حوادث

چگونه می‌توان به زلزله‌زدگان مراکش کمک کرد؟/اعلام شماره‌حساب و کددستوری پرداخت ازسوی هلال احمر

زلزله, زمین, مراکش

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشورمان روش‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم ایران برای زلزله‌زدگان مراکشی را اعلام کرد.

 وحید سلیمی‌ در گفت‌وگو با مجله سلامتی ایران، گفت: ساعاتی پس از وقوع زلزله در کشور مراکش، رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان در نامه‌ای به کادور خاربوچ، نایب رئیس جمعیت هلال احمر مراکش از آمادگی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای کمک به زلزله‌زدگان این کشور خبر داد. پس از آن و پیرو دستور روز گذشته ریاست محترم جمهوری مبنی بر کمک به مردم مسلمان مراکش در پی وقوع زلزله در این کشور، بار دیگر جمعیت هلال احمر آمادگی خود برای کمک به زلزله‌زدگان در این کشور را اعلام کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا و با توجه به اینکه یکی از وظایف جمعیت هلال احمر کاهش آلام بشری و اقدامات بشردوستانه است، سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر نیز اقدام به اعلام فراخوان عمومی برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم و خیرین کشور عزیزمان به زلزله‌زدگان مراکشی کرده است.

سلیمی‌با ابراز تاسف از تلفات جانی و خسارات مالی قابل توجه به مردم مسلمان کشور مراکش، اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های متعدد مردم نوع‌دوست کشورمان از جمعیت هلال‌احمر برای کمک به آسیب‌دیدگان و فراهم کردن امکان مشارکت‌های عمومی و داوطلبانه در کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان، علاوه بر آمادگی این جمعیت جهت ارسال کمک‌های امدادی ایران از  ساعات نخست پس از زمین لرزه، شماره حساب‌های جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم، خیرین، حامیان و اشخاص حقوقی کشورمان به شهروندان زلزله زده کشور مراکش در قالب پویش آفتاب مهربانی اعلام شده است.

وی شماره حساب‌های جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در پویش آفتاب مهربانی را به شرح ذیل اعلام کرد:

بانک مرکزی:

۱. شماره حساب:      ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸

۲. شماره کارت:      ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶

۴. شماره شبا: IR700100004101034741999998

بانک ملی:

۱. شماره حساب:          ۹۹۹۹۹

۲.شماره کارت:      ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹

۳.شماره شبا:IR770170000000199999999003

۴-کد دستوری:           #۳*۱۱۲*

به گفته رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشورمان، میزان کمک‌های جمع‌آوری شده و نحوه اختصاص آن به زلزله‌زدگان مراکشی نیز همچون گذشته و طی گزارشی به اطلاع عموم مردم و خیرین خواهد رسید.

انتهای پیام

تیم تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تولید محتوای چندرسانه‌ای هستم. توانایی استفاده از تصاویر، ویدئوها و صداها برای جذب و تاثیرگذاری بیشتر را دارم.