نماد سایت مجله سلامتی ایران

پارتیشن شیشه ای دوجداره چیست؟

پارتیشن شیشه ای دو جداره و ویژگی های آن

درابتدا باید بدانید که پارتیشن شیشه ای چیست؟ آیا برای شما پیش آمده است که در منزل یا محل کار خود نیاز داشته باشید تا بخشی را از دیگر بخش ها تفکیک کنید؟ زمان هایی است که علاقه دارید تا یک بخش بلا استفاده از خانه خود را به کتابخانه کوچکی تبدیل کنید؛ یا در خانه هایی که حمام و دستشویی در یک فضا قرار دارند؛ شاید علاقه داشته باشید تا بخش دوش و حمام را تفکیک کنید. یا زمانی که در محیطی همچون محل کار یا خانه خود نیاز به جداسازی محیط ها از هم پیدا می کنید؛

پارتیشن های شیشه ای یک گزینه عالی به حساب می آیند. پارتیشن شیشه ای سال ها است به عنوان یک جایگزین کم دردسر، زیبا، کاربردی با هزینه ای مناسب تر جایگزین دیوارکشی شده است. پارتیشن شیشه ای در دو نوع پارتیشن شیشه ای تک جداره و دوجداره مورد استفاده قرار می گیرد. که موضوع مورد بحث در این مقاله پارتیشن های شیشه ای دوجداره است.

ویژگی های پارتیشن شیشه ای دو جداره

پارتیشن شیشه ای دو جداره با قابلیت دیزاین بر اساس مساحت، ویژگی های محیطی مانند ارتفاع سقف، میزان نور و متناسب با انواع ساختمان های شرکتی وسازمانی، ادارات، ویلاها یا منازل با مزایای بسیار زیای مثل زیبایی و شیک بودن در محیط طراحی می گردد. این پارتیشن ها موجب استفاده موثرتر از فضا شده و تقسیم کنندگی محیط، مقرون به صرفه بودن نسبت به روش های دائمی، نورپردازی مناسب و طبیعی و از همه مهم تر نصب سریع از مزایای این شیشه ها است. از پارتیشن شیشه ای دو جداره برای جداسازی محیط های اداری و گاهاً خانگی استفاده می گردد که می توانید بر روی آن انواع طرح ها را سفارش داده و پیاده سازی نمایید. شما می توانید  دوجداره و طرح دار را از فروشگاه اینترتی ساز و کار تهیه کنید.

انواع پارتشین شیشه ای دو جداره

در ساختار پارتیشن های شیشه ای دوجداره از دو لایه شیشه استفاده شده است؛ که این شیشه ها از جنس سکوریت یا لمینت هستند؛ که فضای مابین این دو شیشه را از هوا یا گازهای خاص هم فشار با هوای بیرون پر می کنند. این کار باعث می شود که این پارتیشن ها به دلیل استحکام بالاتری که دارند برای استفاده در پروژه های بزرگ و ارتفاعات بالای 3 متر مناسب باشند. همچنین این پارتیشن ها عایق صدا، حرارت و گرد و خاک بسیار قوی تری به نسبت پارتیشن های تک جداره هستند. پارتیشن شیشه ای دوجداره در 3 نوع مختلف نصب و اجرا می شود که در زیر آن ها را برای شما شرح می دهیم:

قیمت پارتیشن شیشه ای دوجداره نسبت به نوع تک جداره گران تر است ولی به خاطر داشته باشید که این نوع پارتیشن ها عایق صدا است. قیمت پارتیشن شیشه ای دوجداره به المان هایی مثل متراژ، رنگ شیشه، ضخامت و طرح آن بستگی دارد همچنین نوع و ضخامت فریم آلومینیومی تاثیر زیادی بر قیمت پارتیشن شیشه ای دو جداره دارد.

پارتیشن های شیشه ای دو جداره برای جداسازی محیط های اداری و منازل، جایگزین دیوار های ثابت هستند. در پارتیشن شیشه ای دوجداره از پروفیل آلومینیوم به عنوان اسکلت اولیه و فریم کار و از شیشه به عنوان متریال اصلی استفاده می شود. در فروشگاه اینترنتی ساز و کار می توانید برای سفارش پارتیشن شیشه ای دو جداره با قیمت بسیار مناسب و به صرفه با توجه به ارتفاع و مساحت متراژ مورد نیاز اقدام کنید.

مشخصات پارتیشن شیشه ای دو جداره

پارتیشن شیشه ای دوجداره بسیار در اماکن عمومی و ادارات مورد استفاده قرار می گیرند. در زیباسازی فضا، پایین آوردن هزینه ها و سرعت در جداسازی فضاهای مورد نیاز به عنوان یک گزینه منحصر به فرد در ذهن کارفرمایان جا دارد. در ساخت این پارتیشن ها از دو لایه شیشه مقاوم استفاده شده است که کاربرد این شیشه ها را چندین برابر بیشتر از شیشه های تک جداره می کند. البته که هزینه پارتیشن شیشه ای دوجداره هم به نسبت از تک جداره ها بیشتر است.

مزایای پارتیشن شیشه ای دوجداره

از مزایای پارتیشن شیشه ای دوجداره می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قیمت پارتیشن شیشه ای دوجداره چگونه محاسبه می شود؟

تعیین قیمت پارتیشن شیشه ای دوجداره به عوامل متعددی بستگی دارد. از نوع شیشه ای که انتخاب می کنید، تا رنگ و مدل انتخابی بگیر تا جنس فریم، ابعاد و حتی یراق آلاتی که برای لولای در و دستگیره ها و … انتخاب می شود. بنابراین به هیچ عنوان نمی توان یک قیمت واحد برای پارتیشن شیشه ای دوجداره تعیین کرد. چرا که قیمت نهایی به سلیقه، بودجه و انتخاب کارفرما و ابعاد مکان بازسازی بستگی دارد. شما می توانید با مراجعه به سایت ساز و کار و ارتباط با کارشناسان این مجموعه هرگونه سوالی که در زمینه قیمت ها دارید را با دادن اطلاعات دقیق جویا شوید.

خروج از نسخه موبایل