علمی و پزشکیکسب و کار

پرستاری از بیمار در منزل + مزایای آن

پرستاری از بیمار در منزل چیست؟

پرستاری از بیمار در منزل رشته ای از سلامت و رفاه است که در خدمات ارائه مراقبت های همه جانبه به بیماران با هر زمینه، شرایط پزشکی و سنین تخصص دارد. این با یک مزیت اضافه همراه است. یکی از مزایای اصلی پرستاری از بیمار در منزل این است که می توان از آن در راحتی در خانه استفاده کرد و کاملا مقرون به صرفه است. این یک انقلاب بزرگ در زمینه مراقبت های بهداشتی است و نیازهای همه بیماران را برآورده می کند.

پرستار

مهمترین مزایای پرستاری از بیمار در منزل  این است که در درجه اول تشخیص بیمار را مد نظر قرار می دهد، گزارش ها را مرور می کند و در نهایت برنامه های پرستاری مراقبت در منزل را برای پاسخگویی به نیازهای بی شمار و حساس بیمار تنظیم می کند. بسته به حساسیت مورد بیمار، اینها می توانند انواع مختلفی داشته باشند مانند مراقبت، یادآوری دارو، اهداف درمانی، نظارت، ارائه همراهی، روش های توانبخشی و غیره.

از مزایای پرستاری مراقبت در منزل باید برای بیمارانی استفاده شود که به اندازه کافی پایدار اعلام شده اند تا مرخص شوند و به خانه منتقل شوند اما هنوز تا حد زیادی نیاز به مراقبت و نظارت مداوم از نظر سلامت و رفاه دارند. بنابراین، آنها به مداخلات پرستاری نیاز دارند و می توانند از مزایای پرستاری مراقبت در منزل بهره مند شوند.

پرستار

نقش یک پرستار مراقبت از منزل

نقش ها و مسئولیت های یک پرستار مراقبت از منزل در طیف گسترده ای از عملکردها توزیع می شود – مدیریت بیماری، نظارت دقیق بر بیمار، بررسی علائم و نشانه های خطرات یا تهدیدهای سلامتی قریب الوقوع، تهیه نمودارها و گزارش های سلامت بیمار. شرایط، یادآوری دارو، برنامه‌ریزی وعده‌های غذایی، تجویز IV و سایر داروها، مراقبت از فعالیت‌های معمول، ارائه کمک، کاهش عوارض جانبی تشخیص و درمان یا اگر اصلاً هیچ، ارائه همراهی.

برای کسانی که به این حرفه می پردازند، از میان مزایای فراوان پرستاری در منزل، تاثیرگذارترین بخش این است که پرستاران در منزل، پیشگامان نجابت، همدلی و مهربانی هستند، زیرا آنها با شور و شوق خود را وقف پروسه پرستاری در منزل می کنند. با این حال، مجدداً، به عنوان هماهنگ کننده پرونده، پرستاران مراقبت در منزل خود را به عنوان رابط بین بیمار و پزشک تثبیت می کنند و از بیمار به عنوان خانواده خود مراقبت می کنند و در عین حال خانواده بیمار را از نزدیک درگیر می کنند و در مورد روند بهبودی بیماری به روز می کنند. صبور.

یکی از مزایای متعدد پرستاری در منزل در صورت انتخاب، این است که پرستاران مراقبت از منزل، فعالیت های روزانه، وضعیت سلامت، پیشرفت ها، وخامت ها، تهدیدها و بهبودی بیمار را ثبت می کنند. بنابراین، شکاف بین پزشک و بیمار را پر می کنند و همچنین از تمام سفرهای غیر ضروری به بیمارستان اجتناب می کنند.

اهمیت پرستاری از بیمار در منزل

خوب، کاملا طبیعی است که این سوال پیش بیاید که چرا پرستاری در منزل بسیار مهم است و چه تفاوتی می تواند در زندگی بیمار ایجاد کند؟ پاسخ ساده است. شفا فقط یک فرآیند فیزیکی نیست، بلکه به روش های دوگانه عمل می کند. سنتز ذهن و بدن در روند درمان وجود دارد – ذهن سالم بدن سالم را تولید می کند.

وقتی ذهن آشفته می شود، به طور طبیعی سطح ایمنی افت می کند. وقتی یک بیمار میل به زندگی را رها می کند، حتی پزشکان یا پیشرفته ترین درمان های دنیا نمی توانند جان بیمار را نجات دهند. با این حال، اگر بیمار تصمیم خود را به زندگی ببندد، حتی سخت ترین شرایط را می توان به راحتی تحمل کرد. بنابراین، برای بهبودی بهتر و بهبودی سریع، محیط خانه بسیار مهم است. اینجاست که بیمار احساس می کند به آن وابسته است. احساس تعلق از جانب بیمار وجود دارد.

و آیا این عالی نیست که در زمان حاضر امکانات پیشرفته ای وجود دارد که در آن چنین امکاناتی برای پرستاری در منزل در دسترس شماست و همه و همه می توانند از مزایای پرستاری در منزل استفاده کنند؟

 

پرستار

مزایای پرستاری از بیمار در منزل

مزایای عمده پرستاری در منزل عبارتند از:

· سطح مختلف راحتی

مهمترین تفاوت بین دوره نقاهت در بیمارستان و در خانه، سطح متفاوت آسایش است. خانه جایی است که هر فردی همیشه راحت و آسوده است. در بیمارستان، احساس اضطراب، ترس و یادآوری دائمی تشخیص وجود دارد. هر چه باشد، فضای بیمارستان همیشه برای بیمار بیگانه می ماند.

· کاهش خطر عفونت

همچنین خطر ابتلا به عفونت های منتقله از بیمارستان در یک بیمارستان وجود دارد. بنابراین، همیشه بهتر است بیمار در فضای خانه تحت مراقبت پرستار خانه بهبود یابد. سرعت بهبودی در آسایش خانه بیمار تسریع می شود و این یکی از مزایای ضروری پرستاری در منزل است.

· مقرون به صرفه

یکی دیگر از مزایای مهم پرستاری در منزل این است که کاملا مقرون به صرفه است. بهبودی در راه اندازی بیمارستان به بودجه زیادی نیاز دارد و می تواند سوراخی در جیب بیمار ایجاد کند. بنابراین، همیشه ارزان تر و بهتر است که در تنظیم خانه بهبود یابد. بنابراین، همیشه باید پرستاری در منزل را انتخاب کرد تا از راه های دوگانه بهره برد – سرعت بهبودی، آرامش و آسایش روانی و همچنین مقرون به صرفه بودن پرستاری در منزل در مقایسه با بیمارستان.

نتیجه

پرستاری از بیمار در منزل  در دوران امروزی یک عمل عالی است. با پیشرفت روزافزون در بخش سلامت و تندرستی، در واقع توصیه می‌شود که مردم از مزایای پرستاری در منزل آگاهی بیشتری داشته باشند و از مزایای آن استفاده کنند. این تصمیم می‌تواند زندگی را تغییر دهد و اکثر آنها که چنین روش‌هایی را برای بهبودی انتخاب می‌کنند تا حد زیادی از نتایج حاصله راضی هستند.