نماد سایت مجله سلامتی ایران

پارتیشن اداری شیشه ای + قیمت

پارتیشن اداری شیشه ای + قیمت

پارتیشن اداری شیشه ای که در واقع می توان آن را دیوار شیشه ای دانست یک گزینه بسیار پرطرفدار در قرن 21 برای استفاده بهینه از یک فضای اداری می باشد. با استفاده از این نوع پارتیشن می توان ضمن تفکیک فضا، از مزایای دیگری چون خواص آکوسیتک، نور طبیعی و… نیز برخوردار شد. همچنین به کمک این پارتیشن، کارکنان به راحتی در فضایی به دور از آزار و اذیت عوامل بیرونی نظیر حشرات یا گرد و غبار به کار خود مشغول خواهند شد. گاهی حتی می توان با تلفیق این پارتیشن اداری با دیگر نمونه ها مانند پارتیشن اداری ام دی اف، فضایی متفاوت و مدرن خلق نمود. برای کسب اطلاع بیشتر در مورد پارتیشن اداری شیشه ای و نیز بهترین قیمت پارتیشن اداری شیشه ای توصیه می کنیم با ما همراه باشید:

مزایای پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن اداری از نظر جنس های بسیار متنوع هستند. اما پارتیشن های اداری شیشه ای توانسته اند به واسطه مزایایی که داشته این روز به یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین انواع پارتیشن اداری تبدیل شوند. از بین مزایای این نوع پارتیشن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. این نوع پارتیشن به راحتی قابل شستشو است.
  2. سرعت نصب این پارتیشن بسیار بالاست.
  3. پارتیشن های شیشه ای به راحتی قابل جابجایی هستند.
  4. پارتیشن های اداری شیشه ای یک انتخاب شیک و مدرن می باشند.
  5. این پارتیشن ها از تنوع بالای طرح و رنگ برخوردار هستند.
  6. پارتیشن اداری شیشه ای را می توان یک پارتیشن بسیار منعطف دانست.
  7. به راحتی می توان پارتیشن اداری شیشه ای را مونتاژ و دمونتاژ نمود.

انواع پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن های اداری شیشه ای در انواع مختلفی ارائه شده که در این بین هر یک دارای کارایی خاص خود هستند. پارتیشن های اداری شیشه ای را می توان به دسته های زیر تقسیم نمود:

1. پارتیشن اداری شیشه ای آلومینیوم استیل

این نوع از پارتیشن های اداری در واقع پارتیشن شیشه ای دوجداره یا تک جداره ای هستند که برای آن ها از فریم آلومینیوم بهره گرفته شده است.

 

قیمت این محول در حدود متر مربعی 3 تا 5 میلیون تومان است

2. پارتیشن اداری شیشه ای فریم لس

این پارتیشن ها در واقع پارتیشنی بدون فریم هستند و برای ساخت آن ها از جنس پروفیل آلومینیوم بهره گرفته می شود. این پارتیشن شیشه ای از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.

 

 قیمت این محصود در حدود مترمربعی 2 تا 3 میلیون تومان است

3. پارتیشن اداری شیشه ای رنگی

در ساخت این پارتیشن ها از شیشه های رنگی استفاده می شود. در نصب این پارتیشن ها به راحتی می توان از چندین رنگ مختلف استفاده نمود و به این شکل ضمن تفکیک فضا، می توان زیبایی بیشتری را به یک محیط اداری بخشید.

4. پارتیشن اداری شیشه ای متحرک

در ساخت این پارتیشن های اداری از پنل های شیشه ای بهره گرفته شده که به راحتی قابل حرکت هستند. این نوع پارتیشن نصب بسیار آسانی دارد و از قابلیت جابجایی برخوردار است.

5. پارتیشن اداری شیشه ای و استیل

آلیاژ استیل قطعاً زیبایی و جلوه یک پارتیشن ادارای شیشه ای را دوچندان خواهد نمود. برای همین در خیلی از موارد از تلفیق پارتیشن ادارای شیشه ای و استیل بهره گرفته می شود.

6. پارتیشن اداری شیشه ای تک جداره

همانطور که از نام این پارتیشن ها پیداست برای تولید آن ها از شیشه تک جداره استفاده می شود. ضخامت این نوع شیشه اغلب 8 میلی متر است و امکان پیاده سازی لوگو دفتر اداری بر روی آن وجود خواهد داشت.

7. پارتیشن اداری شیشه ای دوجداره

شیشه دوجداره استفاده شده برای ساخت این پارتیشن باعث شده این پارتیشن ها یک عایق دما و آکوستیک حرفه ای باشند و به راحتی با استفاده از این پارتیشن می توان از یک دفتر اداری معمولی یک حریم امن و خصوصی ساخت.

قیمت این محصول در حدود مترمربعی 4.5 تا 6.5 میلیون تومان است

pars-door.com021-91024104
021-66151947
0912-9400910

قیمت پارتیشن اداری شیشه ای

به طور کلی در ساخت پارتیشن های اداری شیشه ای، عوامل متعددی دخیل هستند که هر یک در قیمت نهایی این محصول نقش خواهند داشت. از عواملی که در تعیین قیمت پارتیشن ادارای شیشه ای نقش خواهند داشت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. نوع و متراژ شیشه
  2. یراق آلات
  3. ابعاد پارتیشن اداری شیشه ای
  4. طرح پارتیشن
  5. رنگ پارتیشن اداری
  6. ضخامت شیشه سکوریت
  7. کیفیت
  8. برش
  9. بسته بندی
  10. حمل و نقل
  11. نصب
  12. فریم پارتیشن

در کنار این عوامل هر چه پارتیشن ادارای از متراژ بزرگتری برخوردار باشد و در ساخت آن از شیشه سکوریت باکیفیت تری استفاده شده باشد قطعاً هزینه خرید پارتیشن اداری شیشه ای موردنظر نیز بیشتر خواهد بود. در این زمینه یراق آلات نیز در در رتبه بعدی درصد هزینه قرار خواهند گرفت و درصد آن ها در قیمت نهایی به ایرانی یا وارداتی بودن آن ها بستگی دارد.

نصب پارتیشن اداری شیشه ای

پیش از این نیز گفتیم یکی از مزایای پارتیشن های اداری شیشه ای، نصب بسیار آسان آن هاست. اما این را نیز باید در نظر داشت که دوام و ماندگاری یک پارتیشن اداری تا حد زیادی به کیفیت نصب آن بستگی خواهد داشت و به همین دلیل نیاز است که پروسه نصب پارتیشن اداری شیشه ای توسط یک فرد کاربلد انجام شود. لازم به ذکر است که پارتیشن اداری تنها یک محصول نیست و می توان آن را یک سیستم دانست و از این رو باید نصب آن با دقت هر چه تمام تر انجام شود.

خرید پارتیشن اداری شیشه ای

برای خرید این نوع پارتیشن نیز بایستی به سراغ یک فروشگاه معتبر رفت و به این شکل از کیفیت محصول آسوده خاطر بود. فروشگاه پارس دُر یکی از فروشگاه های شناخته شده در زمینه فروش انواع پارتیشن اداری شیشه ای است. شما می توانید نصب پارتیشن اداری شیشه ای را نیز به تکنسین های کاربلد این تیم بسپارید.

خروج از نسخه موبایل