علمی و پزشکیکسب و کار

چرا از ایمپلنت کره ای اوستم استفاده کنیم؟

امروزه ایمپلنت های کره ای به علت مقرون به صرفه بودن و کیفیت بالا، محبوبیت زیادی دارند. ایمپلنت اوستم یک ایمپلنت کره ای می باشد که به عنوان بزرگترین تولید کننده ایمپلنت آسیا نیز شناخته می شود و مجبوبیت زیادی در آمریکا، اروپا و ایران دارا می باشد. در این مقاله به بررسی کامل ایمپلنت کره ای می پردازیم.

ویژگی ایمپلنت کره ای اوستم

 ایمپلنت کره ای اوستم

آشنایی با ایمپلنت اوستم

اوستم ( osstem ) اولین برند تولید کننده ایمپلنت در کشور کره می‌باشد که شهرت زیادی در جهان پیدا کرده است. ایمپلنت کره ای اوستم تنها برند تولید کننده ایمپلنت در این کشور می‌باشد که به وسیله انجمن غذا و داروی آمریکا مورد تایید قرار گرفته است. این شرکت با توجه به کیفیت خوبی که در تولیدات خود دارد می‌تواند با برترین برندهای ایمپلنت در اروپا رقابت کند. در ایران نیز به دلیل اینکه ایمپلنت‌های کره‌ای توانستند در سالیان اخیر عمده بازار را در اختیار بگیرند، ایمپلنت اوستم بین مصرف کنندگان شهرت زیادی پیدا کرده است. در کنار کیفیت خوبی که ایمپلنت اوستم دارد، از قیمت خوبی هم برخوردار می‌باشد و به همین دلیل به عنوان یک ایمپلنت اقتصادی شناخته می‌شود. شاید یکی از دلایل پرمصرف بودن آن در بازار ایران هم همین موضوع باشد.

مزایای استفاده از ایمپلنت کره ای اوستم

قطعاً شهرت و محبوبیت ایمپلنت کره ای اوستم در جهان بی دلیل نیست. استفاده از این محصول مزایای متعددی برای مصرف کنندگان به همراه دارد که برخی از آنها را در ادامه عنوان می‌کنیم:

 مزایای استفاده از ایمپلنت کره ای

ساده سازی

یکی از بزرگترین مزایای ایمپلنت اوستم، ساده‌سازی عمل‌های جراحی است. بعضی ایمپلنت‌ها روش جراحی را برای پزشکان پیچیده می‌کنند. این موضوع سبب می‌شود تا پزشکان کار سخت‌تری داشته باشند و طبیعتاً هزینه بیشتری هم از بیمار مطالبه کنند.

بیشتر بخوانید » مزایا و معایب ایمپلنت دندان

موفقیت

ایمپلنت اوستم نشان داده است که میزان موفقیت بالایی را برای بیماران به ارمغان می‌آورد. البته برای اینکه میزان موفقیت این محصول را متوجه شوید باید منتظر بمانید تا مراقبت‌های پس از ایمپلنت دندان به اتمام برسد. آن زمان مشاهده خواهید کرد که این ایمپلنت چه میزان موفق عمل کرده است.

علمی

مقالات و پایان‌نامه‌های علمی گوناگونی در مورد ایمپلنت اوستم تا به امروز به نگارش درآمده‌اند. این موضوع نشان می‌دهد که ویژگی‌های این محصول کره‌ای آنقدر جذاب بوده است که از لحاظ علمی هم مورد بررسی قرار بگیرد.

اعتبار

ایمپلنت‌های اوستم به عنوان اولین نمونه آسیایی در جهان شناخته می‌شوند و به عنوان برندی مطمئن محصولات خود را روانه بازارهای دنیا می‌کنند. در بسیاری از کشورهای آمریکایی، اروپایی و حتی استرالیا محصولات تولید شده توسط برند اوستم مورد استفاده قرار می‌گیرند. این اتفاق نشان دهنده آن است که محصولات اوستم اعتبار بسیار خوبی در سطح جهان دارند.

چرا ایمپلنت اوستم برای ترمیم دندان گزینه مناسبی است؟

ایمپلنت کره ای اوستم همانگونه که در بخش‌های قبلی هم گفتیم از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. طبیعتاً محصولی که کیفیت خوبی داشته باشد و از قیمت مناسبی هم برخوردار باشد گزینه جذابی برای استفاده جهت ترمیم دندان خواهد بود. در نظر داشته باشید که ایمپلنت‌ها را در جهان بر اساس کشور سازنده و برند آنها طبقه‌بندی می‌کنند.

در واقع ایمپلنت‌هایی که در یک کشور تولید می‌شوند از نظر کیفیت فاصله زیادی با هم ندارند. در میان کشورهای آسیایی ایمپلنت‌هایی که در کشور کره تولید می‌شوند بالاترین کیفیت را دارا هستند. برخی از پزشکان و کارشناسان جهانی در حوزه دندانپزشکی ایمپلنت کره ای اوستم را هم سطح با برترین محصولات اروپایی و آمریکایی می‌دانند. این نکته را هم در نظر داشته باشید که در بازار ایران تهیه ایمپلنت کره‌ای به مراتب از تهیه محصولات برندهای دیگر آسان‌تر است. با توجه به این دلایلی که خدمت شما عرض کردیم قطعاً محصولات برند کره‌ای اوستم گزینه جذابی برای ایرانیان خواهند بود.

ایمپلنت کره ای اوستم چه ویژگی‌هایی دارد؟

ایمپلنت کره ای اوستم دارای ویژگی‌های فنی جالبی است که بد نیست با آنها هم آشنا شوید. ویژگی‌های فنی این ایمپلنت عبارتند از:

  • فیکسچر و اباتمنت این ایمپلنت‌ها دارای طراحی متفاوتی در مقایسه با محصولات مشابه هستند.همین طراحی متفاوت سبب می‌شود تا پزشکان روش جدیدی را برای نصب ایمپلنت‌های کره‌ای اوستم مورد استفاده قرار دهند.
  • در این ایمپلنت‌ها از کانکشن هگز واکتا استفاده شده است. ضمناً باید بدانید که این کانکشن‌ها دارای سطوحsla و rbm می‌باشند. به نوعی می‌توان گفت این محصولات با روش‌های جدیدی تولید شده‌اند.
  • با استفاده از ایمپلنت‌های اوستم شما دندان‌های زیباتری خواهید داشت. در این محصولات از فیکسچرهایی استفاده می‌شود که سیستم بدون حامل دارند و این موضوع کمک می‌کند تا زیبایی دندان‌ها را افزایش دهند.
  • به این نکته فنی هم توجه داشته باشید که برای استفاده از سیستم‌های بدون پایه برند اوستم شما باید فضای کافی بین دندان بالا و پایین خود داشته باشید. این نکته را هم مد نظر قرار دهید که استفاده از این سیستم‌ها کمک می‌کند تا زمان جراحی کمتر باشد و شما فشار کمتری را متحمل شوید.
  • مورد دیگری که لازم است در مورد ایمپلنت اوستم به آن اشاره کنیم دوام و ماندگاری این محصولات است. محصولاتی که توسط این برند کره‌ای تولید می‌شوند و مورد استفاده قرار می‌گیرند دوام و ماندگاری بالاتری نسبت به دیگر نمونه‌ها دارند.از طرفی هزینه آنها بسیار کمتر است و دندان‌های شما را طبیعی‌تر حفظ می‌کنند.

ایمپلنت اوستم چقدر قیمت دارد؟

طبیعتاً یکی دیگر از سوالاتی که در مورد ایمپلنت کره ای اوستم در ذهن شما ایجاد می‌شود قیمت آن است. این محصولات در مقایسه با نمونه‌های اروپایی و آمریکایی قیمت بسیار بهتری دارند. در حقیقت شما با خرید ایمپلنت اوستم، محصولی را تهیه کرده‌اید که کیفیتی جهانی و قیمتی پایین دارد.

بیشتر بخوانید » ایمپلنت دندان قیمت ۱۴۰۲

البته به دلیل اینکه در کشور ما نوسانات ارزی شدیدی وجود دارد نمی‌توانیم قیمت مشخصی بر روی این محصولات قرار دهیم. قطعاً موارد مختلف دیگری هم هستند که بر روی تعیین قیمت ایمپلنت اوستم اثر خواهند گذاشت. هرچه یک پزشک از مهارت و تجربه بیشتری در زمینه کاشت ایمپلنت برخوردار باشد و طرفداران بیشتری داشته باشد، قیمت بیشتری هم برای کار خود مطالبه می‌کند. همچنین تعداد ایمپلنت‌هایی که قرار است مورد استفاده قرار بگیرند هم در تخمین هزینه موثر هستند.

تشخیص ایمپلنت کره ای اوستم اصل از تقلبی چگونه است؟

متاسفانه چند سالی است که برخی از لوازم پزشکی در کشور ما به صورت تقلبی به فروش می‌رسند و در مورد ایمپلنت کره‌ ای اوستم نیز ممکن است این مشکل وجود داشته باشد. طبیعتاً به دلیل اینکه این محصولات یک ابزار پزشکی تخصصی هستند هر کسی نمی‌تواند اصالت آنها را به راحتی تشخیص دهد. تنها پزشکان می‌توانند ایمپلنت‌های تقلبی را از اصل تشخیص داده و نسبت به استفاده از آنها تصمیم گیری کنند. برای اینکه خیال خودتان را در مورد این موضوع راحت کنید فقط یک راه دارید. مطمئن‌ترین راه برای شما مراجعه به دندانپزشکی است که اعتبار قابل قبولی داشته و قابل اطمینان باشد. دندانپزشکان با سابقه حاضر نیستند آبرو و اعتبار خودشان را با کاشت ایمپلنت تقلبی از بین ببرند.