نماد سایت مجله سلامتی ایران

ویژگی های یخچال پروتئینی

پروتئین و لبنیات از جمله مواد غذایی است که برای نگهداری از آن در فروشگاه ها از یخچال های مخصوص پروتئین با قدرت کمپرسور سازگار استفاده می شود.  عمق یخچال های پروتئینی چقدر است؟ عمق این یخچال ها 75 سانت می باشد. استیل به کار گرفته شده، در یخچال پروتئینی ضد زنگ است؟ بله، استیل به رفته از نوع 304 می باشد، به همین خاطر قابلیت شست و شو را دارد.  قیمت یخچال پروتئینی در بازار چقدر می باشد؟ قیمت این یخچال با توجه به ابعاد و نوع موتور و… قابل تعیین می باشد.

قیمت یخچال پروتئینی قیمت یخچال ویترینی پروتئینی یخچال 1.5 متری46,000,000 تومانیخچال 2 متری50,000,000 تومان یخچال پروتئینی یکی از نیازهای اولیه در هر فروشگاه می باشد، که مناسب برای نگهداری محصولات گوشتی، پروتئینی، و… مورد استفاده قرار می گیرد. یخچال های پروتئینی در طرح ها و ابعاد گوناگون تولید می‌ شوند.

هما‌ن‎‌طور که بسیاری از فروشگاه‌های مختلف به دکوراسیون داخلی محیط خود جهت جذب مشتری اهمیت می‌دهند، کسانی که دارای هایپرمارکت و فرآورده‌های پروتئینی هستند نیز باید به دکوراسیون داخلی فروشگاه خود توجه داشته باشند. اهمیت دکور مغازه پروتئینی باعث می‌شود تا مشتری ضمن دسترسی آسان به محصولات و مواد غذایی مورد نظر خود، بتواند از چیدمان و رنگ آمیزی ایجاد شده نهایت لذت را ببرد.

امروزه بدون توجه به چیدمان و دکور محیط داخلی فروشگاه نمی‌توان انتظار فروش محصولات و جذب مشتری را داشت. افراد باید ضمن توجه به کیفیت محصولات ارائه شده، نگاه ویژه‌ای به طراحی دکور مغازه پروتئینی خود داشته باشند. در این مقاله قصد داریم تا به اهمیت طراحی سوپر پروتئینی بپردازیم.

بررسی دکوراسیون مغازه پروتئینی

در عصر تکنولوژی دیگر نمی‌توان به شکل گذشته بدون توجه به بسیاری از موارد انتظار فروش محصولات و ارائه خدمات مختلف را داشت. مشتریان امروزه به نحوه چیدمان محصولات و دکوراسیون فروشگاه به اندازه کیفیت محصولات قابل خریداری اهمیت می‌دهند. یک فروشگاه پروتئینی برای این که بتواند مشتریان را به شکل هدفمند جذب نماید، نیاز به توجه به دکور مغازه پروتئینی خود دارد.
توجه کردن به برخی از نکات کلیدی در هنگام چیدمان محصولات و تعیین دکور فروشگاه باعث می‌شود تا مشتریان بتوانند با دید آگاهانه خرید خود را نهایی کنند. از مهم‌ترین نکات در زمان چیدمان دکور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نمایش بهداشت در فروشگاه پروتئینی

فروشگاه‌هایی که با فروش مواد غذایی در ارتباط هستند در وهله اول باید بتوانند با رعایت بهداشت، احساس تعهد خود را نسبت به مشتریان به شکل واضح بیان نمایند. بسیاری از مشتریان به وضعیت بهداشت فروشگاه پروتئینی اهمیت می‌دهند. یکی از موضوعات کلیدی در زمان انتخاب دکور مغازه پروتئینی این است که صاحب فروشگاه بتواند با ایجاد یک محیط بهداشتی، نظر و اعتماد مشتریان را جلب نماید.

در فروشگاه مواد غذایی وجود فروشنده‌هایی که با لباس فرم و تمیز، مشتریان را راهنمایی کند از اهمیت زیادی برخوردار است. فروشگاه مواد پروتئینی باید دارای کف و دیوار‌های براق باشد و همواره بوی خوش در محیط فروشگاه به مشام برسد. لذا رعایت کردن بهداشت و تمیزی محیط از عوامل جذب مشتری در فروشگاه مواد غذایی است.

استفاده از رنگ‌ بندی مناسب در محیط

انتخاب رنگ‌های مناسب در دکور مغازه پروتئینی باعث ایجاد یک تجربه موفق و دلپذیر برای مشتریان می‌شود. در فروشگاه‌های مواد غذایی و پروتئینی انتخاب رنگ خاکستری به عنوان بهترین رنگ شناخته می‌شود، چرا که رنگ خاکستری باعث ایجاد فضای خنثی در محیط خواهد شد. در فروشگاه مواد غذایی و پروتئینی رنگ‌های زیادی نظیر رنگ قرمز، صورتی و سفید به چشم می‌خورند.

یک طراح و فروشنده مجرب همواره سعی می‌نماید تا مواد غذایی و محصولات خود را به گونه‌ای در کنار یکدیگر قرار دهد که به چشم بیاید. استفاده از طراحی و رنگ‌آمیزی مناسب باعث ایجاد فضای دلنشین و باطلبع فروش بیشتر خواهد شد.

طراحی اشتها برانگیز برای مشتریان

بسیاری از فروشندگان به دلیل این که همواره بیان می‌دارند فروشگاه‎ پروتئینی کوچکی دارند، نیازی به طراحی دکوراسیون نخواهند داشت. توجه به دکوراسیون مغازه پروتئینی کوچک نیز باعث فروش بیشتر خواهد شد. فروشگاه مواد غذایی و پروتئینی همواره باید به گونه‌ای باشد که ارتباط مستقیمی با برانگیختن اشتهای مشتریان داشته باشد. ایجاد نظم در دکور مغازه پروتئینی باعث می‌شود تا اشتهای افراد تحریک شده و فروش بیشتری صورت بگیرد.

به عنوان نمونه صاحب فروشگاه می‌تواند گوشت‌ها را به سیخ کشیده و بر روی آن زعفران بریزد، این کار باعث تحریک اشتهای مشتری شده که در نهایت جذب مشتریان بالقوه را افزایش می‌دهد. استفاده از تصاویر غذاهای خوشمزه نظیر ساندویچ و خوراکی‌هایی که با گوشت و مرغ تهیه شده است می‌تواند تاثیر زیادی بر روی فروش محصولات داشته باشد.

نکات مهم در طراحی دکور مغازه پروتئینی

می‌دانید که فروشگاه فروش محصولات پروتئینی باید دارای تجهیزات مختلف باشد. اگر تجهیزات یک فروشگاه به صورت کامل تهیه شود، می‌تواند انواع درخواست‌های مشتری را به خوبی پاسخ دهد. روند سرویس رسانی به مشتریان زمانی به خوبی انجام می‌شود که تجهیزات خریداری شده پاسخگوی نیاز مشتریان باشد. یکی از این تجهیزات اتیکت قیمت پروتئینی است .

محصولات پروتئینی قابل فروش در مغازه پروتئینی شامل انواع گوشت، مرغ، ماهی، کالباس و غیره است. افراد با مراجعه به فروشگاه تخصصی مواد غذایی پروتئینی همواره به کیفیت محصولات و دکوراسیون محیط توجه می‌نمایند. دکور مغازه پروتئینی یک بخش اختصاصی برای قرارگیری مواد غذایی بهداشتی است که باعث جلب توجه مشتری می‌شود.

انتخاب رنگ‌های مناسب که تاثیر زیادی بر روی دید بصری و احساسی مشتری دارد می‌تواند به نوبه‌ی خود باعث فروش بیشتر محصولات شود. استفاده از رنگ‌های روشن می‌تواند محیط فروشگاه را بزرگ‌تر از حد معمول نمایش دهد. استفاده از رنگ بندی مناسب در چیدمان مواد غذایی به تنهایی تاثیر مستقیمی بر روی فروش محصولات خواهد داشت.

افرادی که قصد دارند تا دکور مغازه پروتئینی خود را جذاب‌تر از گذشته نمایند همواره باید طراحی دکوراسیون خود را به یک مجموعه معتبر واگذار کنند. انتخاب یک مجموعه تخصصی باعث می‌شود تا ضمن بیان دیدگاه‌های مختلف، بتوان به نتیجه رضایت بخش دست پیدا کرد. استفاده از تجربیات افراد متخصص به نوعی علاوه بر رضایت کار، باعث مدیریت بهتر هزینه‌ها خواهد شد. همچنین اگر شما فروشگاه بزرگ دارید می توانید جهت خرید راحت و احترام به مشتری از انواع چرخ خرید فروشگاهی استفاده نمایید

قیمت یخچال ایستاده دو درب در شرکت ایران استیل با توجه به آنکه اندازه و ابعاد آن از یخچال تک درب بزرگ تر است به نسبت گرانتر می باشد. همچنین قیمت یخچال ایستاده سه درب با توجه به شرایط و نحوه استفاده به دلیل ابعاد بزرگ تر سازه از یخچال های دو درب و یک درب گران‌ تراست و با طبع فضای بیشتری برای نگهداری مواد قضایی در اختیار خریدار قرار می دهد.

خروج از نسخه موبایل