عمومی

وجود بالگرد اختصاصی از نیازهای اصلی هلال احمر استان سمنان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر یکشنبه در دیدار با یعقوب سلیمانی دبیر کل سازمان هلال احمر ایران اسلامی به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه استان سمنان سالانه میزبان تردد میلیون‌ها مسافر است، ابراز داشت: از حیث تصادفات و سوانح جاده‌ای و امداد رسانی در شرایط نامساعد جوی می‌طلبد که تجهیزات هلال احمر بیشتر شود.

وی ضمن بیان اینکه مشکلات زیر ساختی هلال احمر استان سمنان باید رفع شود، افزود: حل این چالش‌ها خدمات دهی بیشتر به زائران حرم تا حرم را به همراه خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه وجود بالگرد امداد رسانی را در این خطه پهناور تسریع می‌بخشد، ابراز داشت: انتظار می‌رود در سازمان هلال احمر نسبت به اختصاص بالگرد تخصصی اقدام شود.

مطیعی ضمن بیان اینکه هلال احمر سازمان امدادرسان در عرصه‌های مختلف است، تصریح کرد: هلال احمر در سختی و فراز و نشیب‌ها کنار مردم قرار دارد که وجود بالگرد می‌تواند این نقش را برای هم استانی‌ها پر رنگ تر کند.

وی افزود: با توجه به گستردگی استان سمنان می‌طلبد تا تجهیزات مناسب‌تری نیز برای امداد رسانی در اختیار هلال احمر استان قرار گیرد لذا این مطالبه مورد انتظار مردم از مسئولان ارشد هلال احمر است.