی و خالص را تولید می کند.

Diptyque : این برند فرانسوی عطرهای گل محمدی با بوی زنانه و آرامش بخش را به بازار عطرسازی معرفی کرده است.

موارد ذکر شده، تنها چند نمونه از برندهای معروف عطرسازی جهان هستند که عطرهای گل محمدی با کیفیت و متنوع تولید می کنند. جهت انتخاب و خرید بهترین عطر گل محمدی خارجی، می توانید با مراجعه به سایت آمازون ، از جدیدترین و پر فروش ترین مدل ها، دیدن کنید.

تشخیص عطر گل محمدی

با توجه به نکات زیر، می توانید عطر گل محمدی اصل را از تقلبی ها تشخیص دهید.

  • عطر گل محمدی اصل، باید بوی گل طبیعی و تازه را داشته باشد و بدون هیچ گونه بوی آزاردهنده یا شیمیایی باشد.ع
  • طر گل محمدی اصل، در حالت عادی، حالت نیمه جامد دارد و بعد از اینکه چند ثانیه در دستان خود نگه داشتید، گرمای دستانتان آن را تبدیل به مایع خواهد کرد
  • باید ماندگاری خوبی داشته باشد و بوی آن تا آخرین لحظات هم تازه و خوشبو باقی بماند.
  • اگر عطر گل محمدی اصل از یک برند معتبر و معروف تهیه شده باشد، احتمال اصل بودن آن بیشتر است.

تفاوت عطر گل محمدی با ادکلن

عطر گل محمدی و ادکلن هر دو از انواع عطر هستند، اما تفاوت هایی بین آن ها وجود دارد:

  1. ترکیبات به کار رفته : عطر گل محمدی معمولاً بر پایه رایحه گلی و شیرین تهیه می شود و بوی گل محمدی طبیعی را القا می کند. اما ادکلن معمولاً ترکیبات متنوع تری از روایح گیاهی، میوه ای، چوبی و معطر دیگر دارد.
  1. ماندگاری: عطر گل محمدی معمولاً دارای ماندگاری بالاتری نسبت به ادکلن است و بوی آن برای مدت زمان طولانی تری حفظ می شود.
  1. قیمت: عطر گل محمدی معمولاً قیمت بالاتری نسبت به ادکلن دارد، زیرا از مواد اولیه با کیفیت و خالص تهیه می شود.
  1. کاربرد: عطر گل محمدی بیشتر برای استفاده در مواقع خاص و رسمی مناسب است، در حالی که ادکلن معمولاً برای استفاده روزمره و در محیط های کاری یا اجتماعی مناسب است.

با توجه به این تفاوت ها، می توانید عطر گل محمدی و ادکلن را بر اساس نیاز و سلیقه خود انتخاب کنید.

تفاوت عطر گل محمدی با گلاب

عطر گل محمدی و گلاب هر دو از گل محمدی تهیه می شوند، اما تفاوت های مهمی بین آن ها وجود دارد:

  1. فرایند تولید: گلاب، از گل محمدی به وسیله تقطیر تهیه می شود. در این فرایند، گل محمدی در آب جوشانده شده و بخار آن تبخیر می شود تا گلاب به دست آید. اما عطر گل محمدی، از عصاره گل محمدی تهیه می شود.در این روش ، روی دیگ های گلابگیری، دستگاه عطر گیر نصب می شود که این دستگاه، اسانس گل محمدی را جمع می کند.
  2. کاربرد: گلاب عموماً برای استفاده به عنوان یک نوشیدنی یا برای استفاده در آشپزی ، خوراکی ها و مراقبت از پوست و مو استفاده می شود. اما عطر گل محمدی فقط برای خوشبویی بدن استفاده می شود.
  3. رایحه: گلاب، بوی کمی تلخی دارد. اما عطر گل محمدی بوی شیرین، گلی و خنکی دارد.

با توجه به این تفاوت ها، می توانید بین گلاب و عطر گل محمدی تفاوت های مهم را تشخیص دهید و بر اساس نیاز و مصرف خود، از آن ها استفاده کنید.

پیشنهاد خرید عطر گل محمدی خوب

با توجه به بررسی های اعلامی و خواص بینظیر گل محمدی پیشنهاد می شود اگر خانم یا اقا هستید حتما از این عطر گل سرخ بهشتی به صورت مداوم استفاده کنید. یا در کنار عطر های دیگرتان از این عطر خوشبو هم استفاده نمایید. اما اگر دنبال یک برند خوب هستید باید نسبت به هزینه ای که میخواهید صرف حرید عطر گل محمدی کنید از بین مارک های ایرانی و خارجی اعلامی یکی را انتخاب کنید.

 قاعدتا عطر گل محمدی با برند های ایرانی مخصوصا عطر تولید شده در کاشان به دلیل اینکه این شهر مهد گل محمدی است و کیفیت بهتری دارد. میتوانید از عطر های این شهر خریداری کنید. که کاشان سوغات، پدیده سبز و عطر گل محمدی ابگین از معروف ترین عطر های کاشان می باشند.

کارشناسان ما همین الان آماده مشاوره رایگان انتخاب بهترین عطر گل محمدی برای شما هستند .

شماره تماس 09013122124