استان ها

یک فیلم درباره قاچاق کودکان به پرفروش‌های تابستانی گیشه پیوست

تبلیغات, فیلم, کودک

«صدای آزادی» بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است: کاویزل نقش تیم بالارد، یک مامور امنیت وزارت کشور امریکا که درباره کودک آزار تحقیق می‌کند، را بازی می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فیلم «صدای آزادی» در هفته گذشته بعد از فیلم‌های پربودجه‌ای مانند «توطئه آمیز: درِ قرمز» و «ایندیانا جونز و گردونه سرنوشت» توانست عنوان پرفروش‌ترین فیلم هفته را از آن خود کند.

بر اساس گزارش نیویورک تایمز،«صدای آزادی» یک فیلم حادثه ای-هیجانی با بازی جیم کاویزل در نقش یک مامور فدرال، که دنبال قاچاقچی‌های کودکان می‌گردد، پرفروشترین فیلم تابستان امسال نخواهد بود، اما جزء پرفروشترین‌ها خواهد بود.

این فیلم که توزیع کننده اش یعنی آنجل استودیوز، به موفقیت بزرگی با سریال «منتخب»، سریالی درباره زندگی حضرت عیسی (ع) دست یافته است-پربیننده‌ترین فیلم در آمریکای شمالی در آخر هفته گذشته بود. فروش ۱۹.۷ میلیون دلاری این فیلم در آخرهفته گذشته تنها کمتر از فیلم ترسناک «توطئه آمیز: درِ قرمز» با فروش ۳۳ میلیون دلاری در هفته اول نمایش خود و «ایندیانا جونز و گردونه سرنوشت» با فروش ۲۷.۴ میلیون دلاری در دومین هفته اکران خود فروخت.

«صدای آزادی» بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است: کاویزل نقش تیم بالارد، یک مامور امنیت وزارت کشور امریکا که درباره کودک آزار تحقیق می‌کند، را بازی می‌کند. (بالارد بعد‌ها گروه عملیات ضربت ضدکودک ربایی را تاسیس کرد).

این فیلم که به صورت مستقل و با بودجه ۱۴.۵ میلیون دلار ساخته شده است در مجموع در روز سه شنبه به فروش ۴۱ میلیون دلار از فروش داخلی خود دست یافت. استودیوی آنجل که در یوتا قرار دارد از مشارکت‌های عمومی و مردمی برای ساخت و تقویت پروژه‌های خود استفاده می‌کند. بیش از ۷۰۰۰ سرمایه گذار این کمپانی سرمایه ۵ میلیون دلاری این استودیو برای انجام تبلیغات برای فیلم «صدای آزادی» را فراهم کردند.

این فیلم حدوداً دو ساعته به قاچاق انسان و مشکلات مربوط به آن مانند سوءاستفاده جنسی از کودکان می‌پردازد. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به بیل کمپ و میرا سوروینو اشاره کرد.