عمومیکسب و کار

کارخانه تولید انواع نایلون پلی اتیلن در ایران

خرید دستگاه شرینک پلی اتیلن

خرید دستگاه شرینک پلی اتیلن با قابلیت بسته‌ بندی کارتن یا محصولات با وزن بالا. این دستگاه در صنایع مانند مواد غذایی، نوشیدنی، سیم، کابل، کارتن مادر، شیربسته بندی های حرارتی یا شیرینک که در بین عموم با عنوان شیرینگ حرارتی شناخته شده است، کاربرد بسیار وسیعی در صنعت بسته بندی دارد که در انواع نایلونی و سلفونی مورد استفاده قرار می گیرد، در ادامه مطلب به شیرینگ پلی اتیلن یا همان خواهیم پرداخت.

شیرینگ پلی اتیلن چیست و چه تفاوتی با شیرینگ سلفونی دارد ؟

همانطور که از نام آن مشخص است این شیرینگ از مواد اولیه پلی اتیلنی یا همان نایلونی تولید شده است اما با استفاده از مواد اولیه پلی پروپیلنی تولید شده است.

شیرینگ نایلونی و سلفونی چه تفاوتی از لحاظ کاربرد دارند ؟ نمونه های پلی اتیلنی دارای ضخامت و مقاومت بالایی است اما دارای ظاهر مات تری است از همین رو در اکثر موارد برای بسته بندی های چند عددی همانند بسته بندی های ۶ تایی آب معدنی مورد استفاده قرار می گیرد. اما نمونه های سلفونی دارای ضخامت بسیار کمتری است و تنها به عنوان روکش محصولات گوناگون همانند پلمپ درب بطری یا روکش ظروف مورد استفاده قرار می گیرد. نمونه های سلفونی دارای ظاهر بسیار شفاف تر و براق تری نسبت به نمونه های پلی اتیلنی است.

انواع شیرینگ های سلفونی عبارتند از :

  • شیرینگ PVC
  • شیرینگ POF
  • شیرینگ PET

برخی از ویژگی های سلفون شیرینگ عبارتند از :

  • شفافیت و براقیت بالا
  • چاپ پذیری بالا
  • شیرینگ پذیری بالا
  • ضخامت پایین

بزرگترین تولید کننده پلاستیک در ایران, بزرگترین کارخانه تولید نایلون و نایلکس تهران, تولید کننده نایلون در تهران

تولید شیرینگ بدون محدودیت در ابعاد و ضخامت

خط تولید شرکت سانیا پلاستیک کبیر، قادر به تولید انواع شیرینگ پلی اتیلنی بدون محدودیت در ابعاد و ضخامت با توجه به نیاز مشتریان می باشد از همین رو بدون هیچ محدودیت قادر به تولید نمونه مورد نیاز شما می باشیم. در صورتی که با توجه به نوع محصول و وزن آن نمی دانید از چه ابعادی استفاده کنید تنها کافیست با مشاوران فروش ما ارتباط برقرار کنید.

دستگاه بسته بندی شیرینگ

برای بسته بندی شیرینگ از روش های گوناگونی استفاده می شود که عبارتند از :

  • سشوار صنعتی (دستی) : همانطور که از نام آن مشخص است در این روش از سشوار صنعتی استفاده می شود که برای بسته بندی با این روش به یک یا چند نیرو انسانی نیاز است.
  • ماشین آلات بسته بندی : در این روش با استفاده از دستگاه های گوناگون بسته بندی با حجم و ابعاد های متفاوت در نمونه های تونلی و کابینتی استفاده می شود.

برای دریافت اطلاعات کامل در رابطه با قیمت و نوع های مختلف ماشین آلات تنها کافیست با مشاوران فروش ما تماس حاصل فرمایید.

طراحی و چاپ پلاستیک شیرینگ

شرکت نجوا پلاست برای سهولت در امر سفارشات قادر به انجام طراحی بسته بندی به صورت رایگان در صورت ثبت سفارش تولید می باشد، همینطور چاپ با استفاده از به روز ترین ماشین آلات اروپایی با بالاترین سطح کیفی ممکنه انجام می شود.

انواع روش های چاپی عبارتند از :

  • چاپ هلیوگراور : در این روش چاپی از کلیشه فلزی با جنس چدن استفاده می شود که طول عمر بسیار بالایی داشته و تا زمان تعویض طرح نیازی به تعویض آن نخواهید داشت. اما این روش چاپی تنها روی فیلم های پلاستیکی با جنس پلی پروپیلن امکان پذیر است.
  • چاپ فلکسو : در این دستگاه چاپی از کلیشه ژلاتینی استفاده می شود که تا سقف ۱۵ تن بدون افت کیفیت قابلیت چاپ دارد، اما بعد از این حجم به علت تماس با مواد شیمیایی و رنگ کمی خرده می شود که در نهایت کیفیت چاپ را کاهش می دهد. دستگاه چاپ فلکسو روی اکثر متریال ها قابلیت چاپ را دارد.

قیمت چاپ : هزینه نهایی چاپ به صورت مستقیم به طرح مورد نظر برای چاپ و تعداد رنگ های موجود در آن بستگی دارد، از همین رو برای دریافت قیمت دقیق چاپ تنها کافیست با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید تا پس از بررسی قیمت دقیق تولید و چاپ و زمان تحویل بار اعلام شود.

قیمت تولید شیرینگ

هزینه تولید به صورت مستقیم به قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی و مشخصات نمونه مورد نیاز شما بستگی دارد، از همین رو برای دریافت قیمت دقیق تولید لطفا مشخصات محصول مورد نیاز خود را در اختیار کارشناسان فروش ما قرار دهید تا پس از بررسی زمان تحویل بار و قیمت نهایی اعلام شود.

قابل تولید به صورت رنگی

شیرینگ های بسته بندی قابل تولید با پایه رنگی یا چاپ تمپلات یا همان تمام سطح می باشد، از همین رو هیچ محدودیتی در تولید شیرینگ بسته بندی در رنگبندی پایه مورد نیاز شما وجود ندارد. در صورتی که با استفاده از افزودنی مستربچ بخواهید پایه پلاستیک را رنگی کنید هزینه تولید برای هر کیلو به مقدار کمی بالا تر خواهد رفت.

انواع دستگاه شیرینگ پک – دستگاه شیرینگ پلی اتیلن در شرکت آراد ماشین با بالاترین کیفیت و عملکرد طراحی و ساخته می شود و از این دستگاه در جهت بسته بندی محصولات سایز بزر

راهبری نوشته – یک