نماد سایت مجله سلامتی ایران

چگونه وکیل خوب پیدا کنیم؟

در انتخاب وکیل دادگستری خوب و با تجربه باید اطمینان حاصل نمودکه وکیل مورد انتخاب ملزم با حرکت در مسیر اخلاق است. در واقع یک وکیل دادگستری با تجربه به جهت آگاهی از قوانین و مسیرهای قانونی می تواند کار موکل را به تعویق بیندازد و البته غالبا چنین است که وکیل دادگستری دانش خود را در مسیر سرعت بخشیدن و حصول نتیجه به کار میبندد و اکثر وکلاء دادگستری رعایت منافع و مصلحت موکل را وظیفه خود میدانند و به آن پایبند هستند . برای انتخاب وکیل دادگستری می توان از بین وکلای مختلف آن هایی را که به مسئله اشراف و آگاهی و تخصص بیشتری دارند انتخاب نمود.

How to find a good lawyer

روش پیدا کردن وکیل خوب دادگستری 

داشتن دفتر وکالت منظم و منشی و کارمند و دستیار نشان دهنده عزم و جدیت وکیل و اهمیت به حرفه وکالت و موکلین است.هرگز با یک وکیل خارج دفتر وکالت یا در خیابان یا منزل قرار نگذارید !

انتخاب و معرفی وکیل پایه یک دادگستری خوب

نحوه انتخاب و معرفی وکیل دادگستری خوب به دادگاه

در فرض عزل وکیل دادگستری و همچنین در صورت فوت وکیل یا ممنوع شدن و غیره اگر اخذ توضیحی لازم نباشد دادرسی به تأخیر نمی افتد و دادگاه مراتب را در صورتجلسه قید کرده و با ذکر موارد توضیح، به موکل اطلاع می دهد که شخصاً یا توسط وکیل در موعد مقرر برای ادای توضیح حاضر شود. در هر حال وکلا موظفند که هنگام محاکمه حضور داشته باشند مگر اینکه طبق قانون عذر موجهی داشته باشند.

مثل فوت یکی از بستگان نسبی یا سببی تا درجه اول از طبقه دوم، ابتلا به مرضی که مانع حرکت است، حوادث قهری و وقایع خارج از کنترل وکیل، در هر حال وکیل معذور موظف است که عذر خود را به طور کتبی با دلایل ب”جستجوی وکیل کانون ……… “چگونه یک وکیل خوب پیدا کنیم ؟ چه ترفند هایی را میتوانیم برای یافتن وکیل خوب بکار بگیریم تا درصد موفقیتمان به بالای ۹۰% برصد ؟ در ادامه به شما راه کار هایی را ارائه میدهیم تا بتوانید بهترین وکیل کرج را برای کارتان استخدام کنیم…

قبل از هرچیز اگر ساکن منطقه آذربایجان غربی هستید و به دنبال لیستی از وکلای احراز هویت شده میگردید که تخصص و موارد بالا ذکر شده باشد میتوانید به صفحه  مراجعه کیند.

احراز هویت وکیل به چه صورت قابل انجام است؟

کافی است جمله زیر را جستجو کرده و در جای خالی نام استان تان را وارد کنید…

“جستجوی وکیل کانون ……… ”

سپس نام و نام خانوادگی وکیل تان را وارد کنید و در نهایت اطلاعات فرد احراز میشود.

چگونه یک وکیل خوب پیدا کنیم ؟ {متخصص}

امروزه وکلا نیز مانند پزشکان ترجیح میدهند که به صورت تخصصی فعالیت کنند ، انواع تخصص های وکیل عبارتند از :

چنانچه به دنبال وکیل متخصص در شهرتان هستید میتوانید با جستجوی  به لیست کاملی از وکلای متخصص در تمامی نقاط ایران دسترسی پیدا کنید.

وکیل کیفری کیست؟

وکیل کیفری به وکیلی گفته میشود که سابقه انجام تمامی پرونده های مربوط به جرایم نظیر : قتل + کلاهبرداری + مواد مخدر + قاچاق + سرقت + تجاوز و سایر جرایم را داشته باشد و حداقل ۱۰۰ پرونده در این زمینه به سرانجام رسانده باشد تا بتوان به او وکیل کیفری گفت. ” چگونه یک وکیل خوب پیدا کنیم …با ما همراه باشید…

وکیل ملکی کیست؟

وکیل ملکی وکیلی است که با سخت ترین مسائل حقوقی دست و پنجه نرم میکند و باید عالم ترین باشد ، در ثانی باید حداقل 100 پرونده در زمینه های ملکی از جمله : دعاوی شهرداری ماده 100 + تغییر کاربری اراضی + تحریر و تقسیم ترکه + الزام به تحویل مبی و سند + تصرف و… برای دسترسی به وکیل متخصص ملک پارس وکیل را جستجو کنید.

خروج از نسخه موبایل