نماد سایت مجله سلامتی ایران

یخچال فریزر اسنوا؛ دوقلو یا ساید بای‌ ساید؟

هنگام خرید یخچال فریزر همیشه این سؤال در ذهن آدم می‌چرخد که تفاوت یخچال دوقلو اسنوا با یخچال ساید بای ‌ساید در چیست و اصلاً این دو محصول چه تفاوتی با هم دارند؟ در این مطلب تلاش می‌کنیم یخچال فریزر اسنوا ساید بای ‌ساید و دوقلو را به‌ صورت جداگانه بررسی کنیم و تفاوت‌ها، مزایا و معایب هرکدام با بررسی کنیم. پس اگر شما نیز قصد خرید یخچال فریزر اسنوا جدید را دارید، ولی بین انتخاب دوقلو یا ساید بای‌ ساید مردد مانده‌ اید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. اما اگر برای مشاهده محصولات عجله دارید، برای مشاهده قیمت همه محصولات یخچال اسنوا اینجا کلیک کنید.

تنوع محصولات یخچال اسنوا

یخچال فریزر های اسنوا در انواع دوقلو، فریزر و یخچال تک درب، ساید بای ساید، یخچال فریزر پایین، یخچال فریزر بالا تولید و وارد بازار شده اند. که در ادامه بیشتر با ویژگی های انها آشنا میشوید.

یخچال فریزر دوقلو اسنوا

یخچال فریزرهای دوقلو یکی از بهترین لوازم‌ خانگی در بازار ایران محسوب می‌شود، این محصول ویژگی ‌هایی دارد که آن را برای هر دو قشر متوسط و متمول به گزینه‌ای مناسب تبدیل کرده است. فلسفه تولید این محصول ارائه فضای بیشتر در دو دستگاه مجزا به ‌عنوان یخچال و فریزر بود که امکان قرارگیری جداگانه را فراهم می‌آورند، ایده داشتن یک یخچال جادار در کنار فریزری به همان اندازه که ظرفیت نگهداری مواد غذایی منجمد را فراهم می‌آورد باعث شد بسیاری از مشتریان به خرید چنین یخچالی روی‌آورند که برای استفاده در آشپزخانه‌ های بزرگ و کوچک مناسب است.

مزایای یخچال اسنوا دوقلو

اولین مزیتی که در یخچال‌های دوقلو به چشم می‌خورد فضای زیادی است که در اختیار مصرف ‌کنندگان قرار می‌دهد. معمولاً بخش یخچال و فریزر به ‌صورت جداگانه قرار می‌گیرد که به نسبت تقریبی کمتر از 60 درصد ظرفیت به یخچال و بیشتر از 40 درصد آن به بخش فریزر اسنوا تعلق می‌گیرد، علت این تغییر افزایش ضخامت بدنه فریزر به نسبت یخچال و پارتیشن‌بندی آن با کشوهای مختلف است. این ‌گونه کاربران می‌توانند به‌ راحتی و بدون نگرانی مواد غذایی منجمد را به مقدار زیاد و برای زمان بیشتری و به ‌صورت تفکیک شده نگهداری کنند.

اما جدا بودن این دو بخش مزایای دیگری نیز دارد، استفاده از دو کمپرسور مجزا در قسمت یخچال و فریزر که هرکدام به‌ صورت جداگانه تنظیم می‌شود مشکل تنظیم سخت دمای دو بخش در یخچال‌ های معمولی را برطرف کرده است. این موضوع هم در مصرف انرژی تأثیر مثبتی می‌گذارد و هم عمر دستگاه را افزایش می‌دهد، از امکان تعمیر و سرویس جداگانه نیز نباید گذشت. حتی در خانه‌های کوچک یا آشپزخانه‌های مدرن می‌توان بر اساس نیاز یخچال و فریزر را جداگانه چیدمان کرد، حتی برخی یخچال را در آشپزخانه و فریزر را در یکی از اتاق‌ ها نگهداری می‌کنند تا از فضا بهترین استفاده را بکنند.

یخچال اسنوا ساید بای ‌ساید

از ورود یخچال‌های ساید بای ‌ساید به بازار ایران سال‌ها می‌گذرد، قرارگیری یخچال و فریزر در کنار هم برای مردم که تا آن زمان تنها یخچال‌هایی فریزر بالا را تجربه کرده بودند یک اتفاق جذاب بود که از همان ابتدا این محصولات را موردتوجه خانواده‌های زیادی قرار گرفت. به لطف این محصول هم به فضای بیشتری در بخش فریزر دسترسی داشتیم، هم نیاز خانواده با خرید یک محصول رفع می‌شد و هم ظاهر زیبای آن خاری بود در چشم خواهر شوهر و جاری خانم خانه. کاربری این محصول باعث شده بود هر خانواده‌ای برای خرید یک یخچال اسنوا ساید بای ‌ساید برنامه‌ریزی کند.

مزایای یخچال اسنوا ساید بای ‌ساید

امکانات و مزایایی که یخچال ‌های ساید بای ‌ساید عرضه کرد راهی شد برای ادامه و حضور یخچال  ‌های جدید در بازاری که دیگر مخاطبان آن با یخچال‌های معمولی قدیمی راضی نمی‌شدند. معمولاً ظرفیت فریزر نصف یخچال بود، ولی حالت قرارگیری آن همچون یک فریزر مجزا باعث کاربردی‌تر شدن ظرفیت آن می‌شد. وجود دو درب مجزا برای یخچال و فریزر که در خلاف جهت هم باز می‌شدند باعث می‌شد تنها در زمان استفاده از فریزر به سراغ آن بروید بدون آن که درب یخچال را باز کنید، همچنین قدی بودن فریزر کمک می‌کرد راحت‌تر مواد غذایی را چیدمان کنیم و به آن‌ها دسترسی داشته باشیم.

نکته مهم‌تری دیگری که یخچال ساید بای ‌ساید را از یخچال اسنوا دوقلو مجزا می‌کند، قرارگیری یخچال و فریزر در یک دستگاه است. اگر از آن خانواده‌هایی هستید که دائم محل زندگی خود را تغییر می‌دهید و با مشکلات اسباب‌کشی کلنجار می‌روید احتمال دارد که یخچال ساید بای ‌ساید را به یخچال دوقلو ترجیح دهید؛ البته این مورد نیز مشکلات دیگری همچون وزن محصول را به همراه دارد، ولی با خرید یک یخچال ساید یک وسیله در خانه خواهید داشت که کار یخچال و فریزر را انجام می‌دهد. مزیت دیگر این دستگاه فضای کمتری است که به نسبت دو دستگاه در کنار هم اشغال می‌کند. البته اگر یخچال دوقلو را به‌صورت مجزا استفاده کنید ریان کمی متفاوت خواهد بود.

دوقلو بخریدم یا ساید بای ‌ساید

یخچال اسنوا ساید بای‌ ساید و دوقلو هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند، این که کدام یخچال برای شما بهتر است بستگی به شرایط، نیاز و البته بودجه شما دارد. اما چیزی که مشخص است آن است که اگر نیاز به ظرفیت بالا در بخش فریزر دارید و می‌خواهید هرکدام از این دستگاه‌ها را به‌صورت مجزا و جدا از هم داشته باشید یخچال دوقلو گزینه مناسبی خواهد بود، ولی اگر ظرفیت مناسب فریزر در کنار یخچال هر دو در یک دستگاه نیاز شما را برطرف می‌کند باید به سراغ یخچال ساید بای‌ ساید بروید. این انتخاب نهایی با شما است.

جمع‌بندی

یخچال اسنوا دوقلو یخچال و فریزر را به‌صورت جداگانه در اختیار شما قرار می‌دهد که ظرفیت بیشتر، امکان تنظیم جداگانه کمپرسورها و جای‌گیری جداگانه را فراهم می‌آورد، همچنین یخچال فریزر اسنوا ساید بای ‌ساید نیز می‌توان هر دوی این وسایل را در یک دستگاه را یکجا ارائه کند و جای کمتری را نیز اشغال کند. این که کدام گزینه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود را باید به نیاز، شرایط و بودجه ربط داد، بر اساس این المان‌ها باید تصمیم بگیرید که کدام گزینه کاربری بهترین در خانه یا آشپزخانه شما خواهد داشت.

برگرفته از وبسایت بی همتا (Https://bihamta.com) ارائه دهنده یخچال فریزرهای اسنوا

خروج از نسخه موبایل