فرهنگ و هنر

کتابی که در دست دارید حاوی مرواریدهای حکمت و عبادت است

بزرگترین سامانه عرضه کتاب های الکترونیک روسی برای مخاطبان روس زبان کتاب «آداب سفر حج» را منتشر و نوشت: کتابی که شما خواننده گرامی در دست دارید حاوی مرواریدهای حکمت و عبادت از کلام پاکترین انسان ها “ائمه اطهار(ع) ” خطاب به کسانی است که راه خانه مقدس خدا را در پیش می گیرند.

به گزارش مجله سلامتی ایران، به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه، نسخه الکترونیک ترجمه روسی «آداب سفر حج» اثر آیت الله سیدعلی قاضی عسگر در «لیترس» اولین و بزرگترین سامانه عرضه کتاب های الکترونیک روسی قرار گرفت.

نسخه فیزیکی این کتاب، پیش تر در سال 2013 با همکاری رایزنی فرهنگی کشورمان در روسیه از سوی نشر علمی منتشر شده بود.

لیترس در معرفی نسخه الکترونیک این اثر برای مخاطبان روس زبان، نوشته است: کتابی که شما خواننده گرامی در دست دارید حاوی مرواریدهای حکمت و عبادت از کلام پاکترین انسان ها “ائمه اطهار(ع) ” خطاب به کسانی است که راه خانه مقدس خدا را در پیش می گیرند. امیدوار هستیم آنچه را که به دنبالش هستید در این اثر پیدا کنید.

لیترس سرویس کتاب الکترونیکی درجه اول در روسیه که در سال 2005 تاسیس شد، امروزه در بازار کتاب های الکترونیکی دارای مجوز روسیه و کشورهای مستقل مشترک المنافع، به عنوان پیشروترین محسوب می شود.

مجموعه لیترس شامل 1000000 کتاب الکترونیکی به زبان روسی و خارجی، 48000 کتاب رایگان، 65000 کتاب صوتی است و هر ماه 5000 کتاب جدید به این مجموعه اضافه می شود و مخاطبان ماهانه خدمات این شرکت، 12.5 میلیون نفر هستند که بیش از 1.5 میلیون کتاب را در طول ماه دانلود می کنند.

لیترس این امکان را می دهد تا 20 درصد از هر کتاب الکترونیکی یا کتاب صوتی به صورت رایگان خوانده یا گوش داده شود.

این کتاب به نشانی اینترنتی آداب سفر حج (https://www.litres.ru/book/sayid-askar/etika-soversheniya-hadzha-70258933/) در دسترس علاقه مندان و مخاطبان روس زبان قرار دارد: 

انتهای پیام

کارگروه خبری فرهنگ و هنر

با کلماتم، ابتکار هنری را به وجود می‌آورم و جذابیت زندگی را در آن تقدیم می‌کنم.