استان ها

کرمانشاه نیازمند «سازندگی» است  – مجله سلامتی ایران

آهن, جمهوری اسلامی ایران, جنگ

به گزارش خبرنگار مجله سلامتی ایران کرمانشاه، صبح امروز (شنبه هشت آنلاین ماه) بهمن ریحانی در آیین افتتاح تقاطع غیر همسطح میدان سپاه شهر کرمانشاه که در تالار شهید بهشتی برگزار شد، اظهار کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در جایگاه بالایی از موفقیت و پیشرفت قرار گرفته است.

وی افزود: این پیشرفت موجب شده دوستان و دشمنان نگاه ویژه‌ای به ایران اسلامی داشته باشند لذا در پروژه‌های کشور نیازی به کارشناس خارجی نداریم که این مسئله دشمنان را ناراحت کرده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه خودکفایی یکی از دلایلی است که قرارگاه خاتم توسط بیگانگان تحریم شده، تصریح کرد: ایران جزء ۶ الی هفت کشور برتر دنیا در احداث «سد» است و این خودباوری را نظام جمهوری اسلامی ایران و امام خمینی (ره) به ما آموختند.

وی تشریح کرد: نخستین اقدام قرارگاه خاتم ایجاد «سد کرخه» بود در حالی که دشمنان به ما دیکته کرده بودند که «نمی‌توانیم» اما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران «توانستن» را آموختیم.

ریحانی عنوان کرد: به عنوان مثال باید هشت هزار و ۵٠٠ کانتینر ۱۶ متری را در کمتر از ۲ ماه می‌ساختیم اما در کمتر از ۵٠ روز ٢٠ الی ٣٠ کارگاه تشکیل شد.

وی بیان کرد: از جمله پروژه‌های در دست اقدام قرارگاه خاتم پروژه آب‌های گرمسیری به عنوان یک پروژه بزرگ ملی است و راه آهن کرمانشاه-خسروی پروژه دیگر است.

ریحانی با اشاره به اینکه قرارگاه خاتم به عنوان یک سنگر در مقابل دشمن قرار گرفته، خاطرنشان کرد: کرمانشاه نسبت به سایر استان‌هایی که در معرض جنگ بودند، نیاز بیشتری به سازندگی دارد.