فرهنگ و هنر

‌پیش‌بینی ۸ هزار برنامه برای دومین کنگره شهدای فارس

‌پیش‌بینی ۸ هزار برنامه برای دومین کنگره شهدای فارس

مجله سلامتی ایران/فارس فرمانده سپاه فجر استان فارس بیان کرد: برای برگزاری دومین اجلاسیه ۱۵ هزار شهید استان فارس، قریب ۸ هزار برنامه در این استان پیش‌بینی و در حال انجام است.

سردار یدالله بوعلی امروز، ۲۲ شهریور ماه در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای فارس در مراسم اجلاسیه شهید پروران، ویژه تکریم مادران و پدران شهدا که در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) در حال برگزاری است، پس از تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع) و تبریک به مناسبت آغاز امامت ولی عصر(عج)، گفت: ان‌شاءالله همه ما در راه شهیدان ثابت قدم باشیم.

وی ادامه داد: برای برگزاری باشکوه کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس، قریب ۸ هزار برنامه در فارس پیش‌بینی شده است که در حال انجام است.

بوعلی تصریح کرد: از یادواره یک شهید در منزل تا یادواره‌های شهدا در شهر، شهرستان و نیز شهدای فراجا، سپاه، جهاد سازندگی و … برگزار شده است و نهایتاً برگزاری کنگره اصلی شهدا که از ۴ آبان ماه تا ۱۰ آبان ماه برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه یاد و نام شهدای شاهچراغ(ع) باید زنده بماند، بیان کرد: ۴ آبان ماه مصادف با شهدای مظلوم حرم مطهر شاهچراغ(ع) است و خداوند توفیق دهد که از سفره با برکت شهدا بهره ببریم.  

انتهای پیام