عمومیاستان ها

600 سوال آیین نامه  مخصوص همه شهرهای ایران

شرکت در آزمون های آنلاین علاوه بر بالا بردن تسلط شما در آزمون اصلی، حجم منابع حفظی را هم کم کرده و مفاهیم را به درستی در ذهن تان جا می اندازد تا بتوانید در آزمون اصلی استرس کمتری داشته باشید.

اگر فکر می کنید زمان کافی برای مطالعه کردن مطالب آیین نامه رانندگی ندارید، تنها راه قبولی و موفقیت برای شما شرکت در آزمون های آنلاین و داشتن نمونه سؤالات آیین نامه رانندگی با پاسخنامه آن است. شما باید دقت کنید که حتماً این سؤالات را از وب سایت های معتبر دانلود نمایید و با یک روش مطالعه مناسب آن ها را یاد بگیرید که البته به دلیل هزینه بالای این مراجع در ایران عموما شرکت ها از سایر مراکز صدور گواهینامه معتبر برای دریافت گواهینامه ایزو اقدام می کنند. پس از پاسخ به این سوالات می توانند گواهینامه دریافت کنند.

اقامت, محیط زیست, معاینه فنی

تیم تخصصی ما عین سوالات آزمون راهنمایی و رانندگی را در اختیار شما میگذارد که با مرور آنها امکان ندارد قبولی را تجربه نکنید. یکی از این راه ها که شاید وقت گیر ترین آنها باشد، مطالعه کامل آیین نامه است که البته معتبر ترین روش نیز به شمار می آید؛ زیرا در این روش فرد تمامی نکاتی که در آینده هنگام رانندگی با آنها برخورد می کند را مطالعه می کند.

قبولی در آزمون آیین نامه رانندگی یکی از مراحل اولیه دریافت گواهینامه است که اتفاقا باید آن را در شمار گام های اصلی و مهم موفقیت در گرفتن گواهینامه بدانیم. تبصره ـ برگ و برچسب معاینه فنی که از طریق ستاد معاینه فنی و مراکز مجاز صادر میشود، در سراسر کشور معتبر است.

حال به سراغ وبسایتی که در این قسمت معرفی شده است می رویم و از این طریق وارد وبسایت CB مرکزی می شویم. اداره مسئول صدور گواهینامه رانندگی همیشه اداره راهنمایی و رانندگی در آخرین محل اقامت شما در آلمان می باشد.

کتاب آیین نامه رانندگی

https://www.driveing.ir/book-driving/

 

گواهینامه رانندگی در شهرهای ایران

جهت رفاه حال شما متقاضیان دریافت گواهینامه رانندگی بـه زودی … ایرانیان به منظور دریافت گواهینامه رانندگی در کشورهای اروپا بایستی دوباره امتحان عملی و آییننامه بدهند؛ البته نیازی به حضور در کلاسهای آموزشی قبل از امتحان نیست.

تبصره 1ـ به کار بردن چراغهای جانبی در وسایل نقلیه طویل، موضوع بند (35) ماده (1) الزامی است. مراجعه شخص متقاضی به منظور اخذ اثر انگشت در مرکز صدور گواهینامه الزامی است. ماده 73ـ به منظور جلوگیری از انتشار گل و لای، سنگ ریزه و مانند آن نصب تجهیزات مناسب لاستیکی، فلزی و مانند آن در قسمت بیرونی آخرین محور انواع وسایل نقلیه به ویژه کامیون، تریلر و اتوبوس الزامی است.

سپس وارد وب سایت رسمی مرجع صدور شده و کد مندرج روی گواهینامه را در قسمت رجیستری گواهینامه ها مورد بررسی قرار می دهیم. ماده 70ـ روی چرخهای وسایل نقلیه یا کنار آنها نباید اجسام اضافی و زائد مانند میخ و پیچ بلند یا هر شیئی که از سطح بیرونی چرخها تجاوز کند وجود داشته باشد، مگر آنکه درتراکتورهای زراعتی و انواع کمباین لازم باشد. ب ـ دو چراغ رانندگی اضافی با نور سفید در جلو (چراغ کمکی) که ارتفاع آن نباید از 5/1 متر بیشتر و از 40 سانتیمتر کمتر باشد

این مقررات در مورد یدکهایی که نمیتوان بدون استفاده از ابزار و آلاتی، آن را از وسیله نقلیه کشنده جدا نمود، به کاربرده نمیشود، مشروط به این که آنچه از ترمز دستی انتظار میرود برای وسیله نقلیه مرکب مؤثر باشد. ماده136ـ رعایت مقررات مربوط به حق تقدم عبور برای همه اجباری است، مگر در مواردی که موجب مقررات خاص یا علایم ویژه راهنمایی و رانندگی خلاف این حکم داده شده باشد.

در معابری که با ترسیم جهتنما بر سطح آن مسیر حرکت مشخص شده، رانندگان تا حد امکان مسیر مشخص شده بر سطح معبر را دنبال میکنند، مگر اینکه قصد تغییر خط یا توقف یا گردش داشته باشند که در این صورت با رعایت کامل مقررات، از مسیر مشخص شده خارج میشوند. در این قسمت سعی داریم سخت ترین سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی با جواب (را با هم مورد بررسی قرار دهیم .

آیین نامه رانندگی

باید بتوانید به برخی سوالات پاسخ دهید. ت ـ چراغهای کوچک اضافی در جلو با نور سفید یا زرد و در عقب با نور قرمز که هنگام استفاده باید به طور مرتب روشن و خاموش شده و از فاصله 150 متری دیده شوند. هر گاه ضمن توزین معلوم شود که بیش از ظرفیت مقرر بارگیری شده بار اضافی تخلیه میشود.

الف ـ ترمز پایی باید بتواند سرعت وسیله نقلیه را به هر صورتی که بارگیری شده و یا مسافر را حمل میکند و در سربالایی و یا سرازیری که حرکت مینماید کاهش داده و آن را به طور سریع و مؤثر و با ایمنی متوقف نماید.

ماده62 ـ تمام وسایل نقلیه موتوری و انواع یدکها و نیمه یدکها که در جادههای عمومی عبور مینمایند باید دو نورتاب (رفلکتور) به رنگ قرمز یا شبرنگ قرمز در دو طرف قسمت عقب خود داشتهباشند.

ماده 72ـ وسایل نقلیهای که مواد خطرناک حمل میکنند ضمن رعایت مفاد آییننامه حمل مواد خطرناک، باید سه چراغ قرمز الکتریکی و دو مثلث شبرنگ را همراه داشته باشند.

ماده 74ـ تجهیزات اختصاصی موتورسیکلت و دوچرخه باید براساس استاندارد مورد تایید مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران بوده و از نظر عدم آلودگیهای زیست محیطی، استانداردهای مصوب شورای عالی حفاظت محیط زیست را رعایت نموده باشند.

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.