عمومیکسب و کار

قیمت ماسه شور حلزونی و پاکتی

ماسه شور حلزونی

ماسه شویی یکی از تجهیزات تمیز کننده برای ماسه است که در ایران بر اساس تکنولوژی شناخته شده خارجی و تولیدات مشابه، توسط شرکت آرکو صنعت بهبود یافته و تولید می شود. ماسه شویی برای برداشتن غبار از شن جهت افزایش کیفیت شن و ماسه می شود. ماسه شور جهت تفکیک، شست و شو و غبار برداری محصول در تاسیسات سنگ شکن و فرآوردی مواد معدنی و شن و ماسه مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله انواع ماسه شوی های موجود در بازار کامل توضییح داده شده است.

انواع دستگاه ماسه شور موجود در ایران

۱: خرید و فروش ماسه شویی حلزونی تک مارپیچی و جفت مارپیچی

۲: خرید و فروش ماسه شویی پاکتی با قیمت مناسب

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه ها با ادامه مقاله فروش انواع ماسه شویی حلزونی ( مارپیچی ) با قیمت مناسب جهت خرید همراه ما باشد. ماسه شور

حلزونی ماسه شویی, دستگاه ماسه شور, قیمت دستگاه ماسه شویی

نحوه عملکرد ماسه شویی حلزونی ( مارپیچی )

فروش انواع با قیمت مناسب ماسه شور

ماسه شور های حلزونی ( مارپیچی ) به دو قسمت کلی تقسیم می شوند: ماسه شوی تک و جفت مارپیچ. این دستگاه عمدتا در کارخانه های تولید شن و ماسه برای شست و شوی و جدا کردن گل و لای مورد استفاده قرار می گیرد. فروش با قیمت مناسب

خرید و فروش انواع ماسه شویی حلزونی ( مارپیچی ) با قیمت مناسب ماسه شور

بعد از خرید با قیمت مناسب  و در طی فرایند کار ماسه شور حلزونی، مواد ( شن و ماسه ) با سرعت تغذیه ثابت وارد حوضچه دستگاه می شود و مقدار مشخصی از آب نیز به داخل حوضچه ماسه شویی تزریق می شود. سامانه انتقال قدرت وظیفه چرخش شافت مارپیچ با سرعت مشخص را بر عهده دارد، که باعث می شود مواد داخل دستگاه رو به جلو حرکت کند. مواد دانه ریز و ناخالصی ها در قسمت ابتدایی دستگاه از طریق سرریز با آب تخلیه می شود و مواد دانه درشت به وسیله مارپیچ منتقل شده و از انتهای ماسه شور خارج می شوند. در نتیجه شستشوی مواد و حذف ناخالصی صورت می گیرد.

قابل ذکر است که قسمت پساب که از طریق سرریز و دریچه تخلیه از حوضچه ماسه شور خارج می شود به استخرهای متعدد ته نشینی پساب هدایت می شوند که همواره یکی از معظلات کارخانه تولید شن و ماسه می باشد، که مخاطرات زیست محیطی دارد. و در هنگام خرید با فروش ماسه شویی از آرکو صنعت باید این راهکاری برا مرتفع کردن این مشکل داشه باشید.

بدنه اصلی دستگاه ماسه شور با شیب ۱۸ درجه نصب می شود. از آنجا که قسمت خروجی شن و ماسه بالاتر از سطح آب است، در روند به سمت بالا مواد، آب اضافی آنها گرفته می شود و گل و لای و آب باقی مانده از دریچه تخلیه حوضله خارج می شوند. ماسه شویی ها دارای یک خروجی گل و لای و ۲ ورودی آب می باشند.

روش کار ماسه شویی حلزونی تک مارپیچ و  جفت مارپیچ کاملا مشابه هم هستند و فقط ظرفیت جفت مارپیچی بیشتر می باشد. ماسه شور های تک مارپیچ بیشترین کاربرد را در صنایع تولید شن و ماسه دارد و در ابعاد به طول ۷ و ۹ متری و در عرض های ۱۴۰ و۱۲۰  ساخته می شوند. جزئیات بیشتر این دستگاه در جدول زیر آورده شده است. جهت خرید و استعلام قیمت ماسه شویی حلزونی ( مارپیچی ) با ما تماس بگیرید. ماسه شور فروش با قیمت مناسب

عوامل موثر در راندمان و ویژگی  ماسه شویی حلزونی

مواد به همراه آب به داخل حوضچه ماسه شور می ریزد و توسط حلزونی به سمت دریچه خروجی هدایت شده و آب مصرفی از کانال به داخل حوضچه و سپس به بیرون هدایت می شود. عوامل موثر در ظرفیت دستگاه عبارتند از:

  •   قطر حلزونی
  •  سرعت چرخش
  • حجم حوضچه
  • گام و طول مارپیچ

از ویژگی های این دستگاه ها نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱٫ تمیز کردن و آبگیری

۲٫ مصرف کم آب و با دوام.

۳٫ مارپیچ ها از صفحه مقاوم در برابر سایش، مواد پلی اورتان ساخته می شوند که باعث کاهش هزینه نگهداری می شود.

۴٫ درجه بالای تمیز کردن و اتلاف بسیار ناچیز مواد

خدمات مشاوره

جهت خرید انواع مختلف ماسه شوی پاکتی و حلزونی تماس بگیرید

ماسه شوی کارکرده

جهت مشاهده انواع ماسه شوی کارکرده با اندازه مختلف کلیک کنید !!

نحوه عملکرد ماسه شوی پاکتی

قبلا از خرید و فروش این ماسه شوی ها با قیمت مناسب بهتر است آگاهی کاملی نسبت به دستگاه  داشته باشید. این ماسه شورها جهت شستشوی ماسه های بادی و مصالح رودخانه ای کاربرد دارند . ماسه شورهای پاکتی در ۲ مرحله ماسه را شستشو کرده و دارای ۴ خروجی آب و ۳ ورودی می باشند. این ماسه شورها بیشترین کاربرد را در ماسه های بادی و یا مصالحی که خاک زیادی دارند داشته که در ابعاد ۱۱*۲ متر ساخته می شوند. این دستگاه برای خطوط با ظرفیت بالا یک دستگاه ایده آل است.

سرعت بسیار کم چرخ دوار ( ۱ تا ۳ دور در دقیقه ) و حوضچه بزرگ آب که تلاطم را به حداقل می رساند و بالا بودن ارتفاع خروجی آب گل آلود همگی موجب حداکثر ته نشینی فیلر ماسه گردیده و ماسه ای نرم، با کیفیت، دانه بندی مرغوب با رطوبت کم تولید می نماید . مزیت ماسه شورپاکتی خشک بودن ( کم رطوبت ) بار آن است. قابل ذکر است قیمت فروش ماسه شوی پاکتی نسبت به ماسه شور حلزونی ( مارپیچی ) بالا می باشد.

تفاوت عملکرد ماسه شور حلزونی و ماسه شور پاکتی

در خط تولید شن و ماسه ، خرید  دستگاه ماسه شویی با قیمت مناسب امری ضروری می باشد که عملکرد اصلی آن تمیز کردن گرد و غبار، ناخالصی، گل و لای و بهبود عیار سنگ ماسه می باشد. در همه خط تولید شن و ماسه، بعد و قبل از خشک کن ماسه شور قرار می گیرد. ماسه شویی حلزونی و پاکتی دو نوع متفاوت از تجهیزات شست و شوی شن و ماسه هستند که در حال حاضر استفاده می شوند.

در ایران ماسه شور های مارپیچی ( حلزونی ) نسبت به ماسه شوی هایی پاکتی بیشترین کاربرد را در کارخانه های تولید شن و ماسه دارد. زیرا قیمت خرید و فروش آنها پایین تر و مناسب می باشند.

ماسه شویی حلزونی با حرکت مارپیچ ها، ماسه را تمیز می کند و محصول نهایی همراه مارپیچ بالا رفته و از دستگاه خارج می شود. ذرات شن و ماسه به واسطه وزن مخصوص خود بالا می روند و لجن ها از قسمت حوضحه دستگاه تخلیه می شوند.

ماسه شویی پاکتی مجموعه ای از پره هایی است که همچون آسیاب بادی به صورت مداوم در حال چرخش می باشد. برای به چرخش دراوردن پره ها از سامانه انتقال قدرت دینام و تسمه استفاده می شود. ماسه  از طریق مخزن تغذیه وارد مخزن شستشو می شوند و زیر محرک پروانه ها قرار می گیرند. با تزریق آب داخل حوضچه و گردش مداوم پروانه ها، شستشو صورت می گیرد.

1

ماسه شور حلزونی از مارپیچ، بدنه، کاهنده، الکترو موتور، صفحه مخروطی و غیره ساخته شده است که بدنه آن باریک و بلند با ساختار افقی است. ماسه شور پاکتی عمدتا شامل سطل چرخ ، جعبه کاهنده سرعت، الکترو موتور، مخزن آب و غیره با بدنه و ساختار عمودی می باشد.

به دلیل ساختار و اصل مختلف شستشوی شن و ماسه ، مصرف آب دستگاه حلزونی بیشتر است ، بنابراین احتمال خارج شدن ماسه های ریز به همراه آب در این دستگاه زیاد می باشد، اما درجه شستشو بیشتر است.

توانایی تمیز کردن ماسه شور حلزونی بیشتر و بهتر است. وقتی مقدار ناخالصی یعنی گل در شن و ماسه زیاد باشد، اغلب از ماسه شویی حلزونی استفاده می شود .ماسه شور پاکتی برای تولید انبوه و ظرفیت تولید بالا مناسب است، که معمولاً در خط تولید شن و ماسه بزرگ استفاده می شود. تولید ماسه شور حلزونی به طور کلی کمتر از ۹۰ تن آگهی خود را بلافاصله در همین موقعیت و در همین صفحه به صورت vip و بالا نشین نمایش دهید.

دستگاه ماسه شور ، قیمت ماسه شور حلزونیدستگاه ماسه شور 7 متری یکی از انواع دستگاه های تمیز کننده در سطح بین المللی برای ماسه و گلوله های سرباره است . ماسه شور ها برای برداشتن غبار از روی شن به کار میرود . در واقع این دستگاه عمل غباربرداری و… ماسه در مصالح ساختمانی استفاده میکنند . بعضی از این دستگاه های و پاکتی اشاره کرد .