عمومیکسب و کار

گن ساعت شنی پروتز دار

بسیاری از عزیزان بدلیل حجم کم ران ها و باسن اعتماد به نفس پایینی داشته و به دنبال راه حلی برای رفع این مشکل هستند. گن بغل ران محصولی است که میتواند بصورت کامل این مشکل را برطرف کرده و زیبایی بیشتر را به شما هدیه دهد.گن پروتز بغل ران یکی از محصولات محبوب فروشگاه ما بوده که به منظور فرم دهی به باسن و گودی بغل ران از آن استفاده میشود. این محصول با پوشش دادن باسن و ران ها باسن را برجسته تر و خوش فرم تر میکند.

گن پروتز بغل ران ۱۰۰ % اصل

پروتز بغل ران ؛ نوعی گن است که با دارا بودن پد هایی در کناره های آن ؛ به فرم دهی هرچه بهتر گودی های موجود در ران ها کمک میکند . جنس کشی و استفاده از پارچه مناسب ؛ امکان استفاده از این گن ها را برای موارد روزمره و نیز زیر لباس مجلسی فراهم میکند. با وجود این گن ؛ دیگر خبری از گودی های کناره ران نیست و میتوانید با خیال راحت ؛ لباس دلخواه خود را بپوشید.
دلیل اصلی که نباید این محصول را از دست بدهید

در دو طرف این گن دو عدد پروتز وجود دارد که از ران ها شروع شده و تا پشت باسن ادامه دارد. این پروتز ها سبب میشود که ران ها و باسن شما حالت برجسته تری پیدا کرده و خوش فرم تر شود. نتیجه نهایی استفاده از این محصول کاملا طبیعی بوده و قابل دید نمیباشد که همین امر سبب میشود به راحتی بتوانید از گن پروتز بغل ران زیر لباس خود استفاده کنید.

گن پروتز بغل ران ۱۰۰ % اصل

گن باسن پروتز بغل که به شما معرفی میکنیم یک گن فوق العاده برای فرم دهی به ران ها از بغل ران می باشد. شما با پوشیدن این گن از زیر لباس می توانید قسمت ران خود را به شدت خوش فرم تر از شکل واقعی آن نشان دهید و اعتماد به نفس خود را در مهمانی ها و مجالس به طرز چشمگیری افزایش دهید.این گن پروتز دار اصل از جسن الیاف میکروفایبر ضدحساسیت ساخته شده و شما به دفعات متعدد بدون نگرانی از خراب شدن و حساسیت دادن گن می توانید از آن استفاده کنید.

An hourglass with prosthetics

سایز بندی گن پروتز بغل ران

گن پروتز بغل ران در سایز بندی های متنوع در فروشگاه ما موجود میباشد که شما عزیزان میتوانید پس از سایز گیری با استفاده از متر و یا شلوار خود اقدام به مشخص کردن سایز و خرید گن پادار محصول فرمایید.توجه شود که سایز بندی متفاوت گن ها فقط برای شورت بوده و اندازه پروتز استفاده شده داخل گن در تمامی سایز ها یکسان میباشد. پس در انتخاب سایز مناسب خود دقت فرمایید. گن بغل ران در رنگ های کرم و مشکی موجود میباشد که بسته به نیاز میتوانید رنگ مد نظر را از فروشگاه ما تهیه فرمایید.

گن پروتز بغل ران ۱۰۰ % اصل

استفاده از این محصول سبب افزایش اعتماد به نفس بانوان شده و برای عزیزانی که از اندام خود راضی نیستند میتواند محصولی مناسب برای خوش فرم کردن بدن و رسیدن به اندام ایده آل باشد.

موارد استفاده از گن پروتز بغل ران

کاربرد اصلی این گن برای پر کردن گودی بغل ران ها و همینطور برجسته کردن باسن میباشد. این محصول برای افرادی که دارای گودی بغل ران هستند بسیار مناسب بوده و این گودی را پوشش میدهد.بسیاری از عزیزان دچار مشکل گودی بغل ران هستند که به آن هیپ دیپ هم میگویند. برای حل این مشکل میتوان از جراحی استفاده کرد که روشی خطرناک و همینطور هزینه بر است، همینطور انجام یکسری از حرکات ورزشی خاص میتواند تا مقداری این مشکل را بهبود بخشیده و گودی بغل ران ها را کمتر کند؛ روش بهتر برای رفع این مشکل استفاده از گن پروتز بغل ران میباشد.دیگر عزیزانی که در ناحیه باسن و ران ها دارای برجستگی نیستند نیز میتوانند از این گن استفاده کنند تا حجم دهی مناسب به این نواحی صورت بگیرد.

پروتز حجم دهنده ران

گن حجم دهنده ران که اینجا مشاهده می کنید برای کسانی که حجم ران آنها کم است بسیار مفید است. دقت داشته باشید که پروتز های این گن از نوع متحرک است و به راحتی قابل جدا شدن می باشند.پس بنابر این اگر شما فقط برای قسمت ران می خواهید از گن حجم دهنده استفاده کنید می توانید پروتز ها را جدا کرده و فقط از شورت  استفاده کنید.اگر به دنبال خرید گن فرم دهنده بدن مناسب و با کارایی بالا و قیمت مناسب می گردید ما به شما خرید گن باسن پروتز بغل را پیشنهاد می کنیم.

ویژگی های گن پروتز بغل ران

گن های پروتز بغل ران از الیاف نانو ساخته شده که بسیار نرم و راحت بوده و استحکام زیادی دارند و میتوان در مدت طولانی از آن استفاده کرد.پروتز های استفاده شده در این محصول به راحتی از گن خارج شده و میتوان آنها را از گن برای شستشوی شورت جدا کرد.این گن دارای ضخامت بسیار کمی بوده و همچنین در رنگ های مناسب بدن تولید و عرضه میشود. همین امر سبب میشود که بتوان این گن را زیر هر نوع لباسی استفاده کرد بدون آنکه از بابت مشخص بودن آن نگرانی وجود داشته باشد.

گن پروتز بغل ران آنتی باکتریال بوده و باعث ایجاد هیچگونه حساسیت در بدن نمیشود و میتوانید به راحتی از این محصول استفاده کنید.این محصول به راحتی شسته شده و میتوان برای شستن آن از آب سرد بصورت دستی و یا ماشین لباسشویی استفاده کرد. توصیه میشود که دمای آب برای شستشوی گن پایین بوده و آب سرد باشد.

گن ساعت شنی تاپی یا گن ساعت شنی شکمی ؟ کدام مورد مناسب است؟

در دو نوع شکمی و تاپی در بازار عرضه می گردد. به گن ساعت شنی مدل تاپی در بازار ایران گن ساعت شنی بند سوتینی هم می گویند اما فقط مختص به بانوان نیست بلکه آقایان هم می توانند از این گن نیز استفاده کنند.

گن ساعت شنی شکمی نواحی شکم و پهلو را به خوبی پوشش می دهد و باعث چربی سوزی در این نواحی می شود. اما گن ساعت شنی تاپی یا همان بند سوتینی دارای دو بند در بالای گن می باشد که باعث پوشش دهی بیشتر در ناحیه کمر می گردد. به همین جهت هم آقایان و هم خانم های عزیز می توانند از گن ساعت شنی شکمی و تاپی استفاده کنند. در بدن افراد که افتادگی پوست دارند حتماْ گن ساعت شنی تاپی یا همان بند سوتینی پیشنهاد میگردد.

تمامی مدل های گن شنی دارای دو مدل شکمی و تاپی هستند. بطور مثال ما در دسته بندی و داریم و در دسته بندی 25 فنره ها نیز به همین صورت و داریم که هر دوی آنها در فروشگاه ما موجود می باشد.

مزایای گن ساعت شنی

  • مناسب جهت استفاده در زمان تمرین ورزشی پیاده روی و‏‏.‏‏‏‏.‏‏
  • مناسب جهت استفاده زیر لباس بعنوان گن
  • کاهش یک تا دو سایز بلافاصله بعد از پوشیدن
  • فرم گرفتن کمر پس از استفاده مداوم
  • آب شدن و از بین رفتن چربی در ناحیه شکمی
  • دارای سایز بندی S/M/L/XL/XXl
  • استفاده مداوم طبیعی جهت تسریع در عمل چربی سوزی و افزایش دمای میانی بدن

نکته:برای اگاهی از قیمت گن ساعت شنی مدل تاپی میتوانید به ادرس اینترنتی ما مراجعه کنید و از محصولات دیگر ما دیدن فرمایید.