عمومی

چرا تیم فروش باید از ویتایگر استفاده کند؟ – نرم افزار فروش

سیستم ویتایگر ابزاری مهم برای مشاغل در هر اندازه است. دلیل این امر این است که کمدهایی پر از پوشه های پرونده، یادداشت های چسبنده پراکنده، ایمیل های نامنظم، دفترچه هایی که با داده های تصادفی خراشیده شده اند و…. در بسیاری از شرکت ها وجود دارد.

در بازار مدیریت دیجیتال امروز، مهم است که تیم فروش شما تمام اطلاعات و داده های مربوط به روابط شما را در یک سیستم امن و در دسترس نگهداری کند. ویتایگر به خوبی پاسخگو این نیاز شماست.

ویتایگر دقیقاً چیست؟

ویتایگر یک سیستم نرم افزاری جامع است که به شما در مدیریت و توسعه روابط با مشتریان بالقوه، سرنخ ها و تأثیرگذارهای کلیدی کمک می کند. بهترین ویتایگر ها که باید متناسب با هر بازاریابی، فروش یا خدماتی باشد، مکانی مرکزی برای پاسخگویی به نیازها و نیازهای همه تیم های شما فراهم می کنند. در این مقاله، ما به چگونگی سود ویتایگر مناسب برای تیم فروش شما خواهیم پرداخت.

بهترین مزیت های ویتایگر برای تیم فروش

مزیت اصلی سیستم عامل ویتایگر این است که می تواند یک منطقه ذخیره سازی مرکزی برای تمام داده ها و اطلاعات در یک اتصال واحد باشد. چه شرکت شما B۲B باشد و چه B۲C، تیم فروش شما با از استفاده از ویتایگر سود زیادی می برد.

سازمان بزرگ سوابق مشتری

تیم فروش شما یک پایگاه داده متمرکز از تمام تعاملات تاریخی مشتری شما با شرکت شما خواهد داشت. این امر به تیم فروش شما، از جمله تیم بازاریابی و خدمات مشتری شما، امکان دسترسی به همه تعاملات مشتری شما را می دهد. دیگر نمی توانید از مکالمات مشتری ناشناخته با سایر کارمندان شرکت چشم پوشی کنید.

ارتباطات و بهره وری پیشرفته

تیم فروش شما وقتی می توانید با مشتری ارتباط برقرار کنید و ارتباط بالقوه با مشتری داشته باشید، از هرجای دیگر با اتصال به اینترنت می توانید کارایی و کارایی بیشتری داشته باشید. کلیه ارتباطات، چه گذشته و چه فعلی، به راحتی در ویتایگر قابل دسترسی هستند.

خودکارسازی امور

تیم های فروش وقت خود را صرف ضبط ایمیل ها، برقراری تماس، جلسات، ایجاد معاملات، به روزرسانی معاملات، جمع آوری نتایج، برنامه ریزی و پیگیری وظایف، پیش بینی فروش و تهیه و گزارش می کنند. همه اینها خودکار است و به تیم فروش شما اجازه می دهد تا تلاش خود را بر بستن معاملات متمرکز کند.

تجربه مشتری پیشرفته

ترکیبی از تمام اطلاعات تماس و تعاملات به شما امکان می دهد تجربیات خود را با شرکت خود شخصی سازی کنید. آنها مزایای تیم فروش شما و نحوه ارتباط آنها با شرکت شما را تشخیص خواهند داد. این اطلاعات بهترین اطلاعات را برای بهبود ارتباط آنها با تیم فروش شما فراهم می کند تا فرصت های فروش بیشتری را با شما بسته و تجربه مشتری بهتری ایجاد کنید.

اطلاعات ارزشمند در فعالیت های بازاریابی شما

ادغام ویتایگر با سیستم عامل اتوماسیون بازاریابی به تیم فروش شما این امکان را می دهد تا بینش ارزشمندی در مورد نحوه ارتباط متقابل شما با کمپین های بازاریابی دیجیتال کسب کنند. آنها از کجا آمده اند، به چه صفحاتی نگاه کرده اند، چه اطلاعاتی بارگذاری کرده اند، چه ایمیل های بازاریابی را باز کرده و به آنها پاسخ می دهند. به عنوان یک مدیر، میزان عملکرد کمپین های بازاریابی دیجیتال خود را بهتر درک خواهید کرد.

فروش خود را افزایش دهید.

ویتایگر یکی از محبوب ترین ابزارها برای کارکنان فروش است. سازمانهایی که از ویتایگر استفاده می کنند میزان ماندگاری و رضایت مشتری را افزایش داده اند. این آمار را مشاهده کنید:

  • ۲۹٪ افزایش فروش با استفاده از ویتایگر
  • ۳۴٪ افزایش در بهره وری تیم فروش
  • کاهش ۸-۱۴٪ چرخه فروش با دسترسی ویتایگر به اطلاعات

تیم فروش شما چگونه بیشترین بهره را از ویتایگر می برد؟

دارای ویژگی های ویتایگر جهانی است که به نفع تیم های بازاریابی، فروش و خدمات مشتری است. همه این دستورات برای استفاده بهینه از ویتایگر باید موارد زیر را انجام دهند:

حساب ایمیل خود را ادغام کنید.

با ادغام ایمیل های تیم شما در ویتایگر، هر ایمیل صرف نظر از ارسال از لپ تاپ، تبلت یا تلفن، ردیابی و ضبط می شود. ویتایگر خوب نیازی به حضور اعضای تیم فروش در سیستم برای ارسال، ردیابی و وارد کردن ایمیل ندارد. این امر به ویژه از این جهت مهم است که فروش خارجی به قدرت شما مربوط می شود.

جلسات را برنامه ریزی کنید.

ایجاد یک اتصال برنامه ریزی برای تقویم خود و به اشتراک گذاری آن با مشتریان خود به شما امکان می دهد تا به راحتی قرارهای ملاقات را در مواقع مناسب برای هر دو طرف برنامه ریزی کنید. رفت و برگشت با ایمیل و تماس تلفنی برای یافتن زمانی مناسب برای ملاقات نه تنها سردرد نیست بلکه فرایند زمان بری نیز به همراه دارد.

الگوهای ایمیل ایجاد کنید.

الگوهای ایمیل ابزاری عالی برای کمک به فروشندگان در صرفه جویی در وقت است. الگوهایی که می توانند قبل از حمل و نقل ویرایش و شخصی سازی شوند، از ایجاد مشکل بارها و بارها از طریق پست الکترونیکی برای فروشندگان جلوگیری می کنند. الگوهای ایمیل همچنین اطمینان حاصل می کنند که یک فروشنده توسط برند و صدای شرکت شما هدف قرار می گیرد و عملکرد کلی کل تیم را بهبود می بخشد.

ویژگی ها یا مناطق داده را شناسایی کنید.

خصوصیات یا فیلدهای داده، ویژگی های خاصی را تعریف می کنند. برخی از این ویژگی ها شامل نام، آدرس ایمیل، شرکت، نمایه رسانه های اجتماعی، محتوای بارگذاری شده، صفحات وب، علایق، منبع کانال دیجیتال و موارد دیگر است. همانطور که می تواند در طول فرایند بازاریابی به طور خودکار جمع آوری شود.

مخاطبین را فیلتر کنید.

مخاطبین را فیلتر کنید تا به شما کمک کند لیستی از افرادی را که در یک گروه خاص قرار می گیرند ایجاد کنید. سپس می توان از این لیست برای ارسال نامه الکترونیکی منفرد بر اساس علایق یا تنظیمات شخصی یا نحوه پاسخگویی یا عدم پاسخ وی در گذشته استفاده کرد.

به عنوان مثال، ممکن است از شما خواسته شود در پایگاه داده مدیران در شرکتهایی که در ۶ ماه گذشته محصول یا خدمات خاصی را از شما دریافت کرده اند، یک گروه فیلتر شده ایجاد کنید. سپس می توانید این گروه راهنما را با ارائه یک محصول یا خدمات دیگر از خریدهای قبلی آنها تحسین کنید.

یا می توانید لیستی مداوم از افرادی که هفته آینده تولد دارند را داشته باشید تا بتوانید برای آنها پیام تولدت مبارک ارسال کنید. همچنین می توانید از لیست های فیلتر شده برای به روزرسانی همزمان یک منطقه خاص از اطلاعات در یک گروه از مردان استفاده کنید.

ایجاد توالی در انجام کارها

صف های کار مانند لیست های پخش است که به شما امکان می دهد یک کار گروهی را به سرعت و به راحتی انجام دهید. به عنوان مثال، تیم فروش شما ممکن است لیستی از افرادی که امروز باید آنها را جستجو کنند داشته باشد. آنها می توانند همه آنها را در یک صف کار قرار دهند و وقتی دکمه شروع را فشار دهید، اولین شخص در لیست همراه با اطلاعات تماس روی صفحه ظاهر می شود و می تواند با آنها تماس بگیرد.

برای نفر اول، بعد از اتمام کار مخاطب بعدی به طور خودکار نمایش داده می شود. این روند برای هر اتصال پی در پی در توالی کار ادامه می یابد. این یک روش بسیار کارآمد برای گروهی از افراد برای تکمیل وظایف است در مقایسه با جستجوی دستی هر سابقه تماس برای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز برای انجام یک کار.

مراحل قرارداد را در خط لوله فروش خود نامگذاری کنید.

برای کمک به تعریف فرآیند فروش خود در ویتایگر، باید مراحلی را که بخشی از خط لوله فروش عادی شما هستند، شناسایی و نامگذاری کنید و احتمال بسته شدن معامله را در زمانی که شخصی در آن مرحله است، شامل کنید.

به عنوان مثال، می توانید بگویید که وقتی چشم انداز در مرحله مقدماتی است، احتمال عقد قرارداد ۲۰٪ است، اما پس از ارسال پیشنهاد، ۸۰٪ احتمال عقد قرارداد است.

برخی از شرکت ها دارای حوزه های مختلف کاری با فرآیندهای فروش و مراحل چانه زنی متفاوت هستند. در این موارد، می توانید خطوط فروش مختلفی را با مراحل معاملات مختلف برای هر منطقه کاری تنضیم کنید.

دلایل مختلف فروش ناموفق را شناسایی کنید.

وقتی فروشنده هر قراردادی را به قرارداد ناموفق منتقل می کند، باید دلیل از دست دادن قرارداد را از آنها بپرسد. این می تواند یک قسمت متنی باشد که فروشنده بتواند آنچه را که می خواهد بنویسد. با این حال، در ویتایگر، از دست دادن معاملات که در یک دسته از دلایل گروه بندی شده اند، قابل درک تر است. این به شما فرصت بیشتری می دهد تا گزارش دهید تا بهتر درک کنید چرا مشتری های آینده از شرکت شما خریداری نمی کنند.

ایجاد گفت و گو (چت) زنده

بازدید کنندگان وب سایت به طور فزاینده ای در وب سایت شما انتظار گپ زنده را دارند. گفتگوی زنده به کارمندان فروش شما این امکان را می دهد تا در زمان واقعی که بیشترین علاقه را به شرکت شما دارند با بازدیدکنندگان وب سایت شما در ارتباط واقعی باشند.

به همین دلیل، چت زنده می تواند به شما در ایجاد پتانسیل بیشتر، فرصت های فروش بیشتر و پشتیبانی بهتر از مشتریان کمک کند و هر چت زنده به طور خودکار در ویتایگر ذخیره می شود. به سوالات متداول، آزاد کردن زمان فروندگان یا سایر گروههای پشتیبانی کمک کند.

پانل های گزارش سفارشی ایجاد کنید.

پانل های گزارش تصویری سفارشی دید دقیقی از مفیدترین اطلاعات گزارش برای همه به شما و مدیرانتان ارائه می دهند. می توانید گزارشات مفصلی درباره فعالیت فروش، بهره وری، عملکرد فردی، مدیریت خط لوله، اولویت های کار، پیش بینی و تحلیل کلیدی دریافت کنید.

اعلان ها را راه اندازی کنید.

اعلان ها می توانند براساس رویدادهایی مانند باز کردن ایمیل شما توسط شخصی، کلیک روی پیوند برای باز کردن پیشنهاد شما، تماشای ویدیوی شما و حتی بازدید از صفحه خاصی در وب سایت شما باشند. می توانید اعلان ها را به چندین روش مختلف از طریق ایمیل، متن یا پنجره های بازشو در صفحه رایانه دریافت کنید. این اعلان ها در زمان واقعی اطلاعات ارزشمندی در مورد چگونگی ارتباط متقابل، بالقوه و مشتریان شما با شرکت شما و اطلاعاتی که برای آنها ارسال می کنید، فراهم می کند.

با توجه به مزایای ذکر شده، براحتی می توانید از ویتایگر برای فروش خود استفاده کنید زیرا بعنوان یک نرم افزار فروش عمل می کند و کار تیم فروش شما را راحت می کند.

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.